Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

astazi am incercat sa pornesc motorul dupa vro 2 saptamani si am avut surpriza sa nu porneasca :( baterie avea ... am incercat sa o pornesc pana sa descarcat bateria si nici un semn ca vrea sa o ia, ma lamureste cineva va rog ?

FI aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca nu vroiam sa imi cumpar conserva,te scapam de ea

 

Am cat B de 10ani si e momentul sa imi cumpar conserva

Cat A am din septembrie 2009,iar in octombrie eream proprietarul K3-ului

 

 

Cred ca este minunat sa fi "proprietar" de k3 dar nici posesor de cat B nu e rau :laugh:

Bafta in gasirea conservei!

 

PS. daca este sh trebuie neaparat sa ii schimbi uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inecata

incearca si schimbati bujiile cu unele cu iridium, si curatai filtrul de aer<pana faci asta pune bateria la incarcat pe un redresor ca se duce dracu daca o lasi asa>

 

bujiile le'am schimbat acum 2-3 luni ... asa repede se duc ? ngk iridium

 

FI aprins?

 

nu era nimic aprins ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok , m-am lamurit. eu vroiam sa ii curat bujiile dar nu am cheia aia speciala, trebuie sa scot si rezervorul ... deci incerc sa o pornesc fara soc si cu gazul maxim

 

@ am rezolvat-o :D era inecata ... multumesc celor care mi-au raspuns.

Editat de -GeorGe-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu proaspat posesor de gsxr 1000 k1 si am o mica problema,cel de la care am cumparat motoreta a reglat amortizoarele fata extrem de dur,efectiv "topaie" la cea mai mica denivelare...cum pot reveni la setarile de fabrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu proaspat posesor de gsxr 1000 k1 si am o mica problema,cel de la care am cumparat motoreta a reglat amortizoarele fata extrem de dur,efectiv "topaie" la cea mai mica denivelare...cum pot reveni la setarile de fabrica?

Service Manual! Ai tot ce ai nevoie acolo.. :hug:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok , m-am lamurit. eu vroiam sa ii curat bujiile dar nu am cheia aia speciala, trebuie sa scot si rezervorul ... deci incerc sa o pornesc fara soc si cu gazul maxim

 

@ am rezolvat-o :D era inecata ... multumesc celor care mi-au raspuns.

Ma bucur ca ai rezolvat, daca ai stii cate telefoane primesc pe chestia asta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor pe injectie nu are voie sa se inece asa usor doar daca are probleme,sau daca te lasa bateria cand esti in procesul de pornire.

baiatu are un srad ca al meu pe carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiatu are un srad ca al meu pe carburatie

:haha: Auuuu!

Am crezut ca este SRAD 750 pe injectie.. :baldy:

 

Sorry de interventie..am postat de pe mobil,nu am avut rabdare sa citesc detalii :(

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:haha: Auuuu!

Am crezut ca este SRAD 750 pe injectie.. :baldy:

 

Sorry de interventie..am postat de pe mobil,nu am avut rabdare sa citesc detalii :(

NU ai avut rabdare.. dar te repezi repede sa postezi !! :bounce: Stai linistit asa fac si eu !! :crack:

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:haha: Auuuu!

Am crezut ca este SRAD 750 pe injectie.. :baldy:

 

Sorry de interventie..am postat de pe mobil,nu am avut rabdare sa citesc detalii :(

man el nu a precizat acum ce moto are dar stiam de cand si-a luato

 

mersi Kelu si NASU :D

cu placere si bine ca a fost doar atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru putin!!! ;)

Domnule NASU, am vazut ca spuneti ceva de stikere..se pot face un set de stikere ca in poza de mai jos?

Dar as vrea sa reziste la aplicarea unui lac peste carene dupa ce le pun.

post-58740-0-93805300-1319557659_thumb.jpg

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule NASU, am vazut ca spuneti ceva de stikere..se pot face un set de stikere ca in poza de mai jos?

Dar as vrea sa reziste la aplicarea unui lac peste carene dupa ce le pun.

De rezistat sigur rezista.

Dar mai am nevoie de ceva detalii.

Tip motocicleta si an.

As prefera ca discutia sa o ducem in continuare aici

/index.php?/topic/669324-bucuresti-reparatii-electrice-mecanice/

asta asa ca sa nu se supere baietii pe noi

Astept raspunsul tau.

Respect!!!

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ati murit ??? v-ati bagat mobrele la hibernat ? eu am facut ultima plimbare de vro 150 km vineri ... a fost fain dar am si inghetat putin :D

Eu m-am apucat sa o "bucatesc",la fiecare sfarsit de sezon imi dezmembrez complet motoretele,mai schimb ce este de schimbat..mai vopsesc ce trebuie vopsit,s-a cam terminat sezonul.

post-58740-0-96661500-1320359716_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bine, e bine ca te pricepi :D ce toba ai ?

Toba este aiko si incerc sa o adaptez la un sistem de galerii evacuare akrapovic.Pe urma trebuie sa-i caut un power commander dynojet pc3 la care sa leg un senzor pentru a avea quickshifter si lista este lunga cat o zi de post,mai am nevoie de niste discuri de frana mai de doamne ajuta..mansoane,manete ambreiaj+frana,sa-i schimb scaritele pilot cu unele stock deoarece nu-mi plac deloc astea rotunde..cred ca sunt si mai lungi putin,un filtru de aer mai permisiv,fise,bujii...si mai sunt maruntisuri la care nu ma gandesc deocamdata.

Mai am nevoie de o lampa stop second de k4 1000..daca vedeti din intamplare un anunt ceva rog un pm.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba este aiko si incerc sa o adaptez la un sistem de galerii evacuare akrapovic.Pe urma trebuie sa-i caut un power commander dynojet pc3 la care sa leg un senzor pentru a avea quickshifter si lista este lunga cat o zi de post,mai am nevoie de niste discuri de frana mai de doamne ajuta..mansoane,manete ambreiaj+frana,sa-i schimb scaritele pilot cu unele stock deoarece nu-mi plac deloc astea rotunde..cred ca sunt si mai lungi putin,un filtru de aer mai permisiv,fise,bujii...si mai sunt maruntisuri la care nu ma gandesc deocamdata.

Mai am nevoie de o lampa stop second de k4 1000..daca vedeti din intamplare un anunt ceva rog un pm.

Cand ajungi la senzorul de la QS da-mi un semn... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...