Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

nu a fost servisat , le face George inainte iti dai seama ,nu a fost umblat pana acum nici la furca nici amortizor ,e totul cum a iesit din fabrica ulei simeringuri bla bla ,au tinut foarte bine pana acum 16000km are mobra ,ma inteleg foarte bine cu setarile astea si de aceea nu am schimbat,ce este drept si adevarat ca nu am incercat nici altceva ca sa vad daca-mi place mai mult :) ,dupa urmele de pe cauciuc acum o sa fac o setare pe greutate ,am facut la vechiu gsxr si a fost foarte bine ,statea lipita de asfalt

ty



*** pt treburile astea cu testele am pus lupa fata ,stop semnale,oglinzi si am facut asigurare ,,, nu ca sa ies cu ea pe strada ,sa pot sa merg de la mine pana la Tng in regula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E diferenta de doar 10 grade celsius, pt uleiul din amortizorul spate, daca functioneaza la 70 de grade si nu la 60 de grade, durata de viata a uleiului se injumatateste.

Imagineaza-ti ca dupa o tura mai tare, amortizorul spate se incinge asa de tare incat dupa ce te-ai oprit, nu poti pune mana pe el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, ma bate un gand sa imi pun crash`pad`uri pe k1 meu ... si peste tot am citit diverse opinii despre cele simple bolt on sau cele care necesita gaurirea carenei (la k1 prinderea crash`ului pe stanga se face pe un suport care este sub carena - pentru cei care nu stiau),

 

Am inteles ca la cele fara gaurire, acel suport la un impact mai "simpatic, al draq de simpatic" poate dauna cadrului mai mult decat cel prins direct pe surubul din cadru.

 

Voi ce sfaturi mi-ati da ? ... Nu vreau sa fiu inteles aiurea insa is curios cine a "testat" aceste doua tipuri de crash`pad`uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina ;)

Degeaba ii ia contactul si apoi ii pune strap`ul pe mufa, posibil la repunerea contactului dupa ce a pus strap`ul sa nu ii mai dea FI in bord si automat C00... Ideea e urmatoarea, cu FI in bord, sa nu opreasca motorul, sa bage strap`ul .. apoi o sa vada eroarea.

 

Ceva asemanator a avut un prieten de-a meu ... problema era de la bujii ... le-a curatat (din lipsa de bani pentru procurarea altora noi) si nu i-a mai facut figuri

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, are un prieten un K1 si apare Fi in bord. Cand ii face teste da eroare 00, am citit pe aici ca ar fii sitele de la pompa de benzina sau injectoare. Motocicleta functioneaza foarte bine. Ceva idei cam ce am putea verifica? Precizez ca are anulat exhaust (scriu ce zice el, nu are rabdare cu netu') V-as fi recunoscator daca ne ajutati cu ceva solutii. O seara faina ;)

K1 1000 corect?

Este de la exup,nu vede capat de cursa pentru ca a scos cablurile de la motor si clapeta.

Si cum a spus baiatul de mai sus, lasa strapul in mufa de diagnoza,mergi cu motorul asa,si cand o sa apara FI o sa fie si un cod de eroare pe bord...astepta codul.

Respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 750 ii, mersi de raspunsuri

LE: zice ca a incercat si cu motorul pornit dar tot C00 ii da, o sa mai incerce

Din moment ce are FI pe bord... nu are cum sa fie C00 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,am o suzuki GSX-R600V din 1996 , recent i-am facut motorul ( rectificat arbore, schimbat biela nr4+cuzineti ) am pus totul inapoi asa cum arata in manual ( Suzuki_GSX_R_600_97_00_Service_Manual_www.manualedereparatie.info.pdf ). Motorul porneste la sfert , dar suna ca un tractor .Iintrebarea e urmatoarea: difera marcajele pentru setat distributia de la 1996 la 1997( manualul specifica pt modelu din 1997) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de un Suzuki GSXR 600 din 2005 si am si eu cateva intrebari pentru priceputi.. am un sunet putin mai ciudat la pompa de injectie ( Cred ) , cand pun contactul face un sunet destul de ciudat, nu doar sunetul acela subtire de injectie ci si un sunet de parca nu poate trage benzina.. Si 2, ar fii faptul ca, cand inchid acceleratia complet, motorul are tendinta sa se opreasca, cateodata o si face.. Ceva rezolvari?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de un Suzuki GSXR 600 din 2005 si am si eu cateva intrebari pentru priceputi.. am un sunet putin mai ciudat la pompa de injectie ( Cred ) , cand pun contactul face un sunet destul de ciudat, nu doar sunetul acela subtire de injectie ci si un sunet de parca nu poate trage benzina.. Si 2, ar fii faptul ca, cand inchid acceleratia complet, motorul are tendinta sa se opreasca, cateodata o si face.. Ceva rezolvari?

 

Multumesc anticipat!

Felicitari pentru achizitie!

Legat de sunet,daca provine din rezervor sau de sub el.

Din rezervor poate fi pompa,atunci cand rezervorul este mai gol,pompa scoate un sunet mai accentuat datorita rezonantei rezervorului.

Daca este sub rezervor,posibil ca sunetul sa vina de la STV,problema comuna la k5.600

Legat de oprirea motorului cat si sunetul de la STV,este necesara o revizie la sist.de injectie.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar la o biela ( nr 4 ) era putin zgariat si avea bataie , isi facuse loc intre cuzineti.Am dus arborele la un atelier specializat in asa ceva,am pus cota de cuzineti pe care mi.au spus,o , si am schimbat si biela.

Rectificat arbore? Adica, ai refacut fusurile de pe el???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar la o biela ( nr 4 ) era putin zgariat si avea bataie , isi facuse loc intre cuzineti.Am dus arborele la un atelier specializat in asa ceva,am pus cota de cuzineti pe care mi.au spus,o , si am schimbat si biela.

Si cit crezi ca va tine reparatia? Luuume, cica arborii cotiti se rectifica!!!

 

Ar fi bine daca TNG ar explica detaliat aspectul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate reparatia pe vibroken tine doar pentru prima pornire!

 

Salut! Stie cineva cat ulei de motor intra in Aprilia Leonardo 150 din 2003? :) ....La scuteristi nu raspunde nimeni si vreau sa ma apuc sa-i schimb consumabilele :P

Capacity : LubeCap 1.15 liter Overhaul capacity info.gif Capacity : LubeCap 1.1 liter info.gif Capacity : FilterCap 0.05 liter info.gif Use : Normal Intervals : Check 1000 km info.gif Intervals : Change 6000 km / 12 months
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari de peste balta!

M-am hotarat sa imi mut si eu fundul de pe babeta mea de XJ pe un GSXR 600 L3.

Am luat-o de 2 zile si inca ne cunoastem si ne imprietenim, dar facem naveta zilnic 60 km asa ca nu dureaza mult.

Trebuie sa ii fac suspensia, sa imi acomodeze cele 110 kile in carne si sa termin rodajul. Dup-aia mai vedem...

 

13948513117_69b35b6514_z.jpg

 

13948526959_c490986480_z.jpg

 

Aveti grija de voi!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...