Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

cand te trezesti noaptea sa te duci la baie si te uti in oglinda esti sincer cu tine macar atunci ?

Cand am timp caut eu posturile alea sa le dau replay,nici macar cand ma uit in oglinda nu incerc sa ma mint singur.Nu am nici un motiv.Eu nu ma dau pe-o roata cu mobra pe la nunti pentru atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce te-ai basicat asa ma zeule.. am zis ca faceti 300 Km pe an de fricosi sa nu muriti pe strada? Ma asteptam de la tine la un dialog matur si sunt sincer dezgustat de ce ai scris public.. numa presupuneri ale tale ...!! Ce crezi tu..!! Ce poola mea as avea cu tine sau oricine?

De unde sti tu cum merg eu ? Ce drek bai Jagi mancam cct ce facem? Te trezesti asaaa.... in fata tastaturii? De unde sti tu ca nu stiu fiecare reglaj in parte ce face? te trezesti vorbind aiurea pe bune!! Nu credeam ca explodezi asa.. Eu am punctat niste chestii in schimb ce tu o dai in carate cu mine. Ce te face sa crezi ca am ceva cu tine nebunule ? Intr-o eventuala intalnire a noastra primeai un calduros strans de mana sincer si vorbe din suflet, cum fac de obicei cu prietenii in cazul tau un simplu cunoscut dar acum am rezerve.. abserv ca tu esti frustrat rau.. te umflii din nimic si o dai si public, ce am scris de tine sa ma jignesti..? Sau oricum te pipi pe mine ca nu avem nimic in comun si nu castigi nimic de pe urma mea noo ?

cat despre damb crede-ma ca scrisesem juma de pagina dar pana la urma fiecare merge cu suspensia setata cum vrea.. cert si foarte foarte sigur este ca tu daca ai furca beton si ai luat un dambulet cand esti cu genunchiul pe jos ai zburat instant din sa.. te trezesti si realizezi ce ai patit cand esti in tufe si maracini DACA MA CONTRAZICI INSEAMNA CA NU AI KM PE DRUMURILE PUBLICE.. sau vorbesti din auzite... si eu daca o am reglata sa copie denivelarile cum ii spun eu in mintea mea, adica sa se muleze dupa denivelari intr-o mica masura.. cu un rebound rapid dar totusi progresiv, pentru a mentine permanent contactul cu solul.. exact cum NU face atunci cand este setata reis cum spui tu.., reusesc sa iau virajul fara probleme.

Cati nu au venit la pista cu motocicleta de strada si v-a mucificat pe voi astia mai slabutii..? Am un exemplu sa-ti dau daca mai tii minte: serres cct pansat circuitul pooli In 2008 daca nu ma insel sau 2007 A venit un baiat (aparent banal.. el fiind un pilot nascut super talent.. ) cu un rr1000 repsol din acelas an(ATENTIE prima motocicleta) si le-a dat temelie astora mai de duzina care fac rosbk Se numeste Bogda Mihalcea (rupe site-ul in doua acuma) un om simplu cu motocicleta stok si a scos 1, 34 sau 1,32 nu mai stiu exact , Traieste nu a murit, este ok are 2 copii,, merge pe enduro a lasat strada ,, fara stendere incalzitoare, reglaje , a venit pt prima si singura data si a dat cu umplutura de pamant. Ce mai spunem acuma.. ? Sau Corin Petrisor dar a fost mai linistit dar tot a scos timpi mai buni decat multi de pe acolo.. Spun din memorie adica pot exista greseli..

Eu postasem binedispus cu zambetul pe buze.. usor mistocar cu sbz-ul si tu ce faci ? Ma puteai lua la misto in acelas mod daca erai destept !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cei mai tari raidari sunt spectatori de la serres,care se amagesc singuri(cat sunt de buni) cand vorbesc in fata oglinzi

Partea proasta e cand inceri sa ii aduci cu picioarele pe pamant.Incep sa injure si ii blestema pe uoameni rai care il trezesc din masturbarea egoului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai omule ma faci sa rad.. nu exista acel post in care eu iti rog tie moarte, doar sa ai pe cineva moderator sa faceti misto de mine..

 

incercai sa te dai cocos cum o faci si acum dar erai dus in limitare pe viata si pe moarte.. si ai trantit tu o minciuna salvatoare la care eu am spus " sa intre ala intr-un tir care minte? " sau ceva de genul, Oricine stie sa citeasca intelege ce am vrut sa spun.. dar tu stiind ca minti ai spus ca-ti rog moartea..

 

Wayne suntem doi useri pe forumul asta si eu sunt dispus de mai mult timp sa comunic cu tine, chiar si indirect, nu-mi place sa ma cert cu nimeni.. si nu urasc pe nimeni ma refer la oameni.. sunt sigur ca daca trecem niste orgolii personale putem sa si comunicam omeneste. Nu sunt sensibilul pooli dar incerc sa-mi fac viata frumoasa.. chiar si aici pe forum unde pot sa te ignor sau sa ma ignori.. unde nu conteaza cine sunt nu conteaza cine esti, conteaza doar cuvintele puse intr-o ordine!!!!!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Haladine

Injuraturile si ironia sunt normale in mediul virtual,e usor sa tastezi ce iti trece prin cap si cu totul altfel am conunica face to face

Am observat ca tu nu realizezi(rationezi) si te arunci la injurii si blesteme.A mai spus un tip ca pe net putem sa fim cea ce nu reusim in viata reala,dar hai sa ne limitam la caterinca,ironii si ceva injurii,fara blesteme.In frustrarea ta tu fix asta ai facut,m-ai blestemat

