Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Mai primiti inca unu? ;)

 

Nou posesor de GSXR 1000 k6. Pozne maine, ca merge forumul varza si nu uploadeaza nimic.....:(

 

Ne auzim pe curbe! Ta Ta!

 

Sa fie intr-un ceas cu cuc domne :cheers: Sa te bucuri de ea!!! foarte frumoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper sa mearga de data asta :what:

 

Motoreta e stoc - pret ( nu zic - dar e bun :lol: ) motoreta are aproape 17.000 km - inca cu kitu de lant din fabrica, are xenon pe faza scurta, cauciucuri schimbate BT 016 2009 ( nu prea sunt ok eu cu ele dar n-am ce sa fac ), filtru de aer BMC si cam atat...or sa vina o gramada ca ce iau de pe dezmembrarea ZXului cumpar PC3 - si evacuare full...aici nu stiu ce evacuare - a little help. Mai intai sa ma obisnuiesc cu ea asa stoc.

 

Oricum in weekend o asteapta furtunele race. Nu mai umblu pe furtunele din fabrica neam. + Bujii noi iridium.

Am urmarit-o pe siteul ala cu bike la sfasrit 2 -3 zile,ma uitam la ea cat de frumoasa si intretinuta este.Ti-am urat acolo,iti urez si aici,sa ai grija de ea,si sa o pastrezi la fel cum ai luato!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar acum HORIA nu e de gasit, am inteles ca-l cauta multa lume ....

si nu e indicat sa faci bisnisuri cu el

Eu sunt unul dintre cei care il cauta

Nu faceti bisnituri cu el ... poate doar de genul cash&carry dai banu' iei piesa.

Ca mecanic ... putea sa-si rupa cineva gatul pe mana lui.

 

Daca aflati pe unde poate fi gasit ... ziceti-mi si mie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata mi-am schimbat si eu gumele: Pirelli Dragon Supercorsa Pro.

partea proasta este urmatoarea:

de la Florin-V (pe care l-am vizitat, mare domn de altfel), am aflat ca trebuie sa-mi schimb kit-ul de lant si...discurile de frana fata, ca au inceput sa aiba joc in nituri :D

de la vulcanizare ca ar trebui sa incep sa ma gandesc si la un set de rulmenti pe spate, ca au inceput sa sune.

adica undeva la inca 500 de euro...

deci si motorul, ca si masina le am pe viata :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca poate suna aiurea,acum depinde si ce sacrificii crezi ca poti face.Si acum nu spun strict de cazul tau,dar in multe variante,se dovedeste ca este mai profitabil sa-l vinzi,si cu dif de 5-7sute de euro sa-ti iei altul.E f adevarat,si cu urmatorul o poti lua de la c apat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata mi-am schimbat si eu gumele: Pirelli Dragon Supercorsa Pro.

partea proasta este urmatoarea:

de la Florin-V (pe care l-am vizitat, mare domn de altfel), am aflat ca trebuie sa-mi schimb kit-ul de lant si...discurile de frana fata, ca au inceput sa aiba joc in nituri :D

de la vulcanizare ca ar trebui sa incep sa ma gandesc si la un set de rulmenti pe spate, ca au inceput sa sune.

adica undeva la inca 500 de euro...

deci si motorul, ca si masina le am pe viata :lol:

 

mergi frate la padure, ca are presa de discuri, daca nu baga-le in menghina.

cu rulmentii ....da-i jos, spala-i si baga-le vaselina .... vezi cum se comporta dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@classalex: deja am bagat anu asta 600 de euro in ea, si am ajuns sa o indragesc :D

daca schimb si ce am zis mai sus, nu prea are ce sa se mai duca, consumabilele is toate noi.

Ce zici tu as face doar daca mi-as permite una NOUA, altfel risc intr-adevar sa o iau de la capat.

@mandibula: inca nu-i foarte grav cu discurile, am fost doar avertizat. Si sincer nu as vrea sa le rapar, prefer unele noi, chair daca sacrificiile vor fi mari.

