cmd Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) in leg cu ce cauciucuri aladin? Editat Martie 11, 2011 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 am fost azi la balamuc si mi-a zis ca 1.3 spate la dunlop GP nu GP racer si 2.1 fata. spre marele meu noroc aveam 1.35 spate si mi-a pus el 2.1 fata. sa speram ca e mai bine maine iese careva la o plimbare ca au zis ca o sa fie cald ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate. dc mergi cu presiune mai mare pe spate decat fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 ...cam despre asta vorbeam si nu prea stia nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pai asta e presiune de mers pe strada. Producatorul recomanda 2,5 fata cu 2,9 spate, insa e mult prea mult, aderenta din parti. Sincer nu stiu foarte multe legate de domeniul asta, asa ca ma abtin sa spun mai multe. Mac ar putea sa va ajute cu ceva sfaturi, daca mai citeste pe aici. Acum te intreb eu, de ce mergi cu presiune mai mare pe fata decat pe spate? Daca la presiunea asta termin guma asa repede, nu vreau sa-mi imaginez cat m-ar tine cu o presiune si mai mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pai asta e presiune de mers pe strada. Producatorul recomanda 2,5 fata cu 2,9 spate, insa e mult prea mult, aderenta din parti. Sincer nu stiu foarte multe legate de domeniul asta, asa ca ma abtin sa spun mai multe. Mac ar putea sa va ajute cu ceva sfaturi, daca mai citeste pe aici. Acum te intreb eu, de ce mergi cu presiune mai mare pe fata decat pe spate? Daca la presiunea asta termin guma asa repede, nu vreau sa-mi imaginez cat m-ar tine cu o presiune si mai mica... pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje. Pai daca producatorul recomanda 2,5 cu 2,9, daca pun pe spate presiune mult mai mica, n-o sa se intampla ce spui tu, deformarea .... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) pai pe spate se merge cu presiune mai mica pt a asigura o mai buna aderenta,o pata de contact mai mare iar pe fata se foloseste o presiune mai mare ca sa nu supraincalzesti guma,il simti mai precis si vireaza mult mai bine si rapid in curbe.De asemenea daca presiune este cu mult mai mica decat cea indicata de producator o sa produca o deformare a carcasei cauciucului drept urmare probleme de stabilitate-voblaje. dupa cate stiam eu presiunea pe spate 'se face' in functie de mersul cu pasager adica - o presiune cand se circula fara pasager - alta presiune cand se circula cu pasager bine, este vorba de cum circuli majoritatea timpului, nu atunci cand iei pe cineva mergi repede sa bagi aer iar dupa ce-l lasi sa desumfli roata Editat Martie 12, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pai daca producatorul recomanda 2,5 cu 2,9, daca pun pe spate presiune mult mai mica, n-o sa se intampla ce spui tu, deformarea .... ? schimba gumele esti sigur ca aia este presiunea recomandata? de fapt si mie mi-au pus astia de la suzuki cand mi-au scmbat gumele 2.4 pe spate..dar cand merg p circuit o las la 1.7 1.8 si nu am probleme..dar stiu sigur ca pirelli recomanda 1.7. 1.8 presiunea la cald citeste mai multe aici http://www.diabloracer.com/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pt strada mi se par total aiurea presiunile vehiculate pe aici, insa nu stiam recomandarile "speciale" pt dunlop. La 2CT merg cu 2,4 - 2,5 spate si 2,1 fata in general. La presiunea asta nu reusesc sa fac mai mult de 3000 km cu o guma spate. pe mine ma tine unul pe spate minim 5000 km si merg infernal de tare.nu stiu cum de te tine pe tine doar 3000, doar daca nu mergi nonstop intr-o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 pe mine ma tine unul pe spate minim 5000 km si merg infernal de tare.nu stiu cum de te tine pe tine doar 3000, doar daca nu mergi nonstop intr-o roata. Obisnuiesc sa-i dau pe-o roata des, in special la viteze mari. Pe margini tot timpul ramane guma, mijlocul il distrug repede. Ca tot discutam, ce gume folosesti si ce presiune? Pe strada! @todea: da, sunt sigur de presiunile recomandate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) Si eu am mers pe o roata, sa prezint evolutia in 3 cuvinte: la inceput a fost curiozitatea sa vad cum se ridica, dupa care am simtit ca o stapanesc foarte bine, de la broscute am trecut la un mers scurt 2-3 secunde ... dupa care am inceput sa o stapanesc foarte bine "ce tare esti ba Dane cum faci ?" , si in final tragedia ... eram pe o roata jmecher si m-am speriat de un nene cu auto care credeam ca se baga in intersectie am pierdut controlul si m-am lipit de el. MOTO avariat (nu foarte grav) , si eu umarul rupt (dezlocat, naspa rau ) si din cauza asta (pt ca nu sunt din otel) am renuntat la cascadorii pe motocicleta, doar ma plimb cat pot de atent si linistit. Concluzia trasa de mine: indiferent ... repet indiferent cine esti cand ai inceput pe o roata este si primul pas accelerat spre viitoarea tranta, poti sa ai tu 7 sisteme pe mobra, deabea stam pe doua... Sa te dai pe o roata prin oras pe langa abstacole care te trimit instant in lumea celor drepti, ori trebuie sa fi foarte foarte foarte bun si sa mergi pe o roata cum merg restul pe doua, ori copil fara minte si fara constientizarea pericolului iminent. (am reamintit asta ca se mai uita si motociclsti mai proaspeti) Editat Martie 12, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 De la zmeu pe o roata am ramas si eu cu sechele la o glezna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Obisnuiesc sa-i dau pe-o roata des, in special la viteze mari. Pe margini tot timpul ramane guma, mijlocul il distrug repede. Ca tot discutam, ce gume folosesti si ce presiune? Pe strada! 