Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

si eu merg cu supercorsa, si nu am de gând sa le schimb cu altceva. chiar dacă nu merg agresiv de felul meu, cel Putin psihologic îmi oferă un confort si siguranță. scumpe prin prisma faptului ca țin relativ Putin, da îÂşi fac bine treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu merg cu supercorsa, si nu am de gând sa le schimb cu altceva. chiar dacă nu merg agresiv de felul meu, cel Putin psihologic îmi oferă un confort si siguranță. scumpe prin prisma faptului ca țin relativ Putin, da îÂşi fac bine treaba.

 

am scos 4 mi de km + porniri si mici burnuri toate dintr-un second cu 70%viata.pt mine e destul :bounce:

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand va aud cu 4000 km nu stiu cum faceti . De cand am moto ultima am facut 20000 km am avut numai supercorsa fata-spate, si am avut doar 2 seturi SH uzate . Acuma mi-am luat un set nou ca am prins la ocazie 100 euro . ,Cred ca astea o sa ma tina pina dau moto si merg destul de agresiv.

Editat de Mad Max1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu le-am pus second (nu erau uzate mai mult de 10%), am deja vreo 9000 de km, le-am primit pe cele noi, dar încă nu le schimb ca am încă 2-3 mm de sant:)

deci se poate merge si km mulți cu ele, da in regim de touring.

îs curios totuÂşi cu astea noi cât o sa pot merge, da mă astept la minim 13-14 mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand va aud cu 4000 km nu stiu cum faceti . De cand am moto ultima am facut 20000 km am avut numai supercorsa fata-spate, si am avut doar 2 seturi SH uzate . Acuma mi-am luat un set nou ca am prins la ocazie 100 euro . ,Cred ca astea o sa ma tina pina dau moto si merg destul de agresiv.

 

vezi ca sunt mai multe feluri de supercorsa adica sunt si mai de strada BSB sau SP..eu vb de SC 0,1,2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba.... am tras mult sa raman la 666 de posturi, dar.... am o nelamurire:

Ueori mi se mai opreste motorul, inca nu mi-am dat seama daca e de la cric sau de la tip over, sau doar de la bateria belita (am inteles ca uneori mai dau senzorii erori daca e bateria terminata).

Dar azi mi s-a aprins becul de FI.

Am gasit eu mufa aia, am facut scurt in ea cu motorul porni, dar evident ca nu mi-a aratat nicio eroare (am aflat dupa ca trebuie sa faci asta cand ai becul ala aprins....), in schimb imi arata (linia sus)C00.

Unde gasesc suruburile alea de la TPS? pentru ca din poza nu prea imi dau seama...

In schimb destul de stupida faza cu erorile.... trebuie sa umblu cu cheia de rezerva ca sa pot sa deschid portbagajul ca sa fac strap la mufa de diagnostic fara sa opresc motorul cand imi apare eroarea..... :bounce:

Bine, ma bucur in schimb ca nu persista eroarea... adica dupa ce opresc si pornesc e ok... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va zic o kestie, incep cu deci, rasfoind manualul motocicletei vad ca scrie la intretinere cum trebue sa fie nivelul la ulei si ma uit lasnad la o parte aerele mele de motociclist(adica ce domle ma uit eu cum trebuie nivelul la ulei ce sunt prost).

Constat ca habar nu am pe ce lume traiesc, nivelul trebuie sa fie la "full" desigur dar exact dupa 3 minute cum spune manualul, ca daca stai mai mult 5 , 7 minute este cu totul alt nivel(mai mare desigur). eu verificam cum eram invatat de la cealalta dupa circa 10 minute cum auzisem si eu de la altzi deci aveam mai putin ulei decat trebuie si diferenta a fost de aprox. 200 ml. Am spus si unui prieten cu R1 care facea ca mine ca cica el stie motociclist de 25 de ani (are 49 de ani)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa este, intre minim si maxim, dar eu prefer aproape maxi kiar maxim, nu are nimic am vazut la altele.

