mac Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 in oras isi fac treaba, dar daca te iau la o tura mai rapida undeva prin munti pe curbe ..iti demonstrez instant ca cele stok nu prea isi mai fac datoria cum trebuie, fara frane nu ramai oricum ..dar sa zicem ca iti prinzi degetele intre maner si levierul de frana street excel sunt destul de slabute ..dar sunt ieftine ar trebui cumparate cele racing street ...tot stradale si ele dar mai bune ferodo si lucas trw nici nu intra in discurs ..cheap shit bune ptr dusmani cand ii iei dupa tine pe curbe .. ahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur, EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Trebuie sa-mi spun si eu parea desigur, EU deabea am descoperit cate roti are motocicleta si nu ma tenteaza deloc franele sport, pe acestea stok le gasesc perfecte pentru un om normal, elasticitatea care apare atunci cand le soliciti este insotita si de putina oboseala, solicitare a bratelor(mainilor ), asta inseamna ca dc. arunc un manekin in fata unui baicar mediu dupa ce sa dat jale pe curbe va fi tentat sa bage mana in frana foarte agresiv (adica frane reiting, maini obosite, putine situatii deastea intalnite)adica ADICA SIGUR CADE. In skimb franele stok odata cu oboseala si viteza de reactie putin data peste cap, te ajuta enorm, elasticitatea aparuta este foarte foarte buna pt oameni normali ca noi toti astia care intram pe aici, am avut si frane reiting si normale si am putut sa fac diferenta, nu vorbim de circuit unde neaparat trebuie sa ai frane beton , unde nu apuca sa se raceasca likidulm de frana deloc si automat dilata conducta si ai frana basca. Eu nu am nevoie da frane reiting, stiu da bine pe motor dar......... Si eu cand am schimbat furtunele am observat ca a disparut modularitatea franelor....acum sunt mai mult pe sistemul on/off decat progresive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri.. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri.. Mersi Incearca la MotorTeam ! Ei comercializeaza crash-uri Puig si in general au pe stock ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Stiti de unde pot cumpara niste crash-paduri pt K7 1000?? E important sa fie pe stoc, am nevoie de ele pana miercuri.. Mersi ti'am montat azi crashurile pe cadru + bascula + furca m'am miscat repede? ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu mai pot sa zic nimic , doar: Pt cei care aveti nevoie de piese si accesorii apelati cu cea mai mare increde la Mac !!! Mersi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu mai pot sa zic nimic , doar: Pt cei care aveti nevoie de piese si accesorii apelati cu cea mai mare increde la Mac !!! Mersi.. Asta se stia deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifterrd Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Toate ca toate.. vitezanele pleaca pe undeva de 1 mai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 a mea nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nici ca nu poa sa duca pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 pleaca a mea daca nu o tine ladocu' pe loc Mesaj completat by the way..daca e careva interesat bag niste poze mai klumea..daca nu zboara pe ebay 200 coco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Am o casca agv gp pro din 2005 de la un prieten, pe care am vopsit-o cum am vrut eu, problema este ca am doar viziera inkisa si vreau si una clara poate 2, am dat de un om pe net care vinde viziere, este din Bucuresti, + ca eu nu stiu ce model de gp pro este casca mea, adica dc stie cineva sa-mi spuna dc sunt mai multe modele de gp pro, viziera mea este dreapta nu bombata, in skimb ce alea de le are omul sunt bombate putin. Stie cineva daca se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 cauta pe louis.de modelul tau de casca, vezi daca au viziera de care vrei tu, si daca iti convine pretul iti luam careva din Bucuresti, ca aici este magazin. Vezi ca site-ul ii in germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 pleaca a mea daca nu o tine ladocu' pe loc Mesaj completat by the way..daca e careva interesat bag niste poze mai klumea..daca nu zboara pe ebay 200 coco Salut! Am vazut topcase-ul in carca la gixer. Vreau si eu sa-mi pun pe a mea (K5, 750), dar pe unde m-am uitat n-am gasit suport. Poti, te rog, sa-mi spui daca suportul e bricolat sau cumparat? Nu vad nicio structura pe afara. Se prinde sub saua pasagerului sau ... am vedenii????? Poate poti sa-mi dai niste detalii, cum se prinde, de unde pot sa cumpar sau cine poate sa-mi confectioneze si