Ulian Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Sunt si eu detinatorul unui GSX-R 750 din 93 si nustiu ce ulei trebuie trebuie sa ii bag in cutie ca vreau sai fac scimbul de ulei.daca va stiti careva anuntatima si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Sunt si eu detinatorul unui GSX-R 750 din 93 si nustiu ce ulei trebuie trebuie sa ii bag in cutie ca vreau sai fac scimbul de ulei.daca va stiti careva anuntatima si pe mine. 10w40<motul,castrol,motorex repsol etc.>indicativul conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Sunt si eu detinatorul unui GSX-R 750 din 93 si nustiu ce ulei trebuie trebuie sa ii bag in cutie ca vreau sai fac scimbul de ulei.daca va stiti careva anuntatima si pe mine. Eu iti recomand Motul 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Salutare...pentru un gsx-r 600 din 99 vreau sa ii schimb uleiul.....tot aud tot felul de pareri si sunt cam in ceata...am gasit pe site la kronaumoto.ro o promotie la ulei Castrol 10W40 sau 10W50 care arata destul de avantajoasa... Ce imi recomandati sa bag....ati mai folosit tipul asta de ulei este bun de ceva....sau ar fi mai bine sa bag altceva. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Da...este bun! Ps o simpla cautare in forum cu textul "ulei" ai fi aflat zeci de raspunsuri fara sa mai pui o intrebare rostita de 1000 de ori pana acum...bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 am nevoie de putin ajutor , vreau sa verific un cdi de gsxr 750 k4-k5 ,daca e cineva care are acest model si vrea sa ma ajute ,eu trimit prin curier cdi-ul meu pentru proba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ce problema ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ce problema ai? e a unui prieten are multe bube sa umblat mult prin instalatia electrica si vreau sa elimin problema cdi-ului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Un ECU (ca din ala este,nu este CDI)de Suzuki nu cade asa repede, de aceea te intreb ce probleme ai cu el,(ce nu face moto)poate te pot ajuta... Editat Februarie 3, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Vreau sa cumpar un asa sistem de ajustare a pozitiei de condus ...a ghidoanelor. Are cineva asa ceva montate?....sunt ok?.... Am gasit pe net sunt undeva la 300 euro si ceva ...cam scumpe.....poate stie cineva unde se pot gasi ceva mai ieftine. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Vreau sa cumpar un asa sistem de ajustare a pozitiei de condus ...a ghidoanelor. Are cineva asa ceva montate?....sunt ok?.... Am gasit pe net sunt undeva la 300 euro si ceva ...cam scumpe.....poate stie cineva unde se pot gasi ceva mai ieftine. Merci. Se pot face usor dar nu stiu cat de estetice vor iesi. Oricum nu mi se pare cine stie ce inventie. Tot cu imbusul de 5 umblii dupa tine, deci nu e nimic impresionant si chiar util. 300 de euro pentru doua semighidoane si doua prinderi din aluminiu care le strangi pe diferite nivele parca e cam mult. Parerea mea. Faza e ca ajuta la pilotat sa nu iti mai obosesti coloana la drum intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 vitezanele fiind rigide,toate socurile le vei lua in coloana daca cauti pozitie touring mai bine schimbi motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Un ECU (ca din ala este,nu este CDI)de Suzuki nu cade asa repede, de aceea te intreb ce probleme ai cu el,(ce nu face moto)poate te pot ajuta... ma rog ,calculatorul ,stiu ca nu se prea duce dar avand in vedere ca sa intervenit prin instalatie de catre niste "amatori e mult spus" ,as dorii sa fiu convins ca e bun . deci pe scurt defectiunea este ca ori pun ecu sus ori e dat jos motocicleta face acelasi lucru adica nimik. am nevoie de putin ajutor , vreau sa verific un cdi de gsxr 750 k4-k5 ,daca e cineva care are acest model si vrea sa ma ajute ,eu trimit prin curier cdi-ul meu pentru proba . nimeni???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Eu zic sa il alimentezi direct prima data,sa vezi adaca ai 5 volti la senzori si daca totul este ok problema este pana la ecu. PS Verifica prima data daca se alimenteaza ecu Mai concret ce nu face? Nu se pune contactul? Nu se aprinde bordul? Nu se armeaza pompa? Nu se aprinde MIL? Cateva intrebari sa pot sa te ajut....asta daca vrei binenteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 daca cauti pozitie touring mai bine schimbi motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 a mai adoptat cineva pana acum solutia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 eu aveam pe k5 2 huse, gumele invelite in folie cu bule apoi un rand de prosoape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 a mai adoptat cineva pana acum solutia asta? nu te supara...la ce ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 presupun ca protejeaza cauciucurile ,nu este mototocicleta mea ,am vazut si eu poza asta pe un site si chiar ma miram daca in ro se poarta asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 nu te supara...la ce ajuta? aceiasi intrebare am si io avand in vedere ca vad ca o ai si in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 mi se pare prea exagerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 mi se pare prea exagerat poate erau gumele murdare si nu voia sa murdareasca parchetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 poate erau gumele murdare si nu voia sa murdareasca parchetul mai degraba protectia parchetului decat protectia cauciucului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 buna asta ) sau poate ceva de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wooti Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.