Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Nu, lasa-l asa, mai bine faci schimburile mai des.

 

Asta e parerea mea, mai rau daunezi decat sa cureti cu engine flushul ala, altii au alta parere.

 

Am mers numai cu Motul 300V cand mi-am luat prima oara motoreta. Aveam un GSXR 600 SRAD din `00. Il schimbam la 6000 Km. Dupa 3000 Km am simtit cum uleiul isi pierde propietatile, schimba mult mai greu si cutia era putin imprecisa iar uleiul parca se evapora. Pana la 3000 Km aveam un consum de ulei mic. De la 3000 pana la 6000 cred ca mai completam cu 1.5 L.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io de 3 ani merg pe motul 300v pe cbr 929; nu pot sa reprosez absolut nimic la acest ulei (maxim, la pret as comenta un pic). Il schimb pe la 5 mii de km si niciodata nu a lipsit ulei, adica nu a papat motorul. Pe strada nu merg racing, dar am fost si pe circuit si s-a comportat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc bardahl de 5-6 ani cam, super multumit

gixxu dupa 1 an jumate de pista mergea inca impecabil ..totul oglinda in interior

de v300 nici sa nu aud sincer ..motorul putin mai zgomotos ..iar cutia idem la schimbarea vitezelor

acum folosesc bardahl xt4 10w60 ..schimb la 1000km de pista, cost 85ron litrul

 

silkolene iar mi-a placut f mult ..super ulei

 

5000km ptr v300 sunt prea multi ..dupa 3000km deja e pipi

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a fost exact invers, dar poate e doar perceptia mea de vina:

am mers cu motul si nu auzeam zgomote prea multe de la motor (K1 de 600).

Am pus bardahl si parca suna ceva mai tare motorul

La cutia de viteze nu am sesizat nici o diferenta, cu ambele merge impecabil, consum nu am intalnit la nici unul.

Si ca o paralele cu masinile, la care ma pricep mult mai mult decat la motoare, la motoarele mai vechi/cu mult km, depinde foarte mult de la un ulei la altul sau de la o marca la alta mersul "frumos si sanatos" al motorului.

Am patit de exemplu cu un ulei sa-mi consume mult (mobil) si cu altul deloc (valvoline). Cand am pus Valvoline in masina unui amic (motor identic cu al meu si acelasi numar de km), a inceput sa consume, ceea ce cu mobil nu se intampla.

Parerea mea: daca ai gasit un ulei care ti se pare ok pentru motorul tau, ramai pe el; daca nu-ti place, atunci incearca sa-l schimbi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcyclenews.com/Performance-Bikes/

 

k5 oficial declarat cel mai bun motor din ultimii 6 ani ;)

 

probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar

 

lumea evolueaza, prietene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar

 

lumea evolueaza, prietene.

Aha stiu ce vrei sa spui.. ca motocicleta trebuie sa fie ca femeile de lg noi mereu tinere!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar

 

lumea evolueaza, prietene.

 

nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun

post-42663-1295040715_thumb.jpg

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are.

eu zic tu mai intai da-te macar un sezon pe suzuki, apoi poti da sfaturi, asa, prieteneste.

Mesaj completat

nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun

 

a fost supermotor, dar la vremea lui.am mers multi km pe K5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza.

 

E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are.

Te contrazic.. uite eu spun ca tot ce ne inconjoara, candva a fost o incercare, in felul asta se incearca si cu moto, spre ex. franele k5 sunt varza fata de super tehnologia k10, poate tehnologia folosita la k10 se dovedeste super fiabila si k5 o sa ramana o fila in istorie,

Cu toti stim ca opinicile sunt mai calduroase ca adidasii, nimeni mu mai face paine acasa ca este la magazin, asta este evolutia.

Tu esti si motociclist si pilot ca nu inteleg daca nu te superi? Adica te dai pe circuite in fiecare sezon?

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza.

 

E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni.

 

ai de grija la feeling, k6 trage f f tare.

 

...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu ma dau pe circuite, folosesc motorul pentru "agrement".

 

Stiu foarte bine cum trage, e farmecul lui.

 

Nu l-am dus niciodata la limita, pentru mine este ok, sa speram ca o sa pot sa fiu cumpatat pe el si in viitor ;)

 

Ok, aveti si voi dreptate, modelele noi normal ca au ceva superior dar nu au depasit nici un milestone in evolutia motocicletelor asa cum k5-k6 a facut-o.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai de grija la feeling, k6 trage f f tare.

 

...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea.

cate mai sunt ne tavalite? ma refer la miute desigur.. cine-si cumpara gixer miuta si nu are minim 50001 km sigur se tavaleste din cauza mobrei ca nu stie sa mearga cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic tu mai intai da-te macar un sezon pe suzuki, apoi poti da sfaturi, asa, prieteneste.

Mesaj completat

 

 

a fost supermotor, dar la vremea lui.am mers multi km pe K5.

 

pentru mine inca este..ma chinuie talentu' sa fiu in moda anilor 2011 dar cateodata stau si ma intreb daca chiar merita 5k extra la pret. cu niste suspensii bune si update la frane sunt sigur ca poti fi in fruntea adversarilor( cu 2 mi ai rezolvat si franele si suspensiile si mai ai 3 mi de un sezon pe circuit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce imi place la tine, ai simtul umorului f dezvoltat si e bine.

Ne intalnim la Brasov cand da caldura.. asa intr-o plimbare.. ;) poate merge si Neculaie(pasager)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate mai sunt ne tavalite? ma refer la miute desigur.. cine-si cumpara gixer miuta si nu are minim 50001 km sigur se tavaleste din cauza mobrei ca nu stie sa mearga cu ea.

eu aveam 50k+ cand m-am suit pe ea si mi-a luat un an bun sa ma inteleg ca lumea cu ea. si vreo 15k km.adica asa, pe viata si pe moarte.

Mesaj completat

pentru mine inca este..ma chinuie talentu' sa fiu in moda anilor 2011 dar cateodata stau si ma intreb daca chiar merita 5k extra la pret. cu niste suspensii bune si update la frane sunt sigur ca poti fi in fruntea adversarilor( cu 2 mi ai rezolvat si franele si suspensiile si mai ai 3 mi de un sezon pe circuit)

exact,suspensii si frane.

Mesaj completat

Ne intalnim la Brasov cand da caldura.. asa intr-o plimbare.. ;) poate merge si Neculaie(pasager)

se urca cu tine? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai de grija la feeling, k6 trage f f tare.

 

...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea.

 

nu te inteleg..mereu ai spus ca, k6 e mai brutal ca si k5..sunt aceeleasi mobre cu aceeleasi date

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...