Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

in oras isi fac treaba, dar daca te iau la o tura mai rapida undeva prin munti pe curbe ..iti demonstrez instant ca cele stok nu prea isi mai fac datoria cum trebuie, fara frane nu ramai oricum ..dar sa zicem ca iti prinzi degetele intre maner si levierul de frana :rolleyes:

 

street excel sunt destul de slabute ..dar sunt ieftine

ar trebui cumparate cele racing street ...tot stradale si ele dar mai bune

 

ferodo si lucas trw nici nu intra in discurs ..cheap shit bune ptr dusmani cand ii iei dupa tine pe curbe .. ahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur,

EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur,

EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar.........

 

 

Si eu cand am schimbat furtunele am observat ca a disparut modularitatea franelor....acum sunt mai mult pe sistemul on/off decat progresive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri..

Mersi

 

 

Incearca la MotorTeam ! Ei comercializeaza crash-uri Puig si in general au pe stock !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri..

Mersi

 

ti'am montat azi crashurile pe cadru + bascula + furca :peace: :D

m'am miscat repede? ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o casca agv gp pro din 2005 de la un prieten, pe care am vopsit-o cum am vrut eu, problema este ca am doar viziera inkisa si vreau si una clara poate 2, am dat de un om pe net care vinde viziere, este din Bucuresti, + ca eu nu stiu ce model de gp pro este casca mea, adica dc stie cineva sa-mi spuna dc sunt mai multe modele de gp pro, viziera mea este dreapta nu bombata, in skimb ce alea de le are omul sunt bombate putin. Stie cineva daca se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pleaca a mea daca nu o tine ladocu' pe loc :peace:

Mesaj completat

by the way..daca e careva interesat bag niste poze mai klumea..daca nu zboara pe ebay

200 coco

Salut!

Am vazut topcase-ul in carca la gixer.

Vreau si eu sa-mi pun pe a mea (K5, 750), dar pe unde m-am uitat n-am gasit suport. Poti, te rog, sa-mi spui daca suportul e bricolat sau cumparat?

Nu vad nicio structura pe afara. Se prinde sub saua pasagerului sau ... am vedenii?????

Poate poti sa-mi dai niste detalii, cum se prinde, de unde pot sa cumpar sau cine poate sa-mi confectioneze si mie.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Sunt Doru aka Bones :) posesor de GSXR1100W...o bestiuta din '95 de care sunt foarte mandru :P

Am cateva mii de km cu ea si inca ma mai surprinde cu cate ceva :peace:

 

In rest toate bune (poze mai incolo :P )

 

Keep safe :D

Mda...Ca bine graiesti,f bun motorul,am si eu unul la fel,tot din 95'...pana acum nici o problema tehnica si chiar e bestie cand te infigi in gaz...partea buna este ca stie sa fie si docil...reusit se sa mai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am vazut topcase-ul in carca la gixer.

Vreau si eu sa-mi pun pe a mea (K5, 750), dar pe unde m-am uitat n-am gasit suport. Poti, te rog, sa-mi spui daca suportul e bricolat sau cumparat?

Nu vad nicio structura pe afara. Se prinde sub saua pasagerului sau ... am vedenii?????

Poate poti sa-mi dai niste detalii, cum se prinde, de unde pot sa cumpar sau cine poate sa-mi confectioneze si mie.

Multumesc.

 

salut,l-am cumparat dp ebay cu tot cu ladoc special pt gixer 1000 k5/k6 si da se prinde sub saua pasagerului si poate fi folosit si cu monopost.nush de unde poti lua ca si eu am urmarit de mult timp asa ceva.iti dau de veste daca aud ceva :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva motivul pentru care mobra nu da nici un semn de viata - in ideea de a verifica -

bordul lipseste - deci nu pot sa vad ce eroare imi da

am conectat bateria - rezervorul(a fost vopsit) - am pus contactul si ... nimic

problema e mai complicata - motorul este la cineva la reparat - problema e ca au inceput sa dispara piese (inclusiv schimbatorul de viteze) - ma gandesc sa nu imi fi sutit si alte componente vitale - motorul pornea la "sfert" acum nici pompa de injectie nu se mai aude

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva motivul pentru care mobra nu da nici un semn de viata - in ideea de a verifica -

bordul lipseste - deci nu pot sa vad ce eroare imi da

am conectat bateria - rezervorul(a fost vopsit) - am pus contactul si ... nimic

problema e mai complicata - motorul este la cineva la reparat - problema e ca au inceput sa dispara piese (inclusiv schimbatorul de viteze) - ma gandesc sa nu imi fi sutit si alte componente vitale - motorul pornea la "sfert" acum nici pompa de injectie nu se mai aude

in primul rand iati mobra repede de acolo<nu suport fazele astea cu luatul dupa motor fara sa ti sa spuna>

in alta ordine de ideii poate fi ceva simplu<un contact imperfect,oxidat sau sarit de la locul lui>sau poate mobra este in viteza<daca spui ca nu mai ai schimbatorul>si cu cricul lasat nu face nimic.

cel mai bine o iei la verificat cu o lampa de control

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,l-am cumparat dp ebay cu tot cu ladoc special pt gixer 1000 k5/k6 si da se prinde sub saua pasagerului si poate fi folosit si cu monopost.nush de unde poti lua ca si eu am urmarit de mult timp asa ceva.iti dau de veste daca aud ceva :peace:

Foarte tare!

Stiu ca as putea parea pisalog, dar m-ai dat pe spate cu sistemul tau de prindere, asa ca te rog da-mi si mie niste detalii ca sa stiu ce sa caut pe e-bay (sub ce denumire l-ai gasit tu, din ce tara a venit, vre-un detaliu scris pe suport - producator, cod, orice) si daca nu-ti cer prea mult, cat a costat.

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand iati mobra repede de acolo<nu suport fazele astea cu luatul dupa motor fara sa ti sa spuna>

in alta ordine de ideii poate fi ceva simplu<un contact imperfect,oxidat sau sarit de la locul lui>sau poate mobra este in viteza<daca spui ca nu mai ai schimbatorul>si cu cricul lasat nu face nimic.

cel mai bine o iei la verificat cu o lampa de control

 

am rezolvat

am luat motorul - mi-a dat alte scarite rupte si sudate :peace:

am facut-o sa porneasca - un contact impersect de la pompa de injectie - trebuie bibilit si e ok curent foarte slab in baterie - na in fine mi-am recuperat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...