Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

ma acomodez imediat,fie ea de 600,750 sau chiar miar,nu asta e problema.

ma intereseaza 600'le pentru ca nu am nevoie de mai mult.

am vrut doar sa nu ma arunc in cumpararea unui exemplar fara a sti despre ce e vorba.

daca mai doreste cineva sa'mi impartasesca informatii/sfaturi,il rog sa o faca prin PM,ca sa nu va poluez topicul dedicat acestui tip de motociclete.

o zi cat mai buna la toti ! :burnout:

Editat de ScoRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu as recomanda un 750, pe langa faptul ca ai mai multa putere ai si alte suspensii, are furca USD, fata de 600 care are furca normala, bascula e ranforsata, ai cuplu mai mare fata de 600, greutatea e aproape aceeasi. Daca te hotarasti sa iei un 750 iti recomand modelul din 2002 sau 2003, e putin imbunatatit. De exemplu la modelul din 2000-2001 STP-ul actioneaza cel de al doilea rand de clapete de aer prin cabluri iar la modelele urmatoare STP-ul e e pozitionat direct pe blocul de injectoare si actioneaza direct clapetele. Iti spun asta pentru ca STP-ul se mai blocheaza din cauza cablurilor, motorul meu e din 2001 si mai patesc uneori asta.

Ca model sunt ok ambele si 600 si 750, sunt fiabile si destul de robuste, in plus fata de alte marci vin din fabrica cu telescop antivoblaj iar suspensiile pe care sunt pe 750 si 1000 alti producatori au inceput sa le foloseasca mai tarziu.

Indiferent ce model iti iei e bine sa verifici discul de frana din partea drepta fata, poate avea joc. Asta e o problema a modelului, eu mi-am schimbat discurile pe fata si am mai intalnit cateva persoane cu aceeasi problema.

Ca sa nu ai surprize la cumparare poti sa iti dai seama de anul de fabricatie si dupa schema de culori a motocicletei si dupa culoarea galeriei de evacuare, modelul din 2000 si 2001 are galeria de culoare neagra iar modelul din 2002 si 2003 are evacuarea cromata. Daca mai ai nevoie de informatii poti sa imi trimiti PM.

Initial si eu am vrut sa imi cumpar un 600 dar imi pare bine ca am luat un 750, e diferenta mare intre ele.

Editat de Alex_gsxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pretenas .. daca vrei sa umbli cu lipituri adica sa repari "cardul" de bord vezi ca se poate repara de nu se vede nimic la un adevarat meserias care sudeaza in argon cu electrozi speciali facand cateva probe sa vada ce material foloseste nu cu sarma de aluminiu folosita la cablaje.(este un nene la mine in aras super priceput.. te face din aluminiu..si este super decent la preturi.. ce ai tu acolo nu cred ca depaseste 100 lei poate 30-50 habar nu am) Aceias problema am avut eu cand am luat motociceta si am dat pe cadru de bord 160 de euro pentru ca nu aveam bucata lipsa.. daca te poate ajuta cu ceva.. am eu cadrul vechi care este complet pe partea dreapta care tu o ai rupta.. daca ai bucata lipsa si ai unde sa-l sudezi(nu la toti ametiti betivi) sau ceva de genul ma ofer sa ti-l pun la posta gratis .. il tin exact pentru cineva care are nevoie.. sa ma ajute si pe mine Dumnezeu in viata sti tu ... legea compensatiei.. blah blah blah :peace: eu in locul tau il sudam decat sa dau 160 si ceva de euro.. dai un semnal daca vrei sa ti-l pun la posta daca ai bucata lipsa din el!!

Te salut, multumesc pentru sprijin :peace: .

Am gasit unul nou nout pe eBay cu 100 de euro, original, am zis ca il fac calumea, nu cu lipituri, oricum nu aveam bucata lipsa din el, a pus idiotul de fost proprietar o tija de rahat...

Oricum, inca o data multumesc pentru sprijin, o sa pun poze dupa ce e gata motorul.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa pastrezi si tu cadrul ala vechi ca este bine de stiut.. poate are cineva nevoie de el sa nu-l aruci la gunoi.. daca vrei sal aruci il iau eu sa am unu de rezerva.. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km

multumesc Geogica ,multumesc baieti

sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul

numai bine

Doamne ajuta

post-33534-0-50564700-1331549520_thumb.jpg

post-33534-0-36534600-1331549408_thumb.jpg

post-33534-0-05063800-1331549427_thumb.jpg

post-33534-0-02406200-1331549449_thumb.jpg

post-33534-0-10445400-1331549467_thumb.jpg

post-33534-0-49324200-1331549485_thumb.jpg

post-33534-0-29856600-1331549503_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km

multumesc Geogica ,multumesc baieti

sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul

numai bine

Doamne ajuta

post-33534-0-50564700-1331549520_thumb.jpg

 

Superba,bujuterie ce sa mai...

