theos_ Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 1. concediu in turcia, din pacate am putut sa-mi iau liber in august cand sunt 45 grade acolo (belek, antalya) 2. mobra nici macar nu vreau sa ma gandesc s-o schimb, am facut efort mare s-o achizitionez, pentru mine e perfecta cius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
numKAISER Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 La multi ani la toti!!! Am si eu o mica problema.... am nevoie la gixerul meu de o mica piesa. Este vorba de piulita pe care o citeste senzorul de viteza. Stiti pe cineva care a dezmembrat un gixxer si vinde piese???? Piulita se gaseste langa pinionul de langa cutia de viteze. E o piulita cu niste "bumbi" care sunt cititi de senzor. inca nu am incercat la suzuki romania. Multumesc Mihnea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Mai repede dai un telefon la importator,poate nu e prea scumpa piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Daca stii sigur piesa respectiva e problema, cred si eu ca tot mai bine suni la reprezentanta. Daca ai o problema legata de faptul ca nu indica viteza reala, vezi ca poate ai kit de lant cu alt numar de dinti decat cel stock, caz in care nici piesa nici senzorul n-au nicio vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 ce parere aveti despre uleiurile baradh? momentan am motul 300v 15w50 in motor si as vrea sa trec pe bardahl xtc c60 10w50. motorul e un gsxr 750 k1, in cartea tehnica indexul api e sf sau sg iar indexul api pentru bardahl xtc c60 10w50 e sm. fiind un motor de generatie mai veche e bine sa pun un ulei sitetic?, cu motul 300v nu mi-a placut cum a mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) Ultimele schimburi la 600RR le-am avut numai cu bardahl xtc c60, w50 vara. S-a comportat bine, nu i-am gasit nici un cusur. Nu avea zgomote, intra la fel de bine in viteza ca si cu Motul 7100. Urmatorul schimb il voi face cu bardahl la gsxr pentru ca 1 L de XTC se invarte in jurul a 40-45 RON iar 1 L de 7100 este cam 60 RON. Inca ceva, RR-ul mi-a halit 200 grame de Motul in forja maxima, vreo 30 Km pe A2 cu viteze de peste 240 Km/h dar cu bardahl nu mi-a scazut niciodata nivelul cat sa il percep ochiometric. Schimburile le fac la 3000 Km. In Italia cica e la mare moda Bardahlul. P.S. Si da! Honda mi-a halit ulei Mesaj completat Nu cred ca e bine din punct de vedere financiar sa pui 300V, arunci banii pe geam. Cu motul 7100 sau XTC C60 ii oferi protectie maxima motorului care nu e chiar asa de vechi. Alea API nu prea conteaza la uleiurile de motoreta. Conteaza standardul JASO care trebuie sa fie minim MA. Ambele uleiuri indeplinesc acest standard. Editat Ianuarie 12, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Ultimele schimburi la 600RR le-am avut numai cu bardahl xtc c60, w50 vara. S-a comportat bine, nu i-am gasit nici un cusur. Nu avea zgomote, intra la fel de bine in viteza ca si cu Motul 7100. Urmatorul schimb il voi face cu bardahl la gsxr pentru ca 1 L de XTC se invarte in jurul a 40-45 RON iar 1 L de 7100 este cam 60 RON. Inca ceva, RR-ul mi-a halit 200 grame de Motul in forja maxima, vreo 30 Km pe A2 cu viteze de peste 240 Km/h dar cu bardahl nu mi-a scazut niciodata nivelul cat sa il percep ochiometric. Schimburile le fac la 3000 Km. In Italia cica e la mare moda Bardahlul. P.S. Si da! Honda mi-a halit ulei Mesaj completat Nu cred ca e bine din punct de vedere financiar sa pui 300V, arunci banii pe geam. Cu motul 7100 sau XTC C60 ii oferi protectie maxima motorului care nu e chiar asa de vechi. Alea API nu prea conteaza la uleiurile de motoreta. Conteaza standardul JASO care trebuie sa fie minim MA. Ambele uleiuri indeplinesc acest standard. Multumesc de raspuns! Mie nu mi-a placut modul in care lucreaza cutia de viteze cu motul 300v, e mai zgomotoasa si schimba mai greu. Cu motul in general arunci bani pe geam, o fi bun dar mi se pare cam scump. Inca o intrebare: merita se bag o solutie de curatat motorul in motor peste vechiul ulei si sa rulez putin, inainte de schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) Nu, lasa-l asa, mai bine faci schimburile mai des. Asta e parerea mea, mai rau daunezi decat sa cureti cu engine flushul ala, altii au alta parere. Am mers numai cu Motul 300V cand mi-am luat prima oara motoreta. Aveam un GSXR 600 SRAD din `00. Il schimbam la 6000 Km. Dupa 3000 Km am simtit cum uleiul isi pierde propietatile, schimba mult mai greu si cutia era putin imprecisa iar uleiul parca se evapora. Pana la 3000 Km aveam un consum de ulei mic. De la 3000 pana la 6000 cred ca mai completam cu 1.5 L. Editat Ianuarie 12, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 nu am avut un consum de ulei asa de mare, nu imi mai amintesc exact cat am completat. ma tenta ideea de a pune o solutie de curatare intre motul si bardahl, nu la fiecare schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 nush cum dar m-am ales cu 3 monoposturi de k5 k6 unu l-am dat deci m-ai ramane unu.negru 50 iuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Io de 3 ani merg pe motul 300v pe cbr 929; nu pot sa reprosez absolut nimic la acest ulei (maxim, la pret