zapp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Salutare tuturor ... Ma uit dupa niste crash-paduri pentru K1 meu de 600 pe E-bay ... insa tot ce am gasit is pentru k1-k3 de 1000 / 750 ... mai putin de 600 insa mai scumpe. http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-look-Frame-Slider-for-Suzuki-GSXR1000-GSX-R-1000-01-02-K1-/320880822249?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ab5fcc7e9&vxp=mtr Ma gandeam daca pot pune pe cele de mai sus chiar daca sunt pentru k1 de 1000 ? La ce ar putea diferi ? ... Acum sunt in dubiu daca sa imi iau cu placa adaptoare sau directe, insemanand sa gauresc carena? ... Voi ce ziceti ? ... se potrivesc cele de 1000 pe 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Daca ai gasit pentru 750, se potrivesc si pe 600. Cele pentru GSXR 1000 nu sunt 100% sigur... s-ar putea sa fie ceva probleme cu adaptorul ala, sa aiba alte dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Daca ai gasit pentru 750, se potrivesc si pe 600. Cele pentru GSXR 1000 nu sunt 100% sigur... s-ar putea sa fie ceva probleme cu adaptorul ala, sa aiba alte dimensiuni. Ms mult de info ... pana la urma am gasit si pentru 600 la un pret super ok .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 la 1000 k1 trebuie gaurita carena pe partea stanga!la 600 nu stiu exact!uita-te la mobra sa vezi daca sunt gaurile acoperite de carene sau se vad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 la 1000 k1 trebuie gaurita carena pe partea stanga!la 600 nu stiu exact!uita-te la mobra sa vezi daca sunt gaurile acoperite de carene sau se vad! Si la 600 de asemeni este acoperita gaura de la prindere, pe partea stanga Pana la urma am gasit si pentru 600 ... chit complet cu suruburi + placa adaptoare + crash`pad`ul propriu-zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Cat trebuie sa fie presiunea recomandata intr-un GSX-R 600 din 2003? Anvelope cu marimea normala, 120/70 R17 si 180/55 R17? A mea, dupa un drum putin mai lung, imi da impresia acum ca e mai greu de manevrat spatele.. parca s-a umflat anvelopa de la sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Am gasit un gsx-r600 k5 si sunt gata-gata sa-l adopt. Imi puteti da cateva pareri "obiective" legate de acest model ? In special daca ati mai avut sau din auzite. Multumesc. ps: eventual o comparatie cu 600rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) In loc sa specifici modelul moto, mai bine ai spune ce cauciuc ai, data fabricatiei lui si cam citi km rulati are. Editat Mai 30, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ...daca se "umfla",se manevreaza mai usor,in detrimentul aderentaei. Incearca siferite presiuni si vezi cum iti e mai bine. Tabelul cu presiunea recomandata de producator,tre sa fie in partea stinga,pe bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Metzeller Racetec K2, DOT 2811 si KM rulati .. habar n-am .. dar cred ca destui Am eu vreo ~1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 e destul de batran cauciucul daca stai putin sa analizezi ... joaca.te si tu cu presiunea in functie de recomandarea producatorului(pe bascula partea stanga) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Asa e, sezonul asta vreau sa le mai port ... si prin iarna sa cumpar altele. Ma intelegeam bine cu el.. insa la ultima iesire mi se pare ca e mai greu de controlat spatele.. parca s-a umflat anvelopa singura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 eu am mers primele 2 sezoane cu presiune mai mica in caucioace pentru o aderenta mai buna Sau cumpara dunlop gp sh la un pret bun si vei avea manevrabilitate si aderenta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 K2-ul tau e medium ca si compozitie ..dupa ce-l incalzesti nu tre sa ai probleme cu aderenta. Eu lolosesc tot racetec si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Teoretic presiunea pentru GSXR 600 e 2.5 (fata / spate) ... asa scrie pe bascula, acum tine foarte mult de gumele care le ai puse ... daca is lemne ... poti folosi si 1.5 si tot degeaba ... Eu am 2.3 pe fata + spate ... am facut un drum virajat de vreo 40 km cu pasagera si mi se pare ok (anvelope montate oarecum recent, deci nu sunt100 % sigur pe ele, mai am de acomodat cu ele) Editat Mai 30, 2014 de zapp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Va salut cu respect Daca ma puteti ajuta am nevoie de senzorul TPS(cred ca asa se numeste) pentru un suzuki GSXR 1000 din 2001 atat noua (daca se gaseste cat si second dar sa fie ok din punct de vedere functionare). Cu scuzele de rigoare deoarece nu sunt sigur ca trebuia postat aici dar fiind spatiul GSXR(si nu numai) sper sa rezolv mai usor problema Am atasat si foto pentru a intelege mai usor despre ce piesa este vorba.Va multumesc anticipat Editat Mai 30, 2014 de marius ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salut, cred ca am unul pe acasa trebuie sa ma uit,parca este de stv....dar cum ai decis ca este problema cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ....app de presuunea in pneuri ... eu merg cu 2.9 pe spate,2.7 fata ... m-am obijnuit eu rau,sau e ok si asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Va salut cu stima Am ajuns la concluzia ca este de la el deoarece cand am probleme cu motorul( nu mai ramane in relanti(se opreste) atunci cand accelerez ) singurul lucru pe care il fac este sa desfac senzorul,il curat cu un spray,il montez si totul este ok timp de cateva zile maxim 1-2 saptamani ,apoi iar incepe sa faca urat,iar desfac senzorul si asa mai departe la altveva nu umblu.Daca aveti asa ceva va rog sa-mi lasati un mesaj,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 ....app de presuunea in pneuri ... eu merg cu 2.9 pe spate,2.7 fata ... m-am obijnuit eu rau,sau e ok si asa? Si cand se mai incalzeste anvelopa la presiunea de 2.9? Este exagerat de mare. Spune si ce marca ai anvelopele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Metzeler racetec k1 spate k2 fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 eu am michelin pilot power 2ct si cu 2.4 fata si 2.6 pe spate se comporta excetional mobra ... am un k2 750 dar conteaza si suspensiile cum le ai setate . pt 68 kg ale mele am reglate amortizoarele aproape de soft ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Cu 2ct imi rupe spatele. Eu o am reglata hard... in zona mea sunt drumuri foare bune,rar gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Fereasca Dumnezeu .. 2.9 auzi , nu te juca cu oasele tale . Indiferent ce opinca de guma ai nu se baga niciodata 2 .9 nici pe fata nici pe spate. Nu este valabil la toate gumel dar in general (parerea mea) te joci cu spatele intre 1.8 si 2.2 maxim si fata niciodata mai jos de 2.4 .. sau 2.5 maxim . Pentru a descoperii valorile potrivite le faci pe ambele 3 atm si incepi sa le desumflii cu un prieten greutatea ta pe motocicleta , si exact cand incepe sa se lase foarte foarte putin este idealul ..(guma gteutate pilot guma opinca etc) este o setare cat de cat reala care nu tine cont de tabele sau pareri. Daca guma este lemn nu se incalzest repede deoarec nu se deformeaza deloc . Editat Mai 31, 2014 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Poate ai vrea o comparatie si cu JAWA350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.