saian Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 am intrebat si eu pe cineva daca pot sa pun alte carene pe k2 si mi s-a spus ca nu.din ce am observat eu, cadrul in zona rezervorului e mai bombat la k4, s-ar putea sa ma insel. dar cu cati bani dai pe carene, si modificari, mai bine iti iei un k4. si eu am vrut sa las motorul mai jos, si mi s-a spus acelasi lucru. asta era la inceput, dupa un timp o sa te obisnuiesti. important e sa ajungi cu varful piciorului jos. uita-te la moto gp, lorenzo tb sa sara , sa se poata urca in sa. ))....stiu,ca mai toti pilotii de fel... doar ca eu nu alerg pe circuit,ci merg prin bucuresti,stie toata lumea cum este... ms pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Despre asta este vorba ???http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unul Gixxer K2 am numai cuvinte de lauda pentru el. Am o mica problema, imi poate cineva recomanda niste cauciucuri pentru el : acum am Metzeler Rennsport (fata 120/70/R17, spate 170/55/R17) sunt cam uzate. Mentionez ca merg cu el mai mult prin oras(Bucuresti) Un ulei IGOL Racing synthetic credeti ca e bun pentru el, sau aveti alte recomandari. Atasat si o poza cu "Telefonica" mea Multumesc si sper sa ma primiti in comunitatea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Nu v am pus poze knd am scris prima data....ca asa era frumos sa pun,imi cer scuze Pun acum Sper sa va placa Editat Mai 6, 2009 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Am o mica problema, imi poate cineva recomanda niste cauciucuri pentru el : acum am Metzeler Rennsport (fata 120/70/R17, spate 170/55/R17) sunt cam uzate. Mentionez ca merg cu el mai mult prin oras(Bucuresti)Un ulei IGOL Racing synthetic credeti ca e bun pentru el, sau aveti alte recomandari. Pe spate ai 180/55/17 , nu 170 cum ai scris tu. Daca mergi mai mult prin oras poti incerca cauciucuri Michelin Pilot Power (simple, nu 2CT) . Iar de marca asta de ulei IGOL sincer nu am auzit pana acum . Baga ulei Motul, Castrol, Motorex cam astea iti recomand. Verifica si filtrul de aer care e f important. Bafta cu mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panda Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) felicitari noilor posesori de gixere ! la k2 parca scrie 2.8 L, iar cu kitul de innaltare.... parerea mea e sa o iei usurel...pana cand o sa te obisnuiesti cu motorul, eventual poti sa porti la inceput niste bocanci de munte, daia din goretex, cu talpa mai groasa, ajuta mult Editat Mai 7, 2009 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Verificarea nivelului uleiului se face cu motorul oprit. La pornire uleiul a urcat. Daca la modelul tau trebuie 2,6 ai pus cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Pe spate ai 180/55/17 , nu 170 cum ai scris tu. Daca mergi mai mult prin oras poti incerca cauciucuri Michelin Pilot Power (simple, nu 2CT) . Iar de marca asta de ulei IGOL sincer nu am auzit pana acum . Baga ulei Motul, Castrol, Motorex cam astea iti recomand. Verifica si filtrul de aer care e f important. Bafta cu mobra ! Stai relax man ca nici eu nu am auzit de IGOL.....pana nu am fost in ungaria pe pista si am vazut ca toata lumea care are 2 timpi aia foloseste.........la 4 tipi nu stiu ....dar stiu ca e ulei race;)) Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Stai flex man.....nu are nimic.....pana urca in motor ....ajunge la nivel.....si eu tot timpul pun maimult cu 2 300 de ml:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 felicitari noilor posesori de gixere ! la k2 parca scrie 2.8 L, iar cu kitul de innaltare.... parerea mea e sa o iei usurel...pana cand o sa te obisnuiesti cu motorul, eventual poti sa porti la inceput niste bocanci de munte, daia din goretex, cu talpa mai groasa, ajuta mult nu prea pot sa port bocanci cu talpa inalta,am incercat cu niste ghete mai sport si nu m am inteles deloc,nu aveam loc sa bag piciorul sub schimbator ms de sfat,nu e unul rau,dar nu ma ajuta pe mine,totusi apreciez efortul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 nu prea pot sa port bocanci cu talpa inalta,am incercat cu niste ghete mai sport si nu m am inteles deloc,nu aveam loc sa bag piciorul sub schimbator ms de sfat,nu e unul rau,dar nu ma ajuta pe mine,totusi apreciez efortul Daca poti sa pui toata talpa unui picior jos e suficient. Te vei obisnui cu timpul. Ar fi bine insa ca pana atunci sa pui crash pad-uri, te pot scuti de necazuri daca o scapi stand pe loc sau la viteza mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Daca poti sa pui toata talpa unui picior jos e suficient. Te vei obisnui cu timpul. Ar fi bine insa ca pana atunci sa pui crash pad-uri, te pot scuti de necazuri daca o scapi stand pe loc sau la viteza mica. un pret rezonabil,pt modelul meu ? trebuiesc facute gauri in carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Stai relax man ca nici eu nu am auzit de IGOL.....pana nu am fost in ungaria pe pista si am vazut ca toata lumea care are 2 timpi aia foloseste.........la 4 tipi nu stiu ....dar stiu ca e ulei race;)) Stai flex man.....nu are nimic.....pana urca in motor ....ajunge la nivel.....si eu tot timpul pun maimult cu 2 300 de ml:) Inainte de GSX-R am avut un Kawa Ninja din 95 cu 58.000 km, si i-am schimbat uleiul, cei de la service mi-au recomandat acest tip de ulei IGOL.... si nu mai stiu cum, cert e ca mi-au spus ca e race, in 4 timpi si e cel mai bun (a fost cam 65 ron/litru). Vreau sa spun ca motoreta lucra altfel (sper sa nu fi fost doar imaginatia mea) de aceea ma intrebam daca mai stie cineva de acest ulei. Tot cei de la service mi-au spus ca nu se compara Motul cu Igol, am mers pe mana lor. Acum pentru Gixxer-ul meu vreau sa-i pun ce e mai bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 nu prea pot sa port bocanci cu talpa inalta,am incercat cu niste ghete mai sport si nu m am inteles deloc,nu aveam loc sa bag piciorul sub schimbator ms de sfat,nu e unul rau,dar nu ma ajuta pe mine,totusi apreciez efortul schimbatorul il poti regla astfel incat sa iti incapa si piciorul cu bocanc sub el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) un pret rezonabil,pt modelul meu ?trebuiesc facute gauri in carene? Da, la K2 e nevoie de gauri. preturi: 20-30 EUR Crashpaduri Vortex, Motrax, R&g, 80-150 lei/pereche, prinderi incluse Asta e primul topic de la vanzari care apare in cautare, dar mai sunt si altele in sectiunea Vanzari. Editat Mai 7, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Da, la K2 e nevoie de gauri. preturi: 20-30 EUR Crashpaduri Vortex, Motrax, R&g, 80-150 lei/pereche, prinderi incluse Asta e primul topic de la vanzari care apare in cautare, dar mai sunt si altele in sectiunea Vanzari. ce nasol ca se fac gauri....se vad oare? din punct de vedere estetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. 2.6L fara sa schimbi filtru , 2.8L cu filtru nou si parca 2.9L daca ai desfacut motorul<asa imi aduc aminte ca scria in carte> dar tot 3L ii bag si io ca sa fie la nivel<cu motorul drept>la 2.8 sunt pe minim<intodeauna schimb si filtru> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ce nasol ca se fac gauri....se vad oare? din punct de vedere estetic Eu la Gixxerul meu nu am gauri in carene pentru crashpad-uri, s-au insurubat undeva in lateral (vezi poza mea de la inceput) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Da, la K2 e nevoie de gauri. preturi: 20-30 EUR Crashpaduri Vortex, Motrax, R&g, 80-150 lei/pereche, prinderi incluse Asta e primul topic de la vanzari care apare in cautare, dar mai sunt si altele in sectiunea Vanzari. Nu ai nevoie de gauri la K2 pentru crashpaduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 am un GSXR 750 srad si vreau sa ii sincronizez carburatoarele,am un aparat de sincronizat luat de pe louis si nu stiu unde tre sa ii conectez furtunele,ma puteti ajuta va rog,si la ce nivel tre sa fie ceasurile?daca are cineva puneti si o poza sa vad unde sa le pun ca nu le gasesc,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? de ce iti complici viatza ? te plictisesti ?hai noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) salut, vreau sa schimb si eu uleiul.... a pus cineva alt ulei in afara de 10w40? ma gandesc ca vara in trafic sub 100C oricum nu scade temperatura si poate ar merge ceva mai vascos (mai ales ca motorul e din 2001).... 10w50? 15w40? 15w50? 20w50? vrei sa faci experimente pe motorul tau ? oricum vascozitatea este data de producator in funcite de temperatura ambianta nu a motorului Editat Mai 9, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 am un GSXR 750 srad si vreau sa ii sincronizez carburatoarele,am un aparat de sincronizat luat de pe louis si nu stiu unde tre sa ii conectez furtunele,ma puteti ajuta va rog,si la ce nivel tre sa fie ceasurile?daca are cineva puneti si o poza sa vad unde sa le pun ca nu le gasesc,multumesc nu ma poate ajuta nimeni cu treaba asta de carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.