todea Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Eu m-am dat, 5 minute la drive test. Poate ca 5 minute nu sunt relevante, dar pot sa confirm ca JAGI are (si acum) dreptate. Hai sa nu mai laudam BMW-ul pe topicul de GSX-R... si eu m-am dat 2 ore la test dar din asa ceva nu iti dai seama de valoarea mobrei..trebe forja ori stradala ori pe circuit Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt. BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc. E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR... Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult... BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto... Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa. Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii. Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal. Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium... Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota... Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni. In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre... P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis. Un an bun fericit si sanatos. imi place ca ai inclus r1 alaturi de bmw ducati si gsxr alaturi de restul japonezelor LA MULTI ANI TUTUROR!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt. BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc. E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR... Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult... BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto... Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa. Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii. Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal. Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium... Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota... Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni. In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre... P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis. Un an bun fericit si sanatos. o chestie care pe mine ma socat stiai ca acest super tare brand "BMW" face motorete cu motoare facute in china la kimco<sau cum dracu se numeste firma aia>? este adevarat ca decat 2 modele de motoare<cel de pe G450 si cel de pe 650GS> acum nu spun ca aceste moto sunt praf dar sunt chinazarii de o gramada de $ cat despre S1000rr l-am incercat si io si m-a lasat masca<la modul placut> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) o chestie care pe mine ma socat stiai ca acest super tare brand "BMW" face motorete cu motoare facute in china la kimco<sau cum dracu se numeste firma aia>? este adevarat ca decat 2 modele de motoare<cel de pe G450 si cel de pe 650GS> acum nu spun ca aceste moto sunt praf dar sunt chinazarii de o gramada de $ cat despre S1000rr l-am incercat si io si m-a lasat masca<la modul placut> te-ai trezit acum? bmw face motoare si caroserii la masina in china incepand cu modelul seria 3 320d (adica din 2004) sa mai zic? sony, aiwa, panasonic, sanyo unde crezi ca sunt facute? japonia? hmmmm Editat Decembrie 29, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 te-ai trezit acum? bmw face motoare si caroserii la masina in china incepand cu modelul seria 3 320d (adica din 2004) sa mai zic? sony, aiwa, panasonic, sanyo unde crezi ca sunt facute? japonia? hmmmm practic nu sunt facute acolo,adica doar se folosesc de tara respectiva,muncitori etc pt a diminua costurile.pe mine nu ma deranjeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 practic nu sunt facute acolo,adica doar se folosesc de tara respectiva,muncitori etc pt a diminua costurile.pe mine nu ma deranjeaza ba da! acolo sunt facute, insa asamblate in germania. nici pe mine nu ma afecteaza asta. cine tine la prestanta....tine pana la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Acum pot rasufla usurat .. dupa o lunga expertiza am scapat de marea mea teama, si anume sa nu gasesc pe undeva pe mine un tatuaj foarte mic "made in china" Sunt Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Pai China si zona respectiva cu Japonia in cap , sunt tari in care se fabrica componente din Europa-Sua. Ei credeai ca au inventat ceva? Nici macar pistolul cu apa... In schimb sunt singura rasa care sculpteaza in bobul de orez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La multi ani tuturor si un an nou fericit fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 LA MULTI ANI FRATI GIXERISIT si un an nou fara incidente si multa sanatate ca e cea mai importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Va doresc un an nou fericit fara incidente si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALEX YZF Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Va doresc un an nou fericit fara incidente si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca R1 2009-2012 ROULEZ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 la multi ani!