cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 abia vineri am pus carenele si am facut asigurarea , o sa-mi faca George si setarile pt furca/amortizorul spate (TREBUIE NEAPARAT) ,nu am avut cand sa le facem ,motocicleta a fost fara carene la el, am luat mobra cu duba si am montat carenele acasa si am iesit putin,macar de ziua lui sa-l las si pe el liber ,trebuie neaparat sa le fac pt ca dupa 2 iesiri am vazut niste urme pe cauciucul spate care inainte nu apareau pe laterale,au aparut dupa ce am tras de gaz pe curbe in astea 2 iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Amortizorul spate e servisat? Dacă nu a fost făcut vreodată, are cam 10 ani de când a ieșit din fabrica. Un setup mulțumitor pe un agregat asa vechi nu se poate face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 nu a fost servisat , le face George inainte iti dai seama ,nu a fost umblat pana acum nici la furca nici amortizor ,e totul cum a iesit din fabrica ulei simeringuri bla bla ,au tinut foarte bine pana acum 16000km are mobra ,ma inteleg foarte bine cu setarile astea si de aceea nu am schimbat,ce este drept si adevarat ca nu am incercat nici altceva ca sa vad daca-mi place mai mult ,dupa urmele de pe cauciuc acum o sa fac o setare pe greutate ,am facut la vechiu gsxr si a fost foarte bine ,statea lipita de asfalt ty *** pt treburile astea cu testele am pus lupa fata ,stop semnale,oglinzi si am facut asigurare ,,, nu ca sa ies cu ea pe strada ,sa pot sa merg de la mine pana la Tng in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 E diferenta de doar 10 grade celsius, pt uleiul din amortizorul spate, daca functioneaza la 70 de grade si nu la 60 de grade, durata de viata a uleiului se injumatateste. Imagineaza-ti ca dupa o tura mai tare, amortizorul spate se incinge asa de tare incat dupa ce te-ai oprit, nu poti pune mana pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 baieti, cunoasteti cumva acest motor? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=567896&selpic=0&zoom=1#foto sau, cunoasteti vreun gixxer de 1000 modelul K6 de vanzare, fara probleme mecanice si ciclisitice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Si fara recall la cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 clar! din 2005 a inceput toata problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 da, ai mare grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salutare tuturor, ma bate un gand sa imi pun crash`pad`uri pe k1 meu ... si peste tot am citit diverse opinii despre cele simple bolt on sau cele care necesita gaurirea carenei (la k1 prinderea crash`ului pe stanga se face pe un suport care este sub carena - pentru cei care nu stiau), Am inteles ca la cele fara gaurire, acel suport la un impact mai "simpatic, al draq de simpatic" poate dauna cadrului mai mult decat cel prins direct pe surubul din cadru. Voi ce sfaturi mi-ati da ? ... Nu vreau sa fiu inteles aiurea insa is curios cine a "testat" aceste doua tipuri de crash`pad`uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina Degeaba ii ia contactul si apoi ii pune strap`ul pe mufa, posibil la repunerea contactului dupa ce a pus strap`ul sa nu ii mai dea FI in bord si automat C00... Ideea e urmatoarea, cu FI in bord, sa nu opreasca motorul, sa bage strap`ul .. apoi o sa vada eroarea. Ceva asemanator a avut un prieten de-a meu ... problema era de la bujii ... le-a curatat (din lipsa de bani pentru procurarea altora noi) si nu i-a mai facut figuri Editat Mai 5, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina K1 1000 corect? Este de la exup,nu vede capat de cursa pentru ca a scos cablurile de la motor si clapeta. Si cum a spus baiatul de mai sus, lasa strapul in mufa de diagnoza,mergi cu motorul asa,si cand o sa apara FI o sa fie si un cod de eroare pe bord...astepta codul. Respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) De 750 ii, mersi de raspunsuri LE: zice ca a incercat si cu motorul pornit dar tot C00 ii da, o sa mai incerce Editat Mai 5, 2014 de Paul_Gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 