lucian45 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 va multumesc pentru raspunsuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 de la un singur cilindru si daca n'are scanteie deloc nu iti moare motorul in halul ala ..da ..clar nu ai putere si se simte cand mere in 3 Am patit asta acum doua saptamani cand am pornit-o prima data dupa iarna. De fapt am pornit-o 1 minut sa vad daca invarte bateria, am oprit-o, si cand am plecat cu ea, se auzea de parca inghitise un tractor mai mic. Initial am crezut ca e distributia sau imi bate lantul Am oprit iar, am curatat lantul si tot asa facea (evident). Tot drumul am mers paranoic ca e belita distributia si nu am turat-o (a patit-o un prieten cu R6 si a schimbat tot motorul). Intrun final, cand s-a incalzit probabil bujia, si-a revenit. Si eu sunt paranoic ca mi se taie motorul intrun moment nepotrivit, dar nu stiu daca e chiar pericol de moarte... Adica ar putea fi, dar in oras, de bine, de rau nu merg cu viteze astronomice. Ce-i drept, mi s-a intamplat sa moara in curba si era sa ies in decor.... Foarte proasta senzatia.... O sa mai verific contactele... azi nu a facut nimic rau... (cuvant urat) masii.... Mesaj completat Ah, si clapetele sigur se sincronizeaza, scrie in manual throttle valve synchronization (am scris mai devreme si pagina). Din cate am vazut se face asemanator cu sincronizarea de la carburi, adica cred ca e aceeasi scula. Ajustezi suruburile de aer de pe fiecare cilindru ca sa aduci presiunea la acelasi nivel. Asta am inteles eu din ce am citit acolo... n-am facut-o niciodata. Mesaj completat Ah, din nou, spuneti-mi si mie care stiti unde se afla suruburile pentru TPS (throttle position sensor). Imi arata ¯C00 cand fac strap pe mufa de diagnoza. Mesaj completat ... nu merge edit era liniuta sus in loc de ¯ Mesaj completat ... nu merge edit, era liniuta sus in loc de ¯ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 pai daca iti arata c00 nu e nici o eroare ,eu zic sa nu umbli la" surubul ala" sincronizarea se face cu ceasuri si se sincronizeaza pozitia clapetelor una fata de alta din suruburile care se afla intre injectoare pe axul care actioneaza clapetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Nu man, ideea era ca linia aia nu e la mijloc ( _C00 in loc de -C00). N-are treaba cu clapetele de acceleratie si cu ceasurile. E senzorul de pozitie a acceleratiei (poate exista si o traducere mai buna..). E ceva legat de relanti (nu surubul de relanti)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 mai fratilor e simpla treaba; senzorul de clapeta se regleaza cu strapul facut in mufa de diagnoza. liniuta din fata C00 trebuie sa fie pe jumate<faceti o proba cu motorul oprit si accelerati sa vedeti cum urca linia> ca locatie se afla in capatul clapetelor si e prins in 2 suroape. le slabiti si rasuciti usor senzorul pana vine liniuta la jumate cand motorul este la relanti. iar faza cu sincronizarea clapetelor se face la absolut toate motoarele indiferent ca sunt pe carb sau injectoare. totul se reduce in mare la uzura ne uniforma a cilindrilor<depuneri de calamina, jocuri diferite la supape, etc> cu ajutorul unui vacumetru<sau cum dra. se numeste > putem egaliza amestecul din admisie<totul se face prin reglarea suruburilor de pe clapete pana se obtine un vacum constant pe toti cilindri>gasiti filmulete si pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 ups, eroare! Mi s-a aprins iar becul de FI, am tras pe dreapta (am fost pregatit cu cheia de rezerva de data asta) si am pus sarma la mufa din portbagaj. Codul erorii e C26. Am luat contactul ca sa resetez erorile, l-am pus la loc, apas ignition siiiiiiiiiiiii...... se ia lumina. Tot mort (parca mai era un pic iluminat in partea de sus turometrul). Iau contactul, il pun la loc, nimic. Nimic, nimic. Am impins-o 7 metri ca sa o las acolo, zic sa mai pun o data contactul. Pun, se aprinde bordul... buuun... Apas butonul rosu pe ON, iar se ia lumina. Tot stins, niciun sunet, nicio lumina. Si cam atat.... Eu banuiesc ca e bateria supta de tot, lucru care ar explica(?) ciudateniile cu opritul motorului pe care le facea inainte. Daca aveti alte pareri, avizate sau nu, nu va sfiiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 neica...pt. orice intrebare la care vreti un raspuns de la niste baietic care chiar se mai pricep incercati cu incredere forumul de pe www.gixxer.