Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

lool

 

gata...te-ai acrit?

cunooosc

Am mai spus o data ca nu mai postez!

Am sperat ca totusi,pot ajuta prin cunostintele mele si pe alti.

Dar nu se merita.Nu este mai bine cand te duci la service si iti tine moto o saptamana pentru un click si pe urma te mai costa si 300 de euro ?

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lumea se rezuma la forumurile de la noi...ce sa-i faci.

In 20 min de cautare am inteles care e treaba la voi cu STV-urile...oricum ciudata abordare la suzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

Pentru mine este doar un simplu click pentru a scapa de acea eroare.

vezi imaginea ...

Si de azi informatiile sunt pe bani...

Respect!

 

OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi?

 

Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ).

 

In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi?

 

Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ).

 

In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia.

Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac.

Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc.

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac.

Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc.

Respect!

 

Atunci inseamna ca suntem pe aceeasi unda. O sa-ti fac o vizita o data sa stam de vorba... :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ?

 

multumesc

Editat de R6 lover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au nici o problema sunt cele mai bune motociclete planetare !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ?

 

multumesc

Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme

daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru

motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald

daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei)

cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba

si nu in ultimul rand instalatiei electrice

nu mai zic de aspectul estetic

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme

daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru

motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald

daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei)

cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba

si nu in ultimul rand instalatiei electrice

nu mai zic de aspectul estetic

Respect

 

 

multumesc mult ... referitor la aspectul esteic poate fii oricum ptr ca nu va ramane la fel :D

 

asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la lume.

Doresc sa imi notez prezenta pe acest topic, urmand sa achizitionez (cat mai curand posibil sper eu) un GSXR 750 K5.

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG... in curand am de gand sa trec si pe la tine in vizita :)

 

Poate cu ocazia asta il racolez si pe Survolaj si discutati live :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc TNG... in curand am de gand sa trec si pe la tine in vizita :)

 

Poate cu ocazia asta il racolez si pe Survolaj si discutati live :D

asta este cea mai buna idee!!! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara dupa ce i-am dat niste forja intre eforii am vazut ca speedometerul imi arata baliverne vreo 2 secunde iar dupa aceea numai 0 Km/h. Numai cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h. Ce sa verific ? Senzorul l-am scos, l-am curatat putin dar aceeasi chestie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h....

 

N-ai inteles... aia nu sunt Km/h.. iti arata lunile cat ramai fara carnet, daca te prinde politia... 5 ... 6 ... 7 .... :lol:

Editat de One-Track-Mind
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara dupa ce i-am dat niste forja intre eforii am vazut ca speedometerul imi arata baliverne vreo 2 secunde iar dupa aceea numai 0 Km/h. Numai cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h. Ce sa verific ? Senzorul l-am scos, l-am curatat putin dar aceeasi chestie.

verifica piesa metalica care are un surub de 8 in centrul axului la pinionul mic de lant sa fie stransa. Dupa care verifica senzorul,ai procedura in manual,cu alimentarea senz.surubelnita...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...