kelu 265 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei. Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci. Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor. parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm> iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Vand Yoshimura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm> iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre Corect! Cu mentiunea ca un mers subturat oarecum dauneaza in timp, motorul (componentele lui)sunt in tensiune atata timp cat nu ajunge pe cuplu. Adica daca motorul are cuplul maxim la 8000 pana acolo este in tensiune ,la 8000 este pe varf si pe urma este in recesiune,asta daca luam in calcul si viteza de deplasare si trepta.(cred ca m-am facut inteles) Gandeste-te la bicicleta:pleci cu pinion mai mic,tragi greu(tensiune)ajungi la viteza si ti se pare usor(cuplu) dupa care iti dai cu pedalele peste picioare (recesiune) Asa cum a zis ci "Kelu" presiunea si debitul sunt constante. Acum functionarea unui motor doar la redline este clar ca v-a fi mai distructiv pentru el decat daca merge subturat. Si aici este mult de discutat depinde de motor,combustibil folosit etc etc etc,Dar noi ne referim strict la moto. Editat August 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Corect! Cu mentiunea ca un mers subturat oarecum dauneaza in timp, motorul (componentele lui)sunt in tensiune atata timp cat nu ajunge pe cuplu. Adica daca motorul are cuplul maxim la 8000 pana acolo este in tensiune ,la 8000 este pe varf si pe urma este in recesiune,asta daca luam in calcul si viteza de deplasare si trepta.(cred ca m-am facut inteles) Gandeste-te la bicicleta:pleci cu pinion mai mic,tragi greu(tensiune)ajungi la viteza si ti se pare usor(cuplu) dupa care iti dai cu pedalele peste picioare (recesiune) Asa cum a zis ci "Kelu" presiunea si debitul sunt constante. Acum functionarea unui motor doar la redline este clar ca v-a fi mai distructiv pentru el decat daca merge subturat. Si aici este mult de discutat depinde de motor,combustibil folosit etc etc etc,Dar noi ne referim strict la moto. Si o parare personala pentru motoru meu - care ar fii turatia corecta in care sa schimbi viteza? Eu mers lejer - maxim 5k-6k * dupa 7k am observat ca imi papa mai mult si cand merg forja - la 11k - 12k am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) 5k/ 6k este super ok ca si fiabilitate consum etc. La performanta, schimbare la cuplu, sau mai sus,dar scade fiabilitatea si creste consumul,cand este pe rosu... compromisuri in functie de ce vrei de la acel motor,nu le poti avea pe toate100%,nu exista asa ceva! Editat August 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 @TNG cat ma costa sa fac modificare pentru gixerul de 750 la 600? in atelierul tau daca te ocupi cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Este de vorbit,depinde cum o facem.legat de inst. electrica. Cel mai bine este sa o ai toata pentru motorul care vrei sa-l montezi,pentru ca nu se potriveste 600/750,plus corpul de injectie si filtrul de aer,calculator. Eu am montat 600 pe 750 si a fost in bat in c... modificarea instalatiei de bord,pentru ca sunt ceva modele de instalatii pe aceiasi ani pe 600,la fel si la 750,si nu se potrivesc una cu alta,sa nu mai zic ca poate este curatat codul de pe eticheta inst. si atunci sa vezi ca nu stii ce inst. ai in mana si care este din cele 10 modele..... Editat August 31, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 inteles ... pai sa imi zici cand ai timp sa vii sa vezii despre ce este vorba . contra cost evident ... vin te iau mergem la mobra analizezi zici un pret si te duc inapoi de unde te-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Vand si eu carenele, rezervorul, furtune si etc Pt un K5-K6 1000. preturile discutabile Uitati aici anuntul sa vedeti si pozele http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83639-vand-carenaj-k5-1000-impecabildiverse/ si niste poze cu noul K8 600 al nevestei Editat August 31, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Pai si de ce scrie 750 pe codita? S-o stapaniti sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) ca aia a fost sparta si la dezmembrari la bani buni nu am gasit decat codita de 750 dar se vopseste Editat August 31, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Este cumva posibil sa schimb codita de la K5 cu o codita de K6? Daca da, ce alte piese implica aceasta schimbare? (ma gandesc ca nu e perfect fit si ca i-ar mai trebui diverse...) Imi place mult mai mult ca are semnalele mai pe exterior si forma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 buna as vrea sa imi revopsesc carena dreapta...stie cineva un meserias bun? