Theo32 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Ok, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Mersi pt sfaturi ,o sa cumpar semeringuri originale suzuki,dar un service,sau un baiat care se pricepe...m-ar ajuta mai mult.A spus cineva de "tng" poate vede anuntul meu si vrea sa ma ajute.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Mersi pt sfaturi ,o sa cumpar semeringuri originale suzuki,dar un service,sau un baiat care se pricepe...m-ar ajuta mai mult.A spus cineva de "tng" poate vede anuntul meu si vrea sa ma ajute.Mersi Te pot ajuta daca vrei.. 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 cand am zis acum 6 ani ca dupa circuit am fost luat cu fortza la un enduro si m-am indragostit... Lumea a zis ca sunt paralel... E belea Enduro dar tre sa sti un lucru fara de care sa nu pleci: Nu pleca la Enduro singur !!! Am cazut in cretineala mea in prapastii si mii de alte vagauni de unde mi-a fost extrem de greu sa ma intorc. Daca sunteti din Bucuresti si sunteti la inceput puteti folosi nr meu de tel sa iesim de cateva ori sa va arat cateva secrete ale acestui sport. Am si moto de scolarizare la inchiriat si tot ce trebuie. Simeringurile amortizoare nu sunt defapt defectul ptr care curg mai repede sau tarziu furcile!!! www.motonetro.ro sau www.racetek.ro sau direct nr meu de tel... ptr piese. Daca servisarea furcii se face fara o curatare si analizare exacta atunci poti pune si 10 randuri de originale si tot vor curge!!! Cele de pe motonet sunt athena si sunt foarte bune, mult peste original dar nu astea costa mult ci spraiurile de curatare a tot spanul si pilitura din interiorul furcii!!! La mine 115 plus simeringurile si uleiul http://www.racetek.ro/about-us este metoda care o folosesc inclusiv ptr Enduro 1 data la 2 ani motorul meu iar ptr cea de viteza pot face la acelasi pret dar recomand un plus de 50 ron ptr triplarea curatarii cu spraiuri nu doar cu motorina si aier. In 10 ani de cand lucrez ptr Client nu am avut decat un KTM care a trebuit desfacut din nou (nu stiam ca are o furca care se impaneaza daca nu pui cuzinetii exact cum i-ai scos... In rest nu s-a intors nimeni la garantia de bun simt de un an si nici dupa aceea. Leo-r fi vandut sau mi-am facut treaba mai bine decat la carte... Nici de TNG n-am auzit lucruri rele asa ca... recomand. Succes cu Enduro si ptr cumparare poti consulta serviciile http://www.racetek.ro/asistenta-scolarizare-informare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Mersi pt sfaturi ,o sa cumpar semeringuri originale suzuki,dar un service,sau un baiat care se pricepe...m-ar ajuta mai mult.A spus cineva de "tng" poate vede anuntul meu si vrea sa ma ajute.Mersi Vezi la sectiunea de service , acolo gasesti pe aproape toata lumea !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Sabin Te caut in primavara pentru reglarea injectiei.Am pus bujii iridium si nu scade relantiul sub 1400-1500rpm,sper sa scap de stresul asta dupa reglarea injectiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) Editat Februarie 14, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) Sabin Te caut in primavara pentru reglarea injectiei.Am pus bujii iridium si nu scade relantiul sub 1400-1500rpm,sper sa scap de stresul asta dupa reglarea injectiei Te astept cu placere. P.S. Incearca sa n-o mai pornesti deloc pana vi cu ea direct la mine. Sa nu prejesti aiurea noile bujii. Editat Februarie 14, 2012 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) Te astept cu placere. P.S. Incearca sa n-o mai pornesti deloc pana vi cu ea direct la mine. Sa nu prejesti aiurea noile bujii. Nu o mai pornesc ca-i in casa si ma alearga baba de 83ani cu ciomagu.In primavara trebuie sa merg 120km ca sa o aduc in bucuresti Am uitat sa spun ca i-am pus un filtru de aer sport.Toba....un viper neomologata Da stim,tu te dai reising pe dunele albe cu genuchiu jos Editat Februarie 14, 2012 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 ..care stim ? cand o vinzi chiar esti credibil sa zici ca a mers o babuta cu ea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 ..care stim ? cand o vinzi chiar esti credibil sa zici ca a mers o babuta cu ea !! :laugh: Mobra mea e bibelou(se stie pentru care este) Nah,intre 2003 si 2011 nu i-a fost schimbat lichidul de frana,filtrul de aer si kitul de lant.Am rams perplex cand am vazut filtrul de aer oem,la kitul