aladin1 Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) Si eu am mers pe o roata, sa prezint evolutia in 3 cuvinte: la inceput a fost curiozitatea sa vad cum se ridica, dupa care am simtit ca o stapanesc foarte bine, de la broscute am trecut la un mers scurt 2-3 secunde ... dupa care am inceput sa o stapanesc foarte bine "ce tare esti ba Dane cum faci ?" , si in final tragedia ... eram pe o roata jmecher si m-am speriat de un nene cu auto care credeam ca se baga in intersectie am pierdut controlul si m-am lipit de el. MOTO avariat (nu foarte grav) , si eu umarul rupt (dezlocat, naspa rau ) si din cauza asta (pt ca nu sunt din otel) am renuntat la cascadorii pe motocicleta, doar ma plimb cat pot de atent si linistit. Concluzia trasa de mine: indiferent ... repet indiferent cine esti cand ai inceput pe o roata este si primul pas accelerat spre viitoarea tranta, poti sa ai tu 7 sisteme pe mobra, deabea stam pe doua... Sa te dai pe o roata prin oras pe langa abstacole care te trimit instant in lumea celor drepti, ori trebuie sa fi foarte foarte foarte bun si sa mergi pe o roata cum merg restul pe doua, ori copil fara minte si fara constientizarea pericolului iminent. (am reamintit asta ca se mai uita si motociclsti mai proaspeti) Editat Martie 12, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 De la zmeu pe o roata am ramas si eu cu sechele la o glezna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Obisnuiesc sa-i dau pe-o roata des, in special la viteze mari. Pe margini tot timpul ramane guma, mijlocul il distrug repede. Ca tot discutam, ce gume folosesti si ce presiune? Pe strada! 2 CT am folosit in 2010, acum tot aia deocamdata, dar trec la D211. in general michelin am cam folosit si dunlop. fata 2,1 spate 2,2.indiferent de anotimp eu merg pe o roata de vreo 5 ani dar numai daca e pista libera, in oras mai rar fiindca ia viteza prea mare, iar in afara, cu a 2-a din ambreiaj cum spunea si Trotinel, dar iar e viteza cam spre 200.oricum, fata de R1 care avea explozia aia pe la 8000 de ture si trebuia sa fii f atent sa nu te dea pe spate, asta o stapanesc bine zic eu.cel mai mult imi place sa depasesc cate o masina-doua pe o roata, nu mai spuneti la nimeni, cateodata si coloane intregi.mai demult schimbam si vitezele in aer, acum nu o mai fac. Editat Martie 13, 2011 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) eu oricum sunt la broscute in mom de fata... si nu stiu cand o sa depasesc pragul ala psihic de a o ridica mai sus ca eu oricum ma sperii cand se ridica si o las repede jos ) in 2001-2002 cand eram pustan teribilist nu aveam probleme sa zic ca ma speria ceva daca o sa cad cu ea sau nu..dar acum de cand am si nevasta si copil, imi e gandul doar la ei si cred ca asta e un factor destul de important in depasirea acelor limite de care ziceam mai sus Mesaj completat cam asa e un maxim ) Editat Martie 13, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) eu oricum sunt la broscute in mom de fata... si nu stiu cand o sa depasesc pragul ala psihic de a o ridica mai sus ca eu oricum ma sperii cand se ridica si o las repede jos ) in 2001-2002 cand eram pustan teribilist nu aveam probleme sa zic ca ma speria ceva daca o sa cad cu ea sau nu..dar acum de cand am si nevasta si copil, imi e gandul doar la ei si cred ca asta e un factor destul de important in depasirea acelor limite de care ziceam mai sus Mesaj completat cam asa e un maxim ) insista... o sa iti iasa usor, usor! eu ridic r1 acum la 4000 ,5000 de ture cu a 1a si ambreiaj si o tin cat imi doresc. ma dau pe o roata exagerat de des, nu am cazut niciodata din wheelie, sau din cauza la wheelie... Editat Martie 13, 2011 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu stiu cum o tii cat iti doresti ca plaja de turatii se termina la un moment dat , poate doar daca si schimbi treptele in mers ! Mie unul mi se pare prea brutal sa pornesti wheelie-ul dintr-a1a ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 in materie de 'uili' cel mai bun motor care l-am avut era k1 1000cc..pur si simplu dl 3-4 mi se ridica singur fara sa bagi mana adanc..k5 are altfel pozitionat centrul de greutate.si in ziua de azi imi pare rau dupa acel motor...l-am luat la 12k km si la nici 13k deja era dat pe spate dupa ce m-a lovit talentul cu schimbatul treptelor in wheelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 eu nu pot decat cu power wheelie nu clutch. am inteles ca din ambreaj se da mai usor... dar eu ii dau gaz in 1st gear. o sa imi iasa la un mom dat numai ca la k5 imi e frica sa nu raman cu cadrul in mana ) asa ca cel mai bine astept sa imi fac casco la ea si pe urma o sa vad exact ce si cum... oricum am ramas profund impresionat de cum merge mobra si de felul in care trage... m-a lasat cu gura cascata.i-am dat din greseala a2-a fara sa iau mana din gaz si am crezut ca pleaca singura la plimbare si eu raman si ma uit la ea ). all in one SUZUKI is THE BOMB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 sper doar sa nu fi fost afectati de cutremur&tsunami si sa ne incante privirile si anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate.... