Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Va multumesc pentru informatii,asta-i singura buba in rest e ok.Mi-ar place sa-i atasez doua genti laterale(textil)fara suporti de prindere bineinteles.M-am gandit sa pun o bucata de piele cu decupatura in dreptul seii sa nu zgarii codita cu prinderile.Ce genti aveti voi,daca aveti, si ce recomandati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va multumesc pentru informatii,asta-i singura buba in rest e ok.Mi-ar place sa-i atasez doua genti laterale(textil)fara suporti de prindere bineinteles.M-am gandit sa pun o bucata de piele cu decupatura in dreptul seii sa nu zgarii codita cu prinderile.Ce genti aveti voi,daca aveti, si ce recomandati.

Demontezi oglinda,o pui pe nitul rotund pe un dorn,si pe partea opusa bati cu un dorn pe deformarile actuale de cateva ori, este de ajuns sa nu mai vibreze.

Grija sa nu spargi oglnda sau sa tai firul care iese prin gaura nitului.

Bafta!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema cu un Gsxr de 600 din 2001...mi se tot arde bobina la magnetou ...se intampla in momentul in care sunt nevoit sa merg mai mult timp la turatii mici si cu viteza mica prin oras si se incalzeste motorul peste pragul de 110grade la care porneste electroventilatorul ...cam atunci am sesizat ca raman fara incarcare...daca are careva vreo ideea cum sa rezolv problema asta pt ca pana acum am rebobinat de 4 ori in 2 luni aceasta bobina :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema cu un Gsxr de 600 din 2001...mi se tot arde bobina la magnetou ...se intampla in momentul in care sunt nevoit sa merg mai mult timp la turatii mici si cu viteza mica prin oras si se incalzeste motorul peste pragul de 110grade la care porneste electroventilatorul ...cam atunci am sesizat ca raman fara incarcare...daca are careva vreo ideea cum sa rezolv problema asta pt ca pana acum am rebobinat de 4 ori in 2 luni aceasta bobina :((

 

Cel mai simplu e sa-i pui un contact aditional la ventilator si sa-l poti porni si manual. I felul asta temp nu mai sare de 100grd. Eu de ani de zile la toate motoretele am montat acest contact. In afara de problema ta previi si alte uzuri premature ale propulsorului, plus esti mai sigur ca o sa ai mostenitori sanatosi datorita incalzirii mai mici a bijuteriilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este vorba de un alternator rebobinat in Romania!

Daca este asa o sa intelegi pana urma ca nu tine rebobinat,atat timp cat nu se foloseste lacul care trebuie.Daca este original, atunci suspecteaza releul de incarcare,el pune in scurt infasurarea si face sa se arda bobinajul.

Temperatura de 100/117 sau mai mult nu afecteza cu nimic bobinajul motorului care este lacuit cu un lac care rezista la temperaturi mult mai mari.(asta daca este lacul original)

 

Respect!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o precizare...motocicleta a avut bobina originala...dar pana acasa am undeva la 1,5km de drum de tara si trebuie sa merg f incet...prima viteza la relanti...in felul acesta sa parlit prima data...si a 2a oara iar a 3a oara la un picnik tot la un drum forestier de asta...de unde am tras concluzia ca nu ii place decat la viteza :P ..tipul care mia rebobinat-o adik o firma renumita in IASI a facut o treba f buna...in teste bobina s-a comportat f bine...ca la carte...dar in regimul maisus mentionat a picat din nou si din nou...acum e din nou la rebobinat si l-am rugat pe inginerasul ala sa o faca cu spire mai putine ...in loc de 43 cat avea si fir de 0,85 sa puna 37 spire si fir de 1,05...fac rabat oleac la tensiune dar maresc curentul...adik de la un 6A pe infasurare sa urc undeva in 8A pe maxim. Iar firul pe care il foloseste este testat la 250 grade sa apara primele semne de uzura...deci un fir de calitate dublu emailat...

Si apropo singura diferenta intre cel de fabrica si cel rebobinat este ca infasurarea nu este f artistic facuta...deci ceva pierderi magnetice...dar in teste s-a comportat identic cu cea din fabrica...am facut o paralela cu una de pe alta moto identica...

