Vizitator little wayne Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Revin cu problemele mobrei mele Data trecuta ma lasat in drum(200m de locul unde o tin).Am crezut in prima faza ca sunt bujiile de vina,le-am schimbat.Cand ma lasat in drum si incercam sa o pornesc,dupa ce dateam la automat luam degetul de pe buton sa incarce pompa de benzina....mergea incontinuu,nu se mai oprea dupa alea 3secunde,trebuia sa iau contactul sa se opreasca Dupa ce v-am cerut sfatul si am masurat bateria,am descoperit ca e muci.Ok no problem,am cuparat una noua azi M-am dus entuziasmat la curte sa pornesc mobra cu bateria noua,mi-am luat-o la papacioaca Pus baterie,schimbat cateva sigurante preventiv(asa am avut eu chef),dat la automat....lipsea ceva..un zgomot.Se auzea un clic de de contact la pompa de benzina si alt clic dupa 3 secunde,dar zumzaitul ala pe care il scoate cand incarca,nu se mai aude.Nu stiu exact daca e vreun motor din pompa,dar pompa nu cred ca mai incarca Stie careva vreun electriciam(Fara jepcari care se arunca la preturi mari) care e dispun sa vina sa verifice instalatia electrica? Nu de alta dar nu am nici un mijloc de transport sa duc mobra la service si nici nu pot sa il tractez cu scuterul de 250 In alta ordine de idei pot sa fac rost de o pompa sa verific daca pompa mea s-a ars,sau problema are alta problema,dar tot as avea nevoie de cineva priceput Cred ca se razbuna pe mine,anul asta l-am scos la plimbare de 3 ori,din cauza cauciucului fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 am vopsit motocicleta (in sfarsit) si am facut o plimbare pe la ranca & transalpina. maine ii pun stickerele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Se vede foarte misto combinatia de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Salutare. Baieti , big F problem. In urma cu aprox o luna am dat rezervorul jos de pe motor din cauza unei garnituri de la pompa de benzina care era rupata. Am cumparat o pasta de etansare , putina manopera , rezervorul sus si gata tot bine. Dupa care ma duc si eu ca tot omu de rand la o tura cu moto din Zalau pana in Satu Mare (extraordinar , benzina nu mai curge din rezervor pe cadru , super tare.) La aprox o saptamana dupa ( reparatie ) ma duc si eu la o tura ca tot omu si constat cu stupoare ca nu mai trage motorul de la 7000 ture ; aiaiaiai , ma uit la apa- 98 , stau linistit la o pensiune , beau o cafeluta ma urc pe broscoi si dai sa puta , mere de rupe scimb in 14000 , foarte tare. De atunci si pana ieri nu ma resit sa calaresc broscoiu din cauza orelor putine petrecute la scarbici. Ma urc eu pe motor si de data asta nu mai trece peste 7000 doar daca il turez pe loc si motorul nu este foarte cald. Daca este un binevoitor printre voi cu un sfat as fi tare recunascator. Apropo din cauza ca nu prea m-am plimbat anul acesta rezervorul pe interior este cam ruginit. Moto este un GSXR 750 1998 aprox 40000 Km (ireali) - Motor tip Siringa (injectie) Editat August 12, 2011 de hicea_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Pompa de benzina,oringuri,regulator sau sita.......injectore infundate,asta daca nu ai nici un mesaj de eroare pe FI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Salutare tuturor, de 2 zile sunt posesorul unui Suzuki Gsxr 600 - 97, primul meu motor momentan nu am luat nici permisul ... am facut si marea prostie sa vin pe el din stefan cel mare pana in militari, fara casca fara nimic :-s asta pentru ca la toata lumea care am apelat ba era la munte , ba era la mare, ba nu era in bucuresti. Daca se poate cineva care are timp si chef sa imi explice si mie mai multe specificatii tehnice la el( privat ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 La cate informatii sunt pe net,crezi ca mai are rost intrebarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) .... momentan nu am luat nici permisul ... am facut si marea prostie sa vin pe el din stefan cel mare pana in militari, fara casca fara nimic :-s asta pentru ca la toata lumea care am apelat ba era la munte , ba era la mare, ba nu era in bucuresti.... Tu ai mers cu motoul din stefan pana in militari, fara permis si fara echipament? Un inceput