Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Ii trebe PC ? Sau merge si asa ,cu un filtru sport ? Eu inteleg :cu o toba ultrausoara si golit de continut castigi cativa caluti la Nspe mii de ture ,dar nu pierzi din cuplu la ture medii ,fara remaparea electronicii? nu stiu intreb !

Ce ma tenteaza rau de la @mac e quickshifter-ul ala...daca nu vand motorul p[ana in primavara ...aia va urma .Zau ca da.

 

LE . Uitati aici motor bengos...e de vanzare...sper sa nu iau ban ca am facut trimitere "dincolo"...da`mie lene ....

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

al meu la 263 se tura undeva pe la 14mii, 14juma,din cate am tras cu ochiul ca nu prea e timp de asa ceva,dar deja se simtea ca isi da duhul nu mai putea si mai aveam si cativa km pana in localitate.numai bine

la 13500 intra pe rosu,iar in treapta 6 al meu nu intra pe rosu+ ca am observat ca turometru '''dubleaza'''' viteza; adica la 3000 rpm am fix 60km/h , la 6000rpm am 120km/h , la 12000rpm am exact 240km/h<specific iar numai in tr 6>iar daca ai ajuns la 14500rpm inseamna 290km/h<ceea ce e inposibil> :P

Mesaj completat

binenteles masuratorile au fost facute pe circuit <A2> :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu motorul meu l'am vandut la 3200€ ..fost constrans de imprejurari

 

de evacuare tre sa ma debarasez neaparat ..mi'e inutila

 

PC3 usb l'am vandut deja 200€

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 13500 intra pe rosu,iar in treapta 6 al meu nu intra pe rosu+ ca am observat ca turometru '''dubleaza'''' viteza; adica la 3000 rpm am fix 60km/h , la 6000rpm am 120km/h , la 12000rpm am exact 240km/h<specific iar numai in tr 6>iar daca ai ajuns la 14500rpm inseamna 290km/h<ceea ce e inposibil> :P

Mesaj completat

binenteles masuratorile au fost facute pe circuit <A2> :)

asa indica turometrul....mai e posibilitatea sa patineze ambreiajul si sa se tureze mai mult,dar nu asta ma interesa ci viteza...sau de ce crezi ca se pastreaza acelasi raport?si nu am precizat ceva...cred ca am motor de 750 pe ea

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii trebe PC ? Sau merge si asa ,cu un filtru sport ? Eu inteleg :cu o toba ultrausoara si golit de continut castigi cativa caluti la Nspe mii de ture ,dar nu pierzi din cuplu la ture medii ,fara remaparea electronicii? nu stiu intreb !

Ce ma tenteaza rau de la @mac e quickshifter-ul ala...daca nu vand motorul p[ana in primavara ...aia va urma .Zau ca da.

 

LE . Uitati aici motor bengos...e de vanzare...sper sa nu iau ban ca am facut trimitere "dincolo"...da`mie lene ....

 

de ce il vinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios pana la capat, de ce?ce are motorul ala si altele nu au?

mersi.

 

Poi asta doresc sa aflu si eu ! Are 75 cmc in plus si un design mai atragator fata de banalele japoneze -parere subiectiva :)

 

In plus ,nu sta rau deloc nici la capitolul manevrabilitate/ fiabilitate -asta din ce am vazut din review-uri si ce am citit pe forumul dedicat 675-elui.

Noah ...asta e...acu doresc sa experimentez...si sa evadez din marea de japoneze !!

 

Situatia e oricum ipotetica ,pt ca romanul sa obisnuit repede cu super-mega-oferte si nu cred ca pot sa vand motorul in perioada urmatoare.Greu vandabil orice in ziua de azi...in plus nu e nici diesel,nu are nici proiectoare ceata:asa-i place romanului :P))) Si sub 4500 eur. cu siguranta nu las pretul .A fost criza si cand am cumparat acest motor :(

Oricum sunt multumit de Suzi ,m-am dat si in weekend si a fost ok... vant cam puternic pt gustul meu dar a fost ok...

 

Oh si sa nu uit..@classalex ai gasit puffere din alea ce cautai tu cu 3-4 pagini in urma? Eventual o adresa unde gasesc pe stoc...si suruburi...am fost cam sloppy vara asta .Bine ca sa terminat inca un sezon fara incidente si fara permis suspendat :kiss:)))))))

 

Respect Gsx-R !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti unul de 1000, sa vezi ce e cu ala, gixxer de buna seama,dupa 2007 incolo.

eu am avut rr 2005 si nu am decat superlative pt el, dar k8-ul asta e nebun rau...fara catalizator si cu tobe,rupe lantu'... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi asta doresc sa aflu si eu ! Are 75 cmc in plus si un design mai atragator fata de banalele japoneze -parere subiectiva :)

 

In plus ,nu sta rau deloc nici la capitolul manevrabilitate/ fiabilitate -asta din ce am vazut din review-uri si ce am citit pe forumul dedicat 675-elui.

