ZLD_moto Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) f4...fara suparare desi recomand f4i daca ai suma extra disponibila - prin prisma faptului ca ai injectie, bord integral digital principala diferenta pentru care merita mai mult f4 in opinia mea e greutatea mai scazuta si pe langa asta ar mai fi designul mai slim si mai aproape de era noastra, pozitia confortabila. Editat Septembrie 15, 2013 de ZLD_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4. ...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult ! ...sau se regleaza fara a se inlocuii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Suna l pe TNG sa trimite un pm omului si o sa iti raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Suna l pe TNG sa trimite un pm omului si o sa iti raspunda Imi poti da nr lui? Suna l pe TNG sa trimite un pm omului si o sa iti raspunda Imi poti da nr lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 are nr de telefon postat la profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 are nr de telefon postat la profil k ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat ce-i mai trece romanului prin cap !!!! citat cs " GG ! " Intrebare: Se potriveste semighidonul de k1-k3 pe srad ? ma refer la bara si clip on. Daca da, spuneti-mi, va rog, de pe care modele s-ar mai potrivi. Multumesc depinde de capacitatea cilindrica, pt ca la ambele, daca nu ma insel, la 750 si 1000 ai usd. la 600 ai normala, unde semighidonul este prins direct pe jamba, avand diametrul interior mult mai mic, decat la semighidoanele de la usd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Cine mai are nevoie de sa pasager de GSXR600/750 1000 k1-k3 am eu pe stoc 5 bucati. pret 50 euro buc. tel: 0724.79.44.56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Am de vanzare un monopost pentru gsx r 600 2006-2007. Este vopsea originala negru perlat in stare foarte buna. Pret 300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Ce implica schimbarea ferodourilor de la ambreiajul gixxerului? Se schimba garnitura de la capacul lateral ambreiajului.? Sau...cat costa operatiunea asta la un mecanic si ce feredouri sunt mai ok ca si calitate/pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Garnitura capacului se poate face foarte bine, fara probleme de etansare cu silicon - eu ma inteleg foarte bine cu Victor Reinz. Discurile de frictiune trebuiesc imbibate in ulei inainte de montaj. E foarte important. Schimbul placilor si/sau discurilor costa in jur de 100 de lei. Depinde si de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Mda,cred ca trebuie sa apelez la un mester ca fratemi o ma duce cu zaharelui iar eu n-am chef sa imi bag ghearele in motor ca sigur fac vreo tampenie.Ambreiajul trebuie schimbat de 2 ani ca se simte la levier(cupleaza sus) si mi-au spus mai multi ca i uzat,nu atat de uzat avand in vedere faptul ca mobra consuma 5% in regim de mers 120-150 constant Daca nu ai patinare eu zic sa nu umbli acolo.Inainte regleaza sistemul de actionare a ambreiajului,melc si cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Cica cablul e ,,intins'' si nu se mai pot face reglaje.Eu nu mi-am batut capul cu el,un lucru e cert,nu mai are zvacul ala in ture mari 2011-2012,mobra a somat pentru ca obisnuiesc sa merg cu scuterul,nu spun cati km am mers cu ea in 2 ani Anul asta in schimb am mers pe Transfagarasan si Transalpina(aproape 1400km in 2 iesiri de cate de o zi) in lipsa scuterului care din iunie e pe butuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Cica cablul e ,,intins'' problema e ca nu tr sa fie asa intins daca iti tine sus. tr adus sa tina undeva la jumate si vazut daca atuncea iti mai patineaza<in proportie de 90% iti spun ca reglajele iti fac figuri> Editat Septembrie 19, 2013 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Pai cupleaza la jumatatea cursei levierului sau o idee mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Repet: Verifica reglajul melcului,si pe urma al cablului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 caut pompa frana fata Suzuki srad 750 sau k1 k3 750 ! eventual schimb cu piese k1 k3 600 ( toate piesele sunt intr o stare perfecta) 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 salutare, caut si eu un gsxr 750 K4 sau K5 fara motor sau fara acte ... sa ma intelegeti eu am motorul si cauta mobra si nu prea am timp sa o fac din bucati ... astept un pm si sper sa nu deranjez cu acest post , stima ! ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Revin cu vesti despre Hambreaiajul mobrei,oala sau rulmentul sunt uzate,se aud zgomote ,,suspecte'' pe liber la relanti cand nu actionez ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Salutare! Se pare ca necazurile se tin lant de mine acum pe final de sezon Dintr-o prostie, am scapat motorul pe partea stanga de pe loc ... iar capacul de pe stanga a cazut fix pe o pietricica, spargandu-se (asa am remarcat ca a fost lipit cu poxipol de fostul proprietar). Toate bune si frumoase, am zis sa nu-l fac tot cu poxipol .. m-am dus cu el la sudat, l-am sudat dar de aici au inceput problemele. L-am pus la loc si am impresia ca in urma sudurii atinge ceva, se aude un uruit ca si cum s-ar atinge ceva fier pe fier. Am luat la smirghel capacul pe interior, unde era sudura, dar tot degeaba. O sa ma duc cu el la baiatul care l-a sudat sa vedem ce putem face, dar am remarcat pe interior unde vine statorul (pe piesa care ramane pe motor - nu stiu cum se numeste) niste zgarieturi - nu stiu cum sa va explic .. am facut si o poza, dar nu stiu de ce nu o pot atasa. Are cineva vreo idee de la ce sunt? Din cauza capacul, apasa cumva sau am gresit eu ceva cand am pus capacul cu statorul la loc? Mentionez ca am pus ulei pe elementii statorului cand l-am montat la loc. Am reusit sa uploadez si poza. Mie mi se pare ca statorul freaca de piesa care e pe motor, dar nu inteleg de ce ... ca doar l-am dat jos si l-am pus la loc .. nu i-am facut absolut nimic. Pareri? Editat Septembrie 21, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Ai stricat alternatorul. In urma cazaturii, urmata si de sudura, capacul se DEFORMEAZA, chiar daca nu-l vezi la ochi. Distanta intre statorul montat pe capac si volanta alternatoruluicare se invirte peste stator este extrem de mica, practic, o zecime de mm deformare in planul de asezare al statorului se poate traduce cu 1mm pe exteriorul statorului, si deaici atingerea intre ele. Bulesti si releul de incarcare, de cele mai multe ori, modificarea dist dintre cele 2, poate duce la cresterea curentului maxim debitat de stator in scurt circuit(facut de regulator ca sa limiteze tensiunea la 14.4V. In fine, ia un capac nou, si pune-i si protectie de minim 5mm facuta din carbon-kevlar. Foarte corect! Nu as fi reusit sa explic mai bine de cat Jagi. Uneori se poate si mai rau cu deformarea volantei Editat Septembrie 21, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Sa-mi trag una Deci voi ziceti ca el s-a deformat cu totul capacul, nu doar zona in care a sudat el, unde era crapatura? Deci degeaba m-as duce la el sa mai ia din zona in care a sudat ... Mai bine ii dadeam cu poxipol pe deasupra cum era ... am zis sa fac o treaba buna si sa-l sudez ... E clar ca s-a deformat in urma sudurii, nu de la cazatura, deoarece cand l-am dat jos nu avea nici o zgarietura piesa aceea din interior. Sa inteleg ca nu exista nici o alta variata decat capac nou? Editat Septembrie 21, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Ba da, alt capac sh care nu a suferit o deformare. PS Din acel motiv a fost folosit poxipolul ,sau alte solutii de lipit...nu deformeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.