excelent, ce-i drept... (puteai sa il rogi pe fostul proprietar sa ti-l duca pana in fata blocului... dar, tu stii mai bine) La faza asta, tot ce pot spune este ca ma bucur ca n-am fost in Bucuresti cat ai fost tu pe strada... Detalii tehnice: aici sau aici sau aici (ultimul este un review) Stii ca trebuia sa te uiti la astea inainte sa cumperi motorul, nu? Editat August 14, 2011 de One-Track-Mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 am apelat la toate cunostintele care au permis cat. A si toti erau plecati in concedii l-am rugat dar cica nu mai vrea sa se urce pe motor.. etc. si pe mecanic(el nu avea timp) ... ce puteam sa fac ? sa il imping pana acasa ? m'am exprimat gresit cand am spus specificatii, vroiam ceva mai mult decat alea alea le stiam. Am facut un topic la intretinere. stai linistit nu sunt un pericol public cum crezi tu si nu a fost prima oara cand m'am urcat pe un motor si appp am mai facut 150-200km poate chiar ne'am intalnit dar am avut echipament de data asta :-? : ) ) Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 am apelat la toate cunostintele care au permis cat. A si toti erau plecati in concedii l-am rugat dar cica nu mai vrea sa se urce pe motor.. etc. si pe mecanic(el nu avea timp) ... ce puteam sa fac ? sa il imping pana acasa ? m'am exprimat gresit cand am spus specificatii, vroiam ceva mai mult decat alea alea le stiam. Am facut un topic la intretinere. stai linistit nu sunt un pericol public cum crezi tu si nu a fost prima oara cand m'am urcat pe un motor si appp am mai facut 150-200km poate chiar ne'am intalnit dar am avut echipament de data asta :-? : ) ) Sanatate. stai linistit ca unii dintre noi nu au constientizat ca tine... nici nu stiau cate roti are motocicleta si ca cauciucurile sunt pline cu cauciuc. cat despre mobra,, pune gume noi nu te zgarcii, intinde lantul(daca mai ai ce intinde) presiunea corecta, placute bune, ulei la nivel si baga o cheia sa te racoresti, eu am fost pe transalpina si a fost super,, si echpament desigur.. ala pe primul loc nici nu trebuia sa spun,,, si gumele de preferat noi ca fac toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Se vede foarte misto combinatia de culori. merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Va salut. Vreau sa imi iau in week-endul acesta un GSX-R 750 K1, si va rog sa imi dati cateva sfaturi. Detalii tehnice am citit destule, insa m-ar interesa in primul rand la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar. Pana acum am mai avut 3 motoare, toate 3 Honda asa ca e un moment mai delicat pentru mine, pentru ca nu stiu foarte bine care sunt caracteristicile acestui motor, probleme frecvente, puncte slabe...etc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Va salut. Vreau sa imi iau in week-endul acesta un GSX-R 750 K1, si va rog sa imi dati cateva sfaturi. Detalii tehnice am citit destule, insa m-ar interesa in primul rand la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar. Pana acum am mai avut 3 motoare, toate 3 Honda asa ca e un moment mai delicat pentru mine, pentru ca nu stiu foarte bine care sunt caracteristicile acestui motor, probleme frecvente, puncte slabe...etc Multumesc salut. sunt multe lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere cand cumperi o motocicleta (este un topic). ideal este sa iei cu tine pe cineva care se pricepe, care are ureche de mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) poate vrea un nou proprietar De vanzare Suzuki gsx-r 600 K7. 21.010 km reali. Stare impecabila, Pret 5500 euro . mansoane rizoma, leviere frana si ambreiaj albastre, parbriz negru, furtune frana race albastre capac monopost albastru toba finala "home made" . cumparata de la suzuki romania de fostul proprietar si luata de mine de la el la 3000 km. contact 0724 668 648 Florin Editat August 18, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Arata BELEA,spor la vanzare.Daca aveam lovele o cumparam eu,dar ii schimbam tobita,fara suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Arata BELEA,spor la vanzare.Daca aveam lovele o cumparam eu,dar ii schimbam tobita,fara suparare. pai nu am motiv de suparare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Salut, Mi-am cumparat de curand un Suzuki GSXR 600 SRAD si as sunt curios daca stie cineva daca pe modelele astea se poate face modificarea care permite schimbarea vitezelor ca la GP. ( prima viteza in sus dupa care 2,3,4,5,6 in jos ) Am mai cautat pe net dar am gasit topicuri despre Honda CBR. Am gasit pana la urma cum se face. