Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Perfect de acord cu partea asta.

Si aici e shpilu cu motocicletele: fiind "obiecte ale placerii" nu sunt supuse unui proces de alegere rationala. Lumea (valabil mai degraba pt occidentul bogat dar se aplica si la romanul impartial, vorba lui Caragiale) isi cumpara motocicleta pe care se vede ca arata cel mai bine, ca da cel mai bine in anumite cercuri si gasti, modelele laudate de unii sau de altii care sunt "formatori de opinie" sau lideri sspontani ai unor grupuri. E valabiil si pentru cei care isi cumpara sportive si pentru cei care vor plimbari si sa "admire peisajul" (astia rezista pana ii fura prima oara peisajul) si pentru roackerii-nu-moare-bea-in-continuare care se viseaza-n piele neagra si cu un batic legat pe cap... Deci e valabil pentru aproape toti.

 

Alegerea rationala intervine doar cand motocicleta e folosita intr-un scop foarte precis si trebuie sa satisfaca niste cerinte exacte, pe care utilizatorul le stie deja. Nu mai merge cu poezia cu libertatea si cu parul in vant sau cu smecheria imaginara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut de ceva vreme de faza cu "atacatul" :P ,departe de mine gandul asta ,eu ma bucur de motocicleta si de iesirele cu ea,atat ,o tin doar ca sa ma bucur de ea si sa ma bucure la sf de weekend si asta nu in fiecare weekend ...

nu ma gandesc ca poate se intampla nu stiu ce sau nu stiu cum

nu a fost unu care sa mearga cu motocicleta asta si sa nu fie incantat de ea dintre prietenii mei ,au si ei r1 up de 2004,cbr`uri up de 2008,k9

eu recunosc ca dupa suzuki cel mai bine ma inteleg cu yamaha ca si ciclistica ,handling ,asta poate ca am mers si cel mai des pe ele in afara de suzuki

am mers/merg pe r6'2008 imi place enorm,merg mult mai bine cu ea decat cu fostul gsx-r 750`k5 sau 600 care erau in toate mintile dar nu mai bine decat cu k5`ul de 1000

parerile sunt impartite si parerea mea ca pozitia si cu ce esti invatat primeaza cand faci alegerea pt o motocicleta (asta daca nu vrei ALTCEVA)

daca e sa pun factorul mecanic negativ sau feedback`ul negativ transmis de utilizatori inaintea handlingului,pozitiei cu siguranta nu as alege kawasaki pana`n 2009 (ORICE MODEL 600,1000)



Bogdane trebuie sa recunosti ca in ultima poza suzuki`ul arata extraordinar cu frane de yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar ,pozele alea sunt prea putin relevante pt ca nu stii daca sau rupt inainte sau dupa impact ?la fel ,linku pus de tine --motoru` a facut cateva tonouri...cadrul sa rupt inainte sau dupa ?Nu spun ca nu e o problema reala dar parca prea dramatizam treaba asta (unii dintre noi) Cate cadre rupte ati vazut in Ro inainte repet INAINTE de impact ?Nici una .

Eu zic sa ne concentram asupra lucrurilor cu adevarat importante...spre ex am un amic care vrea 929 dar nu prea gaseste pt ca mai toate au o bataie in motor ..se pare ca e o problema generala la 929/954 .si apar in urma unor cazaturi usoare.Bubuie hondele intr-o veselie.(2000-2006 600/900 in general si 929/954 in special)Cam naspa,cam nasol :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca pot fi inteles gresit foarte usor dar nu este o discutie despre Suzuki vs Honda :)

Lasand laoparte numele producatorilor si punandu-te in situatia de a alege intre doua masinarii, una la care poate sa se rupa sasiul si alta la care motorul poate sa consume ulei sau sa se strice alternatorul, tu ce ai alege? Eu cu siguranta stiu pe ce as da banii.

