Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Cum adica cu exceptia....?

Intotdeauna am recomandat gumele cele mai bune pentru motocicletele sport. Asta doar din considerente de siguranta. Nu vreau sa jignesc pe nimeni care foloseste anvelope mai putin performante. Gume precum pilot power sunt foarte bune daca nu se forteaza nota si se merge prea sportiv sau agresiv pe strada. Mersul cu viteza in linie dreapta nu spune nimic despre cat de bune sunt anvelopele. Adevaratul test este mersul sportiv pe curbe si aderenta la franare violenta.

Exista si un compromis (financiar) pentru mersul stradal: o guma foarte aderenta pe fata si o guma mai durabila pe spate. Pt mers tare pe curbe e necesara o anvelopa performanta si pe spate.

 

Gume sport de exceptie:

Dunlop GP Racer - carcasa Ntec, grip "interminabil" pe uscat, comportament decent pe ud, feel maxim

Supercorsa SP - din aceeasi grupa de anvelope cu GP racer, carcasa diferita. Mai predicitibile daca iti place sa tragi tare de gaz la iesirea din viraj, risc mai mic de high side

Bridgestone BT003 - la fel ca mai sus. Parca mai putin durabile. nu stiu cum sunt pe ud.

 

Gume sport foarte bune:

Dunlop Sportsmart

Pirelli Diablo Rosso Corsa

Michelin Power Pure

 

Nu sunt singurele in cele doua categorii dar ma refer doar la ce cunosc.

supercorsa sp ii inferior lui sc

supercorsa sp si bsb ii varianta mai ieftina la sc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am completat din ce-mi lipsea

astazi de ziua mea am vrut sa-mi fac un cadou ,de multi ani nu mi-am permis sa-mi cumpar ceva de ziua mea (din ceea ce-mi propuneam) ,mereu intervenea altceva...neprevazutul

am cautat anul trecut motocicleta nu a fost sa fie ex de ziua mea erau numai carute atunci ,nu am riscat si bine am facut

acum am avut posibilitatea si norocul sa gasesc costumul care era nr 1 pe lista dupa ce-l vandusem pe cel care era mare

arlen ness ls1 7864 magnesium

post-33534-0-63113500-1362000824_thumb.jpgpost-33534-0-52202500-1362000825_thumb.jpgpost-33534-0-59982400-1362000822_thumb.jpg

si un cadou non sperat din partea prietenilor mei ,le multumesc pe aceasta cale (mai sunt useri pe aici)

post-33534-0-41058600-1362000967_thumb.jpg

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Moama cmd ule,vreau si eu amici care sa imi faca cado gp racer,chiar si sh uri in stare buna.Cred ca e cazul sa fiu mai sociabil pe forum

Vreau si eu combinezon,as cumpara un tschul cu cocoasa,am gasit anul trecut dar era alb si aveam probleme cu franele si m-am lipsit

 

e super combinezonul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

supercorsa sp ii inferior lui sc

supercorsa sp si bsb ii varianta mai ieftina la sc..

La fel si Dunlop GP Racer e varianta inferioara si mai ieftina (dar totusi excelenta) a lui Dunlop GP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supercorsa SC si Dunlop GP sunt cauciucuri de circuit cu foarte putin decupaj.

GP are aceeasi componenta cu slick-urile KR iar SC aceeasi componenta cu slick-urile Diablo Superbike.

Am enumerat in lista doar anvelope cu compozitie de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supercorsa SC si Dunlop GP sunt cauciucuri de circuit cu foarte putin decupaj.

GP are aceeasi componenta cu slick-urile KR iar SC aceeasi componenta cu slick-urile Diablo Superbike.

Am enumerat in lista doar anvelope cu compozitie de strada.

eu nu mi-as pune sp sau bsb..din motive psihice..adica o sa trag tare stiind ca am supercorsa dr apoi ma gandesc,ba stai ca nu-s alea tari:)) merg de 6 ani cu supercorsa sc si pe strada si pe circuit si sunt multumit.pe ud trebuie avut mare grija cu ele

 

sa-l forjezi cu placere Andrei ,ce pui pe el?

multe protectii :crack: de cand fac motocross am invatat sa ma misc mai mult pe motor,sa ma simt mai liber,sa nu stau incordat si vreau sa fac acelasi lucru si cu motorul de strada.am eu o boala de mult timp..si anume sa intru cu motorul in curba de'a latul..ca sa intelegi,prin blocarea completa a rotii spate.ehh am ales un naked de 1050 cc deoarece cred ca imi va fi mai usor de exersat.daca o sa imi iasa? :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am completat din ce-mi lipsea

astazi de ziua mea am vrut sa-mi fac un cadou ,de multi ani nu mi-am permis sa-mi cumpar ceva de ziua mea (din ceea ce-mi propuneam) ,mereu intervenea altceva...neprevazutul

am cautat anul trecut motocicleta nu a fost sa fie ex de ziua mea erau numai carute atunci ,nu am riscat si bine am facut

acum am avut posibilitatea si norocul sa gasesc costumul care era nr 1 pe lista dupa ce-l vandusem pe cel care era mare

arlen ness ls1 7864 magnesium

si un cadou non sperat din partea prietenilor mei ,le multumesc pe aceasta cale (mai sunt useri pe aici)

 

Foarte tare, nebuneala! Felicitari! :D Stiam ca-l cauti de ceva vreme, ma bucur ca l-ai gasit asa cum ai vrut tu. :P

 

Ma intorc luni de la Bucuresti, "lovim" o pizza d-aia buna? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba numai despre circuit :)

Daca se merge civilizat, cu bun simt si in limitele legale (in special in localitati) si chiar ceva mai alert in afara orasului, pp sunt niste gume foarte bune. Doar sa nu se forteze nota cu ele.