SI rulmentii, daca is jos ii pacat sa nu pun noi, i mai mare dranjul sa-i demontezi decat sa dai banii pe unii noi :lol:

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata mi-am schimbat si eu gumele: Pirelli Dragon Supercorsa Pro.

partea proasta este urmatoarea:

de la Florin-V (pe care l-am vizitat, mare domn de altfel), am aflat ca trebuie sa-mi schimb kit-ul de lant si...discurile de frana fata, ca au inceput sa aiba joc in nituri :D

de la vulcanizare ca ar trebui sa incep sa ma gandesc si la un set de rulmenti pe spate, ca au inceput sa sune.

adica undeva la inca 500 de euro...

deci si motorul, ca si masina le am pe viata :lol:

 

Cum sunt gumele?cat au costat?

Si eu vreau luna asta sa le schmb pe ale mele si tre sa aleg intre supercorsa pro si micheline power pure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sunt gumele?cat au costat?

Si eu vreau luna asta sa le schmb pe ale mele si tre sa aleg intre supercorsa pro si micheline power pure

 

 

Supercorsa sunt bune pe uscat,dar cand a dat ploaia opresti mobra si incepi sa numeri picaturile ,ca pe ud sunt varza ! Mergi pe Michelin PP sunt gume ce ruleaza bine pe ambele suprafete,ud si uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supercorsa sunt bune pe uscat,dar cand a dat ploaia opresti mobra si incepi sa numeri picaturile ,ca pe ud sunt varza ! Mergi pe Michelin PP sunt gume ce ruleaza bine pe ambele suprafete,ud si uscat !

Daca intereseaza pe cineva am o pereche de pilot pwer 2CT, le dau jo si le vand, ca trec la altceva.

au 700 km, ofer montaj la ele pret 200 euro fix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sunt gumele?cat au costat?

Si eu vreau luna asta sa le schmb pe ale mele si tre sa aleg intre supercorsa pro si micheline power pure

inca nu am apucat sa le testez pe astea, dar inainte am avut tot dragon supercorsa, dar nu PRO.

Si inainte de alea ceva micheline-uri, da nu mai stu de care. Ce stiu insa este ca eu nu o sa vreau alte cauciucuri pe motorul meu.

Sunt foarte multumit de ele pe uscat, si pe ud oricum merg lejer, deci nu pot sa-ti spun daca is bune sau nu pe ploaie.

De prins am prins multe ploi, si mai slabe si furtuni, si in oras si afara, dar la stilul meu de mers nu am derapat deloc niciodata.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu am apucat sa le testez pe astea, dar inainte am avut tot dragon supercorsa, dar nu PRO.

Si inainte de alea ceva micheline-uri, da nu mai stu de care. Ce stiu insa este ca eu nu o sa vreau alte cauciucuri pe motorul meu.

Sunt foarte multumit de ele pe uscat, si pe ud oricum merg lejer, deci nu pot sa-ti spun daca is bune sau nu pe ploaie.

De prins am prins multe ploi, si mai slabe si furtuni, si in oras si afara, dar la stilul meu de mers nu am derapat deloc niciodata.

Bafta

 

Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poti cauta imitatie de carbon,dar nu mizerie deaia cum pune toata lumea pe capota la masina, sau imbraca scuterul, este un colant special nu este lucios care arata super si se pune numai la cald, si cred ca pe cadru rezista, ca nu se incinge foarte foarte rau, este aprox 2 mil metru patrat.

Mesaj completat

 

''lipitura cu panza naturala de bumbac(batista cearceaf etc) imbibata cu "picatura" "

explicatii:

Dupa isprava facuta pe asfalt urmeaza reparatia. Piese noi? nu te lipesti, reparatia este scaparea.

NU sunt bulan.g.i.u si spun la toti.

Se ia bucata de plastic si se insaileaza cu pistolul de lipit(pistol de electronist nu alta tampenie).

