raduprint01 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 si eu merg cu supercorsa, si nu am de gând sa le schimb cu altceva. chiar dacă nu merg agresiv de felul meu, cel Putin psihologic îmi oferă un confort si siguranță. scumpe prin prisma faptului ca țin relativ Putin, da îÂşi fac bine treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) si eu merg cu supercorsa, si nu am de gând sa le schimb cu altceva. chiar dacă nu merg agresiv de felul meu, cel Putin psihologic îmi oferă un confort si siguranță. scumpe prin prisma faptului ca țin relativ Putin, da îÂşi fac bine treaba. am scos 4 mi de km + porniri si mici burnuri toate dintr-un second cu 70%viata.pt mine e destul Editat Martie 15, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Cand va aud cu 4000 km nu stiu cum faceti . De cand am moto ultima am facut 20000 km am avut numai supercorsa fata-spate, si am avut doar 2 seturi SH uzate . Acuma mi-am luat un set nou ca am prins la ocazie 100 euro . ,Cred ca astea o sa ma tina pina dau moto si merg destul de agresiv. Editat Martie 15, 2010 de Mad Max1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 20000??????? esti sigur ca sunt supercorsa? nu am auzit de supercorse duse mai mult de 6-7000 de km, si asta in conditii mai mult de touring, neforjat vreun pic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 eu le-am pus second (nu erau uzate mai mult de 10%), am deja vreo 9000 de km, le-am primit pe cele noi, dar încă nu le schimb ca am încă 2-3 mm de sant:) deci se poate merge si km mulți cu ele, da in regim de touring. îs curios totuÂşi cu astea noi cât o sa pot merge, da mă astept la minim 13-14 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cand va aud cu 4000 km nu stiu cum faceti . De cand am moto ultima am facut 20000 km am avut numai supercorsa fata-spate, si am avut doar 2 seturi SH uzate . Acuma mi-am luat un set nou ca am prins la ocazie 100 euro . ,Cred ca astea o sa ma tina pina dau moto si merg destul de agresiv. vezi ca sunt mai multe feluri de supercorsa adica sunt si mai de strada BSB sau SP..eu vb de SC 0,1,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 ba.... am tras mult sa raman la 666 de posturi, dar.... am o nelamurire: Ueori mi se mai opreste motorul, inca nu mi-am dat seama daca e de la cric sau de la tip over, sau doar de la bateria belita (am inteles ca uneori mai dau senzorii erori daca e bateria terminata). Dar azi mi s-a aprins becul de FI. Am gasit eu mufa aia, am facut scurt in ea cu motorul porni, dar evident ca nu mi-a aratat nicio eroare (am aflat dupa ca trebuie sa faci asta cand ai becul ala aprins....), in schimb imi arata (linia sus)C00. Unde gasesc suruburile alea de la TPS? pentru ca din poza nu prea imi dau seama... In schimb destul de stupida faza cu erorile.... trebuie sa umblu cu cheia de rezerva ca sa pot sa deschid portbagajul ca sa fac strap la mufa de diagnostic fara sa opresc motorul cand imi apare eroarea..... Bine, ma bucur in schimb ca nu persista eroarea... adica dupa ce opresc si pornesc e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Supercorsa SC 1 am fata si spate SC 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Sa va zic o kestie, incep cu deci, rasfoind manualul motocicletei vad ca scrie la intretinere cum trebue sa fie nivelul la ulei si ma uit lasnad la o parte aerele mele de motociclist(adica ce domle ma uit eu cum trebuie nivelul la ulei ce sunt prost). Constat ca habar nu am pe ce lume traiesc, nivelul trebuie sa fie la "full" desigur dar exact dupa 3 minute cum spune manualul, ca daca stai mai mult 5 , 7 minute este cu totul alt nivel(mai mare desigur). eu verificam cum eram invatat de la cealalta dupa circa 10 minute cum auzisem si eu de la altzi deci aveam mai putin ulei decat trebuie si diferenta a fost de aprox. 