mie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phantom Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Salutare Sunt Doru aka Bones posesor de GSXR1100W...o bestiuta din '95 de care sunt foarte mandru Am cateva mii de km cu ea si inca ma mai surprinde cu cate ceva In rest toate bune (poze mai incolo ) Keep safe Mda...Ca bine graiesti,f bun motorul,am si eu unul la fel,tot din 95'...pana acum nici o problema tehnica si chiar e bestie cand te infigi in gaz...partea buna este ca stie sa fie si docil...reusit se sa mai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 la cum am vazut eu pozele merge bine si la touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) Nu mai pot sa zic nimic , doar: Pt cei care aveti nevoie de piese si accesorii apelati cu cea mai mare increde la Mac !!! Mersi.. daca am avea si noi un MAC la bucuresti ... Editat Aprilie 27, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Salut!Am vazut topcase-ul in carca la gixer. Vreau si eu sa-mi pun pe a mea (K5, 750), dar pe unde m-am uitat n-am gasit suport. Poti, te rog, sa-mi spui daca suportul e bricolat sau cumparat? Nu vad nicio structura pe afara. Se prinde sub saua pasagerului sau ... am vedenii????? Poate poti sa-mi dai niste detalii, cum se prinde, de unde pot sa cumpar sau cine poate sa-mi confectioneze si mie. Multumesc. salut,l-am cumparat dp ebay cu tot cu ladoc special pt gixer 1000 k5/k6 si da se prinde sub saua pasagerului si poate fi folosit si cu monopost.nush de unde poti lua ca si eu am urmarit de mult timp asa ceva.iti dau de veste daca aud ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 daca am avea si noi un MAC la bucuresti ... se numeste Gabone - MAC mi-a zis ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 vine cineva diseara pe la arc? eu o sa fiu acolo pe la 18.00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 stie cineva motivul pentru care mobra nu da nici un semn de viata - in ideea de a verifica - bordul lipseste - deci nu pot sa vad ce eroare imi da am conectat bateria - rezervorul(a fost vopsit) - am pus contactul si ... nimic problema e mai complicata - motorul este la cineva la reparat - problema e ca au inceput sa dispara piese (inclusiv schimbatorul de viteze) - ma gandesc sa nu imi fi sutit si alte componente vitale - motorul pornea la "sfert" acum nici pompa de injectie nu se mai aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 stie cineva motivul pentru care mobra nu da nici un semn de viata - in ideea de a verifica - bordul lipseste - deci nu pot sa vad ce eroare imi da am conectat bateria - rezervorul(a fost vopsit) - am pus contactul si ... nimic problema e mai complicata - motorul este la cineva la reparat - problema e ca au inceput sa dispara piese (inclusiv schimbatorul de viteze) - ma gandesc sa nu imi fi sutit si alte componente vitale - motorul pornea la "sfert" acum nici pompa de injectie nu se mai aude in primul rand iati mobra repede de acolo<nu suport fazele astea cu luatul dupa motor fara sa ti sa spuna> in alta ordine de ideii poate fi ceva simplu<un contact imperfect,oxidat sau sarit de la locul lui>sau poate mobra este in viteza<daca spui ca nu mai ai schimbatorul>si cu cricul lasat nu face nimic. cel mai bine o iei la verificat cu o lampa de control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 salut,l-am cumparat dp ebay cu tot cu ladoc special pt gixer 1000 k5/k6 si da se prinde sub saua pasagerului si poate fi folosit si cu monopost.nush de unde poti lua ca si eu am urmarit de mult timp asa ceva.iti dau de veste daca aud ceva Foarte tare! Stiu ca as putea parea pisalog, dar m-ai dat pe spate cu sistemul tau de prindere, asa ca te rog da-mi si mie niste detalii ca sa stiu ce sa caut pe e-bay (sub ce denumire l-ai gasit tu, din ce tara a venit, vre-un detaliu scris pe suport - producator, cod, orice) si daca nu-ti cer prea mult, cat a costat. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 in primul rand iati mobra repede de acolo<nu suport fazele astea cu luatul dupa motor fara sa ti sa spuna>in alta ordine de ideii poate fi ceva simplu<un contact imperfect,oxidat sau sarit de la locul lui>sau poate mobra este in viteza<daca spui ca nu mai ai schimbatorul>si cu cricul lasat nu face nimic. cel mai bine o iei la verificat cu o lampa de control am rezolvat am luat motorul - mi-a dat alte scarite rupte si sudate am facut-o sa porneasca - un contact impersect de la pompa de injectie - trebuie bibilit si e ok curent foarte slab in baterie - na in fine mi-am recuperat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.