de lant ma asteptam.Cat despre lichidul de frana...avea culoarea uleiului.Sa iti mai spun ca la roata spate am placutele de frana originale,din fabrica? Singurul lucru care se aude in motor e ambreiajul sau oala.Ca si la fratele mandibula la 20,000km a inceput sa ,,bata,, Eu nu sunt sigur de km din bord ai mobrei,insa mandibula e sigur 100%.Amandoi am inceput pe gixxerele actuale si am mers cu ele subturat(deh,incepatori) si asta poate sa fie unul din motivele uzurii amreiajului sau a oalei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Te pot ajuta daca vrei.. 0722537975 Mersi George,dar eu avem nr'ul tau de la niste baieti care au trecut prin Urziceni vara trecuta,si le-am cerut un nr de telefon sa pot sa repar problema cu semeringurile.Oricum astept sa se incalzeasca,sa pot veni si pentru semeringuri si un schimb de cauciucuri.E bine ca am nr tau si ca vrei sa ma ajuti,tinem legatura,dar sa se mai incalezeasca.Mersi Mersi tng,dar eu avem nr tau,de la niste baieti care au trecut anul trecut ptin Urziceni si le-am cerut un nr. de tel. sa pot rezolva problema cu semeringurile.Oricum astept sa se mai incalzeasca,as vrea si un schimb de caucicuri si o echilibrare la ele,dar mai vorbim,momentan nu e vreme de plecat de acasa.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) 1329239356[/url]' post='3054181'] :laugh: Mobra mea e bibelou(se stie pentru care este) Nah,intre 2003 si 2011 nu i-a fost schimbat lichidul de frana,filtrul de aer si kitul de lant.Am rams perplex cand am vazut filtrul de aer oem,la kitul de lant ma asteptam.Cat despre lichidul de frana...avea culoarea uleiului.Sa iti mai spun ca la roata spate am placutele de frana originale,din fabrica? Singurul lucru care se aude in motor e ambreiajul sau oala.Ca si la fratele mandibula la 20,000km a inceput sa ,,bata,, Eu nu sunt sigur de km din bord ai mobrei,insa mandibula e sigur 100%.Amandoi am inceput pe gixxerele actuale si am mers cu ele subturat(deh,incepatori) si asta poate sa fie unul din motivele uzurii amreiajului sau a oalei Salutare, si eu sunt incepator pe gixxer... Ce intelegeti voi prin subturat? Merci! Editat Februarie 14, 2012 de point Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salutare, si eu sunt incepator pe gixxer... Ce intelegeti voi prin subturat? Merci! sub 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm. Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos. Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor. Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta. Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas. Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 1329291969[/url]' post='3054511']Subturat esti atunci cand schimbi viteza si acul turometrului cade sub 3000rpm. Practic sa nu schimbi viteza pana nu ajungi la minim 4000rpm. Ea merge si asa dar nu are flexibilitatea unui dans fin. Variaza in functie de capacitate aceasta schimbare minima de turatie, cu cat capacitatea cilindrica creste cu atat motorul are putere sa traga mai de jos. Gsxr 600-750 sunt pe aceeasi platforma si au nevoie de o turatie minima ca cea de mai sus ptr a tine sub control atat presiunea in sistemul de ungere, inertia relativ mica a subansamblelor si arborelui cat si cuplu motor. Oricat de incepator ai fi (caci nu-ti pune nimeni mana pe gaz) schimba si tu dupa 4000 sau daca asta nu-ti e confortabil atunci treci pe CBR care are un cuplu mai mare si 1l ulei mai mult tocmai ptr asta. Am 2 borduri de GSXR 2001 la cate 50-70euro bucata ptr cei interesati sunati direct. Sunt in mile ambele.Le dau si la schimb cu alte chestii ca oricum le-am gasit intre ale mele de cand aveam 750 ul in SUA... 1329297392[/url]' post='3054565']In randul acelora care s-au apuca de pasiunea asta mai tarziu decat altii.. sport sau cum vrem noi sa-i spunem mai exista o teama.. aceea de a nu tura motocicleta ca se strica.. sau se uzeaza(oricum se uzeaza), crezand ca este autoturism, daca la auto merge motorul cu aprox 3000 rpm relaxat si ai 100km/h .. cu motocicleta turatiile sunt aproape duble, deci merge relaxat undeva la 6000 rpm.. sa zicem, exact cum spunea si Sabin mai sus, nu este nici lubrifiat cum trebuie cand este subturat, uzurile sunt mult mai mari cand este subturat deoarece presiunea pe principalele componente este uriasa, exact cum ai pune un copil sa te traga cu sania sa zic asa.. mersul relaxat si nefortat