 

Mai este ceva, cand skimb uleiul de obicei stau 2 ore sa se scurga tot, ca daca faci ca la service, sa stai 20min. ca cica gata, se mai scurge cam 150 mil. am facut eu proba desigur la cealalta (k1). Noi avem grija sa fie la milimetru si altzi bat salamul de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie îmi tot intrerupe motorul, chiar si la relanti, dar nu se opreste, numa da in nas :bounce:

mă gândesc la 2 posibilitati:

1. am o fisa cu siguranță aia metalică slabita, si nu face priza cum trebuie pe bujie. poate de la vibratii pierde contactul pe bujia respectiva.

2. n-am idee dacă la K2 trebuiesc sau nu sincronizate clapetele de acceleratie si reglati tachetii?

 

in rest numa de bine, ii o plăcere sa mă Plimb după o iarna asa de lunga :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sa ma fuck in ea, aseara cand ma duceam acasa a mai facut figuri de vreo doua ori, dar am impresia ca se ia curentul de tot. Adica se stinge bordul, dispare viteza si face acul ca la balamuc (adica ca atunci cand pui cheia). Poate e vreo borna de la baterie.... e posibil sa fiu in halul asta de prost.... :P O sa mai investighez.

Se sincronizeaza clapetele (throtte valve synchronization), vezi la 4-73 in manual. Tachetii aia nu stiu ce sunt... treburile alea la supape? N-am facut nici una, nici alta.

Am intebat la un service (de impostori) cat costa sincronizarea si au aruncat un pret din ala de Monte Carlo.... :bounce:

 

In rest, cum ai zis si tu, e o placere sa te plimbi dupa iarna lunga. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum ceva vreme! avea niste fluctuatii foarte ciudate de curent! pana cand...nu mai dadea curent deloc! ultimul lucru la care m-am uitat au fost bornele! :bounce: Si da...firul de plus era smuls si de acolo venea problema! dar...nu sunt atatd e convins ca si la tine s-a intamplat la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fiti siguri ca nu aveti probleme : verificati toate contactele ..mufele principale cum zice Stephon

filtrul ala din rezervor iar e important ..stiti bine cat de mizerabila e benza la noi

eu folosesc mereu filtru inainte sa o bag in rezervor (nu alimentez decat din canistra ..deci ..am posibilitatea asta) si raman numai kkturi in filtru ala de hartie

 

de la un singur cilindru si daca n'are scanteie deloc nu iti moare motorul in halul ala ..da ..clar nu ai putere si se simte cand mere in 3

pb e cand merge in 2-3

benzina care a stat prea multe luni in rezervor ..iar nu e buna

 

in perioada cu thundercat ..stiu ca am bagat benza ieftina si credeam ca mi s'a stricat motorul nu gluma ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se scoate filtru de benzina la rezervorul K1-K3 ??? Am desfacut rezervorul am scos tot ce era sub el dar nu am gasit nici un filtru ....

Am postat eu ca sunt dragut :bounce: mai in spate uitate,

, este in pompa din rezervor in partea metalica ca un pahar,dar daca nu te pricepi lasa pe altu care ''strica detoate"ca trebuie o indemanare de la 1- 10 cam 7 asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni

 

Am citeva semne de intrebare tehnice suzuki gsxr 600 2003 este injectie?...suzuki gsxr 600 2003 are cadru format deltabox?...Multumesc anticipat

 

Cit de fiabile sunt motoarele si ce probleme tehnice grave ati intilnit la acest model

Editat de lucian45
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sa ma fuck in ea, aseara cand ma duceam acasa a mai facut figuri de vreo doua ori, dar am impresia ca se ia curentul de tot. Adica se stinge bordul, dispare viteza si face acul ca la balamuc (adica ca atunci cand pui cheia). Poate e vreo borna de la baterie.... e posibil sa fiu in halul asta de prost.... :P O sa mai investighez.

Se sincronizeaza clapetele (throtte valve synchronization), vezi la 4-73 in manual. Tachetii aia nu stiu ce sunt... treburile alea la supape? N-am facut nici una, nici alta.