Dupa obtinerea formei initiale inainte de ciumegareala din parcareee, se polizeaza cu flexul cu foarte mare atentie crapatura aprox 1 mm jumate 2 mm in jos, pe latimea de 2cm, adica se intra in structura plasticului pentru a obtine un subnivel, un ce vreti voi, ATENTIE nu incalziti materialul rau pana la topire.

CLAR PANA AICI

....

Salut!

Poti sa-mi spui si mie unde gasesc colantul de care ai zis mai sus? Ms!

 

Are mare dreptate cu modul de reparat carenele.

Cam asa am reparat si eu carenele la Kawazuki-ul pe care l-am avut mai inainte. Nu asa elaborat cum a descris aladin, ca nu ma interesa sa nu se vada. Nu am insailat cu pistolul de lipit ci am "cusut" de-a binelea, adica am punctat foarte des cu lipituri cam de 1cm, perpendiculare pe imbinarea dintre bucati (spartura, crapatura) cu foarte mare grija ca fata carenei sa ramana cat mai plana. Apoi am smirgheluit fata ca sa ramana suprafata perfect plana. Pe spate nu mi-am batut deloc capul. Apoi vopsitorie si pana am dat-o n-a crapat. Daca mai pui si intaritura cu picatura acolo poate crapa de jur imprejur la vreun impact, dar reparatia nu prea cred.

 

Stiam ca am vazut pe undeva chestia cu colantul, dar nu mai stiam pe unde. Greu fratilor de luat 100 de pagini inapoi.

 

Si daca tot le-am luat:

 

@ classalex - am vrut si eu cauciucuri colorate acum vreo 4 ani si dupa ce m-am documentat am renuntat deoarece calitalea cauciucului e mai proasta. Principalul procedeu de vulcanizare folosit se bazeaza pe negru de fum, de unde si culoarea cauciucului. Mai exista un procedeu, cu dioxid de siliciu, prin care se fac cauciucurile "verzi" care nu lasa urme pe asfalt la franare (sau mai putin). In orice caz, si la astea se foloseste negru de fum, dar in concentratie mai mica. Ca sa ai un cauciuc colorat ar trebui sa nu se foloseasca deloc, ca altfel ar fi tot ... negru. Ori, deocamdata cauciucurile cu cele mai bune proprietati (aderenta) se fac, inca, cu negru de fum. Alea fara sunt mai tari. Asa ca ... uu folosesc Michelin Pilot Power.

 

@ alexxey - am un prieten care avea amortizorul ala de directie GPR pe o yamaha R6. A fost foarte multumit de el. Eu nu am incercat, dar mi s-a parut foarte practic ca se poate regla extrem de usor, chiar si din mers. Mi-a placut foarte mult si ca estetica si ca era disponibil in diferite culori, dar nu mi-am luat pentru ca mi s-a parut scump.

Editat de Dudus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. :D

 

Poate am sa incerc si eu odata combinatia ta..eu merg de 3 ani cu sc2 spate si sc1 fata,am pierdut de cateva ori fata insa m-am redresat la timp..nush daca din cauza compozitiei sau gradu prea mare de inclinare.oricum nu e mare diferenta intre sc1 si sc2 si cred ca astea ar fi mai indicate pt perioada de vara.sc0 din cate stiu se foloseste cand e asfaltu mai rece-super soft compound

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe Diablo Supercorsa SC2 fața si SC1 spatele. Sunt gume de uscat clar, dar si pe ud se comporta ok. Totul tine de jocul din inchietura mainii drepte, nu de cauciuc. :lol:

 

Cine stie, cunoaste ;) Supercorsa nu are rival -_-

Multumesc nenea, e buna guma, foarte buna :D

 

 

 

 

 

Mesaj completat

Daca intereseaza pe cineva am o pereche de pilot pwer 2CT, le dau jo si le vand, ca trec la altceva.

au 700 km, ofer montaj la ele pret 200 euro fix

 

Florine, umbla vorba printre fazeristi ca ti-ai tras toba :). Baga si tu cateva detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...