Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

vinde mobra ca e stricata ;) :))))))) trage stanga sau dreapta nu mai stiu :))) glumesc, sper ca ti-ai dat seama

Geo stii ca saian detine acum K5-ul meu. Despre ea e vb.

 

gluma gluma dar mobra chiar tragea dreapta si nu e de mirat pt ca avea presiunea in roti sub 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gluma gluma dar mobra chiar tragea dreapta si nu e de mirat pt ca avea presiunea in roti sub 1

 

Se vede cât de interesat eÂşti de mobra. Presiunea este prima care o faci înainte de orice plimbare. Fiecare cum îÂşi întreține agregatul aÂşa îl are. :-)

 

Dacă o amărâtă de presiune nu se face nici nu ma mai gândesc la ulei plăcuțe Âşi alte consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saian... nu stiu unde ai vazut tu presiune sub 1... am si la mobrele de acum pe ambele cu GP-uri pe ele medium soft 1.3 spate si 1.8 fata... pt ca eu merg mai mult pe circuit... asa ca mai invata de presiuni la genul de cauciucuri care le avea mobra pe ea si pe urma incerci sa ma inveti pe mine ;) survolaj stie gixerul... si stie ca nu l-am lasat in paaragina... numai 300v FL si placute ebc a vazut... asa ca nu imi zice ca tragea dr daca si mecanicul cu care ai venit tu a zis ca merge excelent...eu cred ca ti-ai luat K5 ca ai auzit in stanga si in dreapta ca e o super motoreta si ca trage de rupe, ca altfel nu stiu de ce ai luat-o.

 

imi cer scuze ca am fost asa taios mai devreme... dar mi-a sarit tandara... Saian... intreba pe cine vrei tu de aici care ma stie cam cum am intretinut eu mobra aia... si legat de presiune intereseaza-te si tu la cei care folosesc Dunlop GP NTEC Medium Soft pt circuit cam ce presiuni baga in ele.NU cred nici cat neegru sub unghie ca cauciucurile nu aveau presiunile asa cum le-am zis eu. Nu uita sa imi dai de stire cand faci actele sa imi recuperez si eu numarul. Ms mult

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saian... nu stiu unde ai vazut tu presiune sub 1... am si la mobrele de acum pe ambele cu GP-uri pe ele medium soft 1.3 spate si 1.8 fata... pt ca eu merg mai mult pe circuit... asa ca mai invata de presiuni la genul de cauciucuri care le avea mobra pe ea si pe urma incerci sa ma inveti pe mine ;) survolaj stie gixerul... si stie ca nu l-am lasat in paaragina... numai 300v FL si placute ebc a vazut... asa ca nu imi zice ca tragea dr daca si mecanicul cu care ai venit tu a zis ca merge excelent...eu cred ca ti-ai luat K5 ca ai auzit in stanga si in dreapta ca e o super motoreta si ca trage de rupe, ca altfel nu stiu de ce ai luat-o.

 

imi cer scuze ca am fost asa taios mai devreme... dar mi-a sarit tandara... Saian... intreba pe cine vrei tu de aici care ma stie cam cum am intretinut eu mobra aia... si legat de presiune intereseaza-te si tu la cei care folosesc Dunlop GP NTEC Medium Soft pt circuit cam ce presiuni baga in ele.NU cred nici cat neegru sub unghie ca cauciucurile nu aveau presiunile asa cum le-am zis eu. Nu uita sa imi dai de stire cand faci actele sa imi recuperez si eu numarul. Ms mult

 

Deci ca sa nu existe alte discutii pt ca nu caut sa ma cert si sa ma contrazic cu nimeni,a doua zi dupa ce am luat mobra de la tine am fost la benzinarie sa alimentez si am facut si presiunea,pe spate avea sub 1 si pe fata 1 si ceva,te cred ca tu i-ai facut presiunea si etc dar cand am luato de la tine asa era,dupa ce am facut presiunea nu mai tragea,mergea drept.La urma urmei era drepul meu sa am suspiciuni in legatura cu mobra,ca doar am dat o caruta de bani.

 

 

Multumesc pt mobra si atat. Te anunt ca nu imi pleace cum vorbesti,eu consider ca am fost mai mult decat ok in relatia vanzator-cumparator si am vorbit frumos,nu in basini,nu de sus,asa ca ma astept sa mi se vorbeasca la fel.Daca nu poti sa vorbest frumos si iti dai aere de mare mecanic si pilot de curse prefer sa nu mai vorbim unul cu altul si gata.

 

O seara placuta

 

Se vede cât de interesat eÂşti de mobra. Presiunea este prima care o faci înainte de orice plimbare. Fiecare cum îÂşi întreține agregatul aÂşa îl are. :-)

 

Dacă o amărâtă de presiune nu se face nici nu ma mai gândesc la ulei plăcuțe Âşi alte consumabile.