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 one track , depinde care k5-k6... ca , k5-k6 1000 sunt identice, iar k5-k6 600 sunt diferite, dar... tot se poate face pt ca in mare este acelasi cadru... nu cred ca implica prea multe modificari dar asta e doar parerea mea. cauta pe www.gixxer.com mai multe detalii. sper ca am fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 salutare, ce ulei imi recomandati sa bag intr'un suzuki gsxr 600 srad ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Motul 7100 10 w 40 este mai mult decat suficient , eventual daca are uzura mare poti sa pui si un pic ma gros 15 w Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Va salut Am un gixxer 750 K1 si recent mi-a aparut o mica problema (zic eu) In timpul mersului, de obicei dupa ce dau drumul la ambreiaj complet, se aud niste lovituri, pacaneli sau cum sa le zic. Cred ca se aud din zona motorului, dar nu sunt sigur. Pot fi si de la lantul de transmisie, si de la telescoape ?!? Daca stiti vreunul dintre voi ce ar putea fi, dati-mi un sfat va rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 In timpul mersului, de obicei dupa ce dau drumul la ambreiaj complet, se aud niste lovituri, pacaneli sau cum sa le zic. Cred ca se aud din zona motorului, dar nu sunt sigur. Pot fi si de la lantul de transmisie, si de la telescoape ?!? Dupa ce dai drumul ambreiajului in viteza, sau in neutral? Le auzi doar sau le si simti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Se aud doar in timpul mersului, cand motorul e in sarcina . Le si aud si parca se si simt putin. Nu iti imagina insa ca se aud tare. Sunt ceva pocnituri...si nu se aud tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 one track , depinde care k5-k6... ca , k5-k6 1000 sunt identice, iar k5-k6 600 sunt diferite, dar... tot se poate face pt ca in mare este acelasi cadru... nu cred ca implica prea multe modificari dar asta e doar parerea mea. cauta pe www.gixxer.com mai multe detalii. sper ca am fost de folos Eu am de 750 dar din ce am auzit din stanga si din dreapta, afara de capacitatea cilindrica nu prea difera la piese fata de 600... Nu stiu daca prinderile sunt la fel ca la k6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 salut stie careva unde gasesc ganituri pt pistonasele de frana fata la srad 750 si ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 http://www.gixxer.com/forums//showthread.php?t=286427&page=2 In legatura cu modificarea coditei de la un k4 600.Parerea mea ca o da bestial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Se aud doar in timpul mersului, cand motorul e in sarcina . Le si aud si parca se si simt putin. Nu iti imagina insa ca se aud tare. Sunt ceva pocnituri...si nu se aud tot timpul 90% se aude zgomot facut de un lant super jegos si ne uns de ceva vreme, sau pur si simplu uzat la maxim.<al meu asa facea de am crezut ca a crapat ceva in cutie> 10%pot fi alte cauze pt care te-as sfatuii sa mergi la cineva care se pricepe <pot devenii foarte periculoase pt motor> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 @ one track - 600 si 750 sunt in proportie de 80-90% identice dar tre sa fie din aceiasi generatie. adica k8-k9 si lo de 600-750 sunt 80% identice. Tu zici ca ai vrea sa pui codita de 600-750 de la K6(care are semnalele incorporate in codita) care nu e din aceiasi generatie cu K5 750. In mare s-ar putea pune cu mici modificari. Ia-o ca pe un proiect si apuca-te sa faci modificarea... Eu asa sunt de parere... mai ales ca eu o sa vreau in iarna sa pun carenele de 06-07 1000rr pe un 04-05 1000rr(tot ca proiect personal) si sa ii modific luminile...daca stric asta e... macar stiu ca am incercat , decat sa imi para rau ca nu am incercat. Acum depinde foarte mult si de finante Spor la modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase ) Am eu! E "polizata", dar merge intoarsa cu julitura spre cadru. Problema e ca nu-s in RO si nu se poate rezolva de pe azi pe maine. Trebuie sa vad unde am lasat-o si sa vorbesc cu cineva sa o ia. Daca nu esti grabit, eu vin in RO dupa jumatatea lui octombrie. Da un PM si vedem cum putem s-o rezolvam. Asta daca-ti trebuie pentru RAR, ca nu e de vanzare. Daca nu ... avea Trancanici una la pravalie. Treci pe la el si intreaba, poate te poate ajuta. ... sau fa-ti un silencer ... Editat Septembrie 3, 2011 de Dudus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.