ctrad Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete. De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua. Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul. Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi. Multumesc frumos . Revin cu detalii dupa operatia de curatire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 @TNG eu am un suzuki din 98 ai vro poza cu senzorul ala de neutral? ca sa vad si eu ce sa caut nu am desfacut niciodata nik de la motorul asta si de asta te si intreb Cand ajung maine acasa o sa ma uit prin arhiva de poze....acum sunt la servici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 ok astept multumesc frumos ca eu nu prea le am cu desfacutul dar la asta mas baga oleaca:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 aveti idee daca oglinzile oem de pe k4-k5 de 600/750 se potrivesc si pe k1-k3 600/750 ? din poze arata la fel,dar nu pot sa imi dau seama daca se potrivesc la prinderi. salut, te pot ajuta eu cu oglinzile(2 buc noi doar pe comanda) termen livrare 4-5 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 vand motoreta! detalii in semnatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot? In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard. Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net. SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: Din ce spui este bateria! Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot? Din pacate, nimeni. Sa reglezi o suspensie e cel mai complicat lucru de facut la o motocicleta. Serviseaza furca cu uleiul din manual, daca ai niste bani, pune-i si arcuri noi, mai tari decat cele stoc, pe greutatea ta. Reglajele de low velocity le poti face din compresie si rebound. High velocity doar in cartusul furcii. La alea nu poti jongla decat din vascozitatea uleiului sau din stack-ul de shim-uri dar nu cunosc pe nimeni care sa stie sa faca asa ceva si sa mai si testeze pe dyno de suspensii in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard. Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net. Din ce spui este bateria! Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.? masurat, statorul e de vina, urmeaza sa fie inspectat sa vad daca se mai poate salva :baldy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 @TNG ai mai gasit cumva poza aia cu neutralul pt motorul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 are cineva pe acasa doua adaptoare pentru becurile de la far ? e adaptorul care vine intre mufa becului ( arata ca aia de la masina cu bec h4) si becul propriu zis ( h7 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete. De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua. Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul. Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi. Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat . Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza . Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) @TNG ai mai gasit cumva poza aia cu neutralul pt motorul meu? Aici ai pozitia lui srad 600 ,,,poza de mai jos.. Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat . Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza . Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi . Numai bine ! Sa fii sanatos! Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit! PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? Schema explodata Editat Aprilie 19, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Sa fii sanatos! Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit! PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? Ptr ca vii cu masina . ) Anunta-ma cand ajungi pe litoral la vara si fac cinste . Editat Aprilie 19, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat . Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza . Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi . Numai bine ! Ii bun...in cazul asta maine imi fac si eu de lucru A functionat si la mine, l-am curatat si acum merge Merci de sfat @Tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Am iesit azi la o tura de aprox 100 km si cam da "rateuri" senzorul . Are momente (mai rare) cand tot nu arata , dupa care isi revine . Pana sa-l curat indica neutralul cam 10% , acuma indica cam 90% . O sa mai insist pe la el , sa-l mai curat . @sakalule - merge 100% ? Ai circulat cu el curatat destul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallyzor Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 salut...am si eu o problema la un k3...in treapta a 2-a scapa..un " mecanic" mi-a recomandat sa schimb lantul...mentionez ca nu sare in neutral...pur si simplu scapa...e problema la cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 salut...am si eu o problema la un k3...in treapta a 2-a scapa..un " mecanic" mi-a recomandat sa schimb lantul...mentionez ca nu sare in neutral...pur si simplu scapa...e problema la cutia de viteze?Ai raspuns la sectiunea "service" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 hai cu vanzarea Danielsen si dupa cu miarul ,miarele fac fetele sa deschida picioarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 imi cer scuze ca intervin pe acest topic, dar poate ma puteti ajuta si pe mine, caut acest capacel: /index.php?/topic/694397-cumpar-capacul-acesta-din-poza-far-gsxr-k6/&do=findComment&comment=3416984 Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Am iesit azi la o tura de aprox 100 km si cam da "rateuri" senzorul . Are momente (mai rare) cand tot nu arata , dupa care isi revine . Pana sa-l curat indica neutralul cam 10% , acuma indica cam 90% . O sa mai insist pe la el , sa-l mai curat . @sakalule - merge 100% ? Ai circulat cu el curatat destul ? Nu merge 100% nici la mine, dar am descoperit ca atunci cand nu se aprinde, daca bazai putin cricul se aprinde imediat...nu stiu care e legatura, dar functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Ziceti-mi si mie o vulcanizare mai "moto" asa. Trebuie sa schimb valva gumei spate ca e 3/4 rupta si scapa aer Si daca tot am postat, voi de unde va luati diverse piese pentru suzete? Editat Aprilie 22, 2013 de biancocelleste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Ziceti-mi si mie o vulcanizare mai "moto" asa. Trebuie sa schimb valva gumei spate ca e 3/4 rupta si scapa aer Si daca tot am postat, voi de unde va luati diverse piese pentru suzete? vezi daca mai e aia jos la cotroceni vis a vis de mymoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 vezi daca mai e aia jos la cotroceni vis a vis de mymoto esteeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.