Am observat ca esti un bun oralist..... la batut campii.Rezuma la cea ce esti,nu mai blestema oamenii,daca te simti un om slab,trage de fiare sa intaresti caracterul(sau i-a medicamente).Nu face afirmatii belicoase pe forum cu infipul in stalp si sariutul in fata camionului/tirului

Credibilitatea ta dupa aceste afirmatii e mult sub o pentru mine,e clar ca ai nevoie de ajutor specializat

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dau curs discutiei.. doar ca vorbele tale daca nu sunt insotite de textul meu nu fac doua parale. Arunci cu rahat in ventilator asta faci tu acum.. nu te mai saturi.. cauti cearta cu oricine. te stie tot forumul !!! Trist foarte trist !! Este si o melodie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo liviu,felicitari ,pune pe ea niste cauciucuri noi si asfalt uscat,

uita de toba ca nu ai ce sa-i mai faci acum e compromisa treaba cu ea

sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa te bucuri de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super fiabil motorul.. am avut si eu exact acelas model, foarte puternica se ridica imediat.. sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!! Ce mai are din carbon ?

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e super titanul taiat,asa fac "tinerii" taie toba in speranta ca o sa se auda mai tare =>in final ca fac mai mult rau decat bine

ce tampiti si producatorii de tobe,nu le faceau ei mai scurte daca era bine pt motocicleta ?sa scada costurile sa o poata vinde putin mai ieftin

sa te bucuri de ea Liviu >:D<

asta a fost doar o paranteza

cat a costat suzeta?

felicitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. cmd-ule, baiatu asta de cel mai probabil ii iau motoreta are toba taiata si muflata sau nu stiu, ceva de genul. This is bad right ?

2. un bucurestean de p'acilea imi imprumuta si mie sambata un gadget de masurat curentul din baterie ? il returnez in maxim 2 ore si nu oricum ci calare pe mobra :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e vorba de motocicleta aceea cu "clipul" are toba originala ,nu e taiata poate in interior sa fie scose sitele dar nu cred,e prea mare bataie de cap si suna a tabla goala daca era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifrim reccomended.JPG

 

update de info!

 

83760d1296158074-190-55-17-5-5-rear-146-

 

190/55 si 180/55 pe janta de 5.5 pastreaza acelasi profil. Roata spate va avea un diametru putin mai mare.

Avantaje: pata de contact mai mare, poti inclina motocicleta mai mult pe viraje, intri mai bine in viraje si e mai stabila.

Dezavantaje: guma 190/55 e putin mai scuNpa, posibil sa fie nevoie sa se umble la suspensii/geometrie, posibil sa fie nevoie de schimbat raportul de transmisie finala, tranzitie usor mai greoaie in sicane.

Si pe forumurile straine se discuta problema. La nivelul amator nu e foarte bine inteleasa situatia pentru ca nu se exploateaza gumele la maximum. cand ajung insa sa nu-ti mai ajunga guma pe inclinare te convingi singur ca ai nevoie de un cauciuc mai lat (si mai inalt).

Eu imi pastrez parerea ca 190/55 e mai bun pe roata de 5.5, decat 180/55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumim mult de tot pt informatii Cesar ,nu am stat sa te contrazic ,nu-mi sta in caracter si nici nu sunt in masura sunt atehnic,ai vazut ca eu te intreb si pe tine ,doar ca ai zic ca pirelli sigur recomanda janta de 5.5" pt 190 si am vrut sa updatez informatiile

numai bine

Doamne ajuta



poza aceea pe care o expui nu este facuta pt profilul cauciucului pe o janta de 5.5" , ci profilul diferitelor dimensiuni pe o janta ideala !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tabelul ala mai e o dimensiune: 180/60. De ce oare? :)

Sunt curios cati au vazut o astfel de anvelopa in realitate.

Cat timp se poate pune pe o roata de 5.5, un cauciuc 195/65 R17, chiar nu vad montarea unui 190/55 pe roata de 5.5 drept o problema.

 

Omu pana nu incearca nu stie ce-i mai bun pt el.



ci profilul diferitelor dimensiuni pe o janta ideala !

 

Din cate stiu eu e profilul pe janta de 5.5. Sper ca nu am informatia gresita. Tocmai comparatie intre profilul diferitelor dimensiuni pe respectiva janta se urmarea (si cred ca se facuse ca o contrarecomandare pt montatul gumei 190/50 pe 5.5)

Defineste janta ideala :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin janta ideala inteleg ce recomanda producatorul ,nu pe ce se recomanda/alearga la curse

urmaresc BSB in ultimul timp de acolo am aflat ca cele de 600 merg pe 180/60 si o fac extraordinar ,toata lumea e multumita si eu cred in sinea mea din ce spun oamenii pe forum ca este super super buna alegerea 180/60 pe o janta de 5.5"

eu daca aveam 600 alegeam 180/60 fara sa ma gandesc prea mult pe 5.5" ,daca am 1000 si 6" aleg 190/55 nu 200/55,multe modele nu au beneficiat de tehnologia actuala a cauciucurilor,au evoluat enorm

Cesar eu nu sunt in masura sa vorbesc cu tine despre asa ceva ,imi cer scuze ,am prea putine informatii ,cum sa ma contrazic eu cu tine cand eu te intreb in legatura cu asta

multumesc mult de tot

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin janta ideala inteleg ce recomanda producatorul ,nu pe ce se recomanda/alearga la curse

urmaresc BSB in ultimul timp de acolo am aflat ca cele de 600 merg pe 180/60 si o fac extraordinar ,toata lumea e multumita si eu cred in sinea mea din ce spun oamenii pe forum ca este super super buna alegerea 180/60 pe o janta de 5.5"

 

Da, alta guma, nu 180/55. Cauciuc mai inalt dar si "oleaca" mai lat. Oare de ce? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...