Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi.

 

verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii.

merci frumos de sfaturi, in weekend o sa ma duc la ea si asta fac....merci inca odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998.

Ai un contact imperfect pe alimentare generala, baterie,sigurante,mufe etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri?

Nu trece va ramane in baie si cu fiecare schimb se va elimina.

Esti sigur ca acum nu mai curge?

Ai aliniat bine ai aliniat bine tarodul cad ai dat filetul?

Banuiesc ca ai trecut la 16 cu 1.5

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

De ce nu o donezi sau o arunci? indreptatul+ vopsirea costa cat una in stare buna fara investitii

Cat ceri tu pe ea plus indreptare si vopsire o sa fie mai scumpa decat una in stare buna.Pretul pierdut pe drum si combustibilul nu le pun la socoteala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai donat deja lucruri. Asta nu este gratis dar pretul e modic. Janta nu este a mea. Are si tampoanele de cauciuc de la hub-ul suportului de foaie.

Nu am scris nicaieri cat cere proprietarul pe ea ;) Sa nu ne aruncam in presupuneri.


Culoare alba, daca are vreo importanta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi pe la suza..si am vazut de unde vine fasaitul de care va spuneam de el.....era furtunul mic care iesea din radiator, din cauza faptului ca era strans colierul peste masura, s-a ciupit intrun loc si scapa presiune pe acolo. Multumesc lui gix pt sfaturi. Deci cred ca in vara cand o sa vina cele 35-40 de grade...mare belea o sa fie cu temperatura la care o sa ajunga suza mea.....acum..pe loc 105...in mers pe temperatura de acum sub 96 nu a scazut....cand m-am urcat pe ea, pana sa plec a ajuns la 105....a plecat ventilatorul...si mare pala de caldura ce a venit pe langa ram air....sa vezi show cand o sa fie foarte cald afara, la semafor...sa plece si ventilalatorul....o sa fie ceva de vis....si asa nu aveam nevoie de OO si de par pe picioare!!!:)

Editat de ady_zzr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez (gratis) bateria de pe mobra mea -Toplite YTX9-BS

in iarna a stat la reincarcat iar in WE a pornit din prima fara nici o problema.

 

Imi doresc sa ajunga la cineva care chiar are nevoie.Exclus pt a fi vanduta!

 

Un sezon fara incidente va doresc :scooter:

post-41390-0-30816000-1363457075_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am fost azi pe la suza..si am vazut de unde vine fasaitul de care va spuneam de el.....era furtunul mic care iesea din radiator, din cauza faptului ca era strans colierul peste masura, s-a ciupit intrun loc si scapa presiune pe acolo. Multumesc lui gix pt sfaturi. Deci cred ca in vara cand o sa vina cele 35-40 de grade...mare belea o sa fie cu temperatura la care o sa ajunga suza mea.....acum..pe loc 105...in mers pe temperatura de acum sub 96 nu a scazut....cand m-am urcat pe ea, pana sa plec a ajuns la 105....a plecat ventilatorul...si mare pala de caldura ce a venit pe langa ram air....sa vezi show cand o sa fie foarte cald afara, la semafor...sa plece si ventilalatorul....o sa fie ceva de vis....si asa nu aveam nevoie de OO si de par pe picioare!!! :)

Se incing destul de tare in oras,sa vezi pe canicula cum urca la 113-115 cu toata stradania ventilatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ti-am zis ca doar nu se invarte? restul functioneaza ca inainte.....

ai grija sa nu fie releul de pornire...clicul ala daca se aude pe motor...sunt carbunii...daca se aude in alta parte....releu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Dupa ceva timp de cand urmaresc acest topic, cu bune si rele, sunt nevoit sa postez si eu aici pentru cateva pareri/ideei. Vineri am fost plecat cu motoreta ( k1 ) am ajuns unde trebuia, iar cand am dat sa plec, nu mai pornea, adica ii puneam contactul, acul de la turometru facea tura de verificare,butonul de stop engine era in pozitia de on, se aude sunetul de la injectie, iar cand apasam butonul sa pornesc nu se intampla nimic, nici macar nu invartea electromotorul. Pur si simplu nu se intampla nimic; mentionez ca nu e o problema de baterie, e cumparata anul trecut, a stat la caldura iarna asta etc. Dupa vreo 20-30 min de stat pe langa mobra ( timp in care am tot incercat sa o pornesc ) a luat-o pana la urma. Cand am ajuns acasa am repornit-o dupa 2 min, a mers, dupa alte 5 iar nu a mai vrut. Mi-a mai facut si inainte asa dar dupa ce ii puneam contactul de 2 ori o lua.

In mers se comporta f bine, nu prezinta nici o problema.

 

La mecanica nu sunt cel mai tare, asa ca apelez la voi. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi ? Sau e nevoie sa mergem la doctor pentru vaccinul antigripal ? ca tot a venit primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Dupa ceva timp de cand urmaresc acest topic, cu bune si rele, sunt nevoit sa postez si eu aici pentru cateva pareri/ideei. Vineri am fost plecat cu motoreta ( k1 ) am ajuns unde trebuia, iar cand am dat sa plec, nu mai pornea, adica ii puneam contactul, acul de la turometru facea tura de verificare,butonul de stop engine era in pozitia de on, se aude sunetul de la injectie, iar cand apasam butonul sa pornesc nu se intampla nimic, nici macar nu invartea electromotorul. Pur si simplu nu se intampla nimic; mentionez ca nu e o problema de baterie, e cumparata anul trecut, a stat la caldura iarna asta etc. Dupa vreo 20-30 min de stat pe langa mobra ( timp in care am tot incercat sa o pornesc ) a luat-o pana la urma. Cand am ajuns acasa am repornit-o dupa 2 min, a mers, dupa alte 5 iar nu a mai vrut. Mi-a mai facut si inainte asa dar dupa ce ii puneam contactul de 2 ori o lua.

In mers se comporta f bine, nu prezinta nici o problema.

 

La mecanica nu sunt cel mai tare, asa ca apelez la voi. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi ? Sau e nevoie sa mergem la doctor pentru vaccinul antigripal ? ca tot a venit primavara.

 

nu stiu daca se aplica asta si la modelul pe injectie, acelasi lucru l-am patit si eu si problema era contactul prost al mufei de la pompa de benzina. verifica asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...