Todea a facut o precizare foarte buna si este valabila pt toate anvelopele performante sport: sunt mai slabe pe apa si pe vreme rece. De asta trebuie mare atentie cu gumele astea in astfel de conditii sau pana se incalzesc un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Eu recunosc ca am nevoie de un curs de pilotaj...sunt foarte multe lucruri pe care nu le stiu sau nu stiu cum sa le aplic cand ma dau cu motorul.Nu e nevoie de caterica pentru ceva ce recunosc ca am nevoie



Unde se fac cursuri de chilotaj si cat costa? si cam ce presupun aceste cursuri.Banuiesc ca e vorba de pregatire teoretica si practica

Am vazut un filmulet pe youtube cu un motociclist care nu avea incredere sa puna genuchiul pe asfalt.Omul avea peste 10ani de haiducie pe motoare.Dupa ceva explicatii si sfaturi a pus genuchiul pe curba la 2a sau a 3 a incercare,intr-un sens giratoriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recunosc ca am nevoie de un curs de pilotaj...sunt foarte multe lucruri pe care nu le stiu sau nu stiu cum sa le aplic cand ma dau cu motorul.Nu e nevoie de caterica pentru ceva ce recunosc ca am nevoie

 

Unde se fac cursuri de chilotaj si cat costa? si cam ce presupun aceste cursuri.Banuiesc ca e vorba de pregatire teoretica si practica

Am vazut un filmulet pe youtube cu un motociclist care nu avea incredere sa puna genuchiul pe asfalt.Omul avea peste 10ani de haiducie pe motoare.Dupa ceva explicatii si sfaturi a pus genuchiul pe curba la 2a sau a 3 a incercare,intr-un sens giratoriu

http://www.facebook.com/AmckartRacingTeam?fref=ts

Incearca la Amckart, sunt cursuri tinute de Victor Nemes si Trancanici, foarte util ce-ti explica oamenii aia si ce te pun sa faci (franare, curbe, pozitia in sa, etc). In primul rand incepi sa-ti cunosti mobra cu adevarat, limitele ei si ale tale. Nu mai stiu cat e taxa, 150 de euro parca si se tine de 2 sau 3 ori pe saptamana, cu mobra ta si echipat complet.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut cursurile in 08-09 cu Dunlop D208RR varianta pt strada ,au tinut extraordinar pt nivelul meu de atunci,am mers cu carenele de strada pt ca-mi doream sa invat,plecam de acasa de langa Ploiesti @ 7:30 echipat full + un fular in jurul gatului in luna mai,atat de frig era afara incat nu puteam sa merg decat cu cagula

dupa ce o sa fac itp`ul in luna aprilie/mai si o sa le pun pe cele cu 55 o sa revin cu o analiza SWOT a cauciucurilor acestea omologate pt strada

o sa fac si o comparatie cu celelalte cu care am mers

INVESTITI IN VOI!Merita fiecare cent/ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo cmd ptr costum, o sa te indragostesti de el ;) crede-ma...

fa un efort si cumpara-ti si un http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Tech-Chest-Guard/SubProducts/Alpinestars-Tech-Chest-Guard-0001

 

ia-ti macar din piata colanti, ceva de genu, ca altfel n-ai cum sa-l tragi pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani si sa uzezi pana la ate dunloapele alea, sunt cele mai bune cauciucuri la ora actuala, se incalzesc instant si se fac guma de mestecat.

 

in general pe 1000 nu ai ce cauta cu cacaturi de cauciucuri

 

Wayne, nu este nevoie mare sa te invete expertul expertilor anumite chestii, trebuie doar sa ai un prieten intreg la cap care sa fie binevoitor si sa-ti explice foarte pragmatic sa zic asa, nu lalaiala, Initierea o ai trebuie doar putin corectat mersul si gata. Si k1 este putintel mai greoaie ca ciclistica sa o duci in limita, ca kg este egala cu astea mai noi. Ca mic secret nu doar pentru tine este sa mergi cu bnezina cat mai putina in rezervor daca se poate pe rosu, orice kg conteaza. Decat sa te duci la cursuri mai bine cu banii aia te duci in primavara la pista si ce inveti singur intr-o zi face cat 5000 de cuvinte, si te si dai ca turbatul in voie, ai de la cine invata te si distrezi, oricat tragi de ea pe circuit nu ai cum sa cazi decat din cauza ta.. excluzi nisipul uleiul, asfalt mizerabil, totul este perfect si mergi mult mai relaxat, te concentrezi doar pe tehnica. Eu asa as face daca eram dornic sa cunosc mai mult. Acolo doar cand vezi la altul ca se poate prinzi curaj.

 

Vedeti la ce ora am scris da !!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Sincer accept sfaturile unora care mai stiu,mataluta nu esti mai avansat decat mine.Poate doar la tupeu(prostesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai aflat dar cica e cunoscut de mai mult timp.

Anvelopele Dunlop D11 GP nu se mai produc.

Varianta care se spune ca ar fi urmasele GP-urilor sunt D211 GP Pro.

Totusi, GP pro sunt niste anvelope situate intre vechile D211 GP si D211 GP racer. Deci undeva intre strada si full pista. Carevasazica sunt mai putin performante decat D211 GP.

Compozitiile de pe D211 GP se mai regasesc acum doar la slick-urile KR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate din cauza ca n-au facut vanzari record?!desi sunt made in uk eu am vazut fff rar pe careva la circuit cu dunlop.pute de supercorsa si metzeler care sunt la fel de bune si umpic mai ieftine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este Andrei poate marketingul facut de dunlop pt uk nu a fost asa de agresiv(insa ma indoiesc) sau poate chiar nu a prins sau pt ca pirelli a monopolizat piata cu niste cauciucuri similare si preturi foarte bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...