Am intebat la un service (de impostori) cat costa sincronizarea si au aruncat un pret din ala de Monte Carlo.... :bounce:

 

In rest, cum ai zis si tu, e o placere sa te plimbi dupa iarna lunga. :)

dupa verificarea contactului cric si contactului oprire motor d urgenta (la astea nu se intrerupecurentul general adica bord clax.etc) ai 3 posibilitati sa se intrerupa total 1 cum a zis colegul contact imperfect borna (ca umbla toti "mecanici lu peste prajit)2 mufa releu de incarcare care este lipit de cadru codita stanga, sau contact .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni

 

Am citeva semne de intrebare tehnice suzuki gsxr 600 2003 este injectie?...suzuki gsxr 600 2003 are cadru format deltabox?...Multumesc anticipat

 

Cit de fiabile sunt motoarele si ce probleme tehnice grave ati intilnit la acest model

Ma bag cam mult in seama si nu este stilul meu, lenea este cucoana mare, da are cadru deltabox au venit cu inovatia asta aia de la yamaha sa nu ma insel, adica tine motorul in brate azi toate sunt deltabox.

 

MODELUL SUZUKI GSXR 600 750 (AM AVUT EU) SI MIARU 01-03 SUNT CELE MAI FIABILE MOTOARE CONSTRUITE VREODATA PE PLANETA,(EXAGEREZ PUTIN) CAT DESPRE CICLISTICA ESTE IDENTICA CU MODELUL 2008 CA A MEA BASCA ESTE MAI USOARA, SINGURUL LUCRU CARE MA ENERVEAZA ESTE FAPTUL CA ARUNCA VASELINA DE LA LANT PE MELCU ALA DE LA AMBREAJ, LA MOMENTUL LANSARI IN 2000 A FOST CEA MAI FRUMOASA SI EKILIBRATA MOTOCICLETA A FOST NUMITA "DEVORATOAREA DE VIRAJE"

TOATE 01- AU INJECTIE SI NU SE STRICA DELOC NIMIC LA EA(CAND ESTE INTRETINUTA DESIGUR SI SA NU DAI PACANELE CU EA PE LA INTRUNIRI ,DA NU DA ASTEA PE INJECTIE DAU NUMAI SRAD DEIA SE NUMESC POCNITORI)

Pt baiatu cu intreruptu ,vezi ca daca nu o faci poti sa mori, nu vreau sa ma gandesc cum a fost cand eram in viraj si sa cct pe ea credema pe cuvant, am demontat tot ce insemna carena, plastic, mufa si am dat cu spray de mufa la mufe desigur

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NUMAI SRAD DEIA SE NUMESC POCNITORI)

ba ai grija ca te pognesc :bounce:

:P

cat despre problemele cu, curentul verifica prima oara bornele<nu ultima>ca 80%din cazuri sunt slabite iar zece si zece la suta mufe oxidate sau zenzor cric<tr sa fii un pic mai clar; cand se opreste motorul se stinge si bordul sau sunt sintome diferite?>

clapetele de acceleratie se sincronizeaza la absolut toate modelele, iar pastilele la fel<se fac la toate>dar la intervale mai rare<scrie in carte>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

habar nu aveam de sincronzarea clapetelor , cu siguranta sincronizarea se face manual nu? Ca la mine nu scrie nimic!!!!!!

Mesaj completat

Eu totusi cred ca se sincronizeaza carburatoarele nu se sincronizeaza clapetele, in cel mai bun caz se resetaza ca la masina sa citeasca puntul 0 al clapetei calculatorul, asta nu este o treaba mecanica ci electronica si la modelul pe injectie nu cred ca se sincronizeaza clapetele se reseteaza (poate ma insel, sunt curios sa aflu)

Mesaj completat

Ai dreptate, am vb cu un prieten care a patit o chestie si a spus ca printre altele ia sincronizat si clapetele, sercice-ul .

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...