todea Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 eu bag de la bunica si il schimb cam la 2 3 prajeli...tine mult daca nu-i dai forja la foc mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Eu merg cu motul 7100 10w40 si mi se pare foarte bun,acum fiecare cu parerea lui. Ce altceva ai mai folosit inainte? Care sunt diferentele pe care le-ai simtit (+/-)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) Eu nu sunt incantat deloc de 300v,am folosit motorex in urma cu ceva ani si am fost extrem de multumit si parca mai tare imi place cum merge cu 7100 decat cu 300v. La motorex consumul de ulei este mai mic atunci cand mergi sportiv si cutia schimba mai usor si mai placut fara atat zgomot,la 300 v se aude clantz trosc pleosc... fiecare sunet. Editat Ianuarie 4, 2012 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Ma ajuta cineva cu parerile despre Iridium? Am scris si mai sus in topic... Merci,Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Nu ma refer la indicele de vascozitate ca ala il aleg si eu in functie de temperatura mediului in care functioneaza mobreta, eram curios daca ai incercat si alte marci si de ce te-ai oprit la motul. Apropo ai incercat vreodata gama 7100 sau 8100? 7100 10w40 am bagat io acum <prima oara> dar nu cred ca am facut mai mult de 70 km cu el. prima impresie este buna<pe mine 300v m-a dezamagit, dar cum s-a mai spus nu vreau nici io sa deschid cutia pandorei> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 1325662394[/url]' post='3025484']7100 10w40 am bagat io acum <prima oara> dar nu cred ca am facut mai mult de 70 km cu el. prima impresie este buna<pe mine 300v m-a dezamagit, dar cum s-a mai spus nu vreau nici io sa deschid cutia pandorei> In ce sens te-a dezamagit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minel Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Repsol si mobil am mai avut dar parca cu motul se schimba mai usor viteza,nu mai e asa zgomotoasa la schimbarea treptelor si la forja ciupe mai putin ulei,asta e parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 totul tine de autosugestie si cand pui orice ulei nou ,in primii km zgomotele sunt atenuate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Ma ajuta cineva cu parerile despre Iridium? Am scris si mai sus in topic... Merci,Vlad Bujiile iridium au o durata de viata mai mare decat cele obisnuite Scanteia e mai puternica decat la cele normale iar la turatii mari unde cea obisnuita nu mai da scanteie constant.iridiumul nu are ,,scapari,, cum are o bujie normala.Scanteieste constant Cica ajuta la reducerea consumului de combustibil cu un 0,1-0,4% eu bag de la bunica si il schimb cam la 2 3 prajeli...tine mult daca nu-i dai forja la foc mare ai omis sa zici ca inainte de al pune in motor,prajesti cartofi cu cate 1-2 catei de usturoi,sa miroasa intr-un mare fel si.....din aist motiv intorc fumeile capul.Dupa mirosul mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 1325693997[/url]' post='3025859']Bujiile iridium au o durata de viata mai mare decat cele obisnuite Scanteia e mai puternica decat la cele normale iar la turatii mari unde cea obisnuita nu mai da scanteie constant.iridiumul nu are ,,scapari,, cum are o bujie normala.Scanteieste constant Cica ajuta la reducerea consumului de combustibil cu un 0,1-0,4% Tu ai simtit vreo diferenta???? In afara de cea de pret ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Tu ai simtit vreo diferenta???? In afara de cea de pret ) Cu bujiile vechi puteam sa reglez relantiul la 1000rpm Cu cele iridium nu scade sub 1500,si nu am facut nici o modificare la cablurile de acceleratie sau clapetele de admisie.Doar am inlocuit bujiile Clar.iridiumurile au scanteia mult mai puternica decat o bujie normala In 2011 am mers foarte putin cu gixerul,iar bijiile le-am schimbat la sfarsitul anului o data cu kitul de lant Ca pret,m-au costat 33,5 roni(bucata) si au fost cumparate de pe ebay.uk.In romanica ma costa 28ron o bujie ngk,iar diferenta de 5roni e mai mult decat ok Daca nu ai un parbriz raci,iti recomand puig.nu te bate vantul la viteze de peste 