Fatal Fury Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) Ii trebe PC ? Sau merge si asa ,cu un filtru sport ? Eu inteleg :cu o toba ultrausoara si golit de continut castigi cativa caluti la Nspe mii de ture ,dar nu pierzi din cuplu la ture medii ,fara remaparea electronicii? nu stiu intreb ! Ce ma tenteaza rau de la @mac e quickshifter-ul ala...daca nu vand motorul p[ana in primavara ...aia va urma .Zau ca da. LE . Uitati aici motor bengos...e de vanzare...sper sa nu iau ban ca am facut trimitere "dincolo"...da`mie lene .... Editat Noiembrie 6, 2009 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Happy e in Bulgaria la Ruse adica imediat dupa vama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Happy e in Bulgaria la Ruse adica imediat dupa vama superrrrr!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 al meu la 263 se tura undeva pe la 14mii, 14juma,din cate am tras cu ochiul ca nu prea e timp de asa ceva,dar deja se simtea ca isi da duhul nu mai putea si mai aveam si cativa km pana in localitate.numai bine la 13500 intra pe rosu,iar in treapta 6 al meu nu intra pe rosu+ ca am observat ca turometru '''dubleaza'''' viteza; adica la 3000 rpm am fix 60km/h , la 6000rpm am 120km/h , la 12000rpm am exact 240km/h<specific iar numai in tr 6>iar daca ai ajuns la 14500rpm inseamna 290km/h<ceea ce e inposibil> Mesaj completat binenteles masuratorile au fost facute pe circuit <A2> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 eu motorul meu l'am vandut la 3200€ ..fost constrans de imprejurari de evacuare tre sa ma debarasez neaparat ..mi'e inutila PC3 usb l'am vandut deja 200€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) la 13500 intra pe rosu,iar in treapta 6 al meu nu intra pe rosu+ ca am observat ca turometru '''dubleaza'''' viteza; adica la 3000 rpm am fix 60km/h , la 6000rpm am 120km/h , la 12000rpm am exact 240km/h<specific iar numai in tr 6>iar daca ai ajuns la 14500rpm inseamna 290km/h<ceea ce e inposibil> Mesaj completat binenteles masuratorile au fost facute pe circuit <A2> asa indica turometrul....mai e posibilitatea sa patineze ambreiajul si sa se tureze mai mult,dar nu asta ma interesa ci viteza...sau de ce crezi ca se pastreaza acelasi raport?si nu am precizat ceva...cred ca am motor de 750 pe ea Editat Noiembrie 6, 2009 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Ii trebe PC ? Sau merge si asa ,cu un filtru sport ? Eu inteleg :cu o toba ultrausoara si golit de continut castigi cativa caluti la Nspe mii de ture ,dar nu pierzi din cuplu la ture medii ,fara remaparea electronicii? nu stiu intreb !Ce ma tenteaza rau de la @mac e quickshifter-ul ala...daca nu vand motorul p[ana in primavara ...aia va urma .Zau ca da. LE . Uitati aici motor bengos...e de vanzare...sper sa nu iau ban ca am facut trimitere "dincolo"...da`mie lene .... de ce il vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 kelu are de 600 jumatate de busa eu am fost cu el pe circuit,,,a2,,, si am cronometrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) de ce il vinzi? Vreau Triumph Daytona 675...he he Editat Noiembrie 9, 2009 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Vreau Triumph Daytona 675...he he sunt curios pana la capat, de ce?ce are motorul ala si altele nu au? mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 sunt curios pana la capat, de ce?ce are motorul ala si altele nu au?mersi. Poi asta doresc sa aflu si eu ! Are 75 cmc in plus si un design mai atragator fata de banalele japoneze -parere subiectiva In plus ,nu sta rau deloc nici la capitolul manevrabilitate/ fiabilitate -asta din ce am vazut din review-uri si ce am citit pe forumul dedicat 675-elui. Noah ...asta e...acu doresc sa experimentez...si sa evadez din marea de japoneze !! Situatia e oricum ipotetica ,pt ca romanul sa obisnuit repede cu super-mega-oferte si nu cred ca pot sa vand motorul in perioada urmatoare.Greu vandabil orice in ziua de azi...in plus nu e nici diesel,nu are nici proiectoare ceata:asa-i place romanului ))) Si sub 4500 eur. cu siguranta nu las pretul .A fost criza si cand am cumparat acest motor Oricum sunt multumit de Suzi ,m-am dat si in weekend si a fost ok... vant cam puternic pt gustul meu dar a fost ok... Oh si sa nu uit..