Noah ...asta e...acu doresc sa experimentez...si sa evadez din marea de japoneze !!

 

Situatia e oricum ipotetica ,pt ca romanul sa obisnuit repede cu super-mega-oferte si nu cred ca pot sa vand motorul in perioada urmatoare.Greu vandabil orice in ziua de azi...in plus nu e nici diesel,nu are nici proiectoare ceata:asa-i place romanului :P))) Si sub 4500 eur. cu siguranta nu las pretul .A fost criza si cand am cumparat acest motor :(

Oricum sunt multumit de Suzi ,m-am dat si in weekend si a fost ok... vant cam puternic pt gustul meu dar a fost ok...

 

Oh si sa nu uit..@classalex ai gasit puffere din alea ce cautai tu cu 3-4 pagini in urma? Eventual o adresa unde gasesc pe stoc...si suruburi...am fost cam sloppy vara asta .Bine ca sa terminat inca un sezon fara incidente si fara permis suspendat :kiss:)))))))

 

Respect Gsx-R !

Eu abea l-am luat de la ei inapoi:))

Puffere cautam ptr un prieten,si am gasit pe stoc la MotorTeam,de pe Bdul Timisoara,vin in pachet de 4 si costa in jur de 15RON>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.scuze daca ma bag in discutia voastra..am fost contrazis de 2 amici ca un srad de 600 din 98 nu poate merge cu 263 cat am precizat eu.e adevarat ca nu imi merge kilometrajul in bord dar am un ceas din acela cu senzor de la louis.pot spune ca toba este goala bujii si filtru sport......oare imi arata mie eronat?

 

Acum cativa ani cand aveam srad-ul, am avut viteza maxima pe bord 270....era maximul pe care il putea atinge....si acum mi-e dor de balena aia....mergea impecabil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da e misto , dupa ce te obisnuiesti nu mai pare asa balena, la inceput si eu cand m'am suit pe ea am zis ' mama da mare e' . dupa un timp am reusit sa ma strecor si intre masini la semafor , sa nu zic de drum intins. Ma asteptam sa ma rupa umerii mainile, trecand de la Bandit la GSX , dar spre surprinderea mea , pozitia nu e asa de rea fata de alte R-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti unul de 1000, sa vezi ce e cu ala, gixxer de buna seama,dupa 2007 incolo.

eu am avut rr 2005 si nu am decat superlative pt el, dar k8-ul asta e nebun rau...fara catalizator si cu tobe,rupe lantu'... :(

 

ma batea gandu sa imi dau k5-u pt k7 k8 dar majoritatea mecanicilor au zis sa stau cuminte.cica si in 2007 la 2 ani dupa aparitie se rugau sa apuce sa lucreze la un k5..precizez k mecanici din uk..iar aici se da forja la motoare pe track.in schimb mi s-a spus ca pot schimba pt k9 cu incredere :)

stiu ca au fost tovarasi de ai tai detinatori de k5,pe alu micutu il admiram la intrunirea de pe valea ierii :P tu ce parere ai de k5? bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma batea gandu sa imi dau k5-u pt k7 k8 dar majoritatea mecanicilor au zis sa stau cuminte.cica si in 2007 la 2 ani dupa aparitie se rugau sa apuce sa lucreze la un k5..precizez k mecanici din uk..iar aici se da forja la motoare pe track.in schimb mi s-a spus ca pot schimba pt k9 cu incredere :)

stiu ca au fost tovarasi de ai tai detinatori de k5,pe alu micutu il admiram la intrunirea de pe valea ierii :P tu ce parere ai de k5? bafta

 

 

...a,da, ovidiu zis mikutu'.a avut primul K5 din tg mures, negru era, cand a aparut in 2005, era cea mai tare si frumoasa motocicleta din zona...

m-am dat destul cu motocicleta aia, foarte nervoasa...si avea cuplu fain de jos, de altfel ca mai toate gixxer-urile de 1000...da' pe urma m-am dat cu K6 si ala era si mai tare!cea mai nebuna motocicleta, toata lumea spunea ca trebuie lucrat la spate, un ohlins pe spate, in curbe cand bagam mana in gaz facea ca toti dracii.era greu de controlat...

acum ce sa spun, K8 mi se pare mai echilibrata,frane de frane,si daca bag mana in gaz de pe la 4000 de ture, se ridica f usor, mai ales ca nu mai are dulapul ala de catalizator pe ea.

e putin mai sigura fata de K5-K6 parerea mea,dar tot suzuki ramane(adica nu e honda).precizez ca pe honda,intram in curba pe la vreo 9000 de ture, dadeam 1 sau 2 in jos si bagam mana la blana-se comporta perfect;motorul urla, dar nu se clintea de pe trasa;cu suzuki,trebuie avut mai multa grija.