2 CT am folosit in 2010, acum tot aia deocamdata, dar trec la D211. in general michelin am cam folosit si dunlop. fata 2,1 spate 2,2.indiferent de anotimp eu merg pe o roata de vreo 5 ani dar numai daca e pista libera, in oras mai rar fiindca ia viteza prea mare, iar in afara, cu a 2-a din ambreiaj cum spunea si Trotinel, dar iar e viteza cam spre 200.oricum, fata de R1 care avea explozia aia pe la 8000 de ture si trebuia sa fii f atent sa nu te dea pe spate, asta o stapanesc bine zic eu.cel mai mult imi place sa depasesc cate o masina-doua pe o roata, nu mai spuneti la nimeni, cateodata si coloane intregi.mai demult schimbam si vitezele in aer, acum nu o mai fac. Editat Martie 13, 2011 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) eu oricum sunt la broscute in mom de fata... si nu stiu cand o sa depasesc pragul ala psihic de a o ridica mai sus ca eu oricum ma sperii cand se ridica si o las repede jos ) in 2001-2002 cand eram pustan teribilist nu aveam probleme sa zic ca ma speria ceva daca o sa cad cu ea sau nu..dar acum de cand am si nevasta si copil, imi e gandul doar la ei si cred ca asta e un factor destul de important in depasirea acelor limite de care ziceam mai sus Mesaj completat cam asa e un maxim ) Editat Martie 13, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) eu oricum sunt la broscute in mom de fata... si nu stiu cand o sa depasesc pragul ala psihic de a o ridica mai sus ca eu oricum ma sperii cand se ridica si o las repede jos ) in 2001-2002 cand eram pustan teribilist nu aveam probleme sa zic ca ma speria ceva daca o sa cad cu ea sau nu..dar acum de cand am si nevasta si copil, imi e gandul doar la ei si cred ca asta e un factor destul de important in depasirea acelor limite de care ziceam mai sus Mesaj completat cam asa e un maxim ) insista... o sa iti iasa usor, usor! eu ridic r1 acum la 4000 ,5000 de ture cu a 1a si ambreiaj si o tin cat imi doresc. ma dau pe o roata exagerat de des, nu am cazut niciodata din wheelie, sau din cauza la wheelie... Editat Martie 13, 2011 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu stiu cum o tii cat iti doresti ca plaja de turatii se termina la un moment dat , poate doar daca si schimbi treptele in mers ! Mie unul mi se pare prea brutal sa pornesti wheelie-ul dintr-a1a ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 in materie de 'uili' cel mai bun motor care l-am avut era k1 1000cc..pur si simplu dl 3-4 mi se ridica singur fara sa bagi mana adanc..k5 are altfel pozitionat centrul de greutate.si in ziua de azi imi pare rau dupa acel motor...l-am luat la 12k km si la nici 13k deja era dat pe spate dupa ce m-a lovit talentul cu schimbatul treptelor in wheelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 eu nu pot decat cu power wheelie nu clutch. am inteles ca din ambreaj se da mai usor... dar eu ii dau gaz in 1st gear. o sa imi iasa la un mom dat numai ca la k5 imi e frica sa nu raman cu cadrul in mana ) asa ca cel mai bine astept sa imi fac casco la ea si pe urma o sa vad exact ce si cum... oricum am ramas profund impresionat de cum merge mobra si de felul in care trage... m-a lasat cu gura cascata.i-am dat din greseala a2-a fara sa iau mana din gaz si am crezut ca pleaca singura la plimbare si eu raman si ma uit la ea ). all in one SUZUKI is THE BOMB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 sper doar sa nu fi fost afectati de cutremur&tsunami si sa ne incante privirile si anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate.... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut.... am gasit pe net un model de far gsxr k1-k3,,, ledurile sunt in loc de becuri?? sau vin si becuri pe undeva,ar putea sa lumineze ledurile la fel de bine ca becurile?. vine mai frumos modelu asta de far decat cel stock. ambele faze ar lumina tot farul nu doar jumate.... multumesc. sunt superbe farurile, cu firele alea la vedere si rezistentele de asemenea, pot sa spun ca sunt fenomenale<pun pariu ca bat si bine<5-6metri> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) asta sigur e far??? puteam sa jur ca e stopul ) P.S. - pt prima oara de cand am motorul... am facut un plin de 80 ron am zis ca nu e adevarat...5,95ron/L. Frate traim in salbaticie din cate bag eu de seama Editat Martie 14, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 asta sigur e far??? puteam sa jur ca e stopul ) P.S. - pt prima oara de cand am motorul... am facut un plin de 80 ron am zis ca nu e adevarat...5,95ron/L. Frate traim in salbaticie din cate bag eu de seama Si continua...scumpirile.Eu trezesc mobra dupa 1 aprilie,atunci o sa schimb si kitul de lant si servisez franele.fac asigurare pe 6luni,oricum din octombrie nu mai merg cu mobra.......am scuterul de 250 cu care am fost ieri in bulgaria.am mers cu userul hondasan,el calarind un DKW de 125cc din 1940 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.