cmd Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 (editat) am mers pe doua r6 2008 si stiu cum franeaza cu acesti etrieri,frana este mult mai ferma ,feelingul este diferit ,trebuie sa exersezi pana scoti un timp bun pt ca te infraneaza mult daca nu dozezi bine frana fata, sunt cel mai ieftin si bun upgrade pe care poti sa-l faci cu acesti etrieri,daca ai bani poti cumpara etrieri monobloc de honda cbr 1000rr up de 08 sau cei tokiko monobloc de suzuki k9 1000 in sus. Nu am mai avut bani si pentru pompa,pompa este aceea normala nissin de pe 1000,daca vand sistemul de franare complet care era pe mobra o sa cumpar o pompa discacciati sau accossato noua. Editat Aprilie 1, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 felicitari ca faci investitii bune si ca te ocupi asa de motoru tau! p.s. ai doua k5? p.s.s. daca nu vand zx10-le, cred ca o sa ii fac si eu una/alta si poate chiar la TNG, daca ma primeste si are timp...dar mai stau un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 am fost acum pe seara la George sa vad cum a iesit mobra,este alta ,mergi cu incredere si nu o sa te mai duci in alta parte,sunt super incantat de ce am gasit,mersi Georgica asta din poze este 750'k6 , k5'ul este de 1000 » Post actualizat in 01 Apr 2015 19:10 multumim Robert pt aprecieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Etrierii de R6 pusi pe un 1000RR/2008 nu frinau mai deloc, asta comparativ cu sistemul oem Honda.Pusi etrierii de 1000rr la loc, motoreta era "normala". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Salutare, De unde imi recomandati sa cumpar si eu o baterie? Pentru un GSXR 750 - 2005 Am gasit 2 variante de la Volton: YTX9-BS - 8 Ah - 112 lei sau YT12A-BS - 10 Ah- 149 lei. In rest, toate mult mai scumpe Editat Aprilie 5, 2015 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Cauta Sorgeti, sint OK, si tin 2 ani fara probleme, si sint si mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 E vreo metoda prin care mai pot ridica cativa cm codita la un GSX-R 600 din 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Adica vrei sa-i schimbi unghiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Da, sa fie nitel mai ridicata .. mi se pare mai agresiva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 E vreo metoda prin care mai pot ridica cativa cm codita la un GSX-R 600 din 2003? Da, sa fie nitel mai ridicata .. mi se pare mai agresiva.. da, poti! trebe sa ajustezi preload-ul la suspensia spate. iti trebe o cheie speciala sau un dorn cu un ciocan. DAR - prin aceasta manevra poti sa destabilizezi motocicleta, rezultatul fiind unul negativ la nivel de tinuta de drum si comportament dubios/periculos pe curbe! suspensiile trebe ajustate corect ca sa poti merge in siguranta, in primul rand; parerea mea este ca mai bine ai o motocicleta setata corect, care sa iti ofere siguranta, decat sa ai una cu codita sexy dar in acelasi timp sa iti lasi dintii pe asfalt...evident, alegerea e a ta p.s. nu mai zic ca e important si ce greutate ai, ce arcuri ai la suspensii etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Curbe...Important e sa dea bine pe FB In plus, pasagera sta, fie ca vrea sau nu, calare pe Saber Rider Partea proasta e ca Saber Rider sta cu Q...e zdrobite de rezervor toata plimbarea. Si uite asa Furia Rosie Turbo se transforma dupa plimbare in furia bleaga trista )) Editat Aprilie 6, 2015 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Pai preload-ul se seteaza dupa greutatea in asa fel incat sa ai si cursa de suspensie. Daca baiatul are o greutate mica,si mai incarca si arcul,o sa fie o suspensie de tractor....adica doar din anvelope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Cauta Sorgeti, sint OK, si tin 2 ani fara probleme, si sint si mai ieftine. Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Curbe...Important e sa dea bine pe FB In plus, pasagera sta, fie ca vrea sau nu, calare pe Saber Rider Partea proasta e ca Saber Rider sta cu Q...e zdrobite de rezervor toata plimbarea. Si uite asa Furia Rosie Turbo se transforma dupa plimbare in furia bleaga trista )) Foarte constructiv postul tau, bravo. Ai +1 la posturi. Intrebam daca se poate, necunoscand exact urmarile. Uite ca le am aflat acum si, stiindu-le acum, nu vreau s o mai modific. Dar asa se gasesc uneori unii... sa se dea destepti. Merci Roberte, TNG. PS: Ultima oara aveam ~98 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 ai ales bine 98 kg plus echipament, sare bine de 100 kg. daca motoru tau are arcuri standard, si daca vrei sa ai suspensii ca la carte, trebe sa schimbi arcurile din furca cat si arcul amortizorului din spate. cele standard sunt concepute pt un rider de gabarit mediu (de ex. la zx10r din 2005 ele sunt pt 68 kg). tu depasesti considerabil aceasta greutate... ca sa poti regla suspensiile tale corect, in primul rand ai nevoie de acele arcuri pt greutatea ta, altfel restul reglajelor hidraulice (rebound, compresie) sunt usor redundante. toate astea plus cauciucuri aderente, iti transoforma motocicleta si ai cu adevarat control, adica poti sa te bucuri de motoru tau cu adevarat. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 salut, cine e amabil si are prin calculator un manual de reparatie ptr gsxr 1000 k7/k8,si mi-l poate da si mie, am tot cautat pe google, dar nu am reusit sa downloadez nici unu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Lasa-mi o adresa de mail ca nu-l pot incarca aici. sau: http://wotid.com/gsxr/content/view/22/35/ la prima cautare pe google... Editat Aprilie 7, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 cine poate sa imi zica dimensiunea furtunului spate de frana la gsx-r 600 srad 1997 ,eu nu ajung la moto zilele astea si as vrea sa comand ...Dau o bere celui care ma ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salut, Am o dilema referitor la baterie, nu stiu ce sa aleg. Asta http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/126-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html sau asta http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html Motocicleta este un suzuki gsxr 750 - 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Pai una e 8.6 si una e 10 amperi. din cate stiu la suzu de 750 ai nevoie de 10 sau 12 amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Problema este ca aia de 8,6 are curentul de pornire 190, iar cea de 10 are 175. De aici dilema mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Am bateria asta de 1 an, nepusa pe redresor iarna care a trecut, e beton. Am luat-o la recomandarea lui Jagi si ma bucur ca am facut-o. (8.6Ah) - R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Cea de 8,6 din primul link al meu? Diferenta de pret dintre ele e doar de 10 lei, deci n-ar fi asta o problema... vreau doar sa stiu care e mai ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 In catalogul Yuasa, pentru gsxr 750 an 2000-2012, este recomandat yt12a-bs, deci pentru tine sorgeti eb12a-bs. Pe scurt, cea la 105 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 vinde cineva un amortizor de ghidon ? am un gsxr k1 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.