Nikopol Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salut! Ma bag si eu in discutie...cu o problema la Gsxr k750 meu...poate ma puteti ajuta. Merg cu el...ajunge temperatura la 104,105 grade, pornesc ventilatoarele, incepe sa se raceasca si opresc motorul, si peste 5 min, vreau sa plec dar motorul nu mai porneste orice as face...trebuie sa astept sa scada temperatura sub 90grade...si apoi porneste normal... Am mai patit la hungaro pe circuit sa merg cu el...si cu pc3 montat sa se aprinda in accelerare FI si sa nu mai traga chiar sa se opresca motorul, opream porneam din nou mergea iar 5 min apoi iar FI si iar aceeasi poveste. Dupa ce am dat PC3 complet jos de pe motocicleta n-a mai facut decat faza ca nu pornea la cald...HELP... Daca este FI aprins atunci ai si cod de eroare! Intra in dealer mod si fa-i o diagnoza ,astept codul... Ai o mufa in dreptul bateriei ca cea din poza pune un strap de sarma intre cei doi pini ca in poza,dupa care pune contactul...pe bord o sa apara un cod... Din ce se vede nu prea te pricepi,si asa cum a spus cineva de mai sus cu pc si softari ar fi bine sa incerci sa te duci la cineva care stie cu ce se mananca asta ,sa nu faci mai rau decat este ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Salut! Ma bag si eu in discutie...cu o problema la Gsxr k750 meu...poate ma puteti ajuta. Merg cu el...ajunge temperatura la 104,105 grade, pornesc ventilatoarele, incepe sa se raceasca si opresc motorul, si peste 5 min, vreau sa plec dar motorul nu mai porneste orice as face...trebuie sa astept sa scada temperatura sub 90grade...si apoi porneste normal... Am mai patit la hungaro pe circuit sa merg cu el...si cu pc3 montat sa se aprinda in accelerare FI si sa nu mai traga chiar sa se opresca motorul, opream porneam din nou mergea iar 5 min apoi iar FI si iar aceeasi poveste. Dupa ce am dat PC3 complet jos de pe motocicleta n-a mai facut decat faza ca nu pornea la cald...HELP... Cand ai FI aprins fara sa inchizi contactul,pui acel strap in mufa alba si o sa ai cod pe bord...asteptam codul.. Pun pariu ca este C28. Editat Septembrie 10, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nikopol Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salut! Mare dreptate...C28... stie cineva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ai probleme cu STV ideea este ca dupa cate am intanlit sunt si probleme de ECU. Parcurge procedura de verificare din manual pentru STV si daca nu este din legaturi electrice sau motor ..ECU ramane . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nikopol Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ai probleme cu STV ideea este ca dupa cate am intanlit sunt si probleme de ECU. Parcurge procedura de verificare din manual pentru STV si daca nu este din legaturi electrice sau motor ..ECU ramane . Nu vreau sa par cum sunt...dar STV asta ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Nu vreau sa par cum sunt...dar STV asta ce e? Deja cu intrebarera asta sunt nevoit sa-ti spun ca ai nevoie de un mecanic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nikopol Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Pai si ce ai de facut de nu vi pana in Constanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 nu este vorba ca te dai ca rossi dar trebuie sa te dai in siguranta, si sa stimulezi talentul tau cum se cuvine sa zic asa, cu gume vechi sau uzate este imposibil vitezana desigur inveti samergi gresit si te indeparteaza de adevaratele performante ale bolidului, de preferat gsxr .. asa labareala de colo colo merge orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 nu se misca nimic cu vanzare aladin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 nu ma grabesc, plus ca sunt indragostit de motocicleta mea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) "prematur" end of season (expira asigurarea) dupa primul sezon alaturi de k5 nu pot decat sa am cuvinte de lauda,o iubesc enorm,ciclistica excelenta,usoara,frane