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 ups, eroare! Mi s-a aprins iar becul de FI, am tras pe dreapta (am fost pregatit cu cheia de rezerva de data asta) si am pus sarma la mufa din portbagaj. Codul erorii e C26. Am luat contactul ca sa resetez erorile, l-am pus la loc, apas ignition siiiiiiiiiiiii...... se ia lumina. Tot mort (parca mai era un pic iluminat in partea de sus turometrul). Iau contactul, il pun la loc, nimic. Nimic, nimic. Am impins-o 7 metri ca sa o las acolo, zic sa mai pun o data contactul. Pun, se aprinde bordul... buuun... Apas butonul rosu pe ON, iar se ia lumina. Tot stins, niciun sunet, nicio lumina. Si cam atat.... Eu banuiesc ca e bateria supta de tot, lucru care ar explica(?) ciudateniile cu opritul motorului pe care le facea inainte. Daca aveti alte pareri, avizate sau nu, nu va sfiiti. Daca la inceputul turei ai pornit motorul la demaror, si o pornit, ma indoiesc sa se fi dus bateria intre timp Dar e posibil, nu zic nu Ce spui tu, cel putin la masini asa este, pare a fi contact imperfect la bornele bateriei sau un scurt in electromotor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 problema: peste iarna am desfacut mobra pt. o cosmetizare totala si pt. alte mici "rahaturi" aceasta cosmetizare includea si revopsirea rezervorului drept urmare...am dat jos rezervorul, am scos pompa de benzina din interior, l-am spalat pe interior...intre timp l-am vopsit iar acum...dupa ce am pus toata mobra la loc...am o mica...MARE problema: pun contactul, se aude pompa cum trage, releul de la pompa cum ticaie iar pe bord dupa mesajul "check" imi apare FI! trag ambreiajul si apas pe butonul de pornire si...nimic! eu...dupa mintea mea creata suspectez ca trebuie amorsata pompa din rezervor! adica...ea in momentul de fata nu ar da benzina in rampa de injectoare! Ma poate sfatui careva ce sa fac? senchiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Cand dai la automat si zici nimic, inseamna ca invarte motorul si nu porneste sau nici nu invarte (cum de altfel si suspectez eu). Daca ii prima varianta, ca invarte motorul, atunci e posibil sa trebuiasca amorsata pompa; Daca ii varianta a 2-a, in care nici nu invarte electromotorul, atunci nu ar trebui sa aiba legatura cu amorsatul, ci mai degraba cu ceva mufa pe care ai uitat sa o conectezi... Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) varianta 2! adica nu invarte motorul! acum ma gandeam si eu la asta! mi s-a mai sugerat ca undeva nu face masa! hmmmmm, tree sa o desfac iarasi sa vad exact! dar FI-ul afisat pe bord? Editat Martie 18, 2010 de Stephon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 pentru faza asta o sa imi iau kawasaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 trag ambreiajul si apas pe butonul de pornire si...nimic! eu...dupa mintea mea creata suspectez ca trebuie amorsata pompa din rezervor! adica...ea in momentul de fata nu ar da benzina in rampa de injectoare! Ma poate sfatui careva ce sa fac? senchiu! Asteapta si tu sa se intoarca balamucu de la catalunia. Vine cu MB-ul si te rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 d-abia a plecat! ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Da, stiu asta. Eu il astept sa merg sa-mi schimb gumele, altfel nu pup amckart pana la etapa de la Serres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 apropos de asta: mergeti vreunul la serres? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Voi fi prezent. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 As fi mers eu dar sa vad daca mai raman cu bani dupa o sapatamana in Anglia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Din experienta proprie iti spun ca o sa vii inapoi cu datorii, multe chiar. Am incercat marea cu deștu' anul trecut si atat mi-a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Din Anglia sau din Grecia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Anglia. In Grecia iesi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 De fapt e Tara Galilor cu o oprire in Manchester dar...am cazare si mese asigurate iar ca si transport am inchiriaqt masina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cautam si eu anturaj de drum... nu stiu inca sigur daca o sa am treaba in perioada aia, dar intreb preventiv. Adica cu ce mergeti acolo? Cat stati? Cand plecati? Luati material la voi? chestii din astea... Probabil as avea de schimbat lantul si uleiul, dar in rest cred ca sunt pregatit. E bine ca am vopsit-o ca sa am ce distruge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 ai sanse mult mai mici sa o disrugi acolo decat pe strada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 in curand Suki o sa fie gata,periada de schimbare e pe sfarsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.