 

Sper ca vineri sa am bobina rebobinata dupa stilul celor de la yamaha si sa o testez:P adik in triunghi cu fir de 1,05

 

Cel mai simplu e sa-i pui un contact aditional la ventilator si sa-l poti porni si manual. I felul asta temp nu mai sare de 100grd. Eu de ani de zile la toate motoretele am montat acest contact. In afara de problema ta previi si alte uzuri premature ale propulsorului, plus esti mai sigur ca o sa ai mostenitori sanatosi datorita incalzirii mai mici a bijuteriilor.

Buna ideea ...o stiam de la Dacia 1300 :D dar nu am vrut sa modific instalatia....sper sa se rezolve...dupacum spuneam din masuratori si cautari am observat ca mazoritatea fabricantilor folosesc fir de 1,05 pe bobine numai suzy e mai cu motz:P 0,87...care nu prea se gaseste si deci s-a mers pe 0,85 ca sa incapa nr de spire

 

Daca are careva ideii sa ma ajute le primesc cu placere...

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS

 

 

Nu sunt foarte cunoscator dar si eu am avut aceeasi intrebare la inceput cand am vazut 109 de grade in bord! Baietii care mi-au raspuns au zis ca e in regula asa! Asa e normal avand in vedere ca a fost si trafic aglomerat! La drumurile lungi in afara localitatii in indica vreo 80-90 cam asa! Deci e in regula!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt foarte cunoscator dar si eu am avut aceeasi intrebare la inceput cand am vazut 109 de grade in bord! Baietii care mi-au raspuns au zis ca e in regula asa! Asa e normal avand in vedere ca a fost si trafic aglomerat! La drumurile lungi in afara localitatii in indica vreo 80-90 cam asa! Deci e in regula!

Mersi frumos , un consum ai idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS

109 este ok..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt de cuand posesoului unui gsx-r 600 srad din 2000 imi puteti spune si mie in ce temperatura trebuie sa functioneze ? astazi mi-a atins 109 ( dar a fost destul de aglomeratie ) apoi am oprit intrucat ajunsesem la destinatie si am vazut ca funcionau ventilatoaele.MS

maximul atins de mine a fost de 111<m-am bagat la 40 de grade si ceva la umbra intre 2 masini care aveau aerele pornite si suflau ventilatoarele le maxim>cum m-am pus in miscare a scazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...bucurie si tristete :D :(( am primit bobina rebobinata cu fir de 1mm in loc de 0.85; 37 spire in loc de 44...merge unsa...la 5000rpm am 70v pe trifazat de e super bine...de incarcat incarca in schimb cand am pus mana pe firele ce intra in regulator atat 3fazatul cat si cele de pe curent continuu erau super calde asta dupa vreo 10 min de fct...sa zicem ca asta pt ca bateria era descarcata la maxim...dar cand mam uitat in bord surprize surprize becu ros aprins si semnul de lipsa pres ulei aparut pe ecran :(( de ce...nu daduse asa ceva...cine imi poate spune unde este senzorul de pres de pe ulei?

 

batfa tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello baieti.

 

in sfarsit mi-am luat toba pentru gixxer, este foarte galagioasa si cu silencerul montat (ma gandesc sa-i fac altul). o sa fac un filmulet s-o auziti :)

 

goodies:

post-45009-0-06742600-1308293714_thumb.jpg

post-45009-0-61612300-1308293723_thumb.jpg

post-45009-0-30950900-1308293739_thumb.jpg

post-45009-0-41652600-1308293748_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...bucurie si tristete :D :(( am primit bobina rebobinata cu fir de 1mm in loc de 0.85; 37 spire in loc de 44...merge unsa...la 5000rpm am 70v pe trifazat de e super bine...de incarcat incarca in schimb cand am pus mana pe firele ce intra in regulator atat 3fazatul cat si cele de pe curent continuu erau super calde asta dupa vreo 10 min de fct...sa zicem ca asta pt ca bateria era descarcata la maxim...dar cand mam uitat in bord surprize surprize becu ros aprins si semnul de lipsa pres ulei aparut pe ecran :(( de ce...nu daduse asa ceva...cine imi poate spune unde este senzorul de pres de pe ulei?