bune,consum extraordinar de bun pt un miar,cutia de viteza extraordinara ,precisa/rapida ,ambreiajul extraordinar,totul pe k5 este ceva natural si se petrece foarte rapid si precis,senzatiile sunt pe masura ,nu stiu cum tampitii astia de la suzuki dupa acest model 05'06 nu au scos ceva cu care sa rupa gura targului,in viziunea mea au cam ramas in urma si nu inteleg dc,sa aduci dupa aceea o electronica imbunatatita ,ba ambreiaj hidraului si 3 moduri de putere,ba pe fir,ba un far schimbat,ba 2 tobe ba o toba + un nou ceas mi se pare foarte putin pentru iarna am cateva planuri : cauciuri noi ceva soft medium,placute frana sbk5,filtru sport pipercross,schimbat uleiurile/lichidele + ecu hacking toate schimbarile cu ajutorul lui TNG sper sa vina Mosu cu ceva ,sa-i fac si ei cateva cadouri ca merita un minus ,sper sa fiti de acord cu mine - Everyone has a GSXR (for good reason) numai bine Doamne ajuta Editat Septembrie 15, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyocluj Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Buna stie cineva de unde as putea sa cumpar un maner pasager pe rezervor pt un suzuki k5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Louis.de sau cine aduce de acolo paula,koronau...dar este cam scump modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Nu prea, pentru ca sunt gume care "vor" sa mearga fierbinti. Doar vara la temperaturi de peste 35 se incalzesc la o temperatura cat de cat apropiata de cea de lucru. Se si uzeaza mai repede merse la rece. Pt strada, este excelenta anvelopa D211 GP Racer, nu GP. GP racer vine in 3 compozitii - soft, medium, endurance. GP vine in mai multe compozitii, coduri din 4 cifre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 cand/cum folosim endurance vs medium ? in functie de temperatura de afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Buna stie cineva de unde as putea sa cumpar un maner pasager pe rezervor pt un suzuki k5? Si tu vrei sa pui in balantza viatza vreunei fete? Mie nu mi se intimpla, ai sa spui. Nu mi-o lua in nume de rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Eu am pilot power,sunt multumit,primele au fost BT016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Vazusem la un baiat pe forum Dunlop D211 gp ntec 7712 ... M-am gandit ca nu-s prea bune pt RSV ul meu.. Faza proasta e ca oricum NU am bani de gume noi sub nici o forma acum, si vreau sa iau ceva SH da' nu stiu ce sa caut.. Am nevoie de ceva cat de cat aderent,dar sa ma tina. m-am saturat sa-mi tot manance spatele in halu asta (mai nou,si fata mi-o mananca rapid)... Sau mai bine, de ce gume ar trebui sa ma FERESC? (ma refer pt uz stradal, mers ok (semi sportiv ocazional spre rar)) Si aderent si sa tine multe mii de km NU exista. Nu ai bani de cauciucuri, ia-ti scuter de 5cai la roata. Vrei aderentza, scoate banul de la saltea. Mergi si tu mai putin si mai intens, mersul mult hai hui nu te face mai motociclist decit esti. Deci,..., . Crezi ca daca erau cauciucuri si aderente si longevive, nu ai fi aflat pina acum? Cauciucurile aderente nu tin mai mult de 4 000km, si asta in conditiile in care nu le alergi pe autostrada. M-am gindit ca ma gindesc ca nu ma gindeam ca gindesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Vazusem la un baiat pe forum Dunlop D211 gp ntec 7712 ... M-am gandit ca nu-s prea bune pt RSV ul meu.. Faza proasta e ca oricum NU am bani de gume noi sub nici o forma acum, si vreau sa iau ceva SH da' nu stiu ce sa caut.. Am nevoie de ceva cat de cat aderent,dar sa ma tina. m-am saturat sa-mi tot manance spatele in halu asta (mai nou,si fata mi-o mananca rapid)... Sau mai bine, de ce gume ar trebui sa ma FERESC? (ma refer pt uz stradal, mers ok (semi sportiv ocazional spre rar)) 7712 e un medium http://www.bike-promotion.de/pdf/reifen2011/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202011-03-31.pdf Eu pe RSV as pune fata D211 GP Racer medium sau soft si spatele Sportsmart daca as considera ca se duce prea