todea Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 AM SI EU O INTREBARE.... CUM IMI POT PROCURA SI EU UN AMORTIZOR DE GHIDON.... MARCA GVR.... VA SPUNE CEVA ACEASTA FIRMA ..? E OK? AS VREA SA IMI MONTEZ UN AMORTIZOR...CARE AR FI CEL MAI BUN... CALITATE-PRET??? MS.... iti pot aduce eu la 1800 ron GPR v4 ultima aparitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Aripioara spate ptr a numai stropi amortizorul spate,de unde procur?As prefera puig...Am vazut ca pe louis nu apare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wildgeo Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 seara buna, dragilor, M-am hotarat sa imi schimb placutele de frana, si am luat Armstrong gg road, din cate am citit asa printre picaturi, ar fi nishte placute moi, am mai citit cum ca EBC Extreme Pro ar fi the best... voi ce aveti pe motor???? sa le dau inapoi pe cele armstrong si sa iau ebc??? a incercat cineva Armstrong, daca da .. cum sunt ??? dar cele EBC Extreme Pro ???? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 salut.... nu am suzuki gsxr ..,,, intentionez in viitorul apropiat... din ce am citit pe aici.multi cer manuale ... ete. am eu unul.este pentru modelu 2001-2002... desi nu am moto.... am vreo 1300 de poze cu modelu respectiv... )) deocamdata sunt la 125 comunista... mai capat cva experienta si dupa aia poate ma bag si eu in vorba cu intrebari .... bft... Imi poate spune cineva plusurile si minusurile unui gsxr 600?? 2001-2002 ??? k'am tot ce e important legat de el.... ms anticipat.. P.S.... ador suzuki 2001-2003 gsxr... 600,750,1000..... insa cred k cel mai potrivit pentru mine cel de 600. Mesaj completat nu merge sa uploadez manualul... o sa pun cateva poze din el... cine e interesat. il trimit pe mess... sau il gaseste pe google dak caute bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 seara buna, dragilor, M-am hotarat sa imi schimb placutele de frana, si am luat Armstrong gg road, din cate am citit asa printre picaturi, ar fi nishte placute moi, am mai citit cum ca EBC Extreme Pro ar fi the best... voi ce aveti pe motor???? sa le dau inapoi pe cele armstrong si sa iau ebc??? a incercat cineva Armstrong, daca da .. cum sunt ??? dar cele EBC Extreme Pro ???? Multumesc! incearca SBS,sint scumpute dar merita Mesaj completat salut.... nu am suzuki gsxr ..,,, intentionez in viitorul apropiat... din ce am citit pe aici.multi cer manuale ... ete. am eu unul.este pentru modelu 2001-2002... desi nu am moto.... am vreo 1300 de poze cu modelu respectiv... )) deocamdata sunt la 125 comunista... mai capat cva experienta si dupa aia poate ma bag si eu in vorba cu intrebari .... bft... Imi poate spune cineva plusurile si minusurile unui gsxr 600?? 2001-2002 ??? k'am tot ce e important legat de el.... ms anticipat.. P.S.... ador suzuki 2001-2003 gsxr... 600,750,1000..... insa cred k cel mai potrivit pentru mine cel de 600. Mesaj completat nu merge sa uploadez manualul... o sa pun cateva poze din el... cine e interesat. il trimit pe mess... sau il gaseste pe google dak caute bine... esti din buzau?? ca dupa nr de la motoreta asa pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Sa vorbit destul despre k1-3 chiar si aici pe forum...sunt bune ,frumoase ,fiabile, avansate technologic fata de concurenta pt anii 2000 (injectie ,putere ,ciclistica,chiar si design-parere subiectiva).... Ce nu mi-a placut ca fost detinator de astfel de model:franele.Se pot rezolva usor cu niste furtunase si placute de calitate. Eu am folosit motorul si la mers la serviciu -absolut nerecomandabil pt oras.... In rest numai de bine daca gasiti un astfel de model ingrijit-go for it ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 da mos ene... din jud buzau sunt... in apropiere de Rm Sarat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Ene Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 da mos ene... din jud buzau sunt... in apropiere de Rm Sarat.. bravo man.. Sa ai grija de mz-ul ala,ca pe vremea asta e o piesa foarte rara.dac te intereseaza un 750 call my. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 hehe...am facut un update la motor ,conversie facuta de la srad de 750 la k1 de 1000,urmeaza cateva schimbari pt el si pe urma vreme buna sa fie sa ii pun rotile in miscare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 hehe...am facut un update la motor ,conversie facuta de la srad de 750 la k1 de 1000,urmeaza cateva schimbari pt el si pe urma vreme buna sa fie sa ii pun rotile in miscare Sper ca ai facut o tona de poze si ai timp sa povestesti mai in detaliu pentru ca o sa fie f interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 aaa nu...am schimbat motocicleta cu totul...aveam in plan intr-un timp sa pun alt motor pe cadru de la srad doar ca nu am gasit un motor complet si la bani buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 ) cel mai simplu...fara batai de cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
