Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete.

De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua.

Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul.

Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi.

Multumesc frumos . Revin cu detalii dupa operatia de curatire .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@TNG eu am un suzuki din 98 ai vro poza cu senzorul ala de neutral? ca sa vad si eu ce sa caut nu am desfacut niciodata nik de la motorul asta si de asta te si intreb

Cand ajung maine acasa o sa ma uit prin arhiva de poze....acum sunt la servici.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee daca oglinzile oem de pe k4-k5 de 600/750 se potrivesc si pe k1-k3 600/750 ? din poze arata la fel,dar nu pot sa imi dau seama daca se potrivesc la prinderi.

salut,

 

te pot ajuta eu cu oglinzile(2 buc noi doar pe comanda)

termen livrare 4-5 sapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot?

In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard.

Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net.

 

SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: :baldy:

Din ce spui este bateria!

Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot?

 

Din pacate, nimeni.

Sa reglezi o suspensie e cel mai complicat lucru de facut la o motocicleta.

Serviseaza furca cu uleiul din manual, daca ai niste bani, pune-i si arcuri noi, mai tari decat cele stoc, pe greutatea ta.

Reglajele de low velocity le poti face din compresie si rebound.

High velocity doar in cartusul furcii. La alea nu poti jongla decat din vascozitatea uleiului sau din stack-ul de shim-uri dar nu cunosc pe nimeni care sa stie sa faca asa ceva si sa mai si testeze pe dyno de suspensii in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard.

Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net.

 

Din ce spui este bateria!

Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.?

masurat, statorul e de vina, urmeaza sa fie inspectat sa vad daca se mai poate salva :baldy: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva pe acasa doua adaptoare pentru becurile de la far ? e adaptorul care vine intre mufa becului ( arata ca aia de la masina cu bec h4) si becul propriu zis ( h7 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete.

De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua.

Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul.

Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi.

Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat .

Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza .

Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi .

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG ai mai gasit cumva poza aia cu neutralul pt motorul meu?

Aici ai pozitia lui srad 600 ,,,poza de mai jos..

 

 

Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat .

Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza .

Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi .

Numai bine !

Sa fii sanatos! :hug:

 

Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit!

 

PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? :crack:

 

Schema explodata

 

 

 

post-15340-0-86760500-1366392038_thumb.jpg

post-15340-0-81686900-1366392697_thumb.gif

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa fii sanatos! :hug:

 

Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit!

 

PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? :crack:

 

 

 

 

Ptr ca vii cu masina . :))

 

Anunta-ma cand ajungi pe litoral la vara si fac cinste .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat .

Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza .

Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi .

Numai bine !

 

Ii bun...in cazul asta maine imi fac si eu de lucru :)

 

A functionat si la mine, l-am curatat si acum merge :alcy:

 

Merci de sfat @Tng :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit azi la o tura de aprox 100 km si cam da "rateuri" senzorul .

Are momente (mai rare) cand tot nu arata , dupa care isi revine .

Pana sa-l curat indica neutralul cam 10% , acuma indica cam 90% .

O sa mai insist pe la el , sa-l mai curat .

@sakalule - merge 100% ? Ai circulat cu el curatat destul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...am si eu o problema la un k3...in treapta a 2-a scapa..un " mecanic" mi-a recomandat sa schimb lantul...mentionez ca nu sare in neutral...pur si simplu scapa...e problema la cutia de viteze?:(

Ai raspuns la sectiunea "service"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit azi la o tura de aprox 100 km si cam da "rateuri" senzorul .

Are momente (mai rare) cand tot nu arata , dupa care isi revine .

Pana sa-l curat indica neutralul cam 10% , acuma indica cam 90% .

O sa mai insist pe la el , sa-l mai curat .

@sakalule - merge 100% ? Ai circulat cu el curatat destul ?

 

Nu merge 100% nici la mine, dar am descoperit ca atunci cand nu se aprinde, daca bazai putin cricul se aprinde imediat...nu stiu care e legatura, dar functioneaza :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceti-mi si mie o vulcanizare mai "moto" asa. Trebuie sa schimb valva gumei spate ca e 3/4 rupta si scapa aer X-(

Si daca tot am postat, voi de unde va luati diverse piese pentru suzete?

 

vezi daca mai e aia jos la cotroceni vis a vis de mymoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...