@classalex ai gasit puffere din alea ce cautai tu cu 3-4 pagini in urma? Eventual o adresa unde gasesc pe stoc...si suruburi...am fost cam sloppy vara asta .Bine ca sa terminat inca un sezon fara incidente si fara permis suspendat ))))))) Respect Gsx-R ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 ia-ti unul de 1000, sa vezi ce e cu ala, gixxer de buna seama,dupa 2007 incolo. eu am avut rr 2005 si nu am decat superlative pt el, dar k8-ul asta e nebun rau...fara catalizator si cu tobe,rupe lantu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Poi asta doresc sa aflu si eu ! Are 75 cmc in plus si un design mai atragator fata de banalele japoneze -parere subiectiva In plus ,nu sta rau deloc nici la capitolul manevrabilitate/ fiabilitate -asta din ce am vazut din review-uri si ce am citit pe forumul dedicat 675-elui. Noah ...asta e...acu doresc sa experimentez...si sa evadez din marea de japoneze !! Situatia e oricum ipotetica ,pt ca romanul sa obisnuit repede cu super-mega-oferte si nu cred ca pot sa vand motorul in perioada urmatoare.Greu vandabil orice in ziua de azi...in plus nu e nici diesel,nu are nici proiectoare ceata:asa-i place romanului ))) Si sub 4500 eur. cu siguranta nu las pretul .A fost criza si cand am cumparat acest motor Oricum sunt multumit de Suzi ,m-am dat si in weekend si a fost ok... vant cam puternic pt gustul meu dar a fost ok... Oh si sa nu uit..@classalex ai gasit puffere din alea ce cautai tu cu 3-4 pagini in urma? Eventual o adresa unde gasesc pe stoc...si suruburi...am fost cam sloppy vara asta .Bine ca sa terminat inca un sezon fara incidente si fara permis suspendat ))))))) Respect Gsx-R ! Eu abea l-am luat de la ei inapoi:)) Puffere cautam ptr un prieten,si am gasit pe stoc la MotorTeam,de pe Bdul Timisoara,vin in pachet de 4 si costa in jur de 15RON> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 salutare.scuze daca ma bag in discutia voastra..am fost contrazis de 2 amici ca un srad de 600 din 98 nu poate merge cu 263 cat am precizat eu.e adevarat ca nu imi merge kilometrajul in bord dar am un ceas din acela cu senzor de la louis.pot spune ca toba este goala bujii si filtru sport......oare imi arata mie eronat? Acum cativa ani cand aveam srad-ul, am avut viteza maxima pe bord 270....era maximul pe care il putea atinge....si acum mi-e dor de balena aia....mergea impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 da e misto , dupa ce te obisnuiesti nu mai pare asa balena, la inceput si eu cand m'am suit pe ea am zis ' mama da mare e' . dupa un timp am reusit sa ma strecor si intre masini la semafor , sa nu zic de drum intins. Ma asteptam sa ma rupa umerii mainile, trecand de la Bandit la GSX , dar spre surprinderea mea , pozitia nu e asa de rea fata de alte R-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 ia-ti unul de 1000, sa vezi ce e cu ala, gixxer de buna seama,dupa 2007 incolo.eu am avut rr 2005 si nu am decat superlative pt el, dar k8-ul asta e nebun rau...fara catalizator si cu tobe,rupe lantu'... ma batea gandu sa imi dau k5-u pt k7 k8 dar majoritatea mecanicilor au zis sa stau cuminte.cica si in 2007 la 2 ani dupa aparitie se rugau sa apuce sa lucreze la un k5..precizez k mecanici din uk..iar aici se da forja la motoare pe track.in schimb mi s-a spus ca pot schimba pt k9 cu incredere stiu ca au fost tovarasi de ai tai detinatori de k5,pe alu micutu il admiram la intrunirea de pe valea ierii tu ce parere ai de k5? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) ma batea gandu sa imi dau k5-u pt k7 k8 dar majoritatea mecanicilor au zis sa stau cuminte.cica si in 2007 la 2 ani dupa aparitie se rugau sa apuce sa lucreze la un k5..precizez k mecanici din uk..iar aici se da forja la motoare pe track.in schimb mi s-a spus ca pot schimba pt k9 cu incredere stiu ca au fost tovarasi de ai tai detinatori de k5,pe alu micutu il admiram la intrunirea de pe valea ierii tu ce parere ai de k5? bafta ...a,da, ovidiu zis mikutu'.a avut primul K5 din tg mures, negru era, cand a aparut in 2005, era cea mai tare si frumoasa motocicleta din zona... m-am dat destul cu motocicleta aia, foarte nervoasa...si avea cuplu fain de jos, de altfel ca mai toate gixxer-urile de 1000...da' pe urma m-am dat cu K6 si ala era si mai tare!cea mai nebuna motocicleta, toata lumea spunea ca trebuie lucrat la spate, un ohlins pe spate, in curbe cand bagam mana in gaz facea ca toti dracii.era greu de controlat... acum ce sa spun, K8 mi se pare mai echilibrata,frane de frane,si daca bag mana in gaz de pe la 4000 de ture, se ridica f usor, mai ales ca nu mai are dulapul ala de catalizator pe ea. e putin mai sigura fata de K5-K6 parerea mea,dar tot suzuki ramane(adica nu e honda).precizez ca pe honda,intram in curba pe la vreo 9000 de ture, dadeam 1 sau 2 in jos si bagam mana la blana-se comporta perfect;motorul urla, dar nu se clintea de pe trasa;cu suzuki,trebuie avut mai multa grija. bafta! Editat Noiembrie 10, 2009 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Vreau Triumph Daytona 675...he he 675 e 3 in linie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 675 e 3 in linie??? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 ...a,da, ovidiu zis mikutu'.a avut primul K5 din tg mures, negru era, cand a aparut in 2005, era cea mai tare si frumoasa motocicleta din zona...m-am dat destul cu motocicleta aia, foarte nervoasa...si avea cuplu fain de jos, de altfel ca mai toate gixxer-urile de 1000...da' pe urma m-am dat cu K6 si ala era si mai tare!cea mai nebuna motocicleta, toata lumea spunea ca trebuie lucrat la spate, un ohlins pe spate, in curbe cand bagam mana in gaz facea ca toti dracii.era greu de controlat... acum ce sa spun, K8 mi se pare mai echilibrata,frane de frane,si daca bag mana in gaz de pe la 4000 de ture, se ridica f usor, mai ales ca nu mai are dulapul ala de catalizator pe ea. e putin mai sigura fata de K5-K6 parerea mea,dar tot suzuki ramane(adica nu e honda).precizez ca pe honda,intram in curba pe la vreo 9000 de ture, dadeam 1 sau 2 in jos si bagam mana la blana-se comporta perfect;motorul urla, dar nu se clintea de pe trasa;cu suzuki,trebuie avut mai multa grija. bafta! mi-am dat seama ca ar avea nevoie de un nou amortizor spate deoarece dak intram tare pe curbe cu pasager nu avea nici pe dracu insa cand eram singur la iesirea din curba avea tendinte de voblaj.sa ai noroc de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 mi-am dat seama ca ar avea nevoie de un nou amortizor spate deoarece dak intram tare pe curbe cu pasager nu avea nici pe dracu insa cand eram singur la iesirea din curba avea tendinte de voblaj.sa ai noroc de el numai ca unul nou e in jur de 1000 de euro... iar pe fata, numai cartusele, 1500... daca ma ajuta cel de sus, voi pune si asa ceva. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Pe fata poti monta numai internalele care costa in jur de 300 de euro si pastrezi cartusele originale.Iti pui arcurile...shimurile de reglaj....uleiul si semeringurile...avantajul este ca iti poti comanda tot kitul asta in functie de greutatea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Todea, esti sigur ca este corect reglat amortizorul tau spate pentru greutatea ta? (preload) Este extrem de important. O sa incerc sa pun un link despre reglarea suspensiilor, cu toate ca sunt convins ca majoritatea dintre voi ati mai vazut asa ceva. Iti ia 2 zile bune sa setezi corect suspensiile, da ii diferenta mare. Am fost zmeu la un moment dat, si am zis ca intaresc suspensia la maxim fata spate, statea ca c*uru pe viraje, si apoi le-am dat la ce recomanda producatorul, imbunatatire imensa. In primavara urmeaza schimb de simeringuri si ulei si apoi vreau sa le fac si eu o setare corespunzatoare. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 http://www.onthethrottle.com/content/view/73/40/ vedeti aici un filmulet despre reglarea suspensiilor, explica destul de detaliat modul in care se fac setarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Todea, esti sigur ca este corect reglat amortizorul tau spate pentru greutatea ta? (preload) Este extrem de important.O sa incerc sa pun un link despre reglarea suspensiilor, cu toate ca sunt convins ca majoritatea dintre voi ati mai vazut asa ceva. Iti ia 2 zile bune sa setezi corect suspensiile, da ii diferenta mare. Am fost zmeu la un moment dat, si am zis ca intaresc suspensia la maxim fata spate, statea ca c*uru pe viraje, si apoi le-am dat la ce recomanda producatorul, imbunatatire imensa. In primavara urmeaza schimb de simeringuri si ulei si apoi vreau sa le fac si eu o setare corespunzatoare. Numa bine chiar de mult ma batea gandu sa reglez suspensile pe greutatea mea dar am tot amanat...hmm nush dak sa ma bag eu sau sa le duc la un service pt 50-100 de lire le-as regla in service.ii 52 de lire ora ma gandesc ca in 2 ore le rezolva si baietii is super priceputi.apropo de amortizor gasesti si mai eftin pe ebay.co.uk nu neaparat nou.tare ma bate gandu la un k9 dar is indragostit la maxim de k5 si nush dak merita inca 4 mii extra plus ca numi place faru ala deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.