 

Presiunea s-a facut a doua zi,curatat filtu de aer si schimbat uleiul si filtru dupa o saptamana de cand am cumparato.Azi rulmentii de jug si vor continua.

 

Tu nu ma cunosti,asa ca te rog nu iti da cu parerea despre cum imi intretin eu mobrele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie presiunile astea race mi se par exagerat de mici pe strada....

eu respect recomandarile lu' nenea Michio...2.9

oricum..in cearta voastra forumistica n-ar trebui sa pui mare baza pe presiunea indicata de un manometru de benzinarie..

nu-s exacte nici alea de pe la vulcanizari...

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saian cred totusi ca nu ai vazut ca mi-am cerut scuze ca am fost asa taios(se mai intampla si la case mari)... nu mi-am dat aere de mare mecanic(de aia il las pe TNG sa aibe grija de mobra mea) si nici de racer...daca crezi ca ti-am dat o mobra stricata, inseamna ca nustii ce inseamna o mobra stricata. Inchid acum discutiile in contradictoriu ca vad ca nu ti la gluma. Primul post a fost in gluma cu trasul dreapta dar vad ca tu ai luat-o prea personal. asa ca mai bine ma anunti cand inmatriculezi mobra(ceea ce trebuia sa se intample de mult) si ca sa nu trebuiasca sa imi dai tel imi dai un semn aici sa imi zici si eu ma duc sa imi recuperez numarul ca deja trebuie sa imi inmatriculez alta motoreta si cam stau dupa tine pt numar. Zi placuta in continuare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saian, cred ca ai dreptate si tu si Alecs. Poate Alecs stia si nu a vrut sa-ti spuna.Poate chiar habar nu a avut. Multe GP-uri se cam fuck cind le scoti de pe janta, am avut vreo 3 cu aceasta mica problema, scapa aer pe linga janta din cauza ca se exfoliaza primul strat subtzire de cauciuc care asigura etansarea cu janta. Asta duce in timp la pierderea presiunii, de la 1 zi(CAZ FOARTE GRAV), la 1 saptamina-in cazul acesta nu-i deloc grav, de cite ori pleci la drum faci presiunea corecta. Aparatele de masurat presiunea corect sint cam de la 50 euro in sus, cel al lui Balamuc trece de 200euro(el habar nu are ca l-a primit cadou). De multe ori manometrele de la vulcanizare dau erori de 0.3-0.6 bari, deci cam periculos la moto. Presiune corecta la Dunlop Sportmax GP: 2.2 fatza -cald, 1.4- max 1.5bari cind au 80grade(nu o sa ai tu ever aceasta temperatura decit daca te dai la pista). Daca mergi linistit, 100-150 poti sa-i pui presiune mai mare.

 

Deci, lectia de baza este sa bagati roata proaspat echipata cu un second Dunlop GP intr-un vas mare cu apa si sa asteptati 5 minute sa vedeti daca apare si cea mai mica bula de aer.

Daca asta a fost cauza, sory Alecs, ti-am zis ca am cauc second de vinzare dar ai preferat sa iei din alta parte.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Am cumparat de curand un GSXR 750 din 2000 si nu imi functioneaza indicatorul de viteza care este electronic. Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum sa fac sa functioneze?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saian, cred ca ai dreptate si tu si Alecs. Poate Alecs stia si nu a vrut sa-ti spuna.Poate chiar habar nu a avut. Multe GP-uri se cam fuck cind le scoti de pe janta, am avut vreo 3 cu aceasta mica problema, scapa aer pe linga janta din cauza ca se exfoliaza primul strat subtzire de cauciuc care asigura etansarea cu janta. Asta duce in timp la pierderea presiunii, de la 1 zi(CAZ FOARTE GRAV), la 1 saptamina-in cazul acesta nu-i deloc grav, de cite ori pleci la drum faci presiunea corecta. Aparatele de masurat presiunea corect sint cam de la 50 euro in sus, cel al lui Balamuc trece de 200euro(el habar nu are ca l-a primit cadou). De multe ori manometrele de la vulcanizare dau erori de 0.3-0.6 bari, deci cam periculos la moto. Presiune corecta la Dunlop Sportmax GP: 2.2 fatza -cald, 1.4- max 1.5bari cind au 80grade(nu o sa ai tu ever aceasta temperatura decit daca te dai la pista). Daca mergi linistit, 100-150 poti sa-i pui presiune mai mare.

 

Deci, lectia de baza este sa bagati roata proaspat echipata cu un second Dunlop GP intr-un vas mare cu apa si sa asteptati 5 minute sa vedeti daca apare si cea mai mica bula de aer.

