Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti dau eu 150 ron ;)

Revin luna viitoare, dupa salariu... luna asta am tocat tot.... si nici la jumatatea lunii nu suntem...

 

Totul este sa stii unde sa cauti si ce sa cauti ;)

Adevarat, dar stiam si ce caut, si unde... am postat si aici pe forum... oricum... treaba-i incheiata, am facut rost de el, merge perfect.

 

 

O singura mini-problema imi apare:

Pornirea la cald da mai multe rateuri decat pornirea la rece.

Adica, la rece, dau de buton, porneste instant.

La cald, dupa ce ajunge la minunatele temperaturi de peste 100 grade C, parca ceva blocheaza ceva... sunt oarecum paralel cu mecanica, dar stiu ca n-ar trebui sa se intample asa ceva.

Daca las mobra la umbra cat ma dezechipez, fumez eu o tigara, si ma reechipez, porneste iarasi... tot mai greu decat normal, dar porneste.

 

La fel facea si cu capacul vechi, deci nu e de la capacul nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca se potriveste si ala...daca este ca al meu de pe k5 atunci se potriveste. Trebuie sa fie ca cel din poza atasata.

 

a plecat cu Urgent Curier..ca era mai aproape de casa..

maine ar trebui sa-l ai!

e fix ala din poza...ca am cumparat o radiala de gixx..si butoiu' asta imi lovea in parbriz..asa ca am fost nevoit sa-mi cumpar d-ala de fente :bounce: !!

bafta!!

aa...ai gresit ceva ..ca n-am nici o cerere pe mess!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija ca este un pic mai mult de jumatate de hayabusa!!!

Si schimba toate consumabilele inclusiv cauciucrile pentru ca sunt batrane.

Este o bestie de motocicleta ai mare grija, fuge cu 300!!!

Este fiabila si gasesti si piese multe pentru ea!

Respect!!!

 

Mersi, ma asteptam sa fier rea, intrebarea de 100 de puncte era ce sa ascult la motor, cutie, bube din fabrica,... :cheers:

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin luna viitoare, dupa salariu... luna asta am tocat tot.... si nici la jumatatea lunii nu suntem...

 

 

Adevarat, dar stiam si ce caut, si unde... am postat si aici pe forum... oricum... treaba-i incheiata, am facut rost de el, merge perfect.

 

 

O singura mini-problema imi apare:

Pornirea la cald da mai multe rateuri decat pornirea la rece.

Adica, la rece, dau de buton, porneste instant.

La cald, dupa ce ajunge la minunatele temperaturi de peste 100 grade C, parca ceva blocheaza ceva... sunt oarecum paralel cu mecanica, dar stiu ca n-ar trebui sa se intample asa ceva.

Daca las mobra la umbra cat ma dezechipez, fumez eu o tigara, si ma reechipez, porneste iarasi... tot mai greu decat normal, dar porneste.

 

La fel facea si cu capacul vechi, deci nu e de la capacul nou...(

Ai gresit montarea saibelor la montajul capacului,sau nu ai mai folosit garnitura...(Banuiesc ca este vorba de capacul de pe dreapta de la starter cluth)

Sau ai o problema cu electromotorul cand porneste la cald .Trebuie masurat sa vezi cat cade pe el la pornire rece, si la cald.

Carbunii,praf de carbune in interior, da la masa...

PS. Eu fac pariu ca ai gresit la montaj! ;)

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gresit montarea saibelor la montajul capacului,sau nu ai mai folosit garnitura...(Banuiesc ca este vorba de capacul de pe dreapta de la starter cluth)

Sau ai o problema cu electromotorul cand porneste la cald .Trebuie masurat sa vezi cat cade pe el la pornire rece, si la cald.

Carbunii,praf de carbune in interior, da la masa...

PS. Eu fac pariu ca ai gresit la montaj! ;)

 

Tot ce e posibil, ca n-am facut eu montajul ;)

Capacul inlocuit este capacul rotor, (iar aici s-a folosit garnitura)

Ma gandesc ca e posibil ca dupa ce se incalzeste, metalul se dilata si atinge undeva.

Desigur, nu exclud nici posibilitatea ca sa fie ceva montat gresit, deoarece am mai descoperit cateva mici probleme datorita montajului, dar au fost minore.

