Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

1. concediu in turcia, din pacate am putut sa-mi iau liber in august cand sunt 45 grade acolo (belek, antalya)

2. mobra nici macar nu vreau sa ma gandesc s-o schimb, am facut efort mare s-o achizitionez, pentru mine e perfecta

 

cius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La multi ani la toti!!!

 

Am si eu o mica problema.... am nevoie la gixerul meu de o mica piesa. Este vorba de piulita pe care o citeste senzorul de viteza. Stiti pe cineva care a dezmembrat un gixxer si vinde piese???? Piulita se gaseste langa pinionul de langa cutia de viteze. E o piulita cu niste "bumbi" care sunt cititi de senzor. inca nu am incercat la suzuki romania.

 

 

Multumesc

Mihnea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stii sigur piesa respectiva e problema, cred si eu ca tot mai bine suni la reprezentanta.

Daca ai o problema legata de faptul ca nu indica viteza reala, vezi ca poate ai kit de lant cu alt numar de dinti decat cel stock, caz in care nici piesa nici senzorul n-au nicio vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre uleiurile baradh? momentan am motul 300v 15w50 in motor si as vrea sa trec pe bardahl xtc c60 10w50. motorul e un gsxr 750 k1, in cartea tehnica indexul api e sf sau sg iar indexul api pentru bardahl xtc c60 10w50 e sm. fiind un motor de generatie mai veche e bine sa pun un ulei sitetic?, cu motul 300v nu mi-a placut cum a mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimele schimburi la 600RR le-am avut numai cu bardahl xtc c60, w50 vara. S-a comportat bine, nu i-am gasit nici un cusur. Nu avea zgomote, intra la fel de bine in viteza ca si cu Motul 7100. Urmatorul schimb il voi face cu bardahl la gsxr pentru ca 1 L de XTC se invarte in jurul a 40-45 RON iar 1 L de 7100 este cam 60 RON.

 

Inca ceva, RR-ul mi-a halit 200 grame de Motul in forja maxima, vreo 30 Km pe A2 cu viteze de peste 240 Km/h dar cu bardahl nu mi-a scazut niciodata nivelul cat sa il percep ochiometric. Schimburile le fac la 3000 Km.

 

In Italia cica e la mare moda Bardahlul.

 

P.S. Si da! Honda mi-a halit ulei ;)

Mesaj completat

Nu cred ca e bine din punct de vedere financiar sa pui 300V, arunci banii pe geam. Cu motul 7100 sau XTC C60 ii oferi protectie maxima motorului care nu e chiar asa de vechi. Alea API nu prea conteaza la uleiurile de motoreta. Conteaza standardul JASO care trebuie sa fie minim MA. Ambele uleiuri indeplinesc acest standard.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimele schimburi la 600RR le-am avut numai cu bardahl xtc c60, w50 vara. S-a comportat bine, nu i-am gasit nici un cusur. Nu avea zgomote, intra la fel de bine in viteza ca si cu Motul 7100. Urmatorul schimb il voi face cu bardahl la gsxr pentru ca 1 L de XTC se invarte in jurul a 40-45 RON iar 1 L de 7100 este cam 60 RON.

 

Inca ceva, RR-ul mi-a halit 200 grame de Motul in forja maxima, vreo 30 Km pe A2 cu viteze de peste 240 Km/h dar cu bardahl nu mi-a scazut niciodata nivelul cat sa il percep ochiometric. Schimburile le fac la 3000 Km.

 

In Italia cica e la mare moda Bardahlul.

 

P.S. Si da! Honda mi-a halit ulei ;)

Mesaj completat

Nu cred ca e bine din punct de vedere financiar sa pui 300V, arunci banii pe geam. Cu motul 7100 sau XTC C60 ii oferi protectie maxima motorului care nu e chiar asa de vechi. Alea API nu prea conteaza la uleiurile de motoreta. Conteaza standardul JASO care trebuie sa fie minim MA. Ambele uleiuri indeplinesc acest standard.

Multumesc de raspuns! Mie nu mi-a placut modul in care lucreaza cutia de viteze cu motul 300v, e mai zgomotoasa si schimba mai greu. Cu motul in general arunci bani pe geam, o fi bun dar mi se pare cam scump. Inca o intrebare: merita se bag o solutie de curatat motorul in motor peste vechiul ulei si sa rulez putin, inainte de schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, lasa-l asa, mai bine faci schimburile mai des.

