vilica Postat August 14, 2006 Share Postat August 14, 2006 Salut! De unde pot cumpara un far pentru suzi a mea?(gsxr 750 din 1998) Ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat August 14, 2006 Autor Share Postat August 14, 2006 Salut! De unde pot cumpara un far pentru suzi a mea?(gsxr 750 din 1998) Ma poate ajuta cineva? Este pe www.bikebandit.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 forja la maxim.... http://www.koreus.com/media/tuyau-echappement.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 vezi ca e 1 care dezmembreaza un gsx-r 750 din 97' la piese sau incearca la bogdan padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vilica Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 vezi ca e 1 care dezmembreaza un gsx-r 750 din 97' la piese sau incearca la bogdan padure Am vorbit cu tipul cu gsxr-ul din 97 si nu are. iar de pe www.bikebandit.com habar n-am cum pot sa-l comand, plus ca nu costa "decat" 280$ Cine e bogdan padure? Cum dau de el? Da-mi si mie un nr. de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radupop Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Am vorbit cu tipul cu gsxr-ul din 97 si nu are. iar de pe www.bikebandit.com habar n-am cum pot sa-l comand, plus ca nu costa "decat" 280$ Cine e bogdan padure? Cum dau de el? Da-mi si mie un nr. de tel. 0723583512 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu_ZX9R Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Salut ... de curand am intrat si eu in zona utilizatorilor de Suzuki cu un Gixxer de 600 (K1).. Poze in curand ... sa auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 (editat) Salut ... de curand am intrat si eu in zona utilizatorilor de Suzuki cu un Gixxer de 600 (K1)..Poze in curand ... sa auzim numai de bine felicitari si bine ai venit Cine e bogdan padure? Cum dau de el? Da-mi si mie un nr. de tel. Bogdan Padure are un service de moto langa padurea Baneasa in spatele gradinii zoologice tel. 0723.583512 Editat August 19, 2006 de pretorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 (editat) miarul 2005....mai urata decat un r1 si un 1000rr.....ceva peste la design fata de kawa.....calitatea cam lasa de dorit desi si aici este peste kawa.....in rest....power de doar viseaza celelalte la asa ceva.....zx10-le este cat de cat "acolo" dar nu ajunge la acel nivel.....asa zic revistele cel putin o motoreta care place sau nu.....fara compromisuri....da ori ba .....eu pot spune duap vreo 2 r1, un zx12 , o kawa 636 si altele ca nu m-a speriat nici una ca asta....nu am mai mers pe ceva ce accelereaza asa tare si opreste asa de repede pana acum....evident, peste max 2-3 ani va fi o batranica care va avea nevoie sa fie trecuta strada....si eventual lasata fara sacosa de cei care i-au fost alaturi in traversare.... zis iz mai bici Editat August 21, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Superb motor Coxanel. Eu as dori sa aud un mini-review de la tine daca se poate. Printre altele de ce zici ca lasa de dorit la calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grid927 Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Daca ma primiti si pe mine cu un GixxeF de 600 ma bag si io in club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat August 23, 2006 Autor Share Postat August 23, 2006 miarul 2005....mai urata decat un r1 si un 1000rr.....ceva peste la design fata de kawa.....calitatea cam lasa de dorit desi si aici este peste kawa.....in rest....power de doar viseaza celelalte la asa ceva.....zx10-le este cat de cat "acolo" dar nu ajunge la acel nivel.....asa zic revistele cel putin o motoreta care place sau nu.....fara compromisuri....da ori ba .....eu pot spune duap vreo 2 r1, un zx12 , o kawa 636 si altele ca nu m-a speriat nici una ca asta....nu am mai mers pe ceva ce accelereaza asa tare si opreste asa de repede pana acum....evident, peste max 2-3 ani va fi o batranica care va avea nevoie sa fie trecuta strada....si eventual lasata fara sacosa de cei care i-au fost alaturi in traversare.... zis iz mai bici Asta da avion Sa iti traiasca si sa va intelegeti mult si bine Mi-am uracat si eu odata fundu pe unu din asta intrun showroom, e misto @grid927 Sigur ca te primim Uelcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 Daca tot sunt pe aici atata gixxer-risti, nu are nimeni un user guide sau service manual sau amandoua pentru un GSX R 750 pe injectiune? dar e bun si de la ala pe carburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 pe gixxer.com gasesti raspuns la absolut orice intrebare despre gixxare......sint zeci de user online nonstop.... silenti....nu spuneam ca i se topesc pistoanele sau ca i se desumfla rotile.....dar are si niste minusuri....din ce am constatat eu.....cutia de viteze cam incapatanata in treapta 1 si 2 la viteze mici.....slippery clutch-ul primit din fabrica este doar "ca sa fie acolo" si face mari probleme la unele plecari de pe loc.....zici ca se rupe mobra suzuki for that ....mi-a sarit vopseaua de pe capacul motor fara nici un