Nu uita de bratari la cadru. Sa ai grija de ea si ea de tine :D

 

felicitari si pt rabdare "Good things come to those who wait"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut all! o intrebare am si eu la voi,cei care va pricepeti ...: ce cantite de ulei de furca intra in fiecare JAMBA,ca sa-si faca bine treaba furca?! mentionez ca am un gsx-r 600 2002 ! si ca chestie: tipul asta de ulei Motorex Racing Fork Oil 10W e alegerea buna(defapt asta l-am cumparat deja)? Multumesc celor ce-mi vor da un sfat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km

multumesc Geogica ,multumesc baieti

sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul

numai bine

Doamne ajuta

post-33534-0-50564700-1331549520_thumb.jpg

 

 

felicitari

sa fie intr-un ceas bun si fara evenimente :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumparata de noua din reprezentanta in 2005,toba montata la suzuki,acum are 10600km,tot ce este pe ea + cele stock,cauciucurile sunt noi montatate pt ITP(dar intentionez sa le schimb cu niste power pure ale unui prieten),dupa aceea motocicleta nu a mai fost folosita in 2011 din motive familiale de aceea a si renuntat la ea cat si la motociclism ,( cand am fost sa aduc motocicleta acasa am mai primit o geaca dainese,o casca shoei,o pereche de ghetute noi noute marima 39 au fost cumparata din greseala el purtand 40 toate foarte frumoase si intretinute,i-am spus ca am echipament full dar a zis ca sa le dau si eu ca nu o sa le mai foloseasca,am fost surprins!!!),era plina de praf cand a intrat in curte,am mai mesterit eu azi putin am curatat lantul ,am degresat/sters jantele ..sters praful etc... ii trebuie neaparat o spalare profesionala sa se duca tot praful,vreau sa-i fac SAG`ul,sa-i reglez injectia,aerisita frana,ulei filtre + ce-i face TNG la cdi ecu(nu ma pricep eu cum se numeste operatiunea...)adica o revizie asa k pt 10000km

multumesc Geogica ,multumesc baieti

sper sa va placa ,pozele sunt facute cu telefonul

numai bine

Doamne ajuta

post-33534-0-50564700-1331549520_thumb.jpg

 

Sa o stapanesti sanatos cmd! frumoasa mobra ...asfalt uscat si fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc baieti,o sa revin cu poze mai bune dupa ce o sa o spal,am mers astazi 2 km cu ea pe aici pe strazi ca nu am asigurare,prima impresie : foarte multa putere,am mai mers cu un r1`2006 dar era puturos rau de tot,nu stiu unde poti merge cu asa ceva pe strada,handling foarte bun,mult imbunatatita ciclistica fata de ce am avut inainte 600 si 750 din acelasi an pot spune chiar ca nu se compara,trageai de alea sa le apleci ca de caine mort,sper sa ma impresioneze si mai mult pe curbe,stay tuned!:P

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Oameni buni, salivez si eu dupa un gixer rolleyes.gif

 

Am o mare intrebare: in afara de an, ce diferente sunt intre Gsxr 600 k1, respectiv k2 ?

 

Nici una,k3 are doar un capac redesenat si o alta pompa de frana,galerie de evacuare cromata,rampa de injectie modificata,deci....identic si asta

 

CMD...cat a costat halatu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut all! o intrebare am si eu la voi,cei care va pricepeti ...: ce cantite de ulei de furca(normala) intra in fiecare JAMBA,ca sa-si faca bine treaba furca?! mentionez ca am un gsx-r 600 2002 ! si ca chestie: tipul asta de ulei Motorex Racing Fork Oil 10W e alegerea buna(defapt asta l-am cumparat deja)? Multumesc celor ce-mi vor da un sfat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa pastrezi si tu cadrul ala vechi ca este bine de stiut.. poate are cineva nevoie de el sa nu-l aruci la gunoi.. daca vrei sal aruci il iau eu sa am unu de rezerva.. :friends:

O pastrez sigur, daca va fi nevoie va fi disponibila.

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut all! o intrebare am si eu la voi,cei care va pricepeti ...: ce cantite de ulei de furca(normala) intra in fiecare JAMBA,ca sa-si faca bine treaba furca?! mentionez ca am un gsx-r 600 2002 ! si ca chestie: tipul asta de ulei Motorex Racing Fork Oil 10W e alegerea buna(defapt asta l-am cumparat deja)? Multumesc celor ce-mi vor da un sfat!!!

 

cauta in manualul de reparatie, mai multe detalii nu iti pot da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

43

...de sute.Sa o plimbi sanatos si sa te bucuri de ea

 

As vrea sa schimb si eu k3-ul pe unul mai nou,dar cum suntem la un pas de recesiune tehnica,nu imi mai permit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta in manualul de reparatie, mai multe detalii nu iti pot da

corect. in manual gasesti exact cantitatea. la mine<600din98>intra 550ml in fiecare jamba<cred ca si la tine la fel dar mai bine descarcati manualul de reparatie sa fii sigur> cat despre 10W e destul de subtire si daca esti mai greu sar putea sa ti se para cam barca<daca ai sub 80kg cred ca e ideal>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...