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=288589&highlight=motogp+style+shifting http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=303811 ( in caz ca mai este cineva interesat ) - sper sa nu se considere naspa ca pun link de pe alt forum sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 si de ce vrei sa faci chestia asta? Vrei sa te dai pe circuit?...altfel nu vad spilul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Uneori cand dau treapta superioara am o senzatie ca si cum nu as fi ridicat destul si nu ar fi schimbat treapta. Ma gandeam ca apasand pe schimbator in loc sa ridic de el ar trebui sa se simta altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Salut, Mi-am cumparat de curand un Suzuki GSXR 600 SRAD si as sunt curios daca stie cineva daca pe modelele astea se poate face modificarea care permite schimbarea vitezelor ca la GP. ( prima viteza in sus dupa care 2,3,4,5,6 in jos ) Am mai cautat pe net dar am gasit topicuri despre Honda CBR. Am gasit pana la urma cum se face. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=288589&highlight=motogp+style+shifting http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=303811 ( in caz ca mai este cineva interesat ) - sper sa nu se considere naspa ca pun link de pe alt forum sau ceva. eu am facut asta din prostie<am montat invers piesa care vine pe axul de la cutie> si apropo de ce vrei sa-i faci asta?<crezi ca te descurci mai bine?> Uneori cand dau treapta superioara am o senzatie ca si cum nu as fi ridicat destul si nu ar fi schimbat treapta. Ma gandeam ca apasand pe schimbator in loc sa ridic de el ar trebui sa se simta altfel. ti s-a intamplat sa-ti sara din viteza?daca da atunci ai probleme<uzura>la furcile si pinioanele din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Pai in primul rand as vrea sa vad daca este vreo diferenta in mers la cum se schimba treptele. M-am obisnuit ( si nu stiu cat de bine este ) sa stau cu varful piciorului pe schimbator si de fiecare data cand vreau sa dau treapta superioara trebuie sa bag varful sub pedala. Cu treptele inversate ma gandeam ca mi-ar fi mai usor si as schimba treptele mai repede. Tie cum ti s-a parut cand ai mers cu mobra asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) O sa vezi ce repede o sa strici cutia! Cand te "prinde valul" o sa apesi cu mai mult de cat cantareste piciorul cu cisma cu tot,si atunci o sa te alegi cu o furca stramba! Potriveste exact levierul dupa dimensiunile tale pe normal si nu o sa ai probleme la schimbare ,iar daca ai, atunci si cutia are. In lipsa mersului pe circuit ,cand esti viraj de drepta, si nu iti ajunge piciorul sa-l bagi sub pedala,nu se justifica reversul cutiei. Editat August 19, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Salut baieti, imi puteti da ceva detalii in legatura cu diferentele de orice tip(in afara de optic)dintre K6-K7 750 si K8 750? Orice este binevenit, plus sau minus. Editat August 19, 2011 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Multumesc mult pentru raspunsuri; am aflat cateva chestii pe care nu le stiam. ( gen stricat cutia ) Nu mi s-a intamplat sa sara din viteza, doar ca uneori parca procesul de schimbare nu este atat de "lin" pe cat m-as astepta ( sunt obisnuit mult cu masina si acolo se schimba altfel -nu se aud atatea pacaneli si sunete cand schimb- ) Ma voi uita sa vad daca trebuie reglat ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Sal.Am un filtru sport ,SH dar in stare buna ,m Wako ,pt suzuki gsx-r 600/750 k4-5.De mentionat ca aceste filtre nu se schimba ,doar se curata ! In momentul de fata ,filtrul este tratat cu kit specifict (K&N cleaning and oiling).O sa pun si poze pt cine e ineresat folositi pm.Multumesc : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.