repede. Daca n-ai probleme cu banii pune si spatele tot GP racer Endurance. Pune o fata moale si aderenta pt strada. Eventual cumpara o anvelopa noua. Spatele poti sa-l pui mai tare. Ala conteaza cu adevarat daca te duci pe curbe, nu la mersul pe drumuri drepte, autostrazi, etc. Daca e sa iei SH-uri D211 GP, cauta hard-urile. Alea tin cel mai bine la rece. Asa sunt recomandate si in link. Hard la rece, soft la cald. Editat Septembrie 17, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 asa e si cu GP racer? endurance @ rece si medium peste 30grade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Bai Adriane trebuia sa faci armata sa vezi acolo cum se bate salamul de tine degeaba, Eu il cunosc pe JAGI si nu este deloc arogant.. asa se exprima el, daca ne gandim cati pusti corditi intra pe forum omul este ok, Cum sa se exprime sa stea in genunchi pe coaja de nuca cand scrie.. hai sa fim mai toleranti si sa ne acceptam asa cum suntem. Si nu te mai enerva ca ajungi la depresii care-ti afecteaza irecuperabil gandirea.. spun din experienta. Cat despre cauciucuri are dreptate.. cauciucuri noi se preteaza doar alora care le pasa de viata lor si sunt dornici sa descopere cat mai multe despre motociclism.. pentru fitze si pute, dat ture prin oras cu 200 sunt bune orice gume si de 10 ani.. doar ca daca faci o franare violenta incercand sa scapi cu viata dintr-un incident banal este posibil sa derapezi, in schimb cu gumele noi a fost un simplu incident.. despre asta este vorba, sh merg puse doar daca sunt proaspete, si eu sunt tot un baiat cu posibilitati reduse si nu ma deranjeaza 12 milioane in buzunar.. dar dai odata si le ai un sezon poate doua, se merita.. sh bune mai jos de 100 -ica de euro nu gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 asa e si cu GP racer? endurance @ rece si medium peste 30grade? La GP racer e cum te tine buzunarul. Cu cat ai mai multi bani, te dai mai soft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Ce-aveti ma? Oleaca de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Daca vrei sa faci misto de JAGI poti sa-i spui ca el se da cu motocicleta pe an cateva ore.. aprox 2-6 ore in functie de cum se cade (ce este drept in regim de pista ) iar noi ne numim motociclisti.. mergem zile intregi pe an,, Baietii care se duc doar la pista se numesc piloti.. nu motociclisti Femei noi? Adica sunt o consumabila si ele no? A ras de toate femeile astept replica. Mergi cu ce gume vrei tu nu te obliga nimeni sa pui noi.. doar ca atunci cand esti la un anumit nivel.. esti sau vei ajunge.. practic este imposibil sa mergi safe cu vechituri.. nu sunt eu vre-un expert spun din experienta.. prin oras nu se cunoaste.. nu se simte dar cand vrem nitica putina de curba sa termina smecheria.. Un prieten bun si-a luat motocicleta de o luna,dupa o semiserviceare primul aspect au fost gume noi.. dupa 3 sapt. de plimbat.. intre noi, mai mai sa dea cu genunchiul de jos.. era imposibil cu vechituri, mereu aminteste cat de mult l-au ajutat cauciucurile. Editat Septembrie 18, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 E clar,cu gume panarama risti sa o belesti mult mai rapid, si gume bune (noi) vor ajuta in orice situatie,dar parerea mea ca putine locuri sunt unde poti incerca 'baieteli' cu motoru pe strada... In alta ordine de idei, ce spune Jagi este perfect adevarat. A spus-o chiar el ca nu are intotdeauna cel mai bun ton, dar trebuie sa treci peste asta si sa iei doar esenta, adica sfatul. Din punctul meu de vedere, mai naspa ai fost tu, cu injuraturile alea, dar asta e alta poveste. Ca sa revin la povestea cu gumele, eu ma dau de 2 sezoane doar cu gume sh. Sunt ala de are moto de 6.000 Euro, dar se da cu sh-uri. Folosesc GP-Racer-uri si sunt mai mult decat multumit. Le iau cu un DOT cat mai recent si cu alea ma distrez. Si daca arunci un ochi in video-ul de mai sus, poti sa vezi ca distractia e maxima. Ia-ti sh-uri bune si simte-te bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.