 

bafta!

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...a,da, ovidiu zis mikutu'.a avut primul K5 din tg mures, negru era, cand a aparut in 2005, era cea mai tare si frumoasa motocicleta din zona...

m-am dat destul cu motocicleta aia, foarte nervoasa...si avea cuplu fain de jos, de altfel ca mai toate gixxer-urile de 1000...da' pe urma m-am dat cu K6 si ala era si mai tare!cea mai nebuna motocicleta, toata lumea spunea ca trebuie lucrat la spate, un ohlins pe spate, in curbe cand bagam mana in gaz facea ca toti dracii.era greu de controlat...

acum ce sa spun, K8 mi se pare mai echilibrata,frane de frane,si daca bag mana in gaz de pe la 4000 de ture, se ridica f usor, mai ales ca nu mai are dulapul ala de catalizator pe ea.

e putin mai sigura fata de K5-K6 parerea mea,dar tot suzuki ramane(adica nu e honda).precizez ca pe honda,intram in curba pe la vreo 9000 de ture, dadeam 1 sau 2 in jos si bagam mana la blana-se comporta perfect;motorul urla, dar nu se clintea de pe trasa;cu suzuki,trebuie avut mai multa grija.

 

bafta!

 

mi-am dat seama ca ar avea nevoie de un nou amortizor spate deoarece dak intram tare pe curbe cu pasager nu avea nici pe dracu insa cand eram singur la iesirea din curba avea tendinte de voblaj.sa ai noroc de el :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am dat seama ca ar avea nevoie de un nou amortizor spate deoarece dak intram tare pe curbe cu pasager nu avea nici pe dracu insa cand eram singur la iesirea din curba avea tendinte de voblaj.sa ai noroc de el :laugh:

numai ca unul nou e in jur de 1000 de euro...

iar pe fata, numai cartusele, 1500...

daca ma ajuta cel de sus, voi pune si asa ceva.

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata poti monta numai internalele care costa in jur de 300 de euro si pastrezi cartusele originale.Iti pui arcurile...shimurile de reglaj....uleiul si semeringurile...avantajul este ca iti poti comanda tot kitul asta in functie de greutatea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Todea, esti sigur ca este corect reglat amortizorul tau spate pentru greutatea ta? (preload) Este extrem de important.

O sa incerc sa pun un link despre reglarea suspensiilor, cu toate ca sunt convins ca majoritatea dintre voi ati mai vazut asa ceva.

Iti ia 2 zile bune sa setezi corect suspensiile, da ii diferenta mare.

Am fost zmeu la un moment dat, si am zis ca intaresc suspensia la maxim fata spate, statea ca c*uru pe viraje, si apoi le-am dat la ce recomanda producatorul, imbunatatire imensa.

In primavara urmeaza schimb de simeringuri si ulei si apoi vreau sa le fac si eu o setare corespunzatoare.

Numa bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Todea, esti sigur ca este corect reglat amortizorul tau spate pentru greutatea ta? (preload) Este extrem de important.

O sa incerc sa pun un link despre reglarea suspensiilor, cu toate ca sunt convins ca majoritatea dintre voi ati mai vazut asa ceva.

Iti ia 2 zile bune sa setezi corect suspensiile, da ii diferenta mare.

Am fost zmeu la un moment dat, si am zis ca intaresc suspensia la maxim fata spate, statea ca c*uru pe viraje, si apoi le-am dat la ce recomanda producatorul, imbunatatire imensa.

In primavara urmeaza schimb de simeringuri si ulei si apoi vreau sa le fac si eu o setare corespunzatoare.

Numa bine ;)

 

chiar de mult ma batea gandu sa reglez suspensile pe greutatea mea dar am tot amanat...hmm nush dak sa ma bag eu sau sa le duc la un service pt 50-100 de lire le-as regla in service.ii 52 de lire ora ma gandesc ca in 2 ore le rezolva si baietii is super priceputi.apropo de amortizor gasesti si mai eftin pe ebay.co.uk nu neaparat nou.tare ma bate gandu la un k9 dar is indragostit la maxim de k5 si nush dak merita inca 4 mii extra plus ca numi place faru ala deloc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...