este optim si tine motorul ceas. Pentru a evita socurile in cutie care nu fac decat sa accelereze uzurile,(se intampla intre treptele 1 si 2 de cele mai multe ori) cand plecam de pe loc cu treapta 1 si acceleram spre treapta 2 scimbarea vitezei trebuie sa fie la peste 5-6000rpm si sa fie pe accelerare nu pe decelerare,timpul de inmuiere al ambreajului si al gazului sa fie rapid si sigur.. nu trag de maneta stau 7 ani dupa care schimb, ca face motorul ca toti dracii, trebui sa fie pe accelerare si manevra rapida, si schmbarea pana la treapta 6 sa fie pe accelerare si putin violenta sa zic asa, cand schimbi si nu se aude nimic atunci atunci ai scimbat perfect. Cursurile alea pe amcart sau oriunde se fac cursuri moto sunt extraordinare pentru cine vrea sa-si accelereze simturile si sa scape cu viata dintr-un banal incident, nu cand se uzeaza cuzinetii ar trebui sa ne intereseze, ci cum sa merg cu motocicleta in siguranta, si ce echipament este potrivit mie. Unele instructaje sa zic asa se pot invata si de la alti motociclisti atunci cand este cazul, gasca, anturajul potrivit, oameni cu copii acasa, nu forjatori de bulevarde de 19 ani.. deci despre motocicleta doar, gume noi daca se poate, presiunea corecta, placute, ulei, restul la service,cand nu te pricepi absolut deloc te duci cu ea la service, poti afla spre ex ca in amortizorul tau de ghidon nu mai este ulei deloc si apari la stiri ca ai pierdut controlul intr-o groapa..., mai important este cum mergem de 1000000000 de ori !!! Daca am mai gresit pe alocuri scuze !! Eu stau intre 6-8000 cand merg la plimbare iar cand vreau sa alerg ajung in 12-13000, sa inteleg ca sunt ok vroiam sa fiu sigur ca merg intr-un regim normal. @ Sabin - cand eram mic visam la CBR, cand am mai crescut R6 si dupa ce m-am maturizat am luat gixxer. Cu siguranta nu o sa trec la CBR Inca o intrebare!Pregatesc schimbul de anvelope pentru noul sezon, care ar fi diferenta intre 180/55 vs 190/50 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu. 55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane... Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei. Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand. Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 1329337477[/url]' post='3054982']190 e lat si strici geometria 600 telui tau. Adica va intra mai greu pe curbe si va mentine curba mai greu. 55 e inaltimea pneului si cu cat e mai mare cu atat esti mai agil dar creste si inertie pe sicane... Nu pot sa iti explic totul ca imi ia 3 ore si sincer tot ce tre sa sti e ca ideal e sa mergi pe standardul motocicletei. Daca mergi intre 12000-16000 atunci da tre sa treci pe alte gume dar nu-ti recomand. Succes si felicitari ptr maturizare (alegere) e cool si suficienta sa ti le dea din toate. 180/55 si 190/50 nu are aceeasi inaltime? Adica nu se calculeaza ca la masini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Sincer nu stiu exact dar cu sigurantza cele 2 ua nu au aceeasi latime, cea despre care iti vorbeam legat de agilitate... Nu stiu calculul respectiv dar am testat atat pe circuit cat si pe strada sa pun 190 pe 600 si nu-i treaba decat daca pui 190-70 17 dar atunci te impiedici de alti factori pe stradal. mergi pe geometria originala sau daca vrei Dunlop GP FATA-SPATE, atunci poti jongla cu inaltimea. Dunlop are talonul foarte tare si poti folosi unul cu inaltimi mai mari dar este de preferat pe Yamaha (cadru flexibil R1-R6) si stil pilotaj derapat!!! Pune marimile originale si ambele acelasi model ptr a merge cursiv si fara picioare de lemn... Schiopatat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Ce as sta si eu intre 6-8000 ehe .. dar trebuie sa mai astept o luna cu zapada asta cat casa.. !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 180/55 asta inseamna 55% din 180 adica 99cm inaltime talon 190/50 asta inseamna 50% din 190 adica 95cm inaltime talon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 mm bre!!! ca nu esti pe off-road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 180/55 asta inseamna 55% din 180 adica 99mm inaltime talon 190/50 asta inseamna 50% din 190 adica 95mm inaltime talon mm bre!!! ca nu esti pe off-road Corect! Mi-a scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) 180/50 unde 50 este procentaj din latimea anvelopei! Editat Februarie 16, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.