as comenta un pic). Il schimb pe la 5 mii de km si niciodata nu a lipsit ulei, adica nu a papat motorul. Pe strada nu merg racing, dar am fost si pe circuit si s-a comportat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) eu folosesc bardahl de 5-6 ani cam, super multumit gixxu dupa 1 an jumate de pista mergea inca impecabil ..totul oglinda in interior de v300 nici sa nu aud sincer ..motorul putin mai zgomotos ..iar cutia idem la schimbarea vitezelor acum folosesc bardahl xt4 10w60 ..schimb la 1000km de pista, cost 85ron litrul silkolene iar mi-a placut f mult ..super ulei 5000km ptr v300 sunt prea multi ..dupa 3000km deja e pipi Editat Ianuarie 13, 2011 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 la mine a fost exact invers, dar poate e doar perceptia mea de vina: am mers cu motul si nu auzeam zgomote prea multe de la motor (K1 de 600). Am pus bardahl si parca suna ceva mai tare motorul La cutia de viteze nu am sesizat nici o diferenta, cu ambele merge impecabil, consum nu am intalnit la nici unul. Si ca o paralele cu masinile, la care ma pricep mult mai mult decat la motoare, la motoarele mai vechi/cu mult km, depinde foarte mult de la un ulei la altul sau de la o marca la alta mersul "frumos si sanatos" al motorului. Am patit de exemplu cu un ulei sa-mi consume mult (mobil) si cu altul deloc (valvoline). Cand am pus Valvoline in masina unui amic (motor identic cu al meu si acelasi numar de km), a inceput sa consume, ceea ce cu mobil nu se intampla. Parerea mea: daca ai gasit un ulei care ti se pare ok pentru motorul tau, ramai pe el; daca nu-ti place, atunci incearca sa-l schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 am o furca showa de gsxr 1000 k9 k10 cu tot cu jug daca int pe careva 0727344557 pretul 400 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 m-am hotarat, o sa renunt la motul si trec pe bardahl, sper sa fie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 http://www.motorcyclenews.com/Performance-Bikes/ k5 oficial declarat cel mai bun motor din ultimii 6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 http://www.motorcyclenews.com/Performance-Bikes/ k5 oficial declarat cel mai bun motor din ultimii 6 ani probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar lumea evolueaza, prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar lumea evolueaza, prietene. Aha stiu ce vrei sa spui.. ca motocicleta trebuie sa fie ca femeile de lg noi mereu tinere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) probabil ca prin 2015 o sa spui ca tot K5 e cel mai bun motor.al meu e 2008 si deja trebuie sa iau ceva mai nou, mai performant.nu o lua in nume de rau, dar lumea evolueaza, prietene. nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun Editat Ianuarie 14, 2011 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are. eu zic tu mai intai da-te macar un sezon pe suzuki, apoi poti da sfaturi, asa, prieteneste. Mesaj completat nu am spus treaba asta deoarece am eu k5..chiar si eu vreau ceva mai nou..dar citeste prima data articolu',graficele apoi comenteaza plus de asta daca e mai nou nu e neaparat mai bun a fost supermotor, dar la vremea lui.am mers multi km pe K5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza. E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Mai nou la motoare nu inseamna neaparat mai bun, modelele noi sunt schimbate numai de dragul diversitatii si de a face altceva, consider ca, k5-k6 e un apogeu in domeniul motoretelor. Toata tehnologia si toate vrajelile nu pot da suflet unui motor, e nevoie de o alta combinatie de elemente pe care k5-k6 le are. Te contrazic.. uite eu spun ca tot ce ne inconjoara, candva a fost o incercare, in felul asta se incearca si cu moto, spre ex. franele k5 sunt varza fata de super tehnologia k10, poate tehnologia folosita la k10 se dovedeste super fiabila si k5 o sa ramana o fila in istorie, Cu toti stim ca opinicile sunt mai calduroase ca adidasii, nimeni mu mai face paine acasa ca este la magazin, asta este evolutia. Tu esti si motociclist si pilot ca nu inteleg daca nu te superi? Adica te dai pe circuite in fiecare sezon? Editat Ianuarie 14, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Pentru mine nu conteaza secundele, atunci cand esti pe circuit, intr-adevar 0.5 secunde castig fata de modelul anterior conteaza. E un feeling pe care nu l-am mai avut la alt motor, pachetul complet de sunet, stabilitate, putere si confort nu l-am mai intalnit la nimeni. ai de grija la feeling, k6 trage f f tare. ...cat despre stabilitate, am indoieli.baga mana brutal in gaz in curba si vezi cum stai cu stabilitatea. Editat Ianuarie 14, 2011 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Nu, nu ma dau pe circuite, folosesc motorul pentru "agrement". Stiu foarte bine cum trage, e farmecul lui. Nu l-am dus niciodata la limita, pentru mine este ok, sa speram ca o sa pot sa fiu cumpatat pe el si in viitor Ok, aveti si voi dreptate, modelele noi normal ca au ceva superior dar nu au depasit nici un milestone in evolutia motocicletelor asa cum k5-k6 a facut-o. Editat Ianuarie 14, 2011 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.