Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Difera la gaurile de la prinderea de chiuloasa cu 5 mm.

inteles - deci aici era ideea - se pot face alejaje si apoi cu un tarod sa imi fac filetul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase :unsure: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: unde gasesc si eu o toba stock pentru gixer 750 k5? sau... de pe ce alte modele/ani/cc as putea lua si sa se potriveasca ? (de cand cu filtrele astea cu RAR-ul, parca mi s-a bagat putin frica-n oase :unsure: )

 

Daca se potriveste cea de pe k1-k3 si parca se potriveste am eu una de vanzare...ieftin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc un capac de alternator pentru acelasi K5 de 750 ? Se potriveste si capacul de la 600 ? (dimensiuni, suruburi, etc) ?

Am nevoie de el urgent, pls.

Promit ca dau o bere , non virtuala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help :)

 

Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei.

 

Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci.

 

Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gixxerul miar nu stie ce e ala mers subturat, are cuplu din belsug. :lol: Mergi cu un r6 model d-asta nou la 2000 rpm si o sa vezi cum se chinuie motorul. Tehnic nu stiu sa iti explic, dar cand o simti cum face subturata , stii ca de bine nu are cum sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire si sper ca cei care sunt mecaniciosi sa-si dea cu parerea...tng help :)

 

Pe un topic alaturat, s-a mentionat mersul subturat la o motocicleta - vorbesc de speeduri aici - cica ar dauna motocicletei.

 

Eu sunt de parere ca nu dauneaza ci din contra iti consuma si mai putin daca vrei sa mergi la croaziera. De ce? Pentru ca pompa de ulei si cea de ulei este angrenata de motor - eu asa stiu - si cu cat urci in ture cu atat iti baga mai mult. Este calculata in asa fel incat sa ai un debit pentru regimul de mers in care se afla motocicleta atunci.

 

Pareri? E gresit de spun eu si e bine sa mergi numai peste 10.000 ture cu un motor sport? Chiar dauneaza motocicletei? Eu zic ca nu dauneaza ci mai mult previne uzurile la supape ( in special la pastile ) si alte componente din motor.

parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm>

iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim

din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parere personala; nu are nici o treaba cum mergi la drumuri lungi<din moment ce in a6a la 60km/h am 3000rpm>

iar faza cu pompa de ulei in mare parte e cam cum spui tu ,doar cu o mica diferenta, este angrenata de motor dar are un regulator de presiune, pt a putea tine presiunea de ulei constanta<din cate stiu undeva la 5-6bar>aceasta presiune o vei avea constant le la 2000rpm pana la rpm maxim

din cate stiu asa spune teoria dar personal nu am masurat asta niciodata cu un manometru asa ca daca am gresit ceva nu dati cu pietre

Corect! :ok:

Cu mentiunea ca un mers subturat oarecum dauneaza in timp, motorul (componentele lui)sunt in tensiune atata timp cat nu ajunge pe cuplu.

Adica daca motorul are cuplul maxim la 8000 pana acolo este in tensiune ,la 8000 este pe varf si pe urma este in recesiune,asta daca luam in calcul si viteza de deplasare si trepta.(cred ca m-am facut inteles) :laugh: Gandeste-te la bicicleta:pleci cu pinion mai mic,tragi greu(tensiune)ajungi la viteza si ti se pare usor(cuplu) dupa care iti dai cu pedalele peste picioare (recesiune)

Asa cum a zis ci "Kelu" presiunea si debitul sunt constante.

Acum functionarea unui motor doar la redline este clar ca v-a fi mai distructiv pentru el decat daca merge subturat.

Si aici este mult de discutat depinde de motor,combustibil folosit etc etc etc,Dar noi ne referim strict la moto.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! :ok:

Cu mentiunea ca un mers subturat oarecum dauneaza in timp, motorul (componentele lui)sunt in tensiune atata timp cat nu ajunge pe cuplu.

Adica daca motorul are cuplul maxim la 8000 pana acolo este in tensiune ,la 8000 este pe varf si pe urma este in recesiune,asta daca luam in calcul si viteza de deplasare si trepta.(cred ca m-am facut inteles) :laugh: Gandeste-te la bicicleta:pleci cu pinion mai mic,tragi greu(tensiune)ajungi la viteza si ti se pare usor(cuplu) dupa care iti dai cu pedalele peste picioare (recesiune)

Asa cum a zis ci "Kelu" presiunea si debitul sunt constante.

Acum functionarea unui motor doar la redline este clar ca v-a fi mai distructiv pentru el decat daca merge subturat.

Si aici este mult de discutat depinde de motor,combustibil folosit etc etc etc,Dar noi ne referim strict la moto.

 

Si o parare personala pentru motoru meu - care ar fii turatia corecta in care sa schimbi viteza?

 

Eu mers lejer - maxim 5k-6k * dupa 7k am observat ca imi papa mai mult si cand merg forja - la 11k - 12k am schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5k/ 6k este super ok ca si fiabilitate consum etc.

La performanta, schimbare la cuplu, sau mai sus,dar scade fiabilitatea si creste consumul,cand este pe rosu...

compromisuri in functie de ce vrei de la acel motor,nu le poti avea pe toate100%,nu exista asa ceva!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG cat ma costa sa fac modificare pentru gixerul de 750 la 600? in atelierul tau daca te ocupi cu asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de vorbit,depinde cum o facem.legat de inst. electrica.

Cel mai bine este sa o ai toata pentru motorul care vrei sa-l montezi,pentru ca nu se potriveste 600/750,plus corpul de injectie si filtrul de aer,calculator. Eu am montat 600 pe 750 si a fost in bat in c... modificarea instalatiei de bord,pentru ca sunt ceva modele de instalatii pe aceiasi ani pe 600,la fel si la 750,si nu se potrivesc una cu alta,sa nu mai zic ca poate este curatat codul de pe eticheta inst. si atunci sa vezi ca nu stii ce inst. ai in mana si care este din cele 10 modele.....

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteles ... pai sa imi zici cand ai timp sa vii sa vezii despre ce este vorba . contra cost evident ... vin te iau mergem la mobra analizezi zici un pret si te duc inapoi de unde te-am luat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand si eu carenele, rezervorul, furtune si etc Pt un K5-K6 1000. preturile discutabile ;) Uitati aici anuntul sa vedeti si pozele :) http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83639-vand-carenaj-k5-1000-impecabildiverse/ si niste poze cu noul K8 600 al nevestei :)

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cumva posibil sa schimb codita de la K5 cu o codita de K6? Daca da, ce alte piese implica aceasta schimbare? (ma gandesc ca nu e perfect fit si ca i-ar mai trebui diverse...)

 

Imi place mult mai mult ca are semnalele mai pe exterior si forma... :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

one track , depinde care k5-k6... ca , k5-k6 1000 sunt identice, iar k5-k6 600 sunt diferite, dar... tot se poate face pt ca in mare este acelasi cadru... nu cred ca implica prea multe modificari dar asta e doar parerea mea. cauta pe www.gixxer.com mai multe detalii. sper ca am fost de folos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Am un gixxer 750 K1 si recent mi-a aparut o mica problema (zic eu)

In timpul mersului, de obicei dupa ce dau drumul la ambreiaj complet, se aud niste lovituri, pacaneli sau cum sa le zic.

Cred ca se aud din zona motorului, dar nu sunt sigur. Pot fi si de la lantul de transmisie, si de la telescoape ?!?

Daca stiti vreunul dintre voi ce ar putea fi, dati-mi un sfat va rog.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...