200 ml. Am spus si unui prieten cu R1 care facea ca mine ca cica el stie motociclist de 25 de ani (are 49 de ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 nu cumva trebe sa fie la mijloc adica intre max si min?eu asa stiam ...si oricum daca bag exact 3000ml cat zice cartea exact la mij. am nivelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da asa este, intre minim si maxim, dar eu prefer aproape maxi kiar maxim, nu are nimic am vazut la altele. Mai este ceva, cand skimb uleiul de obicei stau 2 ore sa se scurga tot, ca daca faci ca la service, sa stai 20min. ca cica gata, se mai scurge cam 150 mil. am facut eu proba desigur la cealalta (k1). Noi avem grija sa fie la milimetru si altzi bat salamul de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 si mie îmi tot intrerupe motorul, chiar si la relanti, dar nu se opreste, numa da in nas mă gândesc la 2 posibilitati: 1. am o fisa cu siguranță aia metalică slabita, si nu face priza cum trebuie pe bujie. poate de la vibratii pierde contactul pe bujia respectiva. 2. n-am idee dacă la K2 trebuiesc sau nu sincronizate clapetele de acceleratie si reglati tachetii? in rest numa de bine, ii o plăcere sa mă Plimb după o iarna asa de lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da, sa ma fuck in ea, aseara cand ma duceam acasa a mai facut figuri de vreo doua ori, dar am impresia ca se ia curentul de tot. Adica se stinge bordul, dispare viteza si face acul ca la balamuc (adica ca atunci cand pui cheia). Poate e vreo borna de la baterie.... e posibil sa fiu in halul asta de prost.... O sa mai investighez. Se sincronizeaza clapetele (throtte valve synchronization), vezi la 4-73 in manual. Tachetii aia nu stiu ce sunt... treburile alea la supape? N-am facut nici una, nici alta. Am intebat la un service (de impostori) cat costa sincronizarea si au aruncat un pret din ala de Monte Carlo.... In rest, cum ai zis si tu, e o placere sa te plimbi dupa iarna lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 la ce povestesti tu ca se întâmpla, după cum am mai zis ca am părut si eu, suspectez fără drept de apel cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie acum ceva vreme! avea niste fluctuatii foarte ciudate de curent! pana cand...nu mai dadea curent deloc! ultimul lucru la care m-am uitat au fost bornele! Si da...firul de plus era smuls si de acolo venea problema! dar...nu sunt atatd e convins ca si la tine s-a intamplat la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 ca sa fiti siguri ca nu aveti probleme : verificati toate contactele ..mufele principale cum zice Stephon filtrul ala din rezervor iar e important ..stiti bine cat de mizerabila e benza la noi eu folosesc mereu filtru inainte sa o bag in rezervor (nu alimentez decat din canistra ..deci ..am posibilitatea asta) si raman numai kkturi in filtru ala de hartie de la un singur cilindru si daca n'are scanteie deloc nu iti moare motorul in halul ala ..da ..clar nu ai putere si se simte cand mere in 3 pb e cand merge in 2-3 benzina care a stat prea multe luni in rezervor ..iar nu e buna in perioada cu thundercat ..stiu ca am bagat benza ieftina si credeam ca mi s'a stricat motorul nu gluma .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Stie cineva cum se scoate filtru de benzina la rezervorul K1-K3 ??? Am desfacut rezervorul am scos tot ce era sub el dar nu am gasit nici un filtru .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Cică tre sa fie chiar in pompa. dacă apuci, fa si niÂşte poze si posteaza-le, ca si eu vreau sa îl curat bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Stie cineva cum se scoate filtru de benzina la rezervorul K1-K3 ??? Am desfacut rezervorul am scos tot ce era sub el dar nu am gasit nici un filtru .... Am postat eu ca sunt dragut mai in spate uitate, , este in pompa din rezervor in partea metalica ca un pahar,dar daca nu te pricepi lasa pe altu care ''strica detoate"ca trebuie o indemanare de la 1- 10 cam 7 asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Salut oameni Am citeva semne de intrebare tehnice suzuki gsxr 600 2003 este injectie?...suzuki gsxr 600 2003 are cadru format deltabox?...Multumesc anticipat Cit de fiabile sunt