Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

am mers pe doua r6 2008 si stiu cum franeaza cu acesti etrieri,frana este mult mai ferma ,feelingul este diferit ,trebuie sa exersezi pana scoti un timp bun pt ca te infraneaza mult daca nu dozezi bine frana fata, sunt cel mai ieftin si bun upgrade pe care poti sa-l faci cu acesti etrieri,daca ai bani poti cumpara etrieri monobloc de honda cbr 1000rr up de 08 sau cei tokiko monobloc de suzuki k9 1000 in sus.

Nu am mai avut bani si pentru pompa,pompa este aceea normala nissin de pe 1000,daca vand sistemul de franare complet care era pe mobra o sa cumpar o pompa discacciati sau accossato noua.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

felicitari ca faci investitii bune si ca te ocupi asa de motoru tau! :D

 

p.s. ai doua k5?

 

p.s.s. daca nu vand zx10-le, cred ca o sa ii fac si eu una/alta si poate chiar la TNG, daca ma primeste si are timp...dar mai stau un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost acum pe seara la George sa vad cum a iesit mobra,este alta :),mergi cu incredere si nu o sa te mai duci in alta parte,sunt super incantat de ce am gasit,mersi Georgica

 

asta din poze este 750'k6 , k5'ul este de 1000

» Post actualizat in 01 Apr 2015 19:10

multumim Robert pt aprecieri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De unde imi recomandati sa cumpar si eu o baterie? Pentru un GSXR 750 - 2005

 

Am gasit 2 variante de la Volton: YTX9-BS - 8 Ah - 112 lei sau YT12A-BS - 10 Ah- 149 lei.

 

In rest, toate mult mai scumpe :(

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vreo metoda prin care mai pot ridica cativa cm codita la un GSX-R 600 din 2003?

 

 

Da, sa fie nitel mai ridicata .. mi se pare mai agresiva..

 

da, poti!

trebe sa ajustezi preload-ul la suspensia spate. iti trebe o cheie speciala sau un dorn cu un ciocan.

 

DAR - prin aceasta manevra poti sa destabilizezi motocicleta, rezultatul fiind unul negativ la nivel de tinuta de drum si comportament dubios/periculos pe curbe!

suspensiile trebe ajustate corect ca sa poti merge in siguranta, in primul rand; parerea mea este ca mai bine ai o motocicleta setata corect, care sa iti ofere siguranta, decat sa ai una cu codita sexy dar in acelasi timp sa iti lasi dintii pe asfalt...evident, alegerea e a ta ;)

 

p.s. nu mai zic ca e important si ce greutate ai, ce arcuri ai la suspensii etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curbe...Important e sa dea bine pe FB :)

 

In plus, pasagera sta, fie ca vrea sau nu, calare pe Saber Rider :) Partea proasta e ca Saber Rider sta cu Q...e zdrobite de rezervor toata plimbarea.

 

Si uite asa Furia Rosie Turbo se transforma dupa plimbare in furia bleaga trista :)))

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai preload-ul se seteaza dupa greutatea in asa fel incat sa ai si cursa de suspensie.

Daca baiatul are o greutate mica,si mai incarca si arcul,o sa fie o suspensie de tractor....adica doar din anvelope😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curbe...Important e sa dea bine pe FB :)

 

In plus, pasagera sta, fie ca vrea sau nu, calare pe Saber Rider :) Partea proasta e ca Saber Rider sta cu Q...e zdrobite de rezervor toata plimbarea.

 

Si uite asa Furia Rosie Turbo se transforma dupa plimbare in furia bleaga trista :)))

Foarte constructiv postul tau, bravo. Ai +1 la posturi.

 

Intrebam daca se poate, necunoscand exact urmarile. Uite ca le am aflat acum si, stiindu-le acum, nu vreau s o mai modific. Dar asa se gasesc uneori unii... sa se dea destepti.

 

Merci Roberte, TNG.

 

PS: Ultima oara aveam ~98 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ales bine :)

 

98 kg plus echipament, sare bine de 100 kg. daca motoru tau are arcuri standard, si daca vrei sa ai suspensii ca la carte, trebe sa schimbi arcurile din furca cat si arcul amortizorului din spate. cele standard sunt concepute pt un rider de gabarit mediu (de ex. la zx10r din 2005 ele sunt pt 68 kg). tu depasesti considerabil aceasta greutate...

ca sa poti regla suspensiile tale corect, in primul rand ai nevoie de acele arcuri pt greutatea ta, altfel restul reglajelor hidraulice (rebound, compresie) sunt usor redundante.

 

toate astea plus cauciucuri aderente, iti transoforma motocicleta si ai cu adevarat control, adica poti sa te bucuri de motoru tau cu adevarat.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa imi zica dimensiunea furtunului spate de frana la gsx-r 600 srad 1997 ,eu nu ajung la moto zilele astea si as vrea sa comand ...Dau o bere celui care ma ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...