Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

un amik are pompa radiala de k7 montata la un gsxr din 94,nu stiu daca are si etrierii schimbati.Detalii nu stiu,o sa il intreb cand ma mai intalnesc cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600?

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Orice pompa radiala merge, pe ghidon de 22. Majoritate sunt pe acel diametru. Motocicletele de strada, de viteza, cam toate au acelasi diametru la prinderea pompei.

Deci merge pompa de 600RR, 1000RR, GSXR, 600, 750, 1000, R6-R1 (astea sunt Brembo de fabrica, nu Nissin). M-as feri de pompa de 636 ca am schimbat anul trecut vreo doua, nu mai erau in parametri dar nu e neaparat o regula, tot nissin sunt.

Probleme pot aparea la rutarea furtunurilor de frana, o sa-ti trebuiasca banjo-uri reglabile sau cotite bine ca sa le poti monta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mobra mea a primit 4 litri de top speed 10/40 de la motorex sa vedem daca ii place mai mult decat 300v :alcy:

 

voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi unde ati gasit mai ieftin kitul de curatare pt filtru de aer k&n sau a folosit cineva alte produse pt intretinere?

Chiar acum 2 zile l-am folosit ptr prima data ( chitul de spalat si uns ) de la K&N .

A curatat bine filtrul , a ramas uniform ca si colorit dupa spalare .

L-am cumparat de aici http://www.motodiscount.ro/

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti curatza filtrele de aer sport cu solutie de spalat masini, cea din spalatoriile auto. Uleiul dintr-un flacon KN ajunge la 5 ungeri, flaconul de curatare se goleste la 2 utilizari.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat.

Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul

Editat de THE GYX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste raspunsuri din partea unor SRAD-isti. La cat se incinge mobra voastra? Eu am pornit-o in weekend...sambata mai exact si a ajuns undeva la 100 de grade...m-am dat putin cu ea si a ajuns pe la 93. Care este temperatura maxima la care ar trebuii sa se incinga si la ce temperatura porneste ventilatorul? Totodata...cand o opresc...se aude un fasait foarte fin intre motor si radiator....aveti idee de la ce e?

Esti boier, joi, cand a fost foarteeeee cald, mi-a ajuns si la 115. Ventilatorul meu pleaca la 107, ca la Gix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii.

La a mea porneste ventilatoru la 107 grade,dar stai linistit ca o sa te lovesti destul de des de aceadta situatie,mai ales in trafic aglomerat.
Fasait-ul se aude si la o temperatura a motorului mai joasa?ca-i posibil sa faca asa din cauza ca-i incins motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...).

Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata.

Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie dupa ce o opresc imi bolboroseste un pic in vasul de expansiune (indiferent de temperatura la care o opresc). Are antigelul schimbat.. Nu stiu daca asa este normal sa faca (poate ma lamureste cineva...).

Ventilatorul porneste pe la 108 grade parca. Nu imi amintesc sa fii trecut de 115 vreodata.

Ma gandeam ca pentru mersul in aglomeratie sa ii mai montez un ventilator suplimentar pe care sa il pornesc eu cand vreau de la un buton. Ce spuneti de idee?

Schimba busonul la radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La recomandarea lui TNG am inceput sa caut busonul de la radator. Imi puteti recomanda un magazin unde gasesc asa ceva? GSXR 600 SRAD din 1997.

 

Search-ul pe goagal nu prea ajuta... Sau nu ma descurc eu.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cand am observat fasaitul.....era proaspat oprit, temperatura apei in bord in jurul a 97 de grade. Pe cine am mai intrebat, a mai spus ca este de la galerii.

fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi.

 

verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fi atent daca face si la o temperatura de,sa zic,60 grade,de la galerii chiar nu vad ce ar putea fi.

 

verfiica sa nu ai scurgeri,urmareste si furtunul ce iese din vasul de expansiune sa vezi unde duce,poate fix pe galerii.

merci frumos de sfaturi, in weekend o sa ma duc la ea si asta fac....merci inca odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a aparut o problema.Cand trec de 100 imi joaca acele in bord de la turometru si vitezometru si dupa pica mi se apinde martorul la ulei,si benzina si nu imi mai arata kilometri din bord si temperatura motor pe ecran.ii un SRAD din 1998.

Ai un contact imperfect pe alimentare generala, baterie,sigurante,mufe etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am stricat filetul de la baia de ulei si a trebbuit sa dau gaura si sa refac filetul e posibil sa fi ramas span in baie si daca a ramas... poate trece de fltru sa imi provoace neplaceri?

Nu trece va ramane in baie si cu fiecare schimb se va elimina.

Esti sigur ca acum nu mai curge?

Ai aliniat bine ai aliniat bine tarodul cad ai dat filetul?

Banuiesc ca ai trecut la 16 cu 1.5

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...