augustyn Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Fratilor,apelez si eu la voi in speranta ca ma puteti ajuta.caut si eu un gsxr 750 k1 de vanzare si nu prea gasesc.nistepoze cu nr tel si locatia ar fii ok.prin afara cam la ce preturi as gasii?daca vreti sa-l dati dupa sezon pe iarna sunt inbtelegator.pot astepta,cu mult respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Fratilor,apelez si eu la voi in speranta ca ma puteti ajuta.caut si eu un gsxr 750 k1 de vanzare si nu prea gasesc.nistepoze cu nr tel si locatia ar fii ok.prin afara cam la ce preturi as gasii?daca vreti sa-l dati dupa sezon pe iarna sunt inbtelegator.pot astepta,cu mult respect Ia vezi aici, baieti seriosi cu vechime in domeniu, si motoare ok : http://www.bardakmotor.com/index.php?ddi=20&motid=132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 Trebuia sa bagi la memorie ca sportul asta e costisitor. .inainte de a lua decizia, spre disperarea parintilor tai. Macar ai fost cinstit si ai recunoscut ca ti-e frica sa pleci genunchiul. . Marea majoritate nu vor sa recunoasca ca LE E FRICA SA SE DEA PE AMCKART!! Din acest motiv!! Adica, FRICA!! si daca cazi ce?????? eu mi-am indreptat pedala de frana (din cazatura pe Serres, nu pe Amckart, adica cu totul si cu totul si cu totul alte senzatii, viteze mari chestii, socoteli. welcome to the 10th level bro!!!) pentru 3 RON> Da, 3 (trei) RON adica sub 1 (UN) EURO!!! Capisci!!?!? . Si a durat indreptarea, cam 15 minute. .Si daca crapi carena ce? Esti fetishist? Ai fetishuri erotice cu carena???! Ma-i da-l draq de plastic. . .se repara, cand ai bani, ,asa cum fac toti racerii. .da-i cu powertape (se gaseste la Bricostore) ce atata angoase pentru fierul asta care culmea, va aduce cele mai mari satisfactii din viatza, pe langa sex, dar daca il datzi pe jos, vaaaaaai, tragedie, plange tot satul, . . ete pewla. E plastic, e fier, se repara, mai devreme sau mai tarziu. . Ma pe voi va fascineaza mai mult lookul pe bulevard, nu utilitatea absoluta a motorului. . Daca ai si masina: si ai o aripa indoita. . nu mai iesi pe strada nu? Ca te vede lumea, si te barfeste? Cine crezi TU ca da doi bani pe Magheru ca ai tu o carena crapata?! Dimpotriva, lumea se gandeste: uite baiatul ala chiar munceste motorul ala. . <small>--- Mesaj completat în 05 Mar 2008 03:05 -------------</small><br/> Mey, tu te chinui si gandesti prea mult,. .inutil in cazul asta. Ia muta-ti curu ala la AMK intr-o zi insorita si da-te macar ca prin Herastrau primele zece minute. .ce mama masii. . Ce tot atatea complexe si angoase. .Do it man!! Treci peste obstacolele propriului creier! O sa te simti mult mai bine dupa, . .and ever after. . Martori sunt toti cei pe care i-am convins sa se dea pe AMK> .direct sau indirect. . Frate nu e vorba de frica. Numai ca unora nu le place carpeala.Eu recunosc ca nu imi permit sa imi cumpar un alt motor daca il fac pe asta praf, asa ca prefer sa nu risc. Si nu e ... si daca e sa cazi ce.... ca nu e chiar asa simplu. Si nu e de ce zice lumea, e de cum iti place sa iti pastrezi lucrul, mie personal imi place sa il pastrez in stare cat mai buna cu piese noi, nu reparate. Motociclismul e periculos din start, de ce sa il facem noi si mai periculos mergand pe motoare busite si carpite. Si amckart nu e chiar asa indicat pentru cei care vor sa vada ce inseamna un circuit, pentru ca nu a fost proiectat pentru motociclete, ci pentru karturi.Pentru motociclete e prea ingust, daca iesi in decor iesi prin gard direct in camp....0 siguranta. Motociclismul e un sport care trebuie facut cu cap. Si utilitatea absoluta a motorului este sa te faca sa te simti bine, nu sa il faci tu zdrente, sa il faci bun de fiare vechi. WOW ce mare rider sunt eu!!! .... parerea mea... sper sa nu te ataci. BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fanatiku Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Va salut.Sunt Eugen am mers aproape un sezon un srad de 600 .Acum sunt pe cale de a-mi cumpara un k7 tot de 600 nou.Imi place foarte mult ca design si sper ca o sa ma inteleg bine cu el.Am ajuns si eu prin bucuresti acum cu facultatea si sper ca dupa ce vine motorul sa merg si la amckart sa ma dau cat mai mult.Am o dilema in care sper ca ma puteti ajuta :REprezentanta de unde o sa imi iau motorul dupa ce se termina cu micile impedimente cauzate de leasing si aprobari...are in oferta si o evacuare yoshimura la alegere carbon/titan.Mentionez ca motorul va fi negru .Care credeti ca e mai buna cea de carbon sau de titan?sau e doar o alegere in functie de cum arata pe motor,caracteristicile fiind aceleasi . titan sau titan cu cap de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexc Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Salut Poate sa imi spuna cineva ce ulei si filtru de ulei trebuie pus la un gsxr 1000 2002 ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 filtrul de ulei nu conteaza... sunt la louis, ieftine pana in 10 euro, ulei baga motul sau castrol, 10w40..