motoarele si ce probleme tehnice grave ati intilnit la acest model Editat Martie 16, 2010 de lucian45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da, sa ma fuck in ea, aseara cand ma duceam acasa a mai facut figuri de vreo doua ori, dar am impresia ca se ia curentul de tot. Adica se stinge bordul, dispare viteza si face acul ca la balamuc (adica ca atunci cand pui cheia). Poate e vreo borna de la baterie.... e posibil sa fiu in halul asta de prost.... O sa mai investighez.Se sincronizeaza clapetele (throtte valve synchronization), vezi la 4-73 in manual. Tachetii aia nu stiu ce sunt... treburile alea la supape? N-am facut nici una, nici alta. Am intebat la un service (de impostori) cat costa sincronizarea si au aruncat un pret din ala de Monte Carlo.... In rest, cum ai zis si tu, e o placere sa te plimbi dupa iarna lunga. dupa verificarea contactului cric si contactului oprire motor d urgenta (la astea nu se intrerupecurentul general adica bord clax.etc) ai 3 posibilitati sa se intrerupa total 1 cum a zis colegul contact imperfect borna (ca umbla toti "mecanici lu peste prajit)2 mufa releu de incarcare care este lipit de cadru codita stanga, sau contact . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Gsxr 600 k3 are motor cu injectie....restul sa iti spuna colegi care stiu mai multe Editat Martie 16, 2010 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Salut oameni Am citeva semne de intrebare tehnice suzuki gsxr 600 2003 este injectie?...suzuki gsxr 600 2003 are cadru format deltabox?...Multumesc anticipat Cit de fiabile sunt motoarele si ce probleme tehnice grave ati intilnit la acest model Ma bag cam mult in seama si nu este stilul meu, lenea este cucoana mare, da are cadru deltabox au venit cu inovatia asta aia de la yamaha sa nu ma insel, adica tine motorul in brate azi toate sunt deltabox. MODELUL SUZUKI GSXR 600 750 (AM AVUT EU) SI MIARU 01-03 SUNT CELE MAI FIABILE MOTOARE CONSTRUITE VREODATA PE PLANETA,(EXAGEREZ PUTIN) CAT DESPRE CICLISTICA ESTE IDENTICA CU MODELUL 2008 CA A MEA BASCA ESTE MAI USOARA, SINGURUL LUCRU CARE MA ENERVEAZA ESTE FAPTUL CA ARUNCA VASELINA DE LA LANT PE MELCU ALA DE LA AMBREAJ, LA MOMENTUL LANSARI IN 2000 A FOST CEA MAI FRUMOASA SI EKILIBRATA MOTOCICLETA A FOST NUMITA "DEVORATOAREA DE VIRAJE" TOATE 01- AU INJECTIE SI NU SE STRICA DELOC NIMIC LA EA(CAND ESTE INTRETINUTA DESIGUR SI SA NU DAI PACANELE CU EA PE LA INTRUNIRI ,DA NU DA ASTEA PE INJECTIE DAU NUMAI SRAD DEIA SE NUMESC POCNITORI) Pt baiatu cu intreruptu ,vezi ca daca nu o faci poti sa mori, nu vreau sa ma gandesc cum a fost cand eram in viraj si sa cct pe ea credema pe cuvant, am demontat tot ce insemna carena, plastic, mufa si am dat cu spray de mufa la mufe desigur Editat Martie 16, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 NUMAI SRAD DEIA SE NUMESC POCNITORI) ba ai grija ca te pognesc cat despre problemele cu, curentul verifica prima oara bornele<nu ultima>ca 80%din cazuri sunt slabite iar zece si zece la suta mufe oxidate sau zenzor cric<tr sa fii un pic mai clar; cand se opreste motorul se stinge si bordul sau sunt sintome diferite?> clapetele de acceleratie se sincronizeaza la absolut toate modelele, iar pastilele la fel<se fac la toate>dar la intervale mai rare<scrie in carte> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) habar nu aveam de sincronzarea clapetelor , cu siguranta sincronizarea se face manual nu? Ca la mine nu scrie nimic!!!!!! Mesaj completat Eu totusi cred ca se sincronizeaza carburatoarele nu se sincronizeaza clapetele, in cel mai bun caz se resetaza ca la masina sa citeasca puntul 0 al clapetei calculatorul, asta nu este o treaba mecanica ci electronica si la modelul pe injectie nu cred ca se sincronizeaza clapetele se reseteaza (poate ma insel, sunt curios sa aflu) Mesaj completat Ai dreptate, am vb cu un prieten care a patit o chestie si a spus ca printre altele ia sincronizat si clapetele, sercice-ul . Editat Martie 16, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.