Daca asta a fost cauza, sory Alecs, ti-am zis ca am cauc second de vinzare dar ai preferat sa iei din alta parte.

 

 

Salut,stia sau nu acum chiar nu mai conteaza,noi sa fim sanatosi.

Pe mine ma deranjat atitudinea asta de superoritate nu faptul in sine,orcine poate sa greseasca.

 

Mersi de sfat,sa traiesti. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saian, cred ca ai dreptate si tu si Alecs. Poate Alecs stia si nu a vrut sa-ti spuna.Poate chiar habar nu a avut. Multe GP-uri se cam fuck cind le scoti de pe janta, am avut vreo 3 cu aceasta mica problema, scapa aer pe linga janta din cauza ca se exfoliaza primul strat subtzire de cauciuc care asigura etansarea cu janta. Asta duce in timp la pierderea presiunii, de la 1 zi(CAZ FOARTE GRAV), la 1 saptamina-in cazul acesta nu-i deloc grav, de cite ori pleci la drum faci presiunea corecta. Aparatele de masurat presiunea corect sint cam de la 50 euro in sus, cel al lui Balamuc trece de 200euro(el habar nu are ca l-a primit cadou). De multe ori manometrele de la vulcanizare dau erori de 0.3-0.6 bari, deci cam periculos la moto. Presiune corecta la Dunlop Sportmax GP: 2.2 fatza -cald, 1.4- max 1.5bari cind au 80grade(nu o sa ai tu ever aceasta temperatura decit daca te dai la pista). Daca mergi linistit, 100-150 poti sa-i pui presiune mai mare.

 

Deci, lectia de baza este sa bagati roata proaspat echipata cu un second Dunlop GP intr-un vas mare cu apa si sa asteptati 5 minute sa vedeti daca apare si cea mai mica bula de aer.

Daca asta a fost cauza, sory Alecs, ti-am zis ca am cauc second de vinzare dar ai preferat sa iei din alta parte.

eu am bagat rotile intr-un vas plin cu bere.. si scotea milioane de bule... !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Am cumparat de curand un GSXR 750 din 2000 si nu imi functioneaza indicatorul de viteza care este electronic. Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum sa fac sa functioneze?

Multumesc anticipat

Service manual!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ,in leg cu presiunea anvelopelor.... se masoara "la rece" sau "la cald "....cateodata e o difrenta chiar si de 03-04 atm de la rece la cald....sau mai mult ....mai nou merg cu 1.9fata ,1.6-1.7 spate,"la rece" chiar si pe strada...mi-a schimbat viata.ciclistica super ,frane de-m ies ochii din orbita !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serious , se pare ca nu sunt tocmai nebun ca merg cu presiuni din astea :)) dar fiecare isi alege presiunea dupa stilul de mers...parerea mea, pana si geo TNG stie ca el mi-a facut presiunea la RR dupa ce am montat gumele la el. Cred ca daca era ceva in neregula cu presiunea imi zicea si el.

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Am cumparat de curand un GSXR 750 din 2000 si nu imi functioneaza indicatorul de viteza care este electronic. Ma poate ajuta cineva cu o informatie cum sa fac sa functioneze?

Multumesc anticipat

vezi la pinionul care actioneaza lantul daca are peste piulita acea 'bucsa' in forma de coroana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu înțeleg cum naiba puteți să mergeți pe strada cu presiunile alea atât de mici. Am încercat o grămadă de combinații Âşi cel mai bine mă simt cu 2 față Âşi 2.2 spate. Mai merg Âşi cu pasager din când în când Âşi d-aia 2.2 spate.

 

Sub 2 mi s-a părut incontrolabilă că naiba. Nu mă dau la curse, am Âşi eu cauciucuri second dar le-am cumpărat într-o stare mult mai excelenta decât le când alții Âşi la bani puțini, DAR nu o să mai fac aceasta mutare. O să-mi iau noi că Âşi pana acum.

 

Saian n-am nimic cu tine, ci doar o simpla întrebare : cine ți-a condus motoreta acasă de abia a doua zi ți-ai dat seama că trage dreapta Âşi ai văzut la vulcanizare că aveai 1 pe ambele? Cât despre abilitatea ta de a întreține o motocicletă ai demonstrat mai sus că nu Âştii nimic despre o întreținere din simplul fapt că nici nu Âştii cu ce se mănâncă o amărâtă de presiune.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane nu stiu ce sa zic de presiune... cred ca e in functie de cum te obisnuiesti. E exact ca stilul de condus... tu te-ai obisnuit cu al tau eu cu al meu si altul cu al lui. E stric o problema de obisnuinta. Daca ma duc la drumuri lungi la viteze mai mari de 180(gen mare si prind autostrada imi bag 2-2.2 spate si 2.2-2.4 fata) dar pt mersul prin bucuresti care la mine e destul de putin si pt amk e indeajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu înțeleg cum naiba puteți să mergeți pe strada cu presiunile alea atât de mici. Am încercat o grămadă de combinații Âşi cel mai bine mă simt cu 2 față Âşi 2.2 spate. Mai merg Âşi cu pasager din când în când Âşi d-aia 2.2 spate.