Citeste ce mai povesteste lumea aici:

http://www.sportbikes.net/forums/sportbike-videos-reviews/406340-07-08-gsxr-1000-frame-breaking-issue-pics-4.html

cu poze

"this is where the frame snapped "

 

Pozele astea, cu sasiul rupt in mers, cred ca sunt arhicunoscute

http://www.bikepics.com/members/14kawa/07gsxr1000/



"The rider of the bike is OK,he only has one broken rib... He reported he suddenly lost control of his bike for no good reason as they were riding easy..."

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca as avea suzuki si n-as fi 100% sigur pe treaba mea ,as pune bratari ...operatiune ceva mai ieftina (cred) decat un propulsor nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu e prea tarziu si pentru k7-k8. Eu din cate stiu la k5-k6 doar k5-urile au fost cele mai afectate. Eu cand am cumparat mobretul am trimis mail la suzuki cu seria de cadru si mi-au raspuns ca nu este din loturile afectate si nu trebuie sa ma duc sa-mi puna bratari pe cadru. Ce am inteles din mail este ca doar anumite loturi au fost afectate si marea majoritate au fost in state.

 

Cat despre cadru...va fi din ce in ce mai probabil sa se rupa cadrul atata timp cat se duce la extrem cu greutatea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Combo-ul nissin-tokico ii bunicel pt trail braking...cred ca de aia le-a pastrat suzuki timp de un deceniu (CRED) .. oaresice probleme apar la solicitari intense (circuit) cand apare asa numitul fenomen "fading" -pompa frana moale .Acum nu stiu ,sa ma corecteze cei care au mai multa experienta in ale circuitelor ...

 

DAR Pt mers stradal sunt ok franele suzuki -----furtunase cu insertii metalice ,placute decente (brembo ,sbk etc) si GO!!

@CMD ce update ai facut la frane ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Cele mai importante upgradeuri :placute de calitate buna (cam 70% conteaza) ,furtunase (estimez un 25%) si un 5% zic eu ,lichidul frana .Proaspat si bine aerisit (lucuru neglijat de multi)...

Cam asta am facut si la R1 si s-a imbunatatit simtitor frana....nu simt nevoia de mai mult pentru mers stradal ...sunt multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a facut TNG si aerisit si lichid si schimbat kit de reparatie la pompa nou , e beton

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am prins, de asta am si adus vorba despre fani :)

Nici nu mai vreau sa-mi aduc aminte ce valuri am starnit cand am indraznit sa scriu "Suzuki dulap" :D

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ramas surprins de atitudinea pilotilor suzuki din ultima etapa de sbk ,parca erau cu setarile motocicletelor inaintea 22ror ,cu puterea motoarelor sigur nu insa ramane de vazut ce o sa se intample pe viitor ,daca a fost doar asa o amagire sau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o etapă mai ciudată.

Din păcate, Suzuki sunt foarte slabi in wsbk iar la ssp nici nu există. La GP practic sunt zero momentan. Poate odată cu intrarea BMW in MotoGP, sa se mobilizeze Suzuki si Kawa deşi la o eventuală revenire ar fi la ani lumină in spatele yamaca si honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Eu ca favoriti am pilotii nu vreo echipa sau marca anume.Asa nu nu prea imi pasa decat sa il vad castigator pe chilotul favorit,ca trece primul finishul pe 'onda,dukaty,iamaha,cava ....e mai putin important(pentru mine)

P.s dupa cum vedeti nici nu am facut referire la suzuki.Nu cred ca achizitia unui ss tine de podiumurile castigate in motogp...poate doar pentru pitziponci.

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mea culpa ca am adus discutia de etapa trecuta din sbk pe topicul de gsx-r

am facut asta pt ca am ramas placut impresionat nu atat de rezultate ci de atitudinea lor si a stilului de pilotaj ,nu am mai avut ocazia sa-i urmaresc asa de mult timp daca ei se bateau mereu in mijlocul plutonului

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,adevarat

are el ceva al lui ..pe cat de linistit e cand da interviurile pe atat de dement e in cursa cand se enerveaza



rea in wsbk e un fel de bradl in motogp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...