Vizitator goe 75 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Servus! Sunt proprietar recent de gsxr 1000 k6 . Va rog sa ma ajutati daca puteti cu o mica problema pe care o am cu acest motor.Mai are doua alte aspecte asupra carora trebuia sa intervin cu inbunatatiri la care am gasit rezolvarea asa ca trec direct la problema care ma doare AMBREIAJUL. Vin dupa o lunga linie de honde si citeva yamaha deci stiu citeva lucruri despre motoare . Am mai avut ocazia sa merg cu suzuki dar asta este primul pe care l am si cumparat si nu am avut timp sa pun pe el decit putin peste 3000 km deci asta e totalul experintei mele cu suzuki pina acum. Problemele cu ambreiajul la acest model par sa fie arhicunoscute avind in vedere numarul enorm de pagini dedicate subiectului pe toate forumurile pe care leam accesat pina acum si faptului ca sunt citeva firme care produc piese special pentru a remedia unele probleme create de acest ambreiaj. Problema cea mai mare este lansarea de pe loc si este singura care ma afecteaza pe mine. Pentru cei care inca nu au avut experienta o sa expic ca la plecarea de pe loc daca daca turezi motorul numai o fractiune mai mult decit o plecare normala se aud sgomote ciudate si se simpte in maneta cum patinarea initiala nu este fluenta. Nici nu poate fi vorba de o lansare de peste 3000 de ture. Am explicat deja ca sunt la curent cu unele produse care se gasesc pentru remedierea problemei cu lansare dar nu am gasit nici unul care sa metina sliper clutchul in functiune. Intrebarea este daca ati reusit cumva sa sa eliminati problemele legate de lansare fara sa fie nevoie sa renuntati la sliper clutch sau daca ati folosit unul din produsele de inlocuire cum este brocks ultra clutch mod daca chiar elimina problema sau este doar o mica inbunatatire. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Din cate cunosc eu,stiu ca este o problema recunoscuta mai mult sau mai putin de Suzuki,in primii ani de la depistarea problemei anumiti dealeri(internationali) au schimbat,alti nu pe garantie oala de ambreiaj. Acum stiu ca anumiti posesori au incercat mai multe metode de a rezolva problema si anume. Practicarea mai multor gauri in pereti oalei pentru a ajunge mai mult ulei intre placi. Anularea sistemului de patinare prin sudura sau folosirea unei piese aftermarchet. Fololosirea unor arcuri mai tari la placa. Schimbarea intregului ambreiaj de la un model mai nou. Acum daca te deranjeaza atat de mult lansarea banuiesc ca participi la liniute,sau drag. Daca faci asta nu inteleg de ce mai vrei sa pastrezi sliper clutch-ul!.Il anulezi pwntru ca nu ai nevoie de asa ceva pentru liniute. Daca vrei sa-l tii si sa-l folosesti la trepte inferioare asta inseamna ca folosesti moto la curse/sau mers sportiv strada,si va trebui sa faci ceva.Ori inlocuiesti ori te antrenezi sa iei startul cu rpm mai mic. Ori care ar fi dintre ele iti doresc succes in rezolvarea problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Ieri am iesit cu suzeta mea...si dupa vreo 150 de km, cand am intrat in oras....am observat ca la plecarea de pe loc se subtureaza, da sa se opreasca si nu are vlaga in ea.Ca sa pot pleca cu ea de pe loc fara sa faca cestia asta, trebuie sa o accelerez peste 3000. Daca se pune in mers nu are nici o problema, in sarcina trage. Saptamana trecuta am schimbat filtrul de benzina, am pus unul mai mare, sa fie oare de la filtrul ala ca ai baga prea multa benzina? Ideea e ca atunci cand face chestia asta...miroase si a benzina. Este vorba de un SRAD din 1997.Daca aveti vreun sfat sau sugestie....as ramane recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 nu prea cred ca are treaba cu filtrul de benzina , probabil TNG o sa te lamureasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Ieri am iesit cu suzeta mea...si dupa vreo 150 de km, cand am intrat in oras....am observat ca la plecarea de pe loc se subtureaza, da sa se opreasca si nu are vlaga in ea.Ca sa pot pleca cu ea de pe loc fara sa faca cestia asta, trebuie sa o accelerez peste 3000. Daca se pune in mers nu are nici o problema, in sarcina trage. Saptamana trecuta am schimbat filtrul de benzina, am pus unul mai mare, sa fie oare de la filtrul ala ca ai baga prea multa benzina? Ideea e ca atunci cand face chestia asta...miroase si a benzina. Este vorba de un SRAD din 1997.Daca aveti vreun sfat sau sugestie....as ramane recunoscator. Cred ca ai deranjat putina murdarie pe acolo, si a ajuns in cuiele pontou,asa ca nu mai inchid, si posibil putina inundatie de benzina in carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 multumesc frumos Domnule George, exact asta s-a intamplat. Am dat bateria de carburi la curatat si sper sa se rezolve problema. Multumesc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 