aladin1 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 NU prea are de unde sa se adune pilitura dar nu te contrazic ca nu am studiat fenomenul si tind sa-ti dau putina dreptate. Te contrazic in schimb cu amortizorul de ghidon, am desfacut unul bucati sa vad ce este in el.. si nu exista frecare decat pe simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyocluj Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 In RO nu are nimeni. E vreo 70$ ,adus aici. Eu am luat pt R1, 600RR. Am un vinzator care declara valoare mica , sa nu platesc tva. ok mersi frumos o sa caut pe afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Aladin trimite ce ti-am cerut te rog frumos Read: Not yet read Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
InMate Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Fericit posesor de 2 luni si 3200km al unui GSXR-600 din 97. Primul meu motor, deci prea multe impresii avizate nu pot avea, dar mie cel putin mi s-a potrivit ca o manusa. O pozitie de condus excelenta la cei 1.70 ai mei, putere cat cuprinde dar perfect controlabila, mi-a iertat o gramada de greseli de incepator, ciclistica ce imi depaseste de prea multe ori momentan capacitatile de pilot. Ce-mi mai place la ea: un portbagaj generos sub saua pasagerului comparativ cu alte motociclete. Pot sa tin in el spray-ul de pana, un tricou de schimb, o stica de cola la 1l plus un sandwich si trusa de scule cu care a venit Apoi saua pasagerului nu este o gluma proasta ca la modele mai noi supersport, chiar se poate sta pe ea si la un drum mai lung. Ce nu-mi prea place la ea: farul care desi are o lumina puternica bate prea scurt pana si pe faza lunga. Nu e o problema la farul meu, am oglinzile perfecte si am vazut si am comparat-o si cu alte GSXR-uri. Practic noaptea pe drumuri neluminate nu pot avea o viteza mai mare de 50kmph si cred ca si la viteza asta distanta de franare o depaseste pe cea de vizibilitatea. Si ce anume probleme ai avut cu el de la schimbatul in jdemii de ture? Eu cum scap din oras numai asa schimb, de asta mi-am si luat motor sport, pentru acceleratii. Eu am ceva probleme cu el, insa nimic de neasteptat la un motor cu asemenea varsta: un telescop de pe fata "lacrimeaza" ulei si garniturile imbatranite la paharele carburatoarelor scapa benzina => gasesc benzina sub el cand il las mult parcat. Ca incepator ce sunt nu pot sa am o opinie prea avizata. Mie insa mi se pare un motor excelent exceptand mersul prin oras. Pentru mine nu e asa mare problema, insa ma gandesc la saraca cutie care vede neutru -1 -2 de 10 ori pe minut si la ambreiaj care sta semicuplat la mersul printre masini la stop. Pozitia pe el mie mi se pare foarte buna pentru o vitezana, bine eu am si 1.70m si nici nu poti sa ai prea multe pretentii de la un supersport prin Bucuresti in materie de confort. Ca sa opresti acea lacrimare la carburatoare,iti cumperi un tub de silicon de etansare victor reinz (se gaseste la orice magazin de piese) desfaci frumos caburatoarele le cureti,degresezi partea unde calca garnitura,inclusiv garnitura cu spirt,lasi sa se usuce,apoi aplici un strat foarte subtire de silicon de etansare (ATENTIE,PE CAPAT) cat mai spre exterior,sa prinda jumate din guma si partea metalica a capacului,pt ca atunci cand inchizi si strangi capacul sa iasa in exterior excesul si sa nu ajunga pe plutitor,eu am avut problema cu un carburator ce lacrima si asa am rezolvat-o. Tin sa spun ca acea pasta rezista la +300 grade C si la -50 grade C si nu este dizolvata de carburanti,deci nu o sa ai aprobleme,iar la urmatoarea curatare de carburatoare cand desfaci carb,pasta se ia foarte usor. Oricum inainte de a te apuca de aceasta operatie,eu zic sa verifici furtunul de benzina ce duce de la pompa la carburatoare,se poate sa iti curga tot timpul nu doar cand sta dar in mers nu observi asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=suoUdLUSXJg#! Editat Februarie 14, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyocluj Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Daca nu vrei sa dai atatia bani pe grip-uri se pot confectiona destul de frumos insa iti trebuie cauciucul acela. Poti lua de pe ebay cauciuc autoadeziv, texturat, apoi faci un sablon si il decupezi cum vrie tu. De asemenea este pe svrider.com este un tip care le face contra la 35 de dolari, are sabloane, face pentru multe tipuri de moto. Ok mersi frumos o sa ma interesez si la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcalu Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Salutare, Ma alatur si eu voua cu un GSXR 600 K1 si vin cu o rugaminte la voi, ma poate ajuta cineva cu un User's Manual pentru motoreta mea? Am tot cautat online dar nu am gasit decat manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Stiti daca sunt compatibile urmatoarele piese; amortizorul spate,CDI,amortizor voblaj de K4 600 la K3 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 intreaba-l pe TNG,el stie mult mai mult decat noi ce capacitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 intreaba-l pe TNG,el stie mult mai mult decat noi ce capacitate? Suzuki gsxr 600 srad, an 2000, filtre + uleiuri schimbate in vara, placute de frana ceramice care au doar 600 de km, carene si vopsea originala si mi a mai zis el ceva la telefon dar am utiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 E mult mai important sa aiba caucioacele ok decat schimbul de ulei facut Trimite un pm lui Tng sau indraneste maine sa il suni la o ora de bun simt...cauta si un 750,ala e mult mai turbat decat 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu Incearca sa demontezi senzorul de neutru si sa-l cureti putin cu alcool sau benzina. Daca nu merge trebuie inlocuit,dar pana atunci sa poti merge cu ea trebuie sa faci un strap in mufa senzorului partea cu instalatia...ti-am pus poza. ATENTIE!!! Daca faci asta o sa poti pleca si cu cricul lasat.deci sa fii atent mereu la lucrul asta pana rezolvi problema. Atasat ,mai ai si schema sistemului sa intelegi cum functioneaza. Cu respect TNG! PS la fel de bine poti pune strap si in mufa intrerupatorului de la cric Editat Februarie 15, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 biancocelleste, pariu ca nu e original carenajul ala(cel putin frontal-lateral).. dar asta nu inseamna ca nu arata FOARTE BINE pentru o motoreta de 12 ani! Sper sa fie ok, si putina atentie nu strica. Eu sper ca ii dai si lateralele jos inainte sa o cumperi just to be sure. Oricum, arata intr'un mare fel pt un srad..am vazut niste cazaturi pe bikeshop de te inchinai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Baieti am gasit un srad din 2000 la un pret ok, arata f bine in poze, are placute de frana si mai multe chestii schimbate, singura hiba ar fi ca uneori nu functioneaza butonul de neutral si atunci cand pui cricul moare motorul.chestia asta poate fi o mufa care nu e prinsa bine sau senzorul futut dar din ce am vazut pe net nu ar fi mare bai sa se rezolve plus ca nu m ar deranja asa mult pentru moment. Sambata merg sa il vad si daca ati mai auzit ceva de problema asta orice feedback e bine venit. Multumesc si sper ca luni sau marti sa mi va altur si eu Sa inteleg ca esti pe cale sa-ti achizitonezi suzuki dulap, una dintre cele mai urate motociclete posibil Bossule, frumossule, fii atent: Nu o lua pana nu-i faci test de compresie. Tocmai segmentez un motor de SRAD 750 , cu foarte putini km pe bord se pare. In rest e bine, cauciucuri bune, placute bune, ulei schimbat.... compresie 8 Nu te grabi si nu te bucura la bani putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Sa inteleg ca esti pe cale sa-ti achizitonezi suzuki dulap, una dintre cele mai urate motociclete posibil Bossule, frumossule, fii atent: Nu o lua pana nu-i faci test de compresie. Tocmai segmentez un motor de SRAD 750 , cu foarte putini km pe bord se pare. In rest e bine, cauciucuri bune, placute bune, ulei