140 Pe mine ma batea vantul destul de tare de la 130 cu parbrizul stock.la 150 nu mai simt curentul de vant in casca cu noul parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Sabin bmw inca nu lam testat dar cu r1 stock am scos 1.25 la serres cu gume sh si cu gume noi cred ca se poate cobora pana pe la 1.24 Stock. Cel mai bun feedback lam primit de la r1 dar e foarte grea in schimb intelegi tot timpu ce se petrece la roata. Suzuki nu ma impresionat cu nimic decat cu un ampatament lung un motor bunicel dar nu are aceea sclipire pe care o are r1. Iar bmw e din alta liga e ca o motocicleta de wsbk printre superstock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Cu bujiile vechi puteam sa reglez relantiul la 1000rpm Cu cele iridium nu scade sub 1500,si nu am facut nici o modificare la cablurile de acceleratie sau clapetele de admisie.Doar am inlocuit bujiile Clar.iridiumurile au scanteia mult mai puternica decat o bujie normala In 2011 am mers foarte putin cu gixerul,iar bijiile le-am schimbat la sfarsitul anului o data cu kitul de lant Ca pret,m-au costat 33,5 roni(bucata) si au fost cumparate de pe ebay.uk.In romanica ma costa 28ron o bujie ngk,iar diferenta de 5roni e mai mult decat ok Daca nu ai un parbriz raci,iti recomand puig.nu te bate vantul la viteze de peste 140 Pe mine ma batea vantul destul de tare de la 130 cu parbrizul stock.la 150 nu mai simt curentul de vant in casca cu noul parbriz Nu bujiile sint de vina pt relantiul tau, pb inca nu ai descoperito, ori, cele vechi dadeau rateu. Daca vrei sa vezi diff reala trebuie sa faci comparatie intre 2 seturi noi. Am schimbat multe bujii cu iridium si la ureche nu s-a simtit absolut nimic. Nu zic ca nu merita investitia. Cele cu iridiu ai o buba, daca le ineci, le-ai cam uzat, cele standart le poti uda de cite ori vrei si nu se strica. Sistemul de pornire la rece , dereglat, poate duce la inundarea bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 1325710329[/url]' post='3026090']Nu bujiile sint de vina pt relantiul tau, pb inca nu ai descoperito, ori, cele vechi dadeau rateu. Daca vrei sa vezi diff reala trebuie sa faci comparatie intre 2 seturi noi. Am schimbat multe bujii cu iridium si la ureche nu s-a simtit absolut nimic. Nu zic ca nu merita investitia. Cele cu iridiu ai o buba, daca le ineci, le-ai cam uzat, cele standart le poti uda de cite ori vrei si nu se strica. Sistemul de pornire la rece , dereglat, poate duce la inundarea bujiilor. Chiar si la injectie??? Le poti inunda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) totul tine de autosugestie si cand pui orice ulei nou ,in primii km zgomotele sunt atenuate .... inainte mergeam pe 10w40 CASTROL POWER 1 RACING dupa care ultimul schimb a fost cu 10w50, daca inainte se auzea cand schimbam treptele de viteza cu noul ulei nu se mai auzea nimic ,recunosc ca sunt atehnic si poate a tinut de autosugestie,dar nu cred a cumparat cineva pana acum motociclete din UNGARIA si sa le inmatriculeze in RO?ma intereseaza sa achizitionez o motocicleta din tara respectiva dar nu ma pricep cu actele,daca pt cele din Italia aveai un certificat de exportatione sau cum ii zice... pt UNGARIA? multumesc si la multi ani Editat Ianuarie 5, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Chiar si la injectie??? Le poti inunda? normal ca da, se desincronizeaza niste pistonase care sint actionate de un termostat(la modelele pe injectie mai vechi). La modelele yamaha fly by wire unde toata treaba o face un servomotor ce actioneaza singurul rind de clapete existent, nu se mai poate inunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 jagi are dreptate, daca se uda te cam pipi pe ele, sunt recomandate motoarelor pe injectie deoarece pornirea este perfecta si foarte bine calculata.. a pus un prieten pe un gsxf (carburator) avea probleme cu socul.. a inecat-o bine dupa care nu mai dadea nici macar o bujie scanteie cand am facut proba.. diferenta se simte instantaneu intre cele cu electrod normal si cele cu electrod iridium sau platina.. se simte putere, motorul are un mers mult mai agil sa zic asa, scanteia bujiei cu