delu Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Difera la gaurile de la prinderea de chiuloasa cu 5 mm. inteles - deci aici era ideea - se pot face alejaje si apoi cu un tarod sa imi fac filetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 totusi mai astept sa imi imprumute cineva toba aia ) sau macar spuneti'mi si mie unde gasesc sa cumpar ... pt. suzuki gsxr 600 srad 97 - prindere in 3 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase ) Daca se potriveste cea de pe k1-k3 si parca se potriveste am eu una de vanzare...ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Unde gasesc un capac de alternator pentru acelasi K5 de 750 ? Se potriveste si capacul de la 600 ? (dimensiuni, suruburi, etc) ? Am nevoie de el urgent, pls. Promit ca dau o bere , non virtuala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Se potriveste cel de k3/k4 1000 si k4/k5 600/750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei. Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci. Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Pai gixxerul miar nu stie ce e ala mers subturat, are cuplu din belsug. Mergi cu un r6 model d-asta nou la 2000 rpm si o sa vezi cum se chinuie motorul. Tehnic nu stiu sa iti explic, dar cand o simti cum face subturata , stii ca de bine nu are cum sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei. Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci. Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor. parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm> iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Vand Yoshimura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm> iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre Corect! Cu mentiunea ca un mers subturat oarecum dauneaza in timp, motorul (componentele lui)sunt in tensiune atata timp cat nu ajunge pe cuplu. Adica daca motorul are cuplul maxim la 8000 pana acolo este in tensiune ,la 8000 este pe varf si pe urma este in recesiune,asta daca luam in calcul si viteza de deplasare si trepta.(cred ca m-am facut inteles) Gandeste-te la bicicleta:pleci cu pinion mai mic,tragi greu(tensiune)ajungi la viteza si ti se pare usor(cuplu) dupa care iti dai cu pedalele peste picioare (recesiune) Asa cum a zis ci "Kelu" presiunea si debitul sunt constante. Acum functionarea unui motor doar la redline este clar ca v-a fi mai distructiv pentru el decat daca merge subturat. Si aici este mult de discutat depinde de motor,combustibil folosit etc etc etc,Dar noi ne referim strict la moto. Editat August 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Corect! Cu mentiunea ca un mers subturat oarecum dauneaza in timp, motorul (componentele lui)sunt in tensiune atata timp cat nu ajunge pe cuplu. Adica daca motorul are cuplul maxim la 8000 pana acolo este in tensiune ,la 8000 este pe varf si pe urma este in recesiune,asta daca luam in calcul si viteza de deplasare si trepta.(cred ca m-am facut inteles) Gandeste-te la bicicleta:pleci cu pinion mai mic,tragi greu(tensiune)ajungi la viteza si ti se pare usor(cuplu) dupa care iti dai cu pedalele peste picioare (recesiune) Asa cum a zis ci "Kelu" presiunea si debitul sunt constante. Acum functionarea unui motor doar la redline este clar ca v-a fi mai distructiv pentru el decat daca merge subturat. Si aici este mult de discutat depinde de motor,combustibil folosit etc etc etc,Dar noi ne referim strict la moto. Si o parare personala pentru motoru meu - care ar fii turatia corecta in care sa schimbi viteza? Eu mers lejer - maxim 5k-6k * dupa 7k am observat ca imi papa mai mult si cand merg forja - la 11k - 12k am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) 5k/ 6k este super ok ca si fiabilitate consum etc. La performanta, schimbare la cuplu, sau mai sus,dar scade fiabilitatea si creste consumul,cand este pe rosu... compromisuri in functie de ce vrei de la acel motor,nu le poti avea pe toate100%,nu exista asa ceva! Editat August 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 @TNG cat ma costa sa fac modificare pentru gixerul de 750 la 600? in atelierul tau daca te ocupi cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Este de vorbit,depinde cum o facem.legat de inst. electrica. Cel mai bine este sa o ai toata pentru motorul care vrei sa-l montezi,pentru ca nu se potriveste 600/750,plus corpul de injectie si filtrul de aer,calculator. Eu am montat 600 pe 750 si a fost in bat in c... modificarea instalatiei de bord,pentru ca sunt ceva modele de instalatii pe aceiasi ani pe 600,la fel si la 750,si nu se potrivesc una cu alta,sa nu mai zic ca poate este curatat codul de pe eticheta inst. si atunci sa vezi ca nu stii ce inst. ai in mana si care este din cele 10 modele..... Editat August 31, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 inteles ... pai sa imi zici cand ai timp sa vii sa vezii despre ce este vorba . contra cost evident ... vin te iau mergem la mobra analizezi zici un pret si te duc inapoi de unde te-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Vand si eu carenele, rezervorul, furtune si etc Pt un K5-K6 1000. preturile discutabile Uitati aici anuntul sa vedeti si pozele http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83639-vand-carenaj-k5-1000-impecabildiverse/ si niste poze cu noul K8 600 al nevestei Editat August 31, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Pai si de ce scrie 750 pe codita? S-o stapaniti sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) ca aia a fost sparta si la dezmembrari la bani buni nu am gasit decat codita de 750 dar se vopseste Editat August 31, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Este cumva posibil sa schimb codita de la K5 cu o codita de K6? Daca da, ce alte piese implica aceasta schimbare? (ma gandesc ca nu e perfect fit si ca i-ar mai trebui diverse...) Imi place mult mai mult ca are semnalele mai pe exterior si forma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 buna as vrea sa imi revopsesc carena dreapta...stie cineva un meserias bun? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 one track , depinde care k5-k6... ca , k5-k6 1000 sunt identice, iar k5-k6 600 sunt diferite, dar... tot se poate face pt ca in mare este acelasi cadru... nu cred ca implica prea multe modificari dar asta e doar parerea mea. cauta pe www.gixxer.com mai multe detalii. sper ca am fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 salutare, ce ulei imi recomandati sa bag intr'un suzuki gsxr 600 srad ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Motul 7100 10 w 40 este mai mult decat suficient , eventual daca are uzura mare poti sa pui si un pic ma gros 15 w Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Va salut Am un gixxer 750 K1 si recent mi-a aparut o mica problema (zic eu) In timpul mersului, de obicei dupa ce dau drumul la ambreiaj complet, se aud niste lovituri, pacaneli sau cum sa le zic. Cred ca se aud din zona motorului, dar nu sunt sigur. Pot fi si de la lantul de transmisie, si de la telescoape ?!? Daca stiti vreunul dintre voi ce ar putea fi, dati-mi un sfat va rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.