b86dtm Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Am ajuns si la kit-ul de lant si am o dilema,nu ma hotarasc ce raport sa aleg la pinioanele fata spate..pe mobra mea a fost 16/44 si era chiar bine dar cu modificarile pe care am sa i le aduc raportul asta o sa fie prea mare. Din fabrica vine cu 17/42, vreau sa-mi rupa ficatii cand accelerez,dar nici sa nu se plafoneze prea repede in turatie..oare este bine 16/41?Optez pentru un lant de 520 si iar o dilema la foaia spate daca sa fie din aluminiu sau otel,pentru cei care au incercat pe aceeiasi mobra ambele variante,este o diferenta notabila sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Jagi are dreptate eu am si japoneze si bmw si bmw e in alta liga intradevar r1 2010 e ceva mai stabil pe curbe da un feedback mai bun dar atat . Plus ca din cate stiu eu r1 2010 - 153 cai la roata r1 09 162 cai la roata zx10 - 2011 are 173 cai la roata stoc iar un bmw ajunge lejer la 206 -210 cai cu evacuare electronica race etc. Asa ca lasati google ca aia abereaza dupa ce le incerci tu cu manutza ta atunci sa iti dai parerea . Si ma uitam la un reportaj bmw stock deci fara alte nebuni in america pe un circuit a doborat recordul detinut de un gsxr modificar de curse. cautati si voi pe net ... Jagi are dreptate eu am si japoneze si bmw si bmw e in alta liga intradevar r1 2010 e ceva mai stabil pe curbe da un feedback mai bun dar atat . Plus ca din cate stiu eu r1 2010 - 153 cai la roata r1 09 162 cai la roata zx10 - 2011 are 173 cai la roata stoc iar un bmw ajunge lejer la 206 -210 cai cu evacuare electronica race etc. Asa ca lasati google ca aia abereaza dupa ce le incerci tu cu manutza ta atunci sa iti dai parerea . Si ma uitam la un reportaj bmw stock deci fara alte nebuni in america pe un circuit a doborat recordul detinut de un gsxr modificar de curse. cautati si voi pe net ... si daca nu apare la wsbk e pentru ca motocicletele de acolo sunt la un alt nivel au sprijin de uzina sunt sf nu au legatura cu strada o furca de wsbk e minim 12000 euro ca sa nu mai zis ca motoarele sunt desfacute la fiecare cursa etc. La superstock bmw bate. Pierde in schimb pe circuitele unde nu poate sa puna puterea jos si acolo iese in fata ducati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 cine stie la ce se lucreaza in prezent.. ce bau bau pregatesc japonezii? Sa fim corecti si sa ne gandim si la diferenta de pret no? .. nu a fost niciodata o anumita firma reprezentativa cele mai tari acum sunt s1000rr si r6 cu 5 ani in urma erau alte modele,marci(dolari), intre producatori este o lupta care nu se termina curand atat timp cat exista cerinta,, si vand un Kg plastic, 200 metri de cablu, 150 kg aluminiu si alte metale pe acolo(nimic scump cum ar fi titanul) cu 15000 mi de euro.. cat costa un autoturism care are 1,5 tone si este plina de tehnologie.. Motocicletele japoneze sunt niste chinezarii mai bine lucrate.. pentru 500 milioane cat costa 170kg de aluminiu puteau sa puna si ei.. scarite titan, tot plasticul sa fie din carbon etc.. gandit putin un sistem anti prost.. nu cum o scapi de pe cric sa ai paguba 1000 euro.. ce sa mai.. niste hoti profita de noi !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 dtm incearca +2 spate,nu faci zarva "FoartE" mare in oras si raportul este foarte bun,daca zici ca o sa-i mai aduci modificari motocicletei nu o sa ai probleme,eu am avut +2 pe spate pe un 750 a fost o schimbare MULT MULT in bine cu toba full arrow,pc3 si k&n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Am testat bimmeru si mi-a placut,nu am zis niciodata ca e o motoreta prosta ba chiar dimpotriva pt noi muritorii e un motor care te ajuta sa scazi cateva secunde pe circuit dar...cum ai zis si tu in top 5 nu se pune problema de asa ceva si daca tot vb de curse nu cred ca primesti diploma pt locul 6?!cum ti-am mai zis bagal pe cazacu la clasa 1000 cu mobra lui si pariu ca termina in top 5 cat despre mine si participatul la curse..inca nu cred ca am ce cauta la asa ceva cine stie la ce se lucreaza in prezent.. ce bau bau pregatesc japonezii? Sa fim corecti si sa ne gandim si la