electrod normal este chiar o scanteie albastrie anemica, in schimb la iridium parca este o mica explozie.. clar ca ajuta explozia combustibilului. experienta cu gsxf-ul este cat se poate de reala si am aruncat bujiile puse cu 3 zile in urma direct la gunoi.. au existat discutii aprinse pe fondul bujiilor cu electrod iridium.. era banuit tipul cu magazinul ca aduce falsuri, etc . Eu spre ex. cand o sa pornesc motocicleta nu ma risc sa incerc cu bateria obosita (4 ani) ca daca nu porneste risc sa o inec si bulesc si bujiile. Dupa mintea mea (simpla) se pot pune si pe carburatie.. doar atunci cand proprietarul este foarte bine invatat cu motocicleta, stie exact cat sa traga socul in functie de temperatura,meteo, daca o porneste rece din 7 incercari mai bine sa stea linistit ca cheltuie banii degeaba si apar neconditionat prejudecatile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 nu se strica bujiile cu iridiu daca le ineci!! eu folosesc la enduro care are carburator si pe care il inec sistematic. fata de bujia normala..cu iridium, chiar data peste cap si inecata, ktm-ul pleaca mult mai repede si trage mai bine. schimb bujia cam de doua ori pe sezon... am pus si la busa....dar nu pot sa spun ca am vazut o diferenta colosala!!!! bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 nu ma contrazic cu tine eu doar prezint o experienta avuta de mine.. nu am azit pe la colturi sau am visat.. am montat bujiile cu iridium pe un gsxf care avea cablul de la soc rupt si pornitul era o loterie.. dupa ce a baltit benzina pe ele nu mai functiona nici macar una.. ma uitam ca prostu si nu credeam.. ca daca o ineci calda nu se strica.. sau are si ea o limita babar nu am.. sa vorbeasca cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 nu sunt vre-un inginer moto sau expert in bujii... si eu tot o experienta personala prezint.. am tavalit, dat peste cat si implicit inecat ktm-ul de zeci...poate sute de ori... cu iridium porneste mai repede...atat rece cat si calda si inecata...si nu se duce bujia dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 1325879235[/url]' post='3027359']jagi are dreptate, daca se uda te cam pipi pe ele, sunt recomandate motoarelor pe injectie deoarece pornirea este perfecta si foarte bine calculata.. a pus un prieten pe un gsxf (carburator) avea probleme cu socul.. a inecat-o bine dupa care nu mai dadea nici macar o bujie scanteie cand am facut proba.. diferenta se simte instantaneu intre cele cu electrod normal si cele cu electrod iridium sau platina.. se simte putere, motorul are un mers mult mai agil sa zic asa, scanteia bujiei cu electrod normal este chiar o scanteie albastrie anemica, in schimb la iridium parca este o mica explozie.. clar ca ajuta explozia combustibilului. experienta cu gsxf-ul este cat se poate de reala si am aruncat bujiile puse cu 3 zile in urma direct la gunoi.. au existat discutii aprinse pe fondul bujiilor cu electrod iridium.. era banuit tipul cu magazinul ca aduce falsuri, etc . Eu spre ex. cand o sa pornesc motocicleta nu ma risc sa incerc cu bateria obosita (4 ani) ca daca nu porneste risc sa o inec si bulesc si bujiile. Dupa mintea mea (simpla) se pot pune si pe carburatie.. doar atunci cand proprietarul este foarte bine invatat cu motocicleta, stie exact cat sa traga socul in functie de temperatura,meteo, daca o porneste rece din 7 incercari mai bine sa stea linistit ca cheltuie banii degeaba si apar neconditionat prejudecatile.. Pai si la mine pe gsxr k1 e tot injectie... Ar fi mai ok decat cele standard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 pune tata bujii iridium la mine (am k1) vreau sa zica sunt puse de 2 ani bujiile iridium si merge perfect!! se simte cum este mai agresiva nu are momente in care tragi de gaz si acceleratia vine f putin intarziata cat despre ulei( uleiul se pune si in fuctie de vechimea motorului nu este ok sa pui 100% sintetic daca motoru are putini km) iti recomandat 7100 sau 5100 10w40 in functie de cati km faci daca e la schimbul de vara baga 15w50 si cum vine toamna iar pe 10w40, nu putine au fost cazurile sa mearga cutia ca dracu