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate.... multumesc. sunt superbe farurile, cu firele alea la vedere si rezistentele de asemenea, pot sa spun ca sunt fenomenale<pun pariu ca bat si bine<5-6metri> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) asta sigur e far??? puteam sa jur ca e stopul ) P.S. - pt prima oara de cand am motorul... am facut un plin de 80 ron am zis ca nu e adevarat...5,95ron/L. Frate traim in salbaticie din cate bag eu de seama Editat Martie 14, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 asta sigur e far??? puteam sa jur ca e stopul ) P.S. - pt prima oara de cand am motorul... am facut un plin de 80 ron am zis ca nu e adevarat...5,95ron/L. Frate traim in salbaticie din cate bag eu de seama Si continua...scumpirile.Eu trezesc mobra dupa 1 aprilie,atunci o sa schimb si kitul de lant si servisez franele.fac asigurare pe 6luni,oricum din octombrie nu mai merg cu mobra.......am scuterul de 250 cu care am fost ieri in bulgaria.am mers cu userul hondasan,el calarind un DKW de 125cc din 1940 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 eu pun benzina de 95 de 4 ani de cand am mobra, si merge impecabil nu va inteleg cu benzina de 100, ca nu au raportul de compresie atat de mare motoarele, da is banii vostri cat despre farul ala, ii bun numai ziua (si nici atunci n-as umbla cu el), noaptea n-are nici o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 eu nu pun 100 pun doar 98... asa am pus intotdeauna si asa o sa pun mereu... dar 5,95 mi se pare extraordinar de mult. daca gresesc va rog corectati-ma(desi nu cred ca o sa zica careva ceva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 '95 si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate.... multumesc. am vazut eu unul si mai misto folosea o tehnologie super...avea o lumanare in mijloc...foarte fiabila treaba, nu trebuia schimbata decat din 5 in 5 minute dar barem puteau sa ti-o puna rudele in mana cand nu vedeai prima curba la dreapta )) acum pe bune in cazul in care-ti iei motor lasa-l asa cum l-au scos galbejitii din fabrica...fara far pe leduri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ledurile alea lumineaza de 2 ori mai tare decat un xenon, nu e finisat farul..are cablurile la vedere dar SMDurile alea cred ca fac o lumina extraordinara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Ledurile alea lumineaza de 2 ori mai tare decat un xenon, nu e finisat farul..are cablurile la vedere dar SMDurile alea cred ca fac o lumina extraordinara. nu-mi dau seama daca glumesti sau vorbesti serios dar oricum ar fi, sa nu inducem lumea in eroare, smd-urile sunt misto, de show, da nu vezi nimic cu ele noaptea poate ati vazut si la masinile de fitze noi (mercedes, audi, bmw si altele) ca se folosesc, dar doar ca si "daytime running lights" aka sa nu iei amenda ca n-ai farurile pornite daca nu ma credeti pe cuvant, o sa caut un link sa vedeti cum arata smd-urile in niste proiectoare de ceata si cum lumineaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Nu glumesc, deja au aparut masini cu farurile LED. In viitor vom avea numai LED, sunt mai economice si produc o lumina muuuuuuult mai mare. http://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp#LED_light_sources Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) am vazut eu unul si mai misto folosea o tehnologie super...avea o lumanare in mijloc...foarte fiabila treaba, nu trebuia schimbata decat din 5 in 5 minute dar barem puteau sa ti-o puna rudele in mana cand nu vedeai prima curba la dreapta )) acum pe bune in cazul in care-ti iei motor lasa-l asa cum l-au scos galbejitii din fabrica...fara far pe leduri ) Vin cu o completare..dc se poate, acea lumanare se numeste lumanare giroscopica, si bate dupa colt. Eu am achizitionat dupa zexstar.ro http://www.zexstar.com/solutii-de-iluminat...a1259144779c7d/ am bagat in grilele de la masina, si vreau sa spun ca bat extrem de violent, sunt foarte puternice, si nu am bagat nici o forma de reflexie sunt pur si simplu., sunt bagate in niste incinte ermetice construite de mine de la 0, se poate taia din 3 in 3 smd-uri, dar problema (minora este ca trebuie sa fie montat un radiator adica pe o tabla de aluminiu ) Bat mai tare decat cele originale de audi de fabrica. Fiabilitate este maxima adica 10000 ore functionare, made in tara cutremurlor. Editat Martie 14, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 daca vreti si sunteti interesati bagati un ochi p-aici un opelist patit becuri cu led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Revenind la presiunea anvelopelor , 1,3 pe spate mi se pare extrem de putin .Poate merge la temperaturi ambientale ridicate si asfalt extrem de incins in niciun caz la 15 grade cu asfalt aproape de 0. Parerea mea. Vara ,eu personal merg (si merg pe 2 roti ) 2,1-2,2 fata si 1,9-2.0 si mi se pare ideal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 depinde foarte mult de tipul cauciucului (si producator),degeaba scrie pe bascula noastra k o recomandare 2.5 cu 2.9 asta nu inseamna ca asa si trebuiesc puse , ele sunt date generale pt conditii normale de drum etc... odata incalzite ajung peste 3 cu siguranta & trageti voi concluziile ce se intampla dupa aceea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate.... multumesc. cica far copile scuza-ma da duda ii mai desteapta decat tine..mersi ca m-ai facut sa rad..tare faza cu ambele faze ar lumina tot farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.