cmd Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 AMA SuperSport Suzuki GSX-R600 Build super interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Mi am schimbat uleiul azi... urmeaza sa curat lantul.. o pregatim pt sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maracinealin Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut baieti, tocmai ce am achizitionat un k3 si as avea nevoie de pareri/sugesti ale celor ce detin sau au detinut unul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Pareri/sugestii despre ce?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut baieti, tocmai ce am achizitionat un k3 si as avea nevoie de pareri/sugesti ale celor ce detin sau au detinut unul ! Este o motocicleta foarte buna,putin cam rigida,nu te iarta,raspunde foarte bine la comenzi,acceleratie,frana, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Este o motocicleta foarte buna,putin cam rigida,nu te iarta,raspunde foarte bine la comenzi,acceleratie,frana, Nu are agilitatea unui k7 cu,cadrul sudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Nu are agilitatea unui k7 cu,cadrul sudat Tu sti cel mai bine,apropo toate motoretele au cadru sudat si nu vad ce legatura are agilitatea cu cadrul,Tu ce motor ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior. Si de acum , cu atat mai mult . ) Editat Martie 12, 2014 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Tu sti cel mai bine,apropo toate motoretele au cadru sudat si nu vad ce legatura are agilitatea cu cadrul,Tu ce motor ai? Da,numai ca mobra mea are cadrul sudat de fabrica,nu de nea petrica in garaj.O vitezana mai ,,scurta'' (ca a ta)e mai agila decat modelul de fabrica Prin oligofrenismul de care dai dovada,un fraier care iti cumpara gunoiul are toate sansele sa se trezesca cu cadrul rupt in orice clipa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Kerozen, in locul tau m-as da la fund citeva luni sau chiar ani, sau mi-as schimba ID-ul. Dupa scandalul cu motoreta luata in sac pe care ai incercat s-o vinzi ca tzipla, nu mai are rost sa te amesteci in discutii, vei fi mereu luat peste picior. Nu am pretins că este tiplă, chiar am spus ca a fost căzută, am pus poze la rezoluţie mare,eu am mers 400km si o sa mai fac mulţi km ,dacă erau probleme fi sigur ca m dezmembram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Salutare baieti, dupa ce citisem vreo 3...4 pagini referitoare la o anvelopa de 200 pe spate pentru un k1 postata de un coleg ... am vrut sa va intreb pe voi direct cum va intelegeti cu cea de 190 55 r17 ... Eu pe k1 meu de 600 am momentan set 120 70 17 + 190 55 17, si is ok din punctul meu de vedere ca si aderenta + manevrabilitate, dar trebuie inlocuite datorita uzurii, faza nasoala e urmatoarea: tot ce am gasit e 190 50 17 pe spate, deci partea care intra in contact cu asfaltul in viraj fiind mai mica in acest caz ... Fara sa fie considerata "aroganta" sau mai stiu eu ce .... pe janta mea de 5.5 ar intra si un 200 sau sa caut pana in panzele albe 190 55 17? ... Am de unde alege un set a carui spate ar fi 190 de 50 ci nu 55 ... acum is in dubii ... sa astept pana prind un set cu 55 spate sau ar merge si un 200 ? P.S. Inca o data repet ca nu am de gand sa ma dau in spectacol cu "besica" de 200 doar pentru ca altii o considera "cul" ... ci ma adaptez la ce gasesc. Editat Martie 12, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 190.50.17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Cauta un 180/55/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Pe janta de 5.5 tzoli merg , fara a afecta forma anvelopei, urm dimensiuni: 180/55, 190/55- care-s facute standart pt aceste jante, 180-60-cele mai performante. 190/50, e cea mai proasta inspiratie pt janta de 5.5, e proasta chiar si pt janta de 6tzoli. 190/55 se gasesc destule, asteapta etapa ROSBK de la sf lunii martie, la clasa rookies se folosesc numai Dunlop GP Racer, si dupa etapa vei gasi seconduri in stare foarte buna. Editat Martie 12, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 190.50.17 Dimens spusa de tine e mai mult pentru touring`uri ... Ms Jagi ... mi-ai dat o idee buna numai ca nu am idee cu cine as putea vb gume dupa etapa ... @Wayne ... nu vreau sa iau 180 .... m-am obisnuit cu 190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 as avea si eu o intrebare am un suzuki srad de 750cc din 98.si caut cuzineti de biela,am intrebat un mecanic si mi-a zis ca imi trebe cota2 dar la magazin ii dupa culori.intrebarea este daca nu stie cineva ce culoare este cota2 la cuzineti de biela.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Dimens spusa de tine e mai mult pentru touring`uri ... Ms Jagi ... mi-ai dat o idee buna numai ca nu am idee cu cine as putea vb gume dupa etapa ... @Wayne ... nu vreau sa iau 180 .... m-am obisnuit cu 190 Eu am montat un 180/55 si e altceva fata de 180/ 50..se inclina mai mult.Cu un 190/50 nu faci nici o branza daca zici ca esti obisnuit... Cumpara ce a spus hagi 180/60 sau asteapta sa gasesti cauciuc sh cu inaltimea de 55-60 Comunistul...da un telefon la motorteam Editat Martie 12, 2014 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Eu am montat un 180/55 si e altceva fata de 180/ 50..se inclina mai mult.Cu un 190/50 nu faci nici o branza daca zici ca esti obisnuit... Cumpara ce a spus hagi 180/60 sau asteapta sa gasesti cauciuc sh cu inaltimea de 55-60 Comunistul...da un telefon la motorteam Eu am pe ea 190 55 nu 50 .... si da, o sa astept sa vad ce ies la iveala acum prin martie-aprilie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 as avea si eu o intrebare am un suzuki srad de 750cc din 98.si caut cuzineti de biela,am intrebat un mecanic si mi-a zis ca imi trebe cota2 dar la magazin ii dupa culori.intrebarea este daca nu stie cineva ce culoare este cota2 la cuzineti de biela.stima Citeste bine acest document,pentru ca nu ezista cota 2. Cuzineti se aleg in funtie de ce masuratori se fac,cota vibrokenului,si cota bilelei...si selectia se face pe culori. Daca nu o sa respecti ce spune acolo ,o sa fie pacat de bani si munca depusa,pentru ca o sa cedeze in scurt timp. Suzuki_GSX_R_750_SRAD SELECTIE CUZINETI.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 mersi mult ptr informatia TNG mii de multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Eu unu propun sa strangem mana de la mana si sa-i facem o data lui TNG statuie ba fratilor .... ca pe cati ne-a scos din foame ) MERITA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Eu nu inteleg unde gasesti tu " numai " 190/50 ...se mai fabrica ?bridgestone,pirelli ,dunlop,conti si ceilalti fabrica 190/55 de ani buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 mersi mult ptr informatia TNG mii de multumiri Cu placere si bafta la reparatie. Eu unu propun sa strangem mana de la mana si sa-i facem o data lui TNG statuie ba fratilor .... ca pe cati ne-a scos din foame ) MERITA !!! De cand va laudati ca o faceti... Eu inca astept sa vad cum arat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) niste scarite race pentru suzuki gsx-r 1000 k1,sh? Editat Martie 13, 2014 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.