diferenta de pret no? .. nu a fost niciodata o anumita firma reprezentativa cele mai tari acum sunt s1000rr si r6 cu 5 ani in urma erau alte modele,marci(dolari), intre producatori este o lupta care nu se termina curand atat timp cat exista cerinta,, si vand un Kg plastic, 200 metri de cablu, 150 kg aluminiu si alte metale pe acolo(nimic scump cum ar fi titanul) cu 15000 mi de euro.. cat costa un autoturism care are 1,5 tone si este plina de tehnologie.. Motocicletele japoneze sunt niste chinezarii mai bine lucrate.. pentru 500 milioane cat costa 170kg de aluminiu puteau sa puna si ei.. scarite titan, tot plasticul sa fie din carbon etc.. gandit putin un sistem anti prost.. nu cum o scapi de pe cric sa ai paguba 1000 euro.. ce sa mai.. niste hoti profita de noi !! cu 15 mi euro cumperi o motoreta care are aprox 200 cai la roata,ia suta sub 3 sec,vit maxima 300, tehnologie cat china in ea,relativ usor de intretinut cauta-mi cea mai ieftina masina care sa fie capabila de aceleasi performante,acelasi an cu motoreta,relativ usor de intretinut(aici nu cred ca ai nici o sansa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 O mobra japoneza(vitezana) iese pe poarta fabricii la 4000e.Restul sunt taxe,transport si adaosurile vanzatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Salutare. as dori sa aflu mai multe lucruri despre gsxr 750 k1. cum va impacati sau cum v-ati impacat cu ea? ce satisfactii a-ti avut si neplaceri tot odata? la ce lucruri nasoale sa ma astept? Poti sa pierzi o ora sa te informezi citind tot topicul.. se vorbeste destul despre 750 k1, si nu pierzi nimic. In 2 cuvinte este foarte fiabila, cea mai fiabila (ca toate modelele suzuki) si nu este de joaca cu ea. Daca vrei sa o cumperi pe aia de la Baicoi este un jaf cu roata patrata, scoate fum, face motorul ca toti draci(cere o mega revizie minim 400 euro) tot carenajul varza, am fost eu ieri sa o vad ca vrea un prieten !!(nu scriam dar proprietarul cica este tipla si am fost degeaba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt. BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc. E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR... Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult... BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto... Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa. Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii. Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal. Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium... Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota... Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni. In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre... P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis. Un an bun fericit si sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Oricat bagi tu mana in gaz cu r1 oricat de tarziu franezi cu r1 tot te rupe pe genunchi bmw si pe franare si pe linie dreapta sau poate nu ai mers pe bmw sa vezi franele care sunt incomparabile cu orice japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Oricat bagi tu mana in gaz cu r1 oricat de tarziu franezi cu r1 tot te rupe pe genunchi bmw si pe franare si pe linie dreapta sau poate nu ai mers pe bmw sa vezi franele care sunt incomparabile cu orice japoneza. Are frane gravitationale? atunci e cool ca vreau sa pun la pegas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Va ofticati ca o duce bine BMW-ul a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Todea, mai capata ceva experientza pe la CURSE, si ai sa ajungi la parerea mea. Motoretele japonze cu exceptia lui ZX10 2011 au undeva la max 170cai/roata, MAXIM, de regula puterea e pe la 160cai. BMW vine din fabrica cu 183 cai, cu niste adjustari trece lejer de 190cai/roata. Si foarte important, propulsorul tine multe mii de km in conditii de curse, japonezele tunate la 190cai tre desfacute la 1000-3000km si schimbate multe piese in propulsor, ceea ce le face exorbitant de scumpe. Spui de piloti BUNI care merg rachete pe motorete mai slabe, perfect adevarat. Dar pune invers problema, si aici readuc cuvintul