cand se mergea iarna cu 15w50, se incalzea mai greu si si nu functiona cutia bine daca ai mai mers iarna ai observat ca nu prea vrea sa urce de 80grade motoru...deci alegerea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 pune tata bujii iridium la mine (am k1) vreau sa zica sunt puse de 2 ani bujiile iridium si merge perfect!! se simte cum este mai agresiva nu are momente in care tragi de gaz si acceleratia vine f putin intarziata cat despre ulei( uleiul se pune si in fuctie de vechimea motorului nu este ok sa pui 100% sintetic daca motoru are putini km) iti recomandat 7100 sau 5100 10w40 in functie de cati km faci daca e la schimbul de vara baga 15w50 si cum vine toamna iar pe 10w40, nu putine au fost cazurile sa mearga cutia ca dracu cand se mergea iarna cu 15w50, se incalzea mai greu si si nu functiona cutia bine daca ai mai mers iarna ai observat ca nu prea vrea sa urce de 80grade motoru...deci alegerea ta. Nu a zis nimeni ca-s proaste, numai ca nu e o diff vizibila daca ambele seturi sint montate de noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 (editat) Nu conteaza ce bujie ai iridium sau normale la inecare! Poate sa fie si bujie de nava spatiala daca nu este folosita ca si regim de temperatura dedicat, sau AMESTECUL CARBURANT nu este reglat cum trebuie fie injectie sau carburatie atunci se "strica". Ca este amestec sarac si se topesc sau bogat si nu se ajunge la autocuratire ele nu mai functioneza cum trebuie.Este drept carburatia este mai versatila si se poate ajunge foarte usor la regim incorect de functionare,ca ai tras shocul mai mult ,ca ai accelerat la pornire,ca ai un filtru aer murdar,ca nu ai destula baterie sa mai invarta electromotorul si mai vrei si scantee buna,ca te joci iarna pornind la rece "si dai gaz" sa vada prieteni tai ce toba ai......atunci sunt conditii de inecare Adevarat ca injectia este mai corecta,cantitatea de benzina injectata este bine stabilita de soft prin o gramada de variabile,temperatura mediul ambiant,temperatura interna,presiune admosferica..etc etc..este mai greu sa se ajunga la un amestec incorect. Ca incheiere vreau sa sa mentionez un singur lucru:Bujia la inecare nu se strica! Ea se umezeste si nu mai este capabila sa produca scanteea unde trebuie ,adica intre electrozi.Daca ai o ardere incompleta(amestec bogat) sau putin consum de ulei atunci o sa ai pe bujii depuneri care o data ce se umezesc s-a ales praful de scantee.Ele trebuie curatate foarte bine mecanic sau (sablate ar fi ideeal)spalate cu alcool,uscate si dupa ce porneste trebuie iesit cu ea la drum sa ajunga la temperatura de autocuratire,daca nu, o sa ai depuneri si la urmatoarea pornire se umezesc si.... Este adevarat se pot produce si defectiuni la bujii si nu se mai pot folosi,este vorba de fisuri in izolator datorita miiilor de volti care nu se descarca unde trebuie sau la montare defectuoasa,cheie care nu este pentru asa ceva, sau se strange prea tare. Mai este de mentionat si bujiile contrafacute ..aici dumnezeu stie cand si unde te lasa. Cat despre iridium, platina, sau normale sunt diferente de functionare fiabilitate etc .Asta inseamna ca un electrod de iridium este capabil sa reziste la o scantee descarcata mai mare adica se poate mari timpul de incarcare a bobinelor si se poate produce o santee mult mai puternica, deci multa mai eficienta la motoare cu compresie ,si turatie ridicata. Daca se astepta la un motor normal sa castigi zeci de cai ca ai trecut de la normale la iridium atunci o sa fii dezamagit! Cu cat tehnologia a evoluat si motoarele sunt mai perormante ,rapoarte de compresie mai mari, turatii mai ridicate,sute de cai, deci si bujiile trebuie sa fie la nivelul lor. Dar daca ai un motor preparat" comprimat un regim mai mare de turatie,temperaturi mai ridicate de functionare, turbo,nos...da atunci o sa fie diferenta intre cele normale si din materiale performante Cu respect TNG! Editat Ianuarie 7, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 asta cu nu e ok sa pui full sintetic la un motor cu km putini de unde a mai aparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.