 

batfa tuturor

Nu stiu ce ai facut tu acolo, dar injectia se bazeaza pe prezenta rezistentei senzorilor cat si voltajul trimis inapoi de ele.

Iti pulseaza martorul acela pe display cu simbolul ulei?

Sau este aprins doar ledul rosu?

Daca este doar cel rosu ai o problema pe injectie....

 

Senzorul este dreapta jos!

PS Acum stii atat de multe de bobinare,tensiuni,si nu te uiti in manual sa vezi pozitia unui senzor de ulei? :huh:

 

hello baieti.

 

in sfarsit mi-am luat toba pentru gixxer, este foarte galagioasa si cu silencerul montat (ma gandesc sa-i fac altul). o sa fac un filmulet s-o auziti :)

 

goodies:

Felicitari pentru dotari,dar ai cam scrintit-o cu placutele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Felicitari pentru dotari,dar ai cam scrintit-o cu placutele....

 

merci. nu a fost alegerea buna ? le-am luat si eu ca necunoscatorul, cele mai scumpe = cele mai bune :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci. nu a fost alegerea buna ? le-am luat si eu ca necunoscatorul, cele mai scumpe = cele mai bune :unsure:

Nu neaparat,mai scump/mai bun,dar putin mai scump ar fi fost de preferat SBS sau EBC,sau Carbone Loraine...mai scump Nissin,tokiko,Brembo etc.

Din pacate ce este bun,are si un pret pe masura.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut nu am avut timp sa citesc atatea pagini dar vreau un lucru sa stiu. Cat de fiabile sunt Suzuki GSX-R 750 din 1996.

Am o cunostinta care il da destul de ieftin si as vrea sa mai aflu niste pareri din afara. Are in jur de 39 000 km, bine ingrijit. Dar cand il porneste inainte sa dea la automat se aude ca o pompa de benzina este cumva pe injectie din anul acela sau are pompa chiar daca este pe carburator?

Va rog sa ma lamuriti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

pai.... pompa de benzina e... pompa de benzina... carburatoarele sau injectoarele sunt alta parte.

injectie la 750 e din anul 2000 din cate stiu, dar intr-adevar umbla vorba ca sunt destul de robuste motoarele.

acum daca tu zici ca omul e o cunostinta probabil ca nu te pacaleste daca zice ca e bine intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai.... pompa de benzina e... pompa de benzina... carburatoarele sau injectoarele sunt alta parte.

injectie la 750 e din anul 2000 din cate stiu, dar intr-adevar umbla vorba ca sunt destul de robuste motoarele.

acum daca tu zici ca omul e o cunostinta probabil ca nu te pacaleste daca zice ca e bine intretinut.

 

 

ii foarte bine intretinut si merge bine nu se aude nici-o bataie absolut nimic. Numa na sper sa nu fie pacatoase dar ma gandesc ca daca ii cumpar consumabile de calitate nu are ce sa se intample in cida faprului ca are 15 ani motoru:D

Pai si la ce i-o fi pus pompa benzina nu vine prin cadere daca totusi ii pe carburator?

Editat de Sandy123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut nu am avut timp sa citesc atatea pagini dar vreau un lucru sa stiu. Cat de fiabile sunt Suzuki GSX-R 750 din 1996.

Am o cunostinta care il da destul de ieftin si as vrea sa mai aflu niste pareri din afara. Are in jur de 39 000 km, bine ingrijit. Dar cand il porneste inainte sa dea la automat se aude ca o pompa de benzina este cumva pe injectie din anul acela sau are pompa chiar daca este pe carburator?

Va rog sa ma lamuriti :D

 

 

ce se aude ii pompa de benzina, are pompa de benzina chiar daca ii pe carburatoare, la gsx-r 750 abia din 1998 au introdus sistemul EFI-electronic fuel injection..... cel mai simplu iti poti da seama daca cumva ii pe injectie uitandute in bord la ceasul turometrului ii beculetul de avertizare de culoare rosie, daca este pe injectie scrie langa el "FI".....

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...