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 R1 2009-2012 ROULEZ! Gogu,nu fii țigan pe topicul asta La multi ani pentru(aproape) toti gixxeristi si toti ceilalti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 dap ai dreptate si mie imi place la nebunie r1 2009 dar dezavantajul mare de putere si greutatea mare pe care o are ma facut sa trec la bmw pur si simplu nu poate concura daca nu bagi foarte multi bani in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 dap ai dreptate si mie imi place la nebunie r1 2009 dar dezavantajul mare de putere si greutatea mare pe care o are ma facut sa trec la bmw pur si simplu nu poate concura daca nu bagi foarte multi bani in ea dar cu cine concurezi de nu faci fata? daca r1 nu are putoare ce sa mai vb de honda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) am si eu o intrebare ... vreau sa pun un cap(masca de far) de k3 pe un srad600 cat si coditza de k3 * se poate face transplantul? ce mai trebuie schimbat sa faci un srad (an 2000) sa arate ca un k3 ? ideea e ca nu sunt bani de un k3 si se doreste sa facem un facelift la a batrana ... * cat costa o masca(cu far cu tot) si o codita de k3 ? multam fain!!! Editat Ianuarie 2, 2012 de zune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Credeam ca doar eu sunt atat de indragostit incat uit ca e criza si nu vand din ele dar vad ca mai sunt si altii, chiar mai dotati ca mine. Sunt toate cele enumerate mai sus ale tale? Cam tare. Deci ce-am inteles e ca sunt ale tale si ca le-ai pus pe cronometru. Ca bmw ti-a dat tie ca Pilot cel mai bun timp si filling. Dane si noua diferentele de timp obtinute cu cele 4 pe acelasi track. Suna interesant. nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Credeam ca doar eu sunt atat de indragostit incat uit ca e criza si nu vand din ele dar vad ca mai sunt si altii, chiar mai dotati ca mine. Sunt toate cele enumerate mai sus ale tale? Cam tare. Deci ce-am inteles e ca sunt ale tale si ca le-ai pus pe cronometru. Ca bmw ti-a dat tie ca Pilot cel mai bun timp si filling. Dane si noua diferentele de timp obtinute cu cele 4 pe acelasi track. Suna interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cargo_02 Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 salut, ma intereseaza si pe mine o baterie pentru un srad stie cineva mai exact ce model e? cati amperi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 salut, ma intereseaza si pe mine o baterie pentru un srad stie cineva mai exact ce model e? cati amperi? este magazin chiar la tine in oras http://www.motofly.ro/index.php?page=initb.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 salut, ma intereseaza si pe mine o baterie pentru un srad stie cineva mai exact ce model e? cati amperi? www.motonetro.ro Dai in dreapta cautare dupa vehicol si iti gasesti minim 3 baterii la 3 preturi... Alegi ce-ti permiti. Daca pretul iti e ok, atunci ai mai jos nr meu si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 preturi de la 160ron jmt sau yuasa 200ron aste pe acid sau cu gel 205ron de la jmt respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Am si eu o dilema,asa,la inceput de an Am schimbat bujiile normale ale mobrei(ereau ruginite la propriu pe partea ceramica,adica vechi) cu unele iridium.De-a draku-n carenele ei daca mai scade relantiul sub 1500rpm,dupa ce se incalzeste motorul.Nu pot sa reglez realntiul(din chestia aia )decat de la 1500+ Oare trebuie sa reglez si clapetele? ca injectoarele sunt curatare(am avut 2 infundate),iar filtrul de aer,oem(montat in 2003 ca si lichiul de frana) l-am inlocuit cu unul sport Aveti idee ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Buna sunt un nou posesor de GSX-R 600 din 