JAGI Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 O sa te coste vopsitul carenei cit a costat ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spacezerg Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Cineva interesat de breloc cu GSX R? Postul e aici. Am si alte piese de 1000 K5 si de 1000 K9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Salut cmd, eu am dat babeste cu albul ala perlat si a iesit din a doua incercare perfect identic, desigur pe o bucata de plastic oarecare inainte de piesa. dupa ore intregi de cautat si incercat , analizat , m am suparat si am luat de la respectivul preparator de vopsea auto cu care ma cunosc,, am luat albul cel mai alb nu mai stiu exact cum se numeste .. albul ala din agitatorul ala de vopsea, albul folosit la combinarea altor vopsele.. intelegi ce vreau sa spun, Si white pearl .. adica perla cea mai alba .. ti am spus babeste LA 200 ML DE ALB AM PUS O PICATURA DE ALBASTRU. cu 100 ml de perla dai 5 motociclete. se da in felul urmator: albul se da normal ca orice vopsea in schimb perla .. NU SE DILUEAZA CA VOPSEAUA NORMALA,, CI SE DILUEAZA FOARTE MULT.. sa nu mai existe vascozitate .. perla sa fie diluant in pistol.. Aplicarea perlei: pistolul reglat con mare si debitul foarte mic exact ca la aerograf, piesa trebuie bombardata cu perla,, sa nu se formeze strat ca daca se formeaza strat iese un rahat,, crem , culoarea untului .. alta nuanta, deci trebuie gazat mai bine zis de la o distanta foarte mare undeva la 80 cm, tinut cont ca piesele care vor sta una langa alta SA SE DEA CU PERLA UNA LANGA ALTA, (nu este cazul tau ). se trece cu aparatul de cateva ori peste piesa la misto,, nu se da strat,, doar un gaz fin, Adica perla este o caterinca, o simplitate doar ca trebuie sa sti cum sa o dai. NU se vede nimic pana nu dai cu lac. ma cc pe mine de ras cand vad ce fac meseriasii cu pretentii, vor sa dea alb perlat si iese crem cu perla ) dar daca i intrebi cica asa a vrut sa dea .. talentele sunt in popor. NU se poate altfel, nu exista alt mod sa dai, ( aviz meseriasilor care vor sa incerce) daca bagi perla in alb v a fi inghitita de alb si o sa fie alb. lacul se da la aprox 10 minute.. nu dupa 7 ore .. ca dupa un milion de ore se usuca intreaga suprafata si diluantul din lac nu mai poate patrunde sa aive rol de liant ,, si se exfoliaza cum vedem pe masini facute la service, totul trebuie sa fie intrat unul in altul sa zic asa.. dar asta este alt subiect ) scuze daca v am plictisit. am uitat sa spun ca trebuie atentie la gaura de la rezervor.. atentie cum o izolezi ca daca o izilezi de la inceput si o lasi asa pana la sfarsit este posibil sa se desprinda vopsea, marmelada etc de pe ea si exact la urma cand se da lacul sa o desprinzi cu presiunea. facut un carton perfect si pus capac inainte de lac s.a fi sigur.. sa nu existe la urma " merge si asa ca nu se vede prea tare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Pareri despre gsxr 1000 k4 , daca a avut/are cineva . Ma intereseaza pareri despre modelul in sine . Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin90 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Alex,k4 e o explozie de putere! :yikes: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 AMA SuperSport Suzuki GSX-R600 Build super interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Mi am schimbat uleiul azi... urmeaza sa curat lantul.. o pregatim pt sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maracinealin Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut baieti, tocmai ce am achizitionat un k3 si as avea nevoie de pareri/sugesti ale celor ce detin sau au detinut unul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Pareri/sugestii despre ce?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut baieti, tocmai ce am achizitionat un k3 si as avea nevoie de pareri/sugesti ale celor ce detin sau au detinut unul ! Este o motocicleta foarte buna,putin cam rigida,nu te iarta,raspunde foarte bine la comenzi,acceleratie,frana, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Este o motocicleta foarte buna,putin cam rigida,nu te iarta,raspunde foarte bine la comenzi,acceleratie,frana, Nu are agilitatea unui k7 cu,cadrul sudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Nu are agilitatea unui k7 cu,cadrul sudat Tu sti cel mai bine,apropo toate motoretele au cadru sudat si nu vad ce legatura are agilitatea cu cadrul,Tu ce motor ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior. Si de acum , cu atat mai mult . ) Editat Martie 12, 2014 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Tu