De 750 ii, mersi de raspunsuri LE: zice ca a incercat si cu motorul pornit dar tot C00 ii da, o sa mai incerce Din moment ce are FI pe bord... nu are cum sa fie C00 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Din moment ce are FI pe bord... nu are cum sa fie C00 ... Ba da are,este problema de excva.....sau exup cum mai este cunoscut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Ba da are,este problema de excva.....sau exup cum mai este cunoscut. Ah ... my bad ... sorry ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Salut baieti,am o suzuki GSX-R600V din 1996 , recent i-am facut motorul ( rectificat arbore, schimbat biela nr4+cuzineti ) am pus totul inapoi asa cum arata in manual ( Suzuki_GSX_R_600_97_00_Service_Manual_www.manualedereparatie.info.pdf ). Motorul porneste la sfert , dar suna ca un tractor .Iintrebarea e urmatoarea: difera marcajele pentru setat distributia de la 1996 la 1997( manualul specifica pt modelu din 1997) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Rectificat arbore? Adica, ai refacut fusurile de pe el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin21 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de un Suzuki GSXR 600 din 2005 si am si eu cateva intrebari pentru priceputi.. am un sunet putin mai ciudat la pompa de injectie ( Cred ) , cand pun contactul face un sunet destul de ciudat, nu doar sunetul acela subtire de injectie ci si un sunet de parca nu poate trage benzina.. Si 2, ar fii faptul ca, cand inchid acceleratia complet, motorul are tendinta sa se opreasca, cateodata o si face.. Ceva rezolvari? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de un Suzuki GSXR 600 din 2005 si am si eu cateva intrebari pentru priceputi.. am un sunet putin mai ciudat la pompa de injectie ( Cred ) , cand pun contactul face un sunet destul de ciudat, nu doar sunetul acela subtire de injectie ci si un sunet de parca nu poate trage benzina.. Si 2, ar fii faptul ca, cand inchid acceleratia complet, motorul are tendinta sa se opreasca, cateodata o si face.. Ceva rezolvari? Multumesc anticipat! Felicitari pentru achizitie! Legat de sunet,daca provine din rezervor sau de sub el. Din rezervor poate fi pompa,atunci cand rezervorul este mai gol,pompa scoate un sunet mai accentuat datorita rezonantei rezervorului. Daca este sub rezervor,posibil ca sunetul sa vina de la STV,problema comuna la k5.600 Legat de oprirea motorului cat si sunetul de la STV,este necesara o revizie la sist.de injectie. Editat Mai 7, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 doar la o biela ( nr 4 ) era putin zgariat si avea bataie , isi facuse loc intre cuzineti.Am dus arborele la un atelier specializat in asa ceva,am pus cota de cuzineti pe care mi.au spus,o , si am schimbat si biela. Rectificat arbore? Adica, ai refacut fusurile de pe el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Salut! Stie cineva cat ulei de motor intra in Aprilia Leonardo 150 din 2003? ....La scuteristi nu raspunde nimeni si vreau sa ma apuc sa-i schimb consumabilele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 doar la o biela ( nr 4 ) era putin zgariat si avea bataie , isi facuse loc intre cuzineti.Am dus arborele la un atelier specializat in asa ceva,am pus cota de cuzineti pe care mi.au spus,o , si am schimbat si biela. Si cit crezi ca va tine reparatia? Luuume, cica arborii cotiti se rectifica!!! Ar fi bine daca TNG ar explica detaliat aspectul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Din pacate reparatia pe vibroken tine doar pentru prima pornire! Salut! Stie cineva cat ulei de motor intra in Aprilia Leonardo 150 din 2003? ....La scuteristi nu raspunde nimeni si vreau sa ma apuc sa-i schimb consumabilele Capacity : LubeCap 1.15 liter Overhaul capacity Capacity : LubeCap 1.1 liter Capacity : FilterCap 0.05 liter Use : Normal Intervals : Check 1000 km Intervals : Change 6000 km / 12 months Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Multumesc!... din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.