are cineva idee daca se potriveste carena fata de la un gsxr 2003 la unul din 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Da,se potriveste!Carenele laterale nu se potrivesc de la 750 la 1000 la un singur surub!in rest se potrivesc toate! Editat Mai 21, 2014 de Eusebiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Da,se potriveste!Carenele laterale nu se potrivesc de la 750 la 1000 la un singur surub!in rest se potrivesc toate! de unde pot sa iau si eu o carena fata cu far ? de unde pot sa iau si eu o carena fata cu far ? de GSXR 2003 sau 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Scuze,acu am vazut,ce bou sunt! nu cred ca merg carenele de la K3 la k1 Editat Mai 22, 2014 de Eusebiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 De care GSXR? Daca e de 1000, nu se potrivesc de la K3 la K1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorrian Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) este un gsxr 1000 din 2001-2002,si voiam sa mi iau farul si carena fata,de la urmatorul model 2003-2004,eu cred ca merg Editat Mai 22, 2014 de Dorrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 salut, din cate stiu nu se potriveste ... am vazut facute cateva dar cu ceva modificari , trebuie sa schimbi si cadrul de bord + altele .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hitmanu Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Un set de gume bune sh imi recomandati si mie pe privat va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 este un gsxr 1000 din 2001-2002,si voiam sa mi iau farul si carena fata,de la urmatorul model 2003-2004,eu cred ca merg cadru de k1 e diferit fata de k3!cu cateva modificari poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Un set de gume bune sh imi recomandati si mie pe privat va rog Set de Dunlop D212GP PRO, compozitie medium, te multumeste? La ora asta, ele sint inca absolut noi, azi sau miine le foloseste la Pannoniaring. Mai mult de 2 cicluri de incalzire racire nu or sa aibe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Un set de gume bune sh imi recomandati si mie pe privat va rog Userul grip paradise stiu ca are caucioace ok Sau...conu' Jaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Salutare tuturor ... Ma uit dupa niste crash-paduri pentru K1 meu de 600 pe E-bay ... insa tot ce am gasit is pentru k1-k3 de 1000 / 750 ... mai putin de 600 insa mai scumpe. http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-look-Frame-Slider-for-Suzuki-GSXR1000-GSX-R-1000-01-02-K1-/320880822249?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ab5fcc7e9&vxp=mtr Ma gandeam daca pot pune pe cele de mai sus chiar daca sunt pentru k1 de 1000 ? La ce ar putea diferi ? ... Acum sunt in dubiu daca sa imi iau cu placa adaptoare sau directe, insemanand sa gauresc carena? ... Voi ce ziceti ? ... se potrivesc cele de 1000 pe 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Daca ai gasit pentru 750, se potrivesc si pe 600. Cele pentru GSXR 1000 nu sunt 100% sigur... s-ar putea sa fie ceva probleme cu adaptorul ala, sa aiba alte dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Daca ai gasit pentru 750, se potrivesc si pe 600. Cele pentru GSXR 1000 nu sunt 100% sigur... s-ar putea sa fie ceva probleme cu adaptorul ala, sa aiba alte dimensiuni. Ms mult de info ... pana la urma am gasit si pentru 600 la un pret super ok .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 la 1000 k1 trebuie gaurita carena pe partea stanga!la 600 nu stiu exact!uita-te la mobra sa vezi daca sunt gaurile acoperite de carene sau se vad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 la 1000 k1 trebuie gaurita carena pe partea stanga!la 600 nu stiu exact!uita-te la mobra sa vezi daca sunt gaurile acoperite de carene sau se vad! Si la 600 de asemeni este acoperita gaura de la prindere, pe partea stanga Pana la urma am gasit si pentru 600 ... chit complet cu suruburi + placa adaptoare + crash`pad`ul propriu-zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Cat trebuie sa fie presiunea recomandata intr-un GSX-R 600 din 2003? Anvelope cu marimea normala, 120/70 R17 si 180/55 R17? A mea, dupa un drum putin mai lung, imi da impresia acum ca e mai greu de manevrat spatele.. parca s-a umflat anvelopa de la sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Am gasit un gsx-r600 k5 si sunt gata-gata sa-l adopt. Imi puteti da cateva pareri "obiective" legate de acest model ? In special daca ati mai avut sau din auzite. Multumesc. ps: eventual o comparatie cu 600rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) In loc sa specifici modelul moto, mai bine ai spune ce cauciuc ai, data fabricatiei lui si cam citi km rulati are. Editat Mai 30, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.