Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut cmd, eu am dat babeste cu albul ala perlat si a iesit din a doua incercare perfect identic, desigur pe o bucata de plastic oarecare inainte de piesa. dupa ore intregi de cautat si incercat , analizat , m am suparat si am luat de la respectivul preparator de vopsea auto cu care ma cunosc,, am luat albul cel mai alb nu mai stiu exact cum se numeste .. albul ala din agitatorul ala de vopsea, albul folosit la combinarea altor vopsele.. intelegi ce vreau sa spun, Si white pearl .. adica perla cea mai alba .. ti am spus babeste :) LA 200 ML DE ALB AM PUS O PICATURA DE ALBASTRU. cu 100 ml de perla dai 5 motociclete.

se da in felul urmator:

albul se da normal ca orice vopsea in schimb perla .. NU SE DILUEAZA CA VOPSEAUA NORMALA,, CI SE DILUEAZA FOARTE MULT.. sa nu mai existe vascozitate .. perla sa fie diluant in pistol..

Aplicarea perlei: pistolul reglat con mare si debitul foarte mic exact ca la aerograf, piesa trebuie bombardata cu perla,, sa nu se formeze strat ca daca se formeaza strat iese un rahat,, crem , culoarea untului .. alta nuanta, deci trebuie gazat mai bine zis de la o distanta foarte mare undeva la 80 cm, tinut cont ca piesele care vor sta una langa alta SA SE DEA CU PERLA UNA LANGA ALTA, (nu este cazul tau ). se trece cu aparatul de cateva ori peste piesa la misto,, nu se da strat,, doar un gaz fin, Adica perla este o caterinca, o simplitate doar ca trebuie sa sti cum sa o dai. NU se vede nimic pana nu dai cu lac. ma cc pe mine de ras cand vad ce fac meseriasii cu pretentii, vor sa dea alb perlat si iese crem cu perla :)) dar daca i intrebi cica asa a vrut sa dea .. talentele sunt in popor.

NU se poate altfel, nu exista alt mod sa dai, ( aviz meseriasilor care vor sa incerce) daca bagi perla in alb v a fi inghitita de alb si o sa fie alb.

lacul se da la aprox 10 minute.. nu dupa 7 ore .. ca dupa un milion de ore se usuca intreaga suprafata si diluantul din lac nu mai poate patrunde sa aive rol de liant ,, si se exfoliaza cum vedem pe masini facute la service, totul trebuie sa fie intrat unul in altul sa zic asa.. dar asta este alt subiect :)) scuze daca v am plictisit.



am uitat sa spun ca trebuie atentie la gaura de la rezervor.. atentie cum o izolezi ca daca o izilezi de la inceput si o lasi asa pana la sfarsit este posibil sa se desprinda vopsea, marmelada etc de pe ea si exact la urma cand se da lacul sa o desprinzi cu presiunea. facut un carton perfect si pus capac inainte de lac s.a fi sigur.. sa nu existe la urma " merge si asa ca nu se vede prea tare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, tocmai ce am achizitionat un k3 si as avea nevoie de pareri/sugesti ale celor ce detin sau au detinut unul !

Este o motocicleta foarte buna,putin cam rigida,nu te iarta,raspunde foarte bine la comenzi,acceleratie,frana,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Este o motocicleta foarte buna,putin cam rigida,nu te iarta,raspunde foarte bine la comenzi,acceleratie,frana,

Nu are agilitatea unui k7 cu,cadrul sudat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior.

Si de acum , cu atat mai mult . :))

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Tu sti cel mai bine,apropo toate motoretele au cadru sudat si nu vad ce legatura are agilitatea cu cadrul,Tu ce motor ai?

Da,numai ca mobra mea are cadrul sudat de fabrica,nu de nea petrica in garaj.O vitezana mai ,,scurta'' (ca a ta)e mai agila decat modelul de fabrica

Prin oligofrenismul de care dai dovada,un fraier care iti cumpara gunoiul are toate sansele sa se trezesca cu cadrul rupt in orice clipa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior.

