0ctav Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) banuiesc ca se potriveste si ala...daca este ca al meu de pe k5 atunci se potriveste. Trebuie sa fie ca cel din poza atasata. a plecat cu Urgent Curier..ca era mai aproape de casa.. maine ar trebui sa-l ai! e fix ala din poza...ca am cumparat o radiala de gixx..si butoiu' asta imi lovea in parbriz..asa ca am fost nevoit sa-mi cumpar d-ala de fente !! bafta!! aa...ai gresit ceva ..ca n-am nici o cerere pe mess!! Editat Octombrie 13, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Ai grija ca este un pic mai mult de jumatate de hayabusa!!! Si schimba toate consumabilele inclusiv cauciucrile pentru ca sunt batrane. Este o bestie de motocicleta ai mare grija, fuge cu 300!!! Este fiabila si gasesti si piese multe pentru ea! Respect!!! Mersi, ma asteptam sa fier rea, intrebarea de 100 de puncte era ce sa ascult la motor, cutie, bube din fabrica,... Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Mersi, ma asteptam sa fier rea, intrebarea de 100 de puncte era ce sa ascult la motor, cutie, bube din fabrica,... Respect!!! distributia!!! au fost ceva probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) Revin luna viitoare, dupa salariu... luna asta am tocat tot.... si nici la jumatatea lunii nu suntem... Adevarat, dar stiam si ce caut, si unde... am postat si aici pe forum... oricum... treaba-i incheiata, am facut rost de el, merge perfect. O singura mini-problema imi apare: Pornirea la cald da mai multe rateuri decat pornirea la rece. Adica, la rece, dau de buton, porneste instant. La cald, dupa ce ajunge la minunatele temperaturi de peste 100 grade C, parca ceva blocheaza ceva... sunt oarecum paralel cu mecanica, dar stiu ca n-ar trebui sa se intample asa ceva. Daca las mobra la umbra cat ma dezechipez, fumez eu o tigara, si ma reechipez, porneste iarasi... tot mai greu decat normal, dar porneste. La fel facea si cu capacul vechi, deci nu e de la capacul nou...( Ai gresit montarea saibelor la montajul capacului,sau nu ai mai folosit garnitura...(Banuiesc ca este vorba de capacul de pe dreapta de la starter cluth) Sau ai o problema cu electromotorul cand porneste la cald .Trebuie masurat sa vezi cat cade pe el la pornire rece, si la cald. Carbunii,praf de carbune in interior, da la masa... PS. Eu fac pariu ca ai gresit la montaj! Editat Octombrie 13, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Ai gresit montarea saibelor la montajul capacului,sau nu ai mai folosit garnitura...(Banuiesc ca este vorba de capacul de pe dreapta de la starter cluth) Sau ai o problema cu electromotorul cand porneste la cald .Trebuie masurat sa vezi cat cade pe el la pornire rece, si la cald. Carbunii,praf de carbune in interior, da la masa... PS. Eu fac pariu ca ai gresit la montaj! Tot ce e posibil, ca n-am facut eu montajul Capacul inlocuit este capacul rotor, (iar aici s-a folosit garnitura) Ma gandesc ca e posibil ca dupa ce se incalzeste, metalul se dilata si atinge undeva. Desigur, nu exclud nici posibilitatea ca sa fie ceva montat gresit, deoarece am mai descoperit cateva mici probleme datorita montajului, dar au fost minore. Am sa vorbesc cu Dani (vecinul tau) sa ma ajute la iarna sa imi duc mobra la tine, daca ai timp, sa te uiti si sa ii rezolvi ce bube mai are si pe care eu nu le vad/aud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Este srad? exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 frati gixeristi... superoferta doar pana la sfarsitul saptamanii K8 600 la 4200 fix si nenegociabil. motocicleta mai necesita mici retusuri dar vreau sa imi iau busa. asa ca cine e interesat de un K8 600 la super pret contactati-ma. zi placuta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Asta ca to glumeam noi ca de ce ti-ai lua Busa . Bafta la vanzare si implicit shopping man . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 frati gixeristi... superoferta doar pana la sfarsitul saptamanii K8 600 la 4200 fix si nenegociabil. motocicleta mai necesita mici retusuri dar vreau sa imi iau busa. asa ca cine e interesat de un K8 600 la super pret contactati-ma. zi placuta tuturor Daca nu vroiam sa imi cumpar conserva,te scapam de ea Am cat B de 10ani si e momentul sa imi cumpar conserva Cat A am din septembrie 2009,iar in octombrie eream proprietarul K3-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Asta ca to glumeam noi ca de ce ti-ai lua Busa . raspunsul e simplu. pt. ca super sporturile sunt pe pentru circuit. iar busa pt. strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) nu stiu care cum sunt... nu am avut niciodata busa... dar am prins o ocazie la o busa 2008 si trebuie sa scap de o mobra sa obtin o dif de bani sa dau rr-ul si dif de bani sa iau busa. asa ca pana cand nu mi se spune ca nu se mai da busa o sa fie la vanzare la 4200 FIX. Dupa revine la pretul