sti cel mai bine,apropo toate motoretele au cadru sudat si nu vad ce legatura are agilitatea cu cadrul,Tu ce motor ai? Da,numai ca mobra mea are cadrul sudat de fabrica,nu de nea petrica in garaj.O vitezana mai ,,scurta'' (ca a ta)e mai agila decat modelul de fabrica Prin oligofrenismul de care dai dovada,un fraier care iti cumpara gunoiul are toate sansele sa se trezesca cu cadrul rupt in orice clipa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior. Nu am pretins că este tiplă, chiar am spus ca a fost căzută, am pus poze la rezoluţie mare,eu am mers 400km si o sa mai fac mulţi km ,dacă erau probleme fi sigur ca m dezmembram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Salutare baieti, dupa ce citisem vreo 3...4 pagini referitoare la o anvelopa de 200 pe spate pentru un k1 postata de un coleg ... am vrut sa va intreb pe voi direct cum va intelegeti cu cea de 190 55 r17 ... Eu pe k1 meu de 600 am momentan set 120 70 17 + 190 55 17, si is ok din punctul meu de vedere ca si aderenta + manevrabilitate, dar trebuie inlocuite datorita uzurii, faza nasoala e urmatoarea: tot ce am gasit e 190 50 17 pe spate, deci partea care intra in contact cu asfaltul in viraj fiind mai mica in acest caz ... Fara sa fie considerata "aroganta" sau mai stiu eu ce .... pe janta mea de 5.5 ar intra si un 200 sau sa caut pana in panzele albe 190 55 17? ... Am de unde alege un set a carui spate ar fi 190 de 50 ci nu 55 ... acum is in dubii ... sa astept pana prind un set cu 55 spate sau ar merge si un 200 ? P.S. Inca o data repet ca nu am de gand sa ma dau in spectacol cu "besica" de 200 doar pentru ca altii o considera "cul" ... ci ma adaptez la ce gasesc. Editat Martie 12, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 190.50.17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Cauta un 180/55/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Pe janta de 5.5 tzoli merg , fara a afecta forma anvelopei, urm dimensiuni: 180/55, 190/55- care-s facute standart pt aceste jante, 180-60-cele mai performante. 190/50, e cea mai proasta inspiratie pt janta de 5.5, e proasta chiar si pt janta de 6tzoli. 190/55 se gasesc destule, asteapta etapa ROSBK de la sf lunii martie, la clasa rookies se folosesc numai Dunlop GP Racer, si dupa etapa vei gasi seconduri in stare foarte buna. Editat Martie 12, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 190.50.17 Dimens spusa de tine e mai mult pentru touring`uri ... Ms Jagi ... mi-ai dat o idee buna numai ca nu am idee cu cine as putea vb gume dupa etapa ... @Wayne ... nu vreau sa iau 180 .... m-am obisnuit cu 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 as avea si eu o intrebare am un suzuki srad de 750cc din 98.si caut cuzineti de biela,am intrebat un mecanic si mi-a zis ca imi trebe cota2 dar la magazin ii dupa culori.intrebarea este daca nu stie cineva ce culoare este cota2 la cuzineti de biela.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Dimens spusa de tine e mai mult pentru touring`uri ... Ms Jagi ... mi-ai dat o idee buna numai ca nu am idee cu cine as putea vb gume dupa etapa ... @Wayne ... nu vreau sa iau 180 .... m-am obisnuit cu 190 Eu am montat un 180/55 si e altceva fata de 180/ 50..se inclina mai mult.Cu un 190/50 nu faci nici o branza daca zici ca esti obisnuit... Cumpara ce a spus hagi 180/60 sau asteapta sa gasesti cauciuc sh cu inaltimea de 55-60 Comunistul...da un telefon la motorteam Editat Martie 12, 2014 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Eu am montat un 180/55 si e altceva fata de 180/ 50..se inclina mai mult.Cu un 190/50 nu faci nici o branza daca zici ca esti obisnuit... Cumpara ce a spus hagi 180/60 sau asteapta sa gasesti cauciuc sh cu inaltimea de 55-60 Comunistul...da un telefon la motorteam Eu am pe ea 190 55 nu 50 .... si da, o sa astept sa vad ce ies la iveala acum prin martie-aprilie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 as avea si eu o intrebare am un suzuki srad de 750cc din 98.si caut cuzineti de biela,am intrebat un mecanic si mi-a zis ca imi trebe cota2 dar la magazin ii dupa culori.intrebarea este daca nu stie cineva ce culoare este cota2 la cuzineti de biela.stima Citeste bine acest document,pentru ca nu ezista cota 2. Cuzineti se aleg in funtie de ce masuratori se fac,cota vibrokenului,si cota bilelei...si selectia se face pe culori. Daca nu o sa respecti ce spune acolo ,o sa fie pacat de bani si munca depusa,pentru ca o sa cedeze in scurt timp. Suzuki_GSX_R_750_SRAD SELECTIE CUZINETI.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.