adriangl Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 As vrea sa schimb blocul de lumini cu butoanele de comenzi de pe partea stg cele responsabile de faruri ca imi ramane blocat butonul de avarii(l-am desfacut si nu merge facut) si am gasit la cineva care dezmembreaza pe forum bloc de lumini de GSR care pare identic ca si butoane cu cel de K7 1000 , atasez cate o poza cu fiecare sa imi ziceti care cunoasteti daca sunt diferente intre ele sau sunt identice , ca vreau sa dau comanda (atasez poze cu un bloc de Gsr si unu de K7 1000 , mie cel putin imi par identice , acum sg lucru sa nu fie diferit e mufa sau diametrul sau prinderea pe ghidon, da nu cred, poate cineva sa imi confirme, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 cine stie cati bari trebuiesc bagati in amortizorul spate la un suzuki gsxr 1000 k1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Dupa servisare ii bagi o presiune, Ai facut-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 din cate stiu cel de spate nu se serviseaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Nu stii bine, se serviseaza. Treci la Cesar mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 am un releu de incarcare cu codul rs 41 care la mufa si fire este exact ca cel de pe srad ...dimensiunile lui find destul de mici fata de cel care il am pe srad, acum ma refer la inaltime ca la latime ar fi, are rost sa ma apuc maine sa il pun sus sau este pentru modele cu capacitate mai mica si risc sa il ard din prima ?stiind ca cele pentru modelu meu au codu incepana cu SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo81 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Salut, ma poate ajuta cineva cu un cablu de ambreaj pt un GSX250 E din '83? Al meu a cedat si nu as vrea sa pun unul universal (kit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Salut, ma poate ajuta cineva cu un cablu de ambreaj pt un GSX250 E din '83? Al meu a cedat si nu as vrea sa pun unul universal (kit). Unde crezi ca poti totusi gasi pentru modelul tau, de cat la reprezentanta unul OEM sau universal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draserbanescu Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salut. Ajuta ti ma si pe mine va rog cu un numar de tel de la un vopsitor bun din Bucuresti. Am un k7 si as vrea sa vopsesc 2 carene. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 ja ja ja ! https://www.facebook.com/video.php?v=842190705850680&set=o.449649225128926&type=2&theater¬if_t=video_processed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Bravo daca as face asa ceva cu motocicleta mea cred ca ar exploda cutia in trilioane de bucati cu quickshifter cu tot Editat Mai 28, 2015 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Doar ce il initializasem si aia a fost prima pornire. Trebuia testat. Cel care a testat-o este Grig, prietenul care a montat qs, eu eram in fata motocicletei, tineam de jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 foarte buna alegere Theo !o sa te bucure! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Danke, danke ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 foarte buna alegere Theo !o sa te bucure!Daca apuca si sa se dea Cred ca pe strada nu prea iti foloseste jucaria din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 o sa se indragosteasca de mobra pe strada cu acest qs,o sa-i placa fff mult ,o sa revina el cu impresiile dupa ce iese cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Daca apuca si sa se dea Cred ca pe strada nu prea iti foloseste jucaria din pacate M-ai prins aici ! o sa se indragosteasca de mobra pe strada cu acest qs,o sa-i placa fff mult ,o sa revina el cu impresiile dupa ce iese cu ea Mai mult ca sigur ! Din pacate nu am scos-o la plimbare deoarece este dezbracata, astept dupa far s-o imbrac in straie de bulevard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 problema la srad-u(600 carburatie) meu care suna in felu urmator : In 8000 de ture are umpic de ``gandire`` foarte scurta precizez ca am buji noi ,filtru aer nou(unu hiflo hartie altu kn ) ,membrane noi curatat carburile plus sincronizat ...daca pun cel hiflo din hartie are mai putin cand il pun pe cel kn are m-ai mult deunde i se poate trage problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 problema la srad-u(600 carburatie) meu care suna in felu urmator : In 8000 de ture are umpic de ``gandire`` foarte scurta precizez ca am buji noi ,filtru aer nou(unu hiflo hartie altu kn ) ,membrane noi curatat carburile plus sincronizat ...daca pun cel hiflo din hartie are mai putin cand il pun pe cel kn are m-ai mult deunde i se poate trage problema? Filtru de aer sport are debit mai mare de aer si este mai permisiv.SRAD-ul are nevoie de putina "frana" la admisie sa lucreze bine carburatia. Deci, incearca sa folosesti filtru original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 cel hiflo din hartie pare ca cel original ...aia ziceam ca,cu cel din hartie pauza este mult mai mica decat cu cel kn dar totusi exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Am nevoie de cele 2 talbite care tin yala de pe codita. Probabil se nimereste si de la alte modele. Are careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) cine stie cati bari trebuiesc bagati in amortizorul spate la un suzuki gsxr 1000 k1? din cate stiu cel de spate nu se serviseaza! 10-12 bari » Post actualizat in 12 Jun 2015 07:15 E servisabil dar sa nu speri prea multe de la el cu valvele stoc. Daca ai banii, cauta un Ohlins SH pe Ebay, care e tot servisabil si mult mai reglabil si "tune-abil". Si o re-valvare merita si e mai ieftina decat un Ohlins. Ai tot arcul spate stoc? Editat Iunie 12, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Am nevoie de cele 2 talbite care tin yala de pe codita. Probabil se nimereste si de la alte modele. Are careva ? Am gasit la magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Posesorii de k7-k8, pot scrie cateva cuvinte ? Ce e bun si ce nu la ele. Si 600-750-1000. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 10-12 bari » Post actualizat in 12 Jun 2015 07:15 E servisabil dar sa nu speri prea multe de la el cu valvele stoc. Daca ai banii, cauta un Ohlins SH pe Ebay, care e tot servisabil si mult mai reglabil si "tune-abil". Si o re-valvare merita si e mai ieftina decat un Ohlins. Ai tot arcul spate stoc? este arcul original!ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.