okuden Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salut, Vreau sa dau la schimb un capac monopost nou rosu di un set de crash-pad-uri lungi rizoma de GSXR 600 K7 cu un set de incalzitoare pentru cauciucuri noi sau second hand in stare buna. Sau poate cunoasteti pe cineva care este dispus sa faca un asemenea schimb. Ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Careva? cumva? interesat? se potriveste la un gsxr 600 k6 k7 si probabil si pe k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Careva? cumva? interesat? se potriveste la un gsxr 600 k6 k7 si probabil si pe k8 Pe k8 daca se taie catalizatorul, sau se inlocuieste prima parte a tobei...saxofoanele...cu o toba de k6-k7. how much? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Din cate am vazut eu, la k8 se poate pune in continuare la catalizator. Pret 300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Azi am instalat furtunele frana fata la mobra...frateee ce chin. Adica chin sa le aliniez. Nicicum nu stateau intr-un mod natural sa le atasez la pompa si etrieri. Am reusit intr-un final sa le fac cumva sa stea fara indoituri si coturi. Probabil nici fatul ca le-am comandat cu 10cm mai lungi nu a ajutat. Aerisirea a mers usor odata ce am reuzit sa bag lichid in pompa...dupa vreo 40 de "manete". La etrieri parca nici nu a mai trebuit sa dau decat de vreo 10 ori ca sa fiu sigur. Apoi am batut cu un ciocanel de lemn etrierii si furtunele sa eliberez ce bule de aer ar mai fi fost...am mai aerisit o data pompa si etrierii si gata...asa de pe loc franeaza...testul de drum cand se opreste ploia. A fost prima lucrare de amploare pe care am facut-o la mobra si sunt super mandru. Mai ales ca am facut-o singur dupa ce am citit tot ce am gasit pe net. Lichid Motul RBF 600...furtune HEL de la timisoara...culoare carbon cu suruburi argintii sa nu fie prea tipator si sa se potriveasca cu sigla gsx-r care se vede la mine la avatar Probabil urmatorul pas ar fi sa cumpar o cheie dinamometrica sa strang totul la specificatii. Mai ales ca urmatoarea modificare o sa fie un pinion fata -1 si sunt multe de desfacut. Editat Februarie 27, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 furtune HEL de la timisoara...culoare carbon cu suruburi argintii sa nu fie prea tipator si sa se potriveasca cu sigla gsx-r care se vede la mine la avatar Poate reusesti sa bagi sa bagi si o poza ,doua ca si pe mine ma bate un gand ! Dar sunt inca indecis la culoare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) Poze nu cred ca pun prea curand ca mi s-a stricat card-readerul pentru pozele de pe tel si aparat nu am. Niste poze am gasit aici: http://helperformance.com/catalogue/brake-lines.htm Cei de la timisoara mi-au zis ca nu au decat banjo-bolts argintii. Ale mele sunt exact asa: http://resources.helperformance.com/images/carbo.jpg Poate in cursul saptamanii pun niste poze. Prima oara am vrut sa imi iau orange, dar orange-ul lor e prea deschis pentru ce am eu pe moto. Si am mai facut o inginerie la mobra...mi-am setat lumina de avertizare la schimbatul de viteze al 12.500 avand in vedere ca puterea maxima e la 13.200....Nu are nici o relevanta pentru stilul si drumurile pe care am condus eu...dar doar asa de joaca Editat Februarie 27, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Salutare! o prima problema aparuta la gsxr'ul meu...acum cateva zile am incercat sa pornesc motocicleta...se aprindea bordul totul ok, dar nu pornea, se auzea un sunet ca si cum nu ar aveam putere destula sa porneasca. Am fost in ziua urmatoare la service si mi'au schimbat bateria, am mers cam 2, 3 zile...si astazi din nou au aparut probleme, se pare ca problema nu era bateria ... Astept ceva sfaturi...Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Din cunostintele mele mecanice stiu ca la masina se intampla asta din cauza electomotorului sau alternatorului! O solutie ar fi curatarea carbunilor eventual daca situatia necesita schimbarea acestora! Repet acest lucru se intampla la masina! Daca ii dai 2-3 picioare si bagi a doua si incerci sa o pornesti porneste? daca da mai mult ca sigur asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 banuiesc ca daca cu bateria noua a mers doua, trei zile, inseamna ca nu se mai incarca bateria... probabil releul sau generatorul/alternatorul, cum i-o zice lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 La alternator m'am gandit si eu...e clar ca nu mai incarca bateria, un pret pentru asa ceva? unde pot gasi? Thnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 La alternator m'am gandit si eu...e clar ca nu mai incarca bateria, un pret pentru asa ceva? unde pot gasi? Thnx nu te grabii sa-l cumperi. fai o verificare amanuntita ca mai mult ca sigur sunt doar mufe oxidate<se recomanda ca intodeauna la iesirea din hibernat sa se curete toate mufele cu spray contact si gresate cu vaselina lichida<spray cu vaselina> dupa ce cureti tot tr sa masori cu un aparat de masura ce si cum incarca si ce rezistente ai pe fire daca esti bin buc te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 da, masoara inainte ca sa vezi exact de la ce e... Am fost la 3 service-uri si nu a stiut niciunul sa imi zica ca sunt bobinele arse decat dupa ce le-am zis eu. Unul ca e bateria, unul ca e releul... niste impostori.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.