99. Am apucat anul trecut sa merg putin cu el si as avea 2 nelamuriri daca m-ati putea ajuta: 1. Eu am o inaltime de 1,84m ...ma cam doare spate cand merg cu ea la drum mai lung....exista pentru modelul acesta ceva kit de inaltare ghidon ....ceva sa imi schimbe pozitia cu cativa cm mai sus ar fi ok? 2. Cand se aprinde becul de rezerva...cam cati km se mai merge in regim normal de mers..adica pana la 100 kmh? 3. Cam ce consum ati inregistrat cu ea?....asa la un mers normal (pana in 100kmh) si la un condus mai sportiv de atat? 4. Pana acum nu am avut sportiva ..costumul meu e ceva textil cu protectii destul de slabe....ce imi recomandati ca si protectii.....exista ceva de genu costum din doua piese care sa aibe protectii hard in ele?....oare cam ce costuri au? 5. din cati in cati km trebuie sa ii fac revizia?...ce ulei imi recomandati, ce filtre? Scuze de atatea intrebari. Un an nou fericit si fara evenimente grave sau mai putin grave. Merci DAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) Am si eu o dilema,asa,la inceput de an Am schimbat bujiile normale ale mobrei(ereau ruginite la propriu pe partea ceramica,adica vechi) cu unele iridium.De-a draku-n carenele ei daca mai scade relantiul sub 1500rpm,dupa ce se incalzeste motorul.Nu pot sa reglez realntiul(din chestia aia )decat de la 1500+ Oare trebuie sa reglez si clapetele? ca injectoarele sunt curatare(am avut 2 infundate),iar filtrul de aer,oem(montat in 2003 ca si lichiul de frana) l-am inlocuit cu unul sport Aveti idee ce e de facut? ceva de genu asta am patit si io cand i-am pus iridium, dar nu avea nici o treaba cu ele, pur si simplu uitasem sa bag un furtun de vacum<deci mai desfa odata si mai arunca un ochi pe acolo> Buna sunt un nou posesor de GSX-R 600 din 99. Am apucat anul trecut sa merg putin cu el si as avea 2 nelamuriri daca m-ati putea ajuta: 1. Eu am o inaltime de 1,84m ...ma cam doare spate cand merg cu ea la drum mai lung....exista pentru modelul acesta ceva kit de inaltare ghidon ....ceva sa imi schimbe pozitia cu cativa cm mai sus ar fi ok? 2. Cand se aprinde becul de rezerva...cam cati km se mai merge in regim normal de mers..adica pana la 100 kmh? 3. Cam ce consum ati inregistrat cu ea?....asa la un mers normal (pana in 100kmh) si la un condus mai sportiv de atat? 4. Pana acum nu am avut sportiva ..costumul meu e ceva textil cu protectii destul de slabe....ce imi recomandati ca si protectii.....exista ceva de genu costum din doua piese care sa aibe protectii hard in ele?....oare cam ce costuri au? 5. din cati in cati km trebuie sa ii fac revizia?...ce ulei imi recomandati, ce filtre? Scuze de atatea intrebari. Un an nou fericit si fara evenimente grave sau mai putin grave. Merci DAN 1- nu cred ca ai ce sa-i faci la ghidon, doar ca esti la inceput pe ia si stai prea incordat<o sa vezi ca odata cu trecerea timpului si km o sa te obisnuiesti si singurul lucru deranjant o sa fie doar saua> 2-3-minim 4.5 l/100km , iar distanta maxima 307km cu un plin <in mod normal urban6.5>iar autostrada blana peste 10 Nu am ramas niciodata cu ea fara benzin,dar am mers si 70km cu becul aprins. un lucru destul de important pe care ar trebuii sa-l stii e ca sonda din rezervor are 2 senzori de nivel. in prima faza incepe si palpaie becul iar cand ramane aproape pe 0 ramane aprins<dar nu e indicat sa mergi cu rezervorul asa gol deoarece se poate arde pompa de benzina> 4- eu recomand pt vitezane numai costume din piele<iar ca pret eu mi-am luat un costum probiker din 2 piese nou la 200E> 5-revizia la 5000km sau o data pe an<daca nu faci 5000 pe an> ulei 10w40 sau daca mergi mult in oras vara 10w50<semisintetic>-parere personala daca mai ai si alte nelamuriri imi poti lasa pm<cunosc srad-ul pe dinafara> Editat Ianuarie 3, 2012 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Salutare, Am o intrebare legata de sunetul motorului la k1 600. Parca merge asa "balbait" uneori la rece... sa fie de la bujii (nu au fost schimbate in ultimii 3-4 ani - a stat in garaj pana anul trecut in vara)? ma gandesc sa le schimb cu cr9eix, ce parere aveti de iridium? (argumente pro/contra?) Pe langa sunetul asta balbait parca suna si destul de tare motorul, nu trancane, suna ca la dacie cu saxofunul care sufla.... ce pot verifica? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.