 

Sub 2 mi s-a părut incontrolabilă că naiba. Nu mă dau la curse, am Âşi eu cauciucuri second dar le-am cumpărat într-o stare mult mai excelenta decât le când alții Âşi la bani puțini, DAR nu o să mai fac aceasta mutare. O să-mi iau noi că Âşi pana acum.

 

Saian n-am nimic cu tine, ci doar o simpla întrebare : cine ți-a condus motoreta acasă de abia a doua zi ți-ai dat seama că trage dreapta Âşi ai văzut la vulcanizare că aveai 1 pe ambele? Cât despre abilitatea ta de a întreține o motocicletă ai demonstrat mai sus că nu Âştii nimic despre o întreținere din simplul fapt că nici nu Âştii cu ce se mănâncă o amărâtă de presiune.

Depinde de anvelopa(producator)Dunlop are cea mai rigida carcasa se poate merge cu presiuni mai mici,iar la polul opus sa zicem este Pilot Power care are o carcasa care o bagi in buzunar daca te straduiesti putin.Dupa care stil de condus,suprafata, scopuri,temperatura mediului ambiant,etc decid ce presiuni sa utilizezi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Saian n-am nimic cu tine, ci doar o simpla întrebare : cine ți-a condus motoreta acasă de abia a doua zi ți-ai dat seama că trage dreapta Âşi ai văzut la vulcanizare că aveai 1 pe ambele? Cât despre abilitatea ta de a întreține o motocicletă ai demonstrat mai sus că nu Âştii nimic despre o întreținere din simplul fapt că nici nu Âştii cu ce se mănâncă o amărâtă de presiune.

 

...deci....eu am fost si am luat mobra la un "drive-test" cu o zi sau doua inainte sa o cumpar si am observat ca trage dreapta. i-am spus lui Alex ca trage si atat,a doua zi dupa ce am platit mobra i-am facut presiunea... nu inteleg ce tot continuati atata cu povestea asta.

Survolaj tu esti Gica-Contra, repet nu ma cunosti asa ca te rog tine-ti parerile pt tine.

 

In loc sa fie voie buna si amabilitate voi va umflati in pene cat de mecanici sunteti,va mai intrebati de ce nu se face o intrunire a posesorilor de Gixer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca plec cu pasager cum am fost ieri, pe spate 2 si pe fata 2.2 - 2.3 si dc sunt solo scad spatele la 1.8 si am dunloape, ma simt foarte bine simt cum se muleaza cauciucurile.. daca merg cu spatele mai tare nu o mai simt foarte bine.. dar merge, am un prieten cu r1 care baga spate 2.9 si fata 2.5 pilot power si se da jale la 50 de ani, el stie cum este :scratch: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum a spus si TNG conteaza si ce iti recomanda producatorul. eu am avut o pereche de michelin power one la care pe eticheta se specifica clar sa se faca presiunea data de ei intrun catalog pe saitul lor<iti alegeai marca, modelul si anul si ei iti dadeau presiunile pt toate conditiile de utilizare a lor<acestea fiind mai mici decat cele date in manualul motocicletei ex spate 1.9 iar in manual 2.6>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saian... eu sincer nu inteleg de ce te agiti atata... vad ca ai ceva timp pe forum aici deci stii cam cum este pe sectiunea de gixer unde toata lumea se ataca cu toata lumea dar in GLUMA. Exact cum si eu am glumit cu tine si tu ai luat-o in serios si dupa ce am vazut ca nu ti la glume mi-am cerut scuze ca nu imi place sa fiu nepoilitcos... Nu te mai agita atata ca nimeni in afara de TNG nu e mecanic specialist si nimeni nu se da(cu unele exceptii ca intotdeauna ). Nu te mai agita atata ca tu iti mananci nervi... nu ii mananci pe ai nimanui ;) Sper ca ce ti-am zis acum sa nu o iei iar personal ca nu a fost zis nimic cu rautate.

 

P.S.- Geo tie personal ti s-a parut suspect cand te-am rugat sa bagi la RR presiunea care o am (1.3 spate - 1.8 fata), ca eu cred ca daca ti se parea si tie suspect mi-ai fi zis ceva NU? :))

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...