 

Am sa vorbesc cu Dani (vecinul tau) sa ma ajute la iarna sa imi duc mobra la tine, daca ai timp, sa te uiti si sa ii rezolvi ce bube mai are si pe care eu nu le vad/aud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati gixeristi... superoferta doar pana la sfarsitul saptamanii K8 600 la 4200 fix si nenegociabil. motocicleta mai necesita mici retusuri dar vreau sa imi iau busa. asa ca cine e interesat de un K8 600 la super pret contactati-ma. zi placuta tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

frati gixeristi... superoferta doar pana la sfarsitul saptamanii K8 600 la 4200 fix si nenegociabil. motocicleta mai necesita mici retusuri dar vreau sa imi iau busa. asa ca cine e interesat de un K8 600 la super pret contactati-ma. zi placuta tuturor

Daca nu vroiam sa imi cumpar conserva,te scapam de ea

 

Am cat B de 10ani si e momentul sa imi cumpar conserva

Cat A am din septembrie 2009,iar in octombrie eream proprietarul K3-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ca to glumeam noi ca de ce ti-ai lua Busa . :crack:

 

 

raspunsul e simplu.

pt. ca super sporturile sunt pe pentru circuit.

iar busa pt. strada. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu care cum sunt... nu am avut niciodata busa... dar am prins o ocazie la o busa 2008 si trebuie sa scap de o mobra sa obtin o dif de bani sa dau rr-ul si dif de bani sa iau busa. asa ca pana cand nu mi se spune ca nu se mai da busa o sa fie la vanzare la 4200 FIX. Dupa revine la pretul initial. Nu o sa zic ca mobra e impecabila...se mai baga 100-200 in ea dar merita si la 4400 sa fie impecabila.

 

P.S. - octavius ms mult de tot inca o data :)

 

nu stiu care cum sunt... nu am avut niciodata busa... dar am prins o ocazie la o busa 2008 si trebuie sa scap de o mobra sa obtin o dif de bani sa dau rr-ul si dif de bani sa iau busa. asa ca pana cand nu mi se spune ca nu se mai da busa o sa fie la vanzare la 4200 FIX. Dupa revine la pretul initial. Nu o sa zic ca mobra e impecabila...se mai baga 100-200 in ea dar merita si la 4400 sa fie impecabila.

 

P.S. - octavius ms mult de tot inca o data :)

 

 

S-a terminat promotia la busa :)) asa ca nu mai dau k8-ul la banii astia

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am incercat sa pornesc motorul dupa vro 2 saptamani si am avut surpriza sa nu porneasca :( baterie avea ... am incercat sa o pornesc pana sa descarcat bateria si nici un semn ca vrea sa o ia, ma lamureste cineva va rog ?

inecata

incearca si schimbati bujiile cu unele cu iridium, si curatai filtrul de aer<pana faci asta pune bateria la incarcat pe un redresor ca se duce dracu daca o lasi asa>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am incercat sa pornesc motorul dupa vro 2 saptamani si am avut surpriza sa nu porneasca :( baterie avea ... am incercat sa o pornesc pana sa descarcat bateria si nici un semn ca vrea sa o ia, ma lamureste cineva va rog ?

FI aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vroiam sa imi cumpar conserva,te scapam de ea

 

Am cat B de 10ani si e momentul sa imi cumpar conserva

Cat A am din septembrie 2009,iar in octombrie eream proprietarul K3-ului

 

 

Cred ca este minunat sa fi "proprietar" de k3 dar nici posesor de cat B nu e rau :laugh:

Bafta in gasirea conservei!

 

PS. daca este sh trebuie neaparat sa ii schimbi uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inecata

incearca si schimbati bujiile cu unele cu iridium, si curatai filtrul de aer<pana faci asta pune bateria la incarcat pe un redresor ca se duce dracu daca o lasi asa>

 

bujiile le'am schimbat acum 2-3 luni ... asa repede se duc ? ngk iridium

 

FI aprins?

 

nu era nimic aprins ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok , m-am lamurit. eu vroiam sa ii curat bujiile dar nu am cheia aia speciala, trebuie sa scot si rezervorul ... deci incerc sa o pornesc fara soc si cu gazul maxim

 

@ am rezolvat-o :D era inecata ... multumesc celor care mi-au raspuns.

Editat de -GeorGe-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu proaspat posesor de gsxr 1000 k1 si am o mica problema,cel de la care am cumparat motoreta a reglat amortizoarele fata extrem de dur,efectiv "topaie" la cea mai mica denivelare...cum pot reveni la setarile de fabrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu proaspat posesor de gsxr 1000 k1 si am o mica problema,cel de la care am cumparat motoreta a reglat amortizoarele fata extrem de dur,efectiv "topaie" la cea mai mica denivelare...cum pot reveni la setarile de fabrica?

Service Manual! Ai tot ce ai nevoie acolo.. :hug:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok , m-am lamurit. eu vroiam sa ii curat bujiile dar nu am cheia aia speciala, trebuie sa scot si rezervorul ... deci incerc sa o pornesc fara soc si cu gazul maxim

 

@ am rezolvat-o :D era inecata ... multumesc celor care mi-au raspuns.

Ma bucur ca ai rezolvat, daca ai stii cate telefoane primesc pe chestia asta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...