curse, ai si tu un sponsor amarit, care vrea sa fii macar in top 10, vine unul , cum a si fost caz real la noi in ROSBK anul acesta, cu un BMW,pe curbe te impiedici de el la cit de incet merge, vine una din multele liniutze drepte si te trezesti ca te depaseste , o data, de doua ori, de trei ori, se termina cursa si BMW e pe locul din fatza ta, sau poate 2-3 locuri mai sus. Credema ca stiu ce vorbesc, am fost , am concurat cu acel BMW, daca omul e forjator, nu ai nici o sansa pe liniile drepte, te depaseste si dupaia i-ti frineaza in fatza obligindute sa faci la fel. Una e sa te dai la track day si alta e sa participi si la curse, la track day nu-ti da nimeni sponsorizare, poate doar nevasta care vrea sa scape de tine, macar si pt o zi. Bine, sa zicem ca sint subiectiv, dar ce faci cind inca 2-3 concurenti se pling de aceeasi lipsa de putere in fatza BMW-ului. Nu e cazul de top 5, dar hai sa fim sinceri, cite vieti avem? Interventia mea a fost sa-i mai temperez pe cei ce s-au dat cu nu stiu ce japoneza, stop! Inca nu v-ati dat cu BMW. Dativa si dupaia mai vorbim. Numai bine. Eu m-am dat, 5 minute la drive test. Poate ca 5 minute nu sunt relevante, dar pot sa confirm ca JAGI are (si acum) dreptate. Hai sa nu mai laudam BMW-ul pe topicul de GSX-R... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Eu m-am dat, 5 minute la drive test. Poate ca 5 minute nu sunt relevante, dar pot sa confirm ca JAGI are (si acum) dreptate. Hai sa nu mai laudam BMW-ul pe topicul de GSX-R... si eu m-am dat 2 ore la test dar din asa ceva nu iti dai seama de valoarea mobrei..trebe forja ori stradala ori pe circuit Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt. BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc. E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR... Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult... BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto... Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa. Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii. Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal. Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium... Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota... Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni. In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre... P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis. Un an bun fericit si sanatos. imi place ca ai inclus r1 alaturi de bmw ducati si gsxr alaturi de restul japonezelor LA MULTI ANI TUTUROR!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Adevarata aia cu Japonezele sunt niste chinezarii... Cele mai smechere Chinezarii dar tot Chinezarii sunt. BMW este la baza fabrica de motoare avion Mesesmit, fabrica de motoare F1, Fabricantul care lucreaza cu sisteme ABS din 1950 etc. E mult prea tarziu ptr unii ca scot abia acum acest RR... Ptr mine de exemplu care abia ma tin de coarnele lui R1 si as mai vrea sa-i dau un pic dar nu prea mult... BMW se bucura de tot respectul in toata lumea pe toata gama de produse cu diferentza ca in Romania are o servisare de 2lei la niste preturi de-ti sar garantiile peste pretul moto... Inca nu se da nimeni cu BMW de 5 ani vechime ca sa vedem daca intradevar tine pasul cu Japan si urca pe podium cursa dupa cursa. Cel putin in lumea moto mi se pare ca am ajuns la pretul si calitatea corecta. Daca ai bani si ti se potriveste Ducati,BMW,R1 LE etc atunci iati-le daca nu atunci ia-ti un gsxr sau orice alta Japoneza si daca ai talent-antrenament-tehnica poti urca pe podium fara dubii. Real si eu dau mai multi bani pe Pilot si antrenamentul sau decat pe cal. Competitiile de SBK sunt competitii ale mintii si apoi restul. Daca tu crezi in calul tau si l-ai dresat dupa tine atunci nu vei inchide gazul cand esti depasit de un BMW si te vei folosi de puterea ta de franare pana iti disperi adversarul. Daca nu faci asa atunci nu are rost sa te gandesti la podium... Sincer probez pe un Circuit imaginar in zona Garajului meu toate tipurile de moto ce-mi calca pragul. Din 1998 moto de 1000 sunt deosebit de puternice (daca merg ceas) si oricare din ele