motiv.... ....nu m-ar mira sa fie facuta pe undeva prin caraibe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 (editat) slippery clutch-ul primit din fabrica este doar "ca sa fie acolo" si face mari probleme la unele plecari de pe loc.....zici ca se rupe mobra suzuki for that Nasol , de asta prefer sa intreb un proprietar decat sa citesc review-uri de pe net. In nici un review pe care l-am citit pana acum n-am gasit problemele astea. Eu ma gandeam la un 600 k6 dupa ce termin leasing-ul si fac scoala pe "97-le meu, dar dupa ce am citit pe gixxer.com m-am speriat referitor la problema cu slipper clutch (culmea la cat am cautat info despre gsxr-uri pe google niciodat n-am dat de site-ul asta). Ce naiba am abuzat (din lipsa de experienta) de gsxr-ul meu care implineste 10 ani in cateva luni si niciodata n-am ratat o viteza, s-ar rupe ficatul in mine de ciuda sa cumpar unul nou si sa am astfel de probleme. Editat August 23, 2006 de Silenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 pe gixxer.com gasesti raspuns la absolut orice intrebare despre gixxare......sint zeci de user online nonstop.... silenti....nu spuneam ca i se topesc pistoanele sau ca i se desumfla rotile.....dar are si niste minusuri....din ce am constatat eu.....cutia de viteze cam incapatanata in treapta 1 si 2 la viteze mici.....slippery clutch-ul primit din fabrica este doar "ca sa fie acolo" si face mari probleme la unele plecari de pe loc.....zici ca se rupe mobra suzuki for that ....mi-a sarit vopseaua de pe capacul motor fara nici un motiv.... ....nu m-ar mira sa fie facuta pe undeva prin caraibe AI gasit raspunsul la intrebarea:de ce nu porneste din prima dimineata?...am inteles ca l-ai intrebat si pe Seba si nu ti-a dat nici un raspuns,chiar sunt foarte curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 de pornit porneste din prima, insa trebuie accelerata putin sa isi "gaseasca" relantiul.....pe mine nu ma deranjeaza asa tare chestia asta cat timp are atatea altele de oferit ( preferata mea este rusinizarea baietilor pe 1000 REPSOL care cred ca acele carene ii fac mega piloti pe mobre din viitor , bracio tu exclus ) silenti....nu sare din viteza, nu intra greu in ture.....doar ca la un slalom printre masini ( lucru pentru care NU a fost gandita) mai am probleme cu schimbatorul care parca :agatza" in cutie.....insa s-a rezolvat cu un set de scarite gilles.....ma rog, se rezolva cu orice kit aftermarket dar astea dau cel mai bine la terasa nu folosesc mobra la liniute asa ca nu am de gand sa o dau ptr ca face probleme la o plecare...din cate vrea ea.... imi mentin parerea ca este cea mai "motoreta" din tot ce am avut pana acum, si am mers pe destule "care baga tare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 de pornit porneste din prima, insa trebuie accelerata putin sa isi "gaseasca" relantiul.....Stiu ,dar cand dai 15000euro pe o moto cam ai pretentia sa nu stai sa o "gadili" ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 (editat) ok....atunci da 15 mii pe un 1000rr sa treaca toti ceilalti cu miarele lor noi pe langa tine......da 15 mii sa rada toti de tine ce urata e kawasaki iar tu sa le explici ca ptr tine e cea mai frumoasa.....da 15 mii pe r1 sa iti fie mila de ea sa o birjaresti ca e prea frumoasa..... ....prefer sa tin 2 secunde acceleratia trasa dimineata decat orice de mai sus.... Editat August 24, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Inteleg ,dar cand te gandesti ca 600-le mi-a pornit dupa toata iarna la PRIMA cheie si 1000-le nu vrea sa porneasca dupa o zi pe alta ,decat sa tin cateva secunde acceleratia,eu zic ca e cam deranjant putin. Si totusi ,ce ar putea fi?....sa fie din softul calculatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 eu zic ca e din electronica, nu sunt eu mare specialist dar cred ca e vb da un senzor ceva care nu da comanda la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 dimi....nu intelegi??!...ea porneste, la mine si iarna fara nici o problema.....dar are probleme cu relantiul cateva secunde...daca iti pare ceva cu care nu poti trai da-o cadou , nu e a ta de vina...toate fac asa....da suzuki in judecata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 Stiu faza asta diliule(doar l-am pus pe Seba sa le porneasca si pe cele din show-room ca sa vad ca fac si alea la fel ),dar NU mi se pare normal sa o tin eu 2 secunde ,cica,sa o stabilizez . Si a mea porneste la prima cheie ,dar ma ENERVEAZA la culme faza cu tinutul 2 secunde sa-si tina bine relantiul. Totusi ,eu zic mai mult ca sigur ca e de la electronica ceva ,niste setari ale softului ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 sint curios ce moaca ai face daca ti-ai lua un zx12 nou si te-ai trezi cu cadrul fisurat fara nici un motiv......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Zii asta lui MosCraciun ,ca prea isi lauda marfa mai ceva ca cioara puii Ps:ma da-l dracu' ,cum naiba sa se fisureze asa aiurea in tramvai ,de pomana?!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.