 

Asta e parerea mea, mai rau daunezi decat sa cureti cu engine flushul ala, altii au alta parere.

 

Am mers numai cu Motul 300V cand mi-am luat prima oara motoreta. Aveam un GSXR 600 SRAD din `00. Il schimbam la 6000 Km. Dupa 3000 Km am simtit cum uleiul isi pierde propietatile, schimba mult mai greu si cutia era putin imprecisa iar uleiul parca se evapora. Pana la 3000 Km aveam un consum de ulei mic. De la 3000 pana la 6000 cred ca mai completam cu 1.5 L.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io de 3 ani merg pe motul 300v pe cbr 929; nu pot sa reprosez absolut nimic la acest ulei (maxim, la pret as comenta un pic). Il schimb pe la 5 mii de km si niciodata nu a lipsit ulei, adica nu a papat motorul. Pe strada nu merg racing, dar am fost si pe circuit si s-a comportat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc bardahl de 5-6 ani cam, super multumit

gixxu dupa 1 an jumate de pista mergea inca impecabil ..totul oglinda in interior

de v300 nici sa nu aud sincer ..motorul putin mai zgomotos ..iar cutia idem la schimbarea vitezelor

acum folosesc bardahl xt4 10w60 ..schimb la 1000km de pista, cost 85ron litrul

 

silkolene iar mi-a placut f mult ..super ulei

 

5000km ptr v300 sunt prea multi ..dupa 3000km deja e pipi

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a fost exact invers, dar poate e doar perceptia mea de vina:

am mers cu motul si nu auzeam zgomote prea multe de la motor (K1 de 600).

Am pus bardahl si parca suna ceva mai tare motorul

La cutia de viteze nu am sesizat nici o diferenta, cu ambele merge impecabil, consum nu am intalnit la nici unul.

Si ca o paralele cu masinile, la care ma pricep mult mai mult decat la motoare, la motoarele mai vechi/cu mult km, depinde foarte mult de la un ulei la altul sau de la o marca la alta mersul "frumos si sanatos" al motorului.

Am patit de exemplu cu un ulei sa-mi consume mult (mobil) si cu altul deloc (valvoline). Cand am pus Valvoline in masina unui amic (motor identic cu al meu si acelasi numar de km), a inceput sa consume, ceea ce cu mobil nu se intampla.

Parerea mea: daca ai gasit un ulei care ti se pare ok pentru motorul tau, ramai pe el; daca nu-ti place, atunci incearca sa-l schimbi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcyclenews.com/Performance-Bikes/

 

k5 oficial declarat cel mai bun motor din ultimii 6 ani ;)

 

probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar

 

lumea evolueaza, prietene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar

 

lumea evolueaza, prietene.

Aha stiu ce vrei sa spui.. ca motocicleta trebuie sa fie ca femeile de lg noi mereu tinere!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar

 

lumea evolueaza, prietene.

 

nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun

post-42663-1295040715_thumb.jpg

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are.

eu zic tu mai intai da-te macar un sezon pe suzuki, apoi poti da sfaturi, asa, prieteneste.

Mesaj completat

nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun

 

a fost supermotor, dar la vremea lui.am mers multi km pe K5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza.

 

E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are.

Te contrazic.. uite eu spun ca tot ce ne inconjoara, candva a fost o incercare, in felul asta se incearca si cu moto, spre ex. franele k5 sunt varza fata de super tehnologia k10, poate tehnologia folosita la k10 se dovedeste super fiabila si k5 o sa ramana o fila in istorie,

Cu toti stim ca opinicile sunt mai calduroase ca adidasii, nimeni mu mai face paine acasa ca este la magazin, asta este evolutia.

Tu esti si motociclist si pilot ca nu inteleg daca nu te superi? Adica te dai pe circuite in fiecare sezon?

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza.

 

E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni.

 

ai de grija la feeling, k6 trage f f tare.

 

...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu ma dau pe circuite, folosesc motorul pentru "agrement".

 

Stiu foarte bine cum trage, e farmecul lui.

 

Nu l-am dus niciodata la limita, pentru mine este ok, sa speram ca o sa pot sa fiu cumpatat pe el si in viitor ;)

 

Ok, aveti si voi dreptate, modelele noi normal ca au ceva superior dar nu au depasit nici un milestone in evolutia motocicletelor asa cum k5-k6 a facut-o.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...