THE VADER Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii. fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi. verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi. verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii. merci frumos de sfaturi, in weekend o sa ma duc la ea si asta fac....merci inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Pentru nimic,numa bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Am si eu o intrebare poate stie cineva mai concret. Se potriveste roata fata de la un gsr 600 2008 la un gsxr 600 tot 2008? Dupa cum stiti la gsxr furca este upside down. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998. Ai un contact imperfect pe alimentare generala, baterie,sigurante,mufe etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Poate fi din minusul de ;la baterie sa nu faca contact cum trebuie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri? Nu trece va ramane in baie si cu fiecare schimb se va elimina. Esti sigur ca acum nu mai curge? Ai aliniat bine ai aliniat bine tarodul cad ai dat filetul? Banuiesc ca ai trecut la 16 cu 1.5 Editat Martie 14, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawaba Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Am o curiozitate ! Cam cati km duce un motor de Srad 750 ? Am avut vre-o 4 Srad-uri , unu din ele avea 69 de mi de km si mergea perfect ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Am o roata spate de GSXR 600 K1-K3, lovita, indoita pe o parte. O dau pe un pret de nimic si va trimit la cineva care v-o repara si v-o face perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 De ce nu o donezi sau o arunci? indreptatul+ vopsirea costa cat una in stare buna fara investitii Cat ceri tu pe ea plus indreptare si vopsire o sa fie mai scumpa decat una in stare buna.Pretul pierdut pe drum si combustibilul nu le pun la socoteala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) Am mai donat deja lucruri. Asta nu este gratis dar pretul e modic. Janta nu este a mea. Are si tampoanele de cauciuc de la hub-ul suportului de foaie. Nu am scris nicaieri cat cere proprietarul pe ea Sa nu ne aruncam in presupuneri. Culoare alba, daca are vreo importanta. Editat Martie 14, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 @TNG mersi mult, am dat cu 16 si am un buson de 28 acum i-am pus 1L de agip sa stranga spanu si acum il scot sa pot pune ulei bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Am fost azi pe la suza..si am vazut de unde vine fasaitul de care va spuneam de el.....era furtunul mic care iesea din radiator, din cauza faptului ca era strans colierul peste masura, s-a ciupit intrun loc si scapa presiune pe acolo. Multumesc lui gix pt sfaturi. Deci cred ca in vara cand o sa vina cele 35-40 de grade...mare belea o sa fie cu temperatura la care o sa ajunga suza mea.....acum..pe loc 105...in mers pe temperatura de acum sub 96 nu a scazut....cand m-am urcat pe ea, pana sa plec a ajuns la 105....a plecat ventilatorul...si mare pala de caldura ce a venit pe langa ram air....sa vezi show cand o sa fie foarte cald afara, la semafor...sa plece si ventilalatorul....o sa fie ceva de vis....si asa nu aveam nevoie de OO si de par pe picioare!!! Editat Martie 16, 2013 de ady_zzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Donez (gratis) bateria de pe mobra mea -Toplite YTX9-BS in iarna a stat la reincarcat iar in WE a pornit din prima fara nici o problema. Imi doresc sa ajunga la cineva care chiar are nevoie.Exclus pt a fi vanduta! Un sezon fara incidente va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Am fost azi pe la suza..si am vazut de unde vine fasaitul de care va spuneam de el.....era furtunul mic care iesea din radiator, din cauza faptului ca era strans colierul peste masura, s-a ciupit intrun loc si scapa presiune pe acolo. Multumesc lui gix pt sfaturi. Deci cred ca in vara cand o sa vina cele 35-40 de grade...mare belea o sa fie cu temperatura la care o sa ajunga suza mea.....acum..pe loc 105...in mers pe temperatura de acum sub 96 nu a scazut....cand m-am urcat pe ea, pana sa plec a ajuns la 105....a plecat ventilatorul...si mare pala de caldura ce a venit pe langa ram air....sa vezi show cand o sa fie foarte cald afara, la semafor...sa plece si ventilalatorul....o sa fie ceva de vis....si asa nu aveam nevoie de OO si de par pe picioare!!! Se incing destul de tare in oras,sa vezi pe canicula cum urca la 113-115 cu toata stradania ventilatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 stie cineva de unde pot gasi / cumpara carbuni electromotor Suzuki SRAD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 nu iti mai porneste deloc?sau ce simptome ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 da, nu se mai invarte cand dau la buton.....se aude doar un clic ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 da, nu se mai invarte cand dau la buton.....se aude doar un clic ........ Acum si eu cu fixul meu: cand pui contactul iti pleaca pompa de benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 pai nu ti-am zis ca doar nu se invarte? restul functioneaza ca inainte..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 pai nu ti-am zis ca doar nu se invarte? restul functioneaza ca inainte..... ai grija sa nu fie releul de pornire...clicul ala daca se aude pe motor...sunt carbunii...daca se aude in alta parte....releu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Salutare. Dupa ceva timp de cand urmaresc acest topic, cu bune si rele, sunt nevoit sa postez si eu aici pentru cateva pareri/ideei. Vineri am fost plecat cu motoreta ( k1 ) am ajuns unde trebuia, iar cand am dat sa plec, nu mai pornea, adica ii puneam contactul, acul de la turometru facea tura de verificare,butonul de stop engine era in pozitia de on, se aude sunetul de la injectie, iar cand apasam butonul sa pornesc nu se intampla nimic, nici macar nu invartea electromotorul. Pur si simplu nu se intampla nimic; mentionez ca nu e o problema de baterie, e cumparata anul trecut, a stat la caldura iarna asta etc. Dupa vreo 20-30 min de stat pe langa mobra ( timp in care am tot incercat sa o pornesc ) a luat-o pana la urma. Cand am ajuns acasa am repornit-o dupa 2 min, a mers, dupa alte 5 iar nu a mai vrut. Mi-a mai facut si inainte asa dar dupa ce ii puneam contactul de 2 ori o lua. In mers se comporta f bine, nu prezinta nici o problema. La mecanica nu sunt cel mai tare, asa ca apelez la voi. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi ? Sau e nevoie sa mergem la doctor pentru vaccinul antigripal ? ca tot a venit primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Salutare. Dupa ceva timp de cand urmaresc acest topic, cu bune si rele, sunt nevoit sa postez si eu aici pentru cateva pareri/ideei. Vineri am fost plecat cu motoreta ( k1 ) am ajuns unde trebuia, iar cand am dat sa plec, nu mai pornea, adica ii puneam contactul, acul de la turometru facea tura de verificare,butonul de stop engine era in pozitia de on, se aude sunetul de la injectie, iar cand apasam butonul sa pornesc nu se intampla nimic, nici macar nu invartea electromotorul. Pur si simplu nu se intampla nimic; mentionez ca nu e o problema de baterie, e cumparata anul trecut, a stat la caldura iarna asta etc. Dupa vreo 20-30 min de stat pe langa mobra ( timp in care am tot incercat sa o pornesc ) a luat-o pana la urma. Cand am ajuns acasa am repornit-o dupa 2 min, a mers, dupa alte 5 iar nu a mai vrut. Mi-a mai facut si inainte asa dar dupa ce ii puneam contactul de 2 ori o lua. In mers se comporta f bine, nu prezinta nici o problema. La mecanica nu sunt cel mai tare, asa ca apelez la voi. Aveti vreo idee de la ce ar putea fi ? Sau e nevoie sa mergem la doctor pentru vaccinul antigripal ? ca tot a venit primavara. nu stiu daca se aplica asta si la modelul pe injectie, acelasi lucru l-am patit si eu si problema era contactul prost al mufei de la pompa de benzina. verifica asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.