Nu am pretins că este tiplă, chiar am spus ca a fost căzută, am pus poze la rezoluţie mare,eu am mers 400km si o sa mai fac mulţi km :),dacă erau probleme fi sigur ca m dezmembram

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, dupa ce citisem vreo 3...4 pagini referitoare la o anvelopa de 200 pe spate pentru un k1 postata de un coleg ... am vrut sa va intreb pe voi direct cum va intelegeti cu cea de 190 55 r17 ...

 

Eu pe k1 meu de 600 am momentan set 120 70 17 + 190 55 17, si is ok din punctul meu de vedere ca si aderenta + manevrabilitate, dar trebuie inlocuite datorita uzurii, faza nasoala e urmatoarea: tot ce am gasit e 190 50 17 pe spate, deci partea care intra in contact cu asfaltul in viraj fiind mai mica in acest caz ...

 

Fara sa fie considerata "aroganta" sau mai stiu eu ce .... pe janta mea de 5.5 ar intra si un 200 sau sa caut pana in panzele albe 190 55 17? ...

 

Am de unde alege un set a carui spate ar fi 190 de 50 ci nu 55 ... acum is in dubii ... sa astept pana prind un set cu 55 spate sau ar merge si un 200 ?

 

P.S. Inca o data repet ca nu am de gand sa ma dau in spectacol cu "besica" de 200 doar pentru ca altii o considera "cul" ... ci ma adaptez la ce gasesc.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe janta de 5.5 tzoli merg , fara a afecta forma anvelopei, urm dimensiuni: 180/55, 190/55- care-s facute standart pt aceste jante, 180-60-cele mai performante. 190/50, e cea mai proasta inspiratie pt janta de 5.5, e proasta chiar si pt janta de 6tzoli. 190/55 se gasesc destule, asteapta etapa ROSBK de la sf lunii martie, la clasa rookies se folosesc numai Dunlop GP Racer, si dupa etapa vei gasi seconduri in stare foarte buna.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

190.50.17

Dimens spusa de tine e mai mult pentru touring`uri ...

 

Ms Jagi ... mi-ai dat o idee buna numai ca nu am idee cu cine as putea vb gume dupa etapa ...

 

@Wayne ... nu vreau sa iau 180 .... m-am obisnuit cu 190

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea si eu o intrebare am un suzuki srad de 750cc din 98.si caut cuzineti de biela,am intrebat un mecanic si mi-a zis ca imi trebe cota2 dar la magazin ii dupa culori.intrebarea este daca nu stie cineva ce culoare este cota2 la cuzineti de biela.stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Dimens spusa de tine e mai mult pentru touring`uri ...

 

Ms Jagi ... mi-ai dat o idee buna numai ca nu am idee cu cine as putea vb gume dupa etapa ...

 

@Wayne ... nu vreau sa iau 180 .... m-am obisnuit cu 190

Eu am montat un 180/55 si e altceva fata de 180/ 50..se inclina mai mult.Cu un 190/50 nu faci nici o branza daca zici ca esti obisnuit...

Cumpara ce a spus hagi 180/60 sau asteapta sa gasesti cauciuc sh cu inaltimea de 55-60

 

Comunistul...da un telefon la motorteam

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un 180/55 si e altceva fata de 180/ 50..se inclina mai mult.Cu un 190/50 nu faci nici o branza daca zici ca esti obisnuit...

Cumpara ce a spus hagi 180/60 sau asteapta sa gasesti cauciuc sh cu inaltimea de 55-60

 

Comunistul...da un telefon la motorteam

Eu am pe ea 190 55 nu 50 .... si da, o sa astept sa vad ce ies la iveala acum prin martie-aprilie ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea si eu o intrebare am un suzuki srad de 750cc din 98.si caut cuzineti de biela,am intrebat un mecanic si mi-a zis ca imi trebe cota2 dar la magazin ii dupa culori.intrebarea este daca nu stie cineva ce culoare este cota2 la cuzineti de biela.stima

Citeste bine acest document,pentru ca nu ezista cota 2.

Cuzineti se aleg in funtie de ce masuratori se fac,cota vibrokenului,si cota bilelei...si selectia se face pe culori.

 

Daca nu o sa respecti ce spune acolo ,o sa fie pacat de bani si munca depusa,pentru ca o sa cedeze in scurt timp.

Suzuki_GSX_R_750_SRAD SELECTIE CUZINETI.pdf

post-15340-0-14331300-1394651231_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...