Val.Hayabusa Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Ok e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Trebuie sa pun rim stripe. Și stikere Yep yep , halla halla ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Yep yep , halla halla ! A ieșit bine. Felicitări și sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Senkiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Donez un undertail aftermarket pt k1-k3 600-750,posibil sa meargă și pe 1000 le din aceasi generație. E în stare ok, dar nu e nou. Abia astazi am reusit sa vad undertail`ul live - fiind dus la garaj de tatal meu inainte de a ajunge eu in localitate. Vreau sa ii multumesc lui Saian tare mult prin aceasta cale pentru acel undertail. Am reusit azi si sa ii fac cateva modificari - mai mult estetice cat si una structurala, O sa ma apuc serios de treaba zilele urmatoare, cand voi avea timp ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Problema pe care o am sta in felu urmator : Azi am desfacut capacul de l-a pinionu de atac ca sa curat murdarie facuta de un spray de lant pe numele lui repsol( dehh ..a fost prima si ultima data cand m-ai folosesc de la ei spray de lant) Dupa desfacerea capacului constat ca piulita de dedesuptu sigurantei este slabita la maxim adica merge practic cu mana ...l-a revizia de primavara cand am schimbat rulmentul de l-a pinionu de atac tin minte ca am strans-o ...sau mi-o fi scapat. putin probabil dar posibil.. Intrebare :De la revizie am facut 2000 de km cu moto , in caz ca nu am stranso ce sa putut strica ? Intrebarea doi ar fi cat de tare se strange piulita cu pricina? Despre piulita din poza este vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Partea buna la suzuki este ca chiar daca se slabeste piulita pinionului ai surubul care tine piesa senzorului de viteza,care nu o lasa sa iasa. M-ai strange-o data si pune putina solutie de blocaj pe filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut , am si eu o problema cu semnalul dreapta fata , merge doar cand vrea muschiu' lui .. Am verificat , nu este de la bec , am verificat instalatia partial si este curent pe fir pana la bec , care ar putea fi problema ? Semnalul pe spate dreapta functioneaza , dar licare mult mai repede ca cel dupa partea stanga ... Din cate stiu eu face asa doar cand este in scurt ..parca .... Aaaa .. Era sa uit , in bord nu imi indica cand pun semnal dreapta ..... Poate ati patit si voi si ma puteti ajuta cu un sfat , inainte sa demontez toata instalatia .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Daca pe oricare parte a mobrei ai un bec din semnalizare ars, celalalt bec de pe aceeasi parte licare mai repede. Tie daca iti ajunge curentul pana la bec, nu face contact perfect becul si de acolo problema. Eu cand am schimbat semalizarile cu unele pe led, tot asa, licareau mai repede din cauza releului, iar becul din bord statea aprins tot timpul cat semnalizam. Dupa ce am inlocuit releul totul e normal... Editat Iulie 15, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Stie careva sa-mi spuna cate ceva despre motocicleta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 E alba cu albastru, cauciucurile sunt varza si toba aia e pusa acolo cu dalta si cu ciocanul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Uita-te la mine in semnatura...poate iti place... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) Stie careva sa-mi spuna cate ceva despre motocicleta asta? Doa nu dai VTR pt rapandula asta !? Editat Iulie 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) Are careva pedala frana pt un SRAD 600 din 1998? Merci LE: Sau daca se potriveste de la alt model...dar nu stiu de la care. Editat Iulie 26, 2015 de Kza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Doa nu dai VTR pt rapandula asta !? La un moment dat am avut de gand (cam tin degeaba VTR-ul ca nu prea apuc sa merg cu el) dar pentru ca proprietarul/samsarul a fost neserios, nu s-a lasat cu finalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Hai ca ti-l dau pe al meu. Il vreau pe ala de 750. Dai 4500 pe k5? ))) » Post actualizat in 28 Jul 2015 14:13La un moment dat am avut de gand (cam tin degeaba VTR-ul ca nu prea apuc sa merg cu el) dar pentru ca proprietarul/samsarul a fost neserios, nu s-a lasat cu finalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 problema la vitezometru care suna in felu urmator : Pana la viteza de 120 vitezometrul urca linear frumos dupa ce trec de 120-130 incepe sa bata ca un vaccumetru de la ce sa ii fie baiu ?precizez ca imi curat o data pe luna mizeria de sub capacul pinionului si dau cu spray de contacte si pe senzoru vitezometrului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Salut, pentru posesorii de k6-k7 care au avut probleme cu statorul si releul...pe unde ati gasit stator nou? site-urile par cam sarace la asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Daca esti dispus sa astepti, ricks motorsport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gsxr Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Daca esti dispus sa astepti, ricks motorsport Multumesc, dar ideea ar fi sa gasesc repede, in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 In afara de sh in general nu tine nimeni stoc in magazin...totul la comanda..si daca tot stai o saptamana sa iti vina ceva nasol mai bine stai 2 si iti iei ceva ca lumea de la ricks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Salutare. am si eu o problema la un Gsxr k1. in fiecare luna imi roade pana se rupe cablul de ambreiaj de la maneta..cam pe unde este reglajul ala. stie cineva..de ce ?! (merge usor, nu agata, nu nimic. se rupe mereu .. :| ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 in interiorul capacului unde intra cablu de ambreiaj in motor exista un brat pe un arc...daca acel arc este in prea multa tensiune cam asta se intampla....sau cel putin la mine asa era....in acel capac acolo unde intra cablul de ambreiaj ai un filet...incearca sa mai infiletezi astfel incat arcul dinauntru sa se mai detensioneze si sa fie si ambreiajul un pic mai moale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 stiu de ce arc spui. o sa fac asta ! mersi mult ! sper sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Demonteaza acel melc,curata bine acolo,greseaza,asigura-te ca sunt toate bilele,greseaza cablul,asigura-te ca nu se roade si nu are fire rupte,greseaza articulatia manetei. Dupa care regleza actionarea melcului fata de tija impingatoare,regleaza cablul cu free play....si gata nu o sa se mai rupa. Nu v-a mai ganditi la acel arc de revenire de la melc..duritatea lui nu este de nici 5% din duritatea la un singur arc de la placa de presiune...si acolo ai minim 5 arcuri.. Se rupe din cauza acelui melc care se uzeaza canalele de la bile si nu este gresat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.