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Daca tot te pricepi asa bine la toate problemele moto, de ce nu i-ai spus omului codurile corespuzatoare la toate marcile producatoare la filtre si ca se pot comanda la cel mai banal magazin cu piese auto import, cu livrare a2-a zi si fara plata curierat, care dubleaza pretul fata de ce e in Louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 ma gandeam ca poate mai da comanda de ceva pentru el si pe langa alea mai ia un filtru, un ulei... etc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) Salut Poate sa imi spuna cineva ce ulei si filtru de ulei trebuie pus la un gsxr 1000 2002 ? Merci Cand te duci la magazin sa cumperi (eu am pus k&n la mine, am dat vreo 60 ron - nush daca e bun pretul) intrebi care se potriveste la motorul tau.E simplu. PS: Ulei pune Motul 300V Factory line, vascozitate: 10W 40. (parerea mea) Editat Martie 9, 2008 de Cata MCMLXXXVII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustyn Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Ia vezi aici, baieti seriosi cu vechime in domeniu, si motoare ok : http://www.bardakmotor.com/index.php?ddi=20&motid=132 multumesc frumos,chiar o sa dau o fuga sa ma interesez,arata destul de bine sa vad si cum merge.dar sunt eu un pic cu capul,sau k1 are mai putini cai ca srad de 750?ca srad-ul meu are 138 pe carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Salut Poate sa imi spuna cineva ce ulei si filtru de ulei trebuie pus la un gsxr 1000 2002 ? Merci Filtru de ulei champion costa 30 de ron iar ulei Castrol 10W50 Superbike 4T costa 45 ron litrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 multumesc frumos,chiar o sa dau o fuga sa ma interesez,arata destul de bine sa vad si cum merge.dar sunt eu un pic cu capul,sau k1 are mai putini cai ca srad de 750?ca srad-ul meu are 138 pe carte Poate au gresit oamenii datele in anunt, ca nu stiu sa fie vreun model restrictionat doar la 125 cai, sau pur si simplu au trecut puterea la roata direct ! Oricum modelul 2001 de '750 avea 140 Cai pe hartie la 166 kg la gol golut... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexc Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Multumesc mult pentru sugestii; am sa incerc sa aflu ce a avut si pana acum, ca stiam ca e bine sa pui acelasi tip de ulei; oricum ramane intre motul si castrol cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 off-topic are cineva un redresor de baterie, sau daca aveti drum prin tei, sa-i dati niste curent unei prietene ? multam fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Dragi colegi de firma... care ma poate ajuta cu un cod de culoare pt nuanta de albastru a unui GSX-R 750 din 2001? Asta este... Multzam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Dragi colegi de firma... care ma poate ajuta cu un cod de culoare pt nuanta de albastru a unui GSX-R 750 din 2001? Asta este... Multzam anticipat! dai o bere la o intrunire http://www.cyclesurge.com/servlet/the-Spor...zuki/Categories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 dai o bere la o intrunire http://www.cyclesurge.com/servlet/the-Spor...zuki/Categories Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 vezi ca fiecare cod mai are cateva variante. trebuie comparata culoarea motocicletei cu cea de monstra ca sa iti dai seama exact care varianta e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrissP Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Buna sunt Criss si am onoarea sa ba prezint pe suzi a mea ... de 600 srad din `97 ... poze mai incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Stie cineva daca la modelul Gsxr 1000 din 2007 se poate da jos catalizatorul si monta ulterior ? Am inteles ca degeaba schimbi tobele daca nu se renunta si la catalizator, dar as vrea sa-l pot monta ulterior pt. o eventuala inspectie RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 stai linistit, se poate elimina daca iti cumperi evacuari, important este sa fie omologate CE, sa aibe dbkiller. in felul asta montezi db killerul si nu are nimeni treaba cu tine nici la rar deoarece se inscrie in normele europene de poluare fonica. exista cat removal ..partea care elimina catalizatorul si valva aia. deci nu sunt probleme, iar la rar nu controleaza gazele la motoare din cate stiu. cel putin aici in tm nu o fac. se poate demonta si monta fara mari dificultati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Multam` pt. raspuns. Si nr. meu tot in SBK se termina M-am indragostit de Gsxr-ul de 1000 si ma tot zvarcolesc noaptea cum sa fac sa-l am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 pai faci bani si il vei avea intr'o buna zi . momentan numarul meu 69SBK a ramas pe fireblade..inca nu l'am primit inapoi ..ma tot gandesc ce numar sa pun la suzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.