are sanse la podium daca se urca Pascota... Este adevarat ca Japonezul e un copiator al Europeanului dar el din deseuri (resturi) ca n-are resurse, combina metalele de obtine o rezistentza extrema ce-i permite competitivitatea alaturi sau chiar peste Europeni. In concluzie eu personal inca recomand moto Japoneze (calitate-pret) chiar daca sunt Nationalist si as vrea ca toti banii sa stea in Europa... Asta este ceea ce ne permitem real si cea mai buna investitie in tehnica. Macar in felul asta restul de bani i cheltui pe circuitele noastre... P.S. Ma intorc in topic GSXR si sper dupa revelion sa va arat copia VIRU a gsxr ului meu K8 750. Grea vopsitorie dar la final va fi ceva de vis. Un an bun fericit si sanatos. o chestie care pe mine ma socat stiai ca acest super tare brand "BMW" face motorete cu motoare facute in china la kimco<sau cum dracu se numeste firma aia>? este adevarat ca decat 2 modele de motoare<cel de pe G450 si cel de pe 650GS> acum nu spun ca aceste moto sunt praf dar sunt chinazarii de o gramada de $ cat despre S1000rr l-am incercat si io si m-a lasat masca<la modul placut> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) o chestie care pe mine ma socat stiai ca acest super tare brand "BMW" face motorete cu motoare facute in china la kimco<sau cum dracu se numeste firma aia>? este adevarat ca decat 2 modele de motoare<cel de pe G450 si cel de pe 650GS> acum nu spun ca aceste moto sunt praf dar sunt chinazarii de o gramada de $ cat despre S1000rr l-am incercat si io si m-a lasat masca<la modul placut> te-ai trezit acum? bmw face motoare si caroserii la masina in china incepand cu modelul seria 3 320d (adica din 2004) sa mai zic? sony, aiwa, panasonic, sanyo unde crezi ca sunt facute? japonia? hmmmm Editat Decembrie 29, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 te-ai trezit acum? bmw face motoare si caroserii la masina in china incepand cu modelul seria 3 320d (adica din 2004) sa mai zic? sony, aiwa, panasonic, sanyo unde crezi ca sunt facute? japonia? hmmmm practic nu sunt facute acolo,adica doar se folosesc de tara respectiva,muncitori etc pt a diminua costurile.pe mine nu ma deranjeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 practic nu sunt facute acolo,adica doar se folosesc de tara respectiva,muncitori etc pt a diminua costurile.pe mine nu ma deranjeaza ba da! acolo sunt facute, insa asamblate in germania. nici pe mine nu ma afecteaza asta. cine tine la prestanta....tine pana la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Acum pot rasufla usurat .. dupa o lunga expertiza am scapat de marea mea teama, si anume sa nu gasesc pe undeva pe mine un tatuaj foarte mic "made in china" Sunt Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Pai China si zona respectiva cu Japonia in cap , sunt tari in care se fabrica componente din Europa-Sua. Ei credeai ca au inventat ceva? Nici macar pistolul cu apa... In schimb sunt singura rasa care sculpteaza in bobul de orez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La multi ani tuturor si un an nou fericit fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 LA MULTI ANI FRATI GIXERISIT si un an nou fara incidente si multa sanatate ca e cea mai importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Va doresc un an nou fericit fara incidente si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALEX YZF Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 nu laud eu bmw aiurea si o spun din opinia mea adica eu am in garaj si gsxr 1000 2010 si r1 2010 si 2008 si bmw s1000rr modificat de curse deci cred ca pot sa zic ce am observat intre ele daca cumva credeti ca aberez intrebatil pe jagi . Va doresc un an nou fericit fara incidente si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca R1 2009-2012 ROULEZ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 la multi ani!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 1, 2012 Share Postat Ianuarie 1, 2012 R1 2009-2012 ROULEZ! Gogu,nu fii țigan pe topicul asta La multi ani pentru(aproape) toti gixxeristi si toti ceilalti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.