schimbat.... compresie 8 Nu te grabi si nu te bucura la bani putini. Tocmai de aceea o vad sambata si daca consider ca e ok ( atat cat ma pricep ) vin si la mataluta pentru o inspectie. Nu ma zgarcesc ca apoi sa plang biancocelleste, pariu ca nu e original carenajul ala(cel putin frontal-lateral).. dar asta nu inseamna ca nu arata FOARTE BINE pentru o motoreta de 12 ani! Sper sa fie ok, si putina atentie nu strica. Eu sper ca ii dai si lateralele jos inainte sa o cumperi just to be sure. Oricum, arata intr'un mare fel pt un srad..am vazut niste cazaturi pe bikeshop de te inchinai... Acum na, la banii astia e cam cea mai buna motoreta pe care am vazut-o pe toate siteurile posibile Incearca sa demontezi senzorul de neutru si sa-l cureti putin cu alcool sau benzina. Daca nu merge trebuie inlocuit,dar pana atunci sa poti merge cu ea trebuie sa faci un strap in mufa senzorului partea cu instalatia...ti-am pus poza. ATENTIE!!! Daca faci asta o sa poti pleca si cu cricul lasat.deci sa fii atent mereu la lucrul asta pana rezolvi problema. Atasat ,mai ai si schema sistemului sa intelegi cum functioneaza. Cu respect TNG! PS la fel de bine poti pune strap si in mufa intrerupatorului de la cric Multumesc, stima! Oricum, pentru moment daca imi face figuri nu ma deranjeaza sa o pornesc din a 1 a cu ambreiajul actionat M am linsitit sa vad ca exista solutii, nu prea am gasit multe topicuri pe net despre problema asta E mult mai important sa aiba caucioacele ok decat schimbul de ulei facut Trimite un pm lui Tng sau indraneste maine sa il suni la o ora de bun simt...cauta si un 750,ala e mult mai turbat decat 600 Tu ai ce ai cu gumele ) Omu mi-a zis ca sunt 85% vezi doamne. Daca aveam smartphone le faceam poza si ti le trimiteam sa iti dai cu parerea ) Oricum isi va da si nenea cezar cu parerea overall Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Tocmai de aceea o vad sambata si daca consider ca e ok ( atat cat ma pricep ) vin si la mataluta pentru o inspectie. Nu ma zgarcesc ca apoi sa plang Eu doar iti sharuiam din experienta cu motocicletele mai vechi. Poti sa o verifici oriunde atat timp cat o verifici si, dupa mintea mea, cu test de compresie neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Mai cauta si tu, doar n-o sa primesti tot timpul de-a moaca Pirelli sigur da update de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) GSXR-istilor cu exprienta. Are cineva chef maine de o bere pe la 12 asa ? :-" Punct de intalnire avionul de la Colentina UPD: Invitatia e valabila pentru o singura persoana ) Am uitat sa zic, eu dau berea! Editat Februarie 15, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 care este treaba cu acele furtune care se conecteaza la acele clapete(cred) si ce ar trenui sa treaca prin ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 care este treaba cu acele furtune care se conecteaza la acele clapete(cred) si ce ar trenui sa treaca prin ele? Se leaga la airbox si sunt pentru o presurizare a camerei de nivel cand spune CDI, care trimite tensiune pe acele doua electrovalve, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nici nu realizam noi cat de mult inseamna sa-ti spuna un "anonim" filantrop exact ce vrei sa sti !! Multumim omule ca existi !!!!! Azi am bagat vre-o 50 km de oras.. a fost superb !!!!!!!!!!! Deabea astept sa vina vara !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Se leaga la airbox si sunt pentru o presurizare a camerei de nivel cand spune CDI, care trimite tensiune pe acele doua electrovalve, Multumesc.mare om Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 GSXR-istilor cu exprienta. Are cineva chef maine de o bere pe la 12 asa ? :-" Punct de intalnire avionul de la Colentina UPD: Invitatia e valabila pentru o singura persoana ) Am uitat sa zic, eu dau berea! Ce zgarciog esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Ce zgarciog esti Nu's zgarciog ma, sunt amarat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.