initial. Nu o sa zic ca mobra e impecabila...se mai baga 100-200 in ea dar merita si la 4400 sa fie impecabila. P.S. - octavius ms mult de tot inca o data nu stiu care cum sunt... nu am avut niciodata busa... dar am prins o ocazie la o busa 2008 si trebuie sa scap de o mobra sa obtin o dif de bani sa dau rr-ul si dif de bani sa iau busa. asa ca pana cand nu mi se spune ca nu se mai da busa o sa fie la vanzare la 4200 FIX. Dupa revine la pretul initial. Nu o sa zic ca mobra e impecabila...se mai baga 100-200 in ea dar merita si la 4400 sa fie impecabila. P.S. - octavius ms mult de tot inca o data S-a terminat promotia la busa ) asa ca nu mai dau k8-ul la banii astia Editat Octombrie 18, 2011 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 astazi am incercat sa pornesc motorul dupa vro 2 saptamani si am avut surpriza sa nu porneasca baterie avea ... am incercat sa o pornesc pana sa descarcat bateria si nici un semn ca vrea sa o ia, ma lamureste cineva va rog ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 astazi am incercat sa pornesc motorul dupa vro 2 saptamani si am avut surpriza sa nu porneasca baterie avea ... am incercat sa o pornesc pana sa descarcat bateria si nici un semn ca vrea sa o ia, ma lamureste cineva va rog ? inecata incearca si schimbati bujiile cu unele cu iridium, si curatai filtrul de aer<pana faci asta pune bateria la incarcat pe un redresor ca se duce dracu daca o lasi asa> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 astazi am incercat sa pornesc motorul dupa vro 2 saptamani si am avut surpriza sa nu porneasca baterie avea ... am incercat sa o pornesc pana sa descarcat bateria si nici un semn ca vrea sa o ia, ma lamureste cineva va rog ? FI aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Forge Class Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Daca nu vroiam sa imi cumpar conserva,te scapam de ea Am cat B de 10ani si e momentul sa imi cumpar conserva Cat A am din septembrie 2009,iar in octombrie eream proprietarul K3-ului Cred ca este minunat sa fi "proprietar" de k3 dar nici posesor de cat B nu e rau Bafta in gasirea conservei! PS. daca este sh trebuie neaparat sa ii schimbi uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 :laugh: Dap,nu imi permit decat o conserva sh...macar ii schimb huleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 inecata incearca si schimbati bujiile cu unele cu iridium, si curatai filtrul de aer<pana faci asta pune bateria la incarcat pe un redresor ca se duce dracu daca o lasi asa> bujiile le'am schimbat acum 2-3 luni ... asa repede se duc ? ngk iridium FI aprins? nu era nimic aprins ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Atunci este inecata cum a zis KELU. Pune bateria la imcarcat si apoi cu cabluri de la un auto pornit da la automat fara soc cu gazul deschis la mazim pana porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) ok , m-am lamurit. eu vroiam sa ii curat bujiile dar nu am cheia aia speciala, trebuie sa scot si rezervorul ... deci incerc sa o pornesc fara soc si cu gazul maxim @ am rezolvat-o era inecata ... multumesc celor care mi-au raspuns. Editat Octombrie 20, 2011 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Sunt si eu proaspat posesor de gsxr 1000 k1 si am o mica problema,cel de la care am cumparat motoreta a reglat amortizoarele fata extrem de dur,efectiv "topaie" la cea mai mica denivelare...cum pot reveni la setarile de fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 (editat) Sunt si eu proaspat posesor de gsxr 1000 k1 si am o mica problema,cel de la care am cumparat motoreta a reglat amortizoarele fata extrem de dur,efectiv "topaie" la cea mai mica denivelare...cum pot reveni la setarile de fabrica? Service Manual! Ai tot ce ai nevoie acolo.. Editat Octombrie 22, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 ok , m-am lamurit. eu vroiam sa ii curat bujiile dar nu am cheia aia speciala, trebuie sa scot si rezervorul ... deci incerc sa o pornesc fara soc si cu gazul maxim @ am rezolvat-o era inecata ... multumesc celor care mi-au raspuns. Ma bucur ca ai rezolvat, daca ai stii cate telefoane primesc pe chestia asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Un motor pe injectie nu are voie sa se inece asa usor doar daca are probleme,sau daca te lasa bateria cand esti in procesul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Un motor pe injectie nu are voie sa se inece asa usor doar daca are probleme,sau daca te lasa bateria cand esti in procesul de pornire. baiatu are un srad ca al meu pe carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) baiatu are un srad ca al meu pe carburatie Auuuu! Am crezut ca este SRAD 750 pe injectie.. Sorry de interventie..am postat de pe mobil,nu am avut rabdare sa citesc detalii Editat Octombrie 23, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.