Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti, imi puteti da ceva detalii in legatura cu diferentele de orice tip(in afara de optic)dintre K6-K7 750 si K8 750? Orice este binevenit, plus sau minus.

 

 

Selectorul de putere S-DMS cu treptele A,B,C , calculator mai rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator sangerete

Cu treptele inversate ma gandeam ca mi-ar fi mai usor si as schimba treptele mai repede.

Tie cum ti s-a parut cand ai mers cu mobra asa ?

 

eu le am inversate si imi place mai mult asa. e cam neplacut sa scoti scantei cu cizma cand vrei sa schimbi superioara la iesirea din viraj.......

nu se strica nici o cutie sau alte aberatii... e la fel, numai ca invers...

iti ia un timp pana te obisnuiesti si o sa ratezi cateva viteze, dar dupa nu o sa ai probleme.

 

The main reasons for reversed shift and the reasons why the vast majorities of racers use it are these:

- When in a turn you will never downshift (unless you screwed up), only UP if anything - and it's MUCH easier to push down with your foot than pull up when you are hanging off, no matter which side your are turning to.

- On the same note, if you are leaning a lot in a left turn there won't be room for your foot under the shifter, only over.

- In a straight line, accelerating hard you'll be tucked in - again it's easier to push down than pull up.

- OTOH pulling up to downshift is easy enough when you are sitting upright - as in when braking hard.

Yes, there are a few pro racers that still use standard shift out of preference but they are a minority and the above is true for most people

Editat de sangerete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate aceste "aberatii" sunt reale si dovedite.

Am reparat multe cutii la care s-au stramabat furcile.

Am mentionat ca nu se justifica decat la mersul pe circuit unde se creaza un impediment la iesirea din virajul de dreapta,in rest pe strada este nejustificat decat daca esti atat de incostient sa te dai cu genunchiul pe jos la fiecare curba de dreapta.( fara suparare!)

 

PS.Intrebare de baraj:

Cum crezi ca a folosit acest pilot schimbatorul?

Normal sau inversat?

Dar cel din poza nr 2? si ex.pot continua...

Mi-am permis sa dau un sfat,fiecare face ce crede de cuvinta ca este mai bine, pentru el, sau pentru motorul lui.

Bafta!

post-15340-0-38633100-1313853782_thumb.jpg

post-15340-0-00661500-1313854166_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

poate respectivul pilot ar fi strambat furcile si daca nu era invers schimbatorul...

ce conteaza in ce sens dai tu cu piciorul? in cutie actioneaza ori in sus ori in jos.

nu iti contest experienta de mecanic dar mi se pare o explicatie un pic mistica... la fel cum e si mitul ca schimbatul fara ambreiaj strica nu mai stiu ce....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai explicatia "mistica",ai dovezi....

Daca te uitai atent si daca stii cum arata motorul din interior,ai fi vazut ca sunt 2 poze de la motoare diferite dar cu aceeasi problema,si mai am imagini

Din pacate unii nu inteleg nici cu cartea in mana...

PS. Fa un experiment: gandeste-te ce forta are muschi de pe tibie si ce masa musculara au acei muschi la miscarea normala,si ce greutate are un intreg picior echipat+plus dorinta de a schimba repede pe inversat

Oare forta pe quikshiter cu sezor de presiune de dece se seteaza mult mai mare pe inversat.....

Asta e, fiecare face ce vrea,pe bani lui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand sa nu se schimbe sensul selectorului pt un motiv de sigurantza fizica. La finare de urgentza e bine sa ai reflexul dobindit sa dai si inferioare la cutie. La sens normal, retrogradarea e in jos, mult mai la indemina. Daca e pe invers, cam pierzi metri la retrogradare.

Pt cei ce fac liniutze, si sint destui, le recomand cu caldura sa puna selectorul invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!!

 

A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!!

Multumesc pentru raspusuri dar am gasit ceva pe google.

post-63020-0-27093000-1314051826_thumb.jpg

Editat de Kostin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand Motul 7100 10w40

Mai merge si 300v dar este cam scump si nu stiu daca se merita, la fel de bun este si Castrol, acum parerile sunt impartite si daca intrebi 10 persoane o sa ai tot atatea variante. ;)

Respect

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ,daca alegi o marca de ulei cu o anumita vascozitate ,e "sanatos" sa mergi cu acelasi tip de ulei cateva schimburi...eu merg pe motul 7100 10w40 de ani de zile... schimb pe la 4500-5000 km ,obligatoriu si filtrul !

Zgomote suspecte "la rece " NU ,la cald nici atat ,pornire usoara DA ,consum combustubil Bunicel ,uzura in motor Normal ,consum ulei Normal .... per total sunt multumit ,,,

Mare atentie si la filtrele de aer ...mai ales cele sport !! Scrie pe ele revizie la (!!) 50 000 mile/km ...dar in romanica mai taiati un zerou :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi imprumuta si mie cineva o toba stock pentru Suzuki Gsxr 600 srad ?? in 3 suruburi :( imi trebuie la RAR ca ma resping aia cu toba mea ... sau o toba cu silencer. Numai bine.

 

daca te ajuta o toba de k1+ o imprumut cu cea mai mare placere,doar ca are prinderea in 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de baraj :

motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu modificari la prinderile de la chiuloasa.si inst. electrica

ce implica aceste modificari?

eu vreau sa schimb cadru si sa pun unu de 750 (ca altul nu gasesc)

ce anume trebuie modificat?

 

pffff :-s nu mergeee :) mersi oricum .

 

iti imprumut eu in 3 suruburi doar ca e un pic polizata - faci RAR-ul si mi-o aduci inapoi

 

@TNG - nu aduc modificari la motor in sine ... doar vreau sa schimb cadrul motocicletei ca am probleme cu actele (lipsa fisei fiscale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze si ceea ce am eu e in 3 (modelul stock pe 2001-2003) :(

mama lui de 3 ... e in 4 firar degetele mele de lemn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de baraj :

motorul de 600 se potriveste pe cadrul de de 750 pentru un GSX-R din 2001-2003?

eu stiu ca merge fara nici o modificare ,cadrele sunt identice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...