TNG Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Partea buna la suzuki este ca chiar daca se slabeste piulita pinionului ai surubul care tine piesa senzorului de viteza,care nu o lasa sa iasa. M-ai strange-o data si pune putina solutie de blocaj pe filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut , am si eu o problema cu semnalul dreapta fata , merge doar cand vrea muschiu' lui .. Am verificat , nu este de la bec , am verificat instalatia partial si este curent pe fir pana la bec , care ar putea fi problema ? Semnalul pe spate dreapta functioneaza , dar licare mult mai repede ca cel dupa partea stanga ... Din cate stiu eu face asa doar cand este in scurt ..parca .... Aaaa .. Era sa uit , in bord nu imi indica cand pun semnal dreapta ..... Poate ati patit si voi si ma puteti ajuta cu un sfat , inainte sa demontez toata instalatia .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Daca pe oricare parte a mobrei ai un bec din semnalizare ars, celalalt bec de pe aceeasi parte licare mai repede. Tie daca iti ajunge curentul pana la bec, nu face contact perfect becul si de acolo problema. Eu cand am schimbat semalizarile cu unele pe led, tot asa, licareau mai repede din cauza releului, iar becul din bord statea aprins tot timpul cat semnalizam. Dupa ce am inlocuit releul totul e normal... Editat Iulie 15, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Stie careva sa-mi spuna cate ceva despre motocicleta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 E alba cu albastru, cauciucurile sunt varza si toba aia e pusa acolo cu dalta si cu ciocanul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Uita-te la mine in semnatura...poate iti place... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) Stie careva sa-mi spuna cate ceva despre motocicleta asta? Doa nu dai VTR pt rapandula asta !? Editat Iulie 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) Are careva pedala frana pt un SRAD 600 din 1998? Merci LE: Sau daca se potriveste de la alt model...dar nu stiu de la care. Editat Iulie 26, 2015 de Kza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Doa nu dai VTR pt rapandula asta !? La un moment dat am avut de gand (cam tin degeaba VTR-ul ca nu prea apuc sa merg cu el) dar pentru ca proprietarul/samsarul a fost neserios, nu s-a lasat cu finalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Hai ca ti-l dau pe al meu. Il vreau pe ala de 750. Dai 4500 pe k5? ))) » Post actualizat in 28 Jul 2015 14:13La un moment dat am avut de gand (cam tin degeaba VTR-ul ca nu prea apuc sa merg cu el) dar pentru ca proprietarul/samsarul a fost neserios, nu s-a lasat cu finalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 problema la vitezometru care suna in felu urmator : Pana la viteza de 120 vitezometrul urca linear frumos dupa ce trec de 120-130 incepe sa bata ca un vaccumetru de la ce sa ii fie baiu ?precizez ca imi curat o data pe luna mizeria de sub capacul pinionului si dau cu spray de contacte si pe senzoru vitezometrului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Salut, pentru posesorii de k6-k7 care au avut probleme cu statorul si releul...pe unde ati gasit stator nou? site-urile par cam sarace la asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Daca esti dispus sa astepti, ricks motorsport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Daca esti dispus sa astepti, ricks motorsport Multumesc, dar ideea ar fi sa gasesc repede, in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 In afara de sh in general nu tine nimeni stoc in magazin...totul la comanda..si daca tot stai o saptamana sa iti vina ceva nasol mai bine stai 2 si iti iei ceva ca lumea de la ricks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salutare. am si eu o problema la un Gsxr k1. in fiecare luna imi roade pana se rupe cablul de ambreiaj de la maneta..cam pe unde este reglajul ala. stie cineva..de ce ?! (merge usor, nu agata, nu nimic. se rupe mereu .. :| ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 in interiorul capacului unde intra cablu de ambreiaj in motor exista un brat pe un arc...daca acel arc este in prea multa tensiune cam asta se intampla....sau cel putin la mine asa era....in acel capac acolo unde intra cablul de ambreiaj ai un filet...incearca sa mai infiletezi astfel incat arcul dinauntru sa se mai detensioneze si sa fie si ambreiajul un pic mai moale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 stiu de ce arc spui. o sa fac asta ! mersi mult ! sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Demonteaza acel melc,curata bine acolo,greseaza,asigura-te ca sunt toate bilele,greseaza cablul,asigura-te ca nu se roade si nu are fire rupte,greseaza articulatia manetei. Dupa care regleza actionarea melcului fata de tija impingatoare,regleaza cablul cu free play....si gata nu o sa se mai rupa. Nu v-a mai ganditi la acel arc de revenire de la melc..duritatea lui nu este de nici 5% din duritatea la un singur arc de la placa de presiune...si acolo ai minim 5 arcuri.. Se rupe din cauza acelui melc care se uzeaza canalele de la bile si nu este gresat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Demonteaza acel melc,curata bine acolo,greseaza,asigura-te ca sunt toate bilele,greseaza cablul,asigura-te ca nu se roade si nu are fire rupte,greseaza articulatia manetei. Dupa care regleza actionarea melcului fata de tija impingatoare,regleaza cablul cu free play....si gata nu o sa se mai rupa. Nu v-a mai ganditi la acel arc de revenire de la melc..duritatea lui nu este de nici 5% din duritatea la un singur arc de la placa de presiune...si acolo ai minim 5 arcuri.. Se rupe din cauza acelui melc care se uzeaza canalele de la bile si nu este gresat. Bafta! ai dreptate..eu cand am desfacut am vazut ca avea vaselina (cu praf ce-i drept) si am curatat tot. acum nu este gresat deloc. il desfac azi si gresez exact cum mi-ai spus. multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 am si eu o problema nu stiu daca ambreiaj sau doar cablu ...se manifesta in felulu urmator :daca nu intind cablul tare cand bag in viteza o ia din loc cu abreiajul tras daca intind cablul aproape de maxim intra fortat umpic in 1 si 2 parca nu ar cupla s-au debraia de tot ,am incercat sa il intind m-ai mult s-au m-ai putin dar rezultatul a fost acelasi,nu are cale de mijloc ...am desfacut melcul de pe capacul pinionului l-am curatat gresat inapoi si nimic .Intrebarea este ambreiajul sau ceva imi scapa mie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heinrich08 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. cea mai ieftina varianta )) o bucata de polistiren taiata si decupata pe forma jugului si a telefonului si doi soricei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Are cineva vreo idee cum as putea sa imi prind telefonul de bord? M-am uitat pe ebay dar nu prea sunt multumit de sistemele de prindere. Suport telefon Kappa sau unul de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flintstone Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salut! Stie cineva unde gasesc amortizor de ghidon pentru un SRAD din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.