gabriel03 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 O fi din cauza ca intotdeauna franezi cu mana dreapta pai atunci o sa inversez ambreiajul cu frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) treaba asta este de un SRAD pe injectie...banuiesc ca principiul este acelasi ...am incercat sa pun o poza dar nu merge....oricum in mare parte F1 si ledul de la temperatura banuiesc ca se aprinde din cauza injectorului Editat Iunie 7, 2009 de slabutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 am un srad de 750 si cateodata cand ii dau in gura merge intrerupt,inainte nu facea asa,dar l-am dus si eu asa ca de inceput de sezon la mecanic sa ii regleze carburatoarele alea alea...dupa un timp a inceput sa faca figurile astea se tureaza normal pana pe la 10 mii dupaceea incep intreruperile si zmanciturile,cand am vazut cum sta treaba i-am ami sincronicat o data carburatoarele(nus ele chiar perfect egale toate dar e destul de mica diferenta dintre ele)stie cineva ce ar putea sa aiba suzi a mea de nu vrea sa mearga ca un zmeu:) am descoperit care era problema la suzi...s-a slabit arcul de la cric si se tot misca cricul de pe senzor si senzoru imi oprea motorul crezand ca a cazut cricul....si cricul se tot misca si cand inchidea senzorul cand il deschidea....momentan i-am facut o improvizatie cu un colier de unica folosinta am legat senzorul inchis si zilele astea cand o sa fiu liber de la munca o sa caut un alt arc pt cric...pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 am descoperit care era problema la suzi...s-a slabit arcul de la cric si se tot misca cricul de pe senzor si senzoru imi oprea motorul crezand ca a cazut cricul....si cricul se tot misca si cand inchidea senzorul cand il deschidea....momentan i-am facut o improvizatie cu un colier de unica folosinta am legat senzorul inchis si zilele astea cand o sa fiu liber de la munca o sa caut un alt arc pt cric...pace asa am patit si eu la k1 , dar nu din mers ... la plecare cand ridicam cricul nu se ducea pana in capat .... cred ca ne-ai surprins pe toti ! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) asa am patit si eu la k1 , dar nu din mers ... la plecare cand ridicam cricul nu se ducea pana in capat .... cred ca ne-ai surprins pe toti ! ))) eu ma asteptam la cine stie ce alte minuni...bine ca e asta si ca am descoperit...mai dadeam bani si pe fise/bujii si cine mai stie ce Editat Iunie 9, 2009 de hunter2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Vezi......de asta sa nu te iei niciodata dupa ce se zice pe forum.....aici sunt numai pungasi care nici macar nu au motor:)))))) pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce trebuie sa stii e ca pe sub sha in partea stanga ai o mufa de diagnoza<o mufa libera cu capac si 2 fire>faci un strap<scurt>intre cele 2 fire si ii pui contactul<o sa-ti apara in bord un cod de eroare>dupa care cauti in manualul de reparatie sa vezi ce inseamna<pot fi foarte multe chestii> problema la tine e ca sa stins FI si no sa-ti mai dea nici o eroare<o sa fie C00> daca se mai aprinde <vorba cuiva>pac pac strapul si vezi care-i problema Exact, C00 imi afiseaza. Deci trebuie sa umblu cu firul la mine, si cand imi apare eroarea, pac pac strap intre cele 2 fire. Are ceva daca fac strap cu motorul pornit ? Ca daca il opresc si ii pun iarasi contactul poate iar se sterge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) nu stiu daca postez in topicul corect dar am si eu o intrebare la GSX r de 1000 sau mai mare care este in treapta a 6-a de viteza turatia pe care o are la 200 km/h ori la alte viteze in aceiasi treapta ? Editat Iunie 9, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Exact, C00 imi afiseaza. Deci trebuie sa umblu cu firul la mine, si cand imi apare eroarea, pac pac strap intre cele 2 fire. Are ceva daca fac strap cu motorul pornit ? Ca daca il opresc si ii pun iarasi contactul poate iar se sterge. nu are nimic daca faci strapul cu motorul pornit, cat despre fir i-am pus la un prieten cu busa<NASU>un intrerupator on-off pe mufa sa nu se mai chinuie cand are nevoie cu fire treaba asta este de un SRAD pe injectie...banuiesc ca principiul este acelasi ...am incercat sa pun o poza dar nu merge....oricum in mare parte F1 si ledul de la temperatura banuiesc ca se aprinde din cauza injectorului probleme la sistemul de injectie nu inseamna neaparat un injector belit ci pot fii destul de multe chestii<nu stau sa le enumar acum dar daca te uiti in manualul de reparatie la fiecare cod ce reprezinta ai sa vezi> p.s. ce bine ca srad-ul meu e pe carburatie Editat Iunie 9, 2009 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Vezi......de asta sa nu te iei niciodata dupa ce se zice pe forum.....aici sunt numai pungasi care nici macar nu au motor:))))))pac pac e bine sa auzi si alte pareri ca nu stiam ce are si din intamplare am zis sa ma uit si acolo si deacolo a fost..eu ma bucur ca am scapart cu atata numai si ma gandesc ca ce prost am fost ca nu mam uitat mai repede si acolo dar asta e,bine ca sa rezolvat.pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 nu stiu daca postez in topicul corect dar am si eu o intrebare la GSX r de 1000 sau mai mare care este in treapta a 6-a de viteza turatia pe care o are la 200 km/h ori la alte viteze in aceiasi treapta ? ia iati viteza cu honda ta deaicea .... dar daca tii mortis sa stii ... in treapta a 2-a GSXR 1000 prinde 220 km/h ... asa ca dute tareeeee ....pana nu te faci de cacao ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 c 00 inseamna ca nu ai nici o eroare . si ca moto functioneaza perfect apropo am piese de motor (adica motorul la dezmembrat ) de k4 k5 unele se mai potrivesc si la k1 k2 k3 in caz ca aveti nevoie de piese .. careva senzori bobine stator capace pompa etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) ia iati viteza cu honda ta deaicea .... dar daca tii mortis sa stii ... in treapta a 2-a GSXR 1000 prinde 220 km/h ... asa ca dute tareeeee ....pana nu te faci de cacao ! bai omule eu am intrebat in ultima treapta ce turatie are la viteza de 200 km/h , ca fapt divers nu sunt vitezoman , nu ma pasioneaza viteza , daca vroiam busa aveam una, sunt motociclist ca toti de pe aici si nu vad de ce m-as face de cacao. am purtat o discutie ca fapt divers cu niste amici si eram curios ce turatie are intr-a 6-a la 200 atata tot nu are nici o importanta marca motocicletei pe care o ai sau vrei sa o ai, ne reuneste o pasiune comuna nu o marca, nu vad de ce m-as face de cacao Editat Iunie 9, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) sal boys,m-am pricopsit ieri cu un gsxr600 din 2000.dar cred ca are o problema.nu pot sa plec din loc la turatie mica,da in nas,se gatuie.nu se accelereaza.trebuie sa-l ridic la vreo 5000 de ture.am senzatia ca-i ia foc ambreiajul.apoi abia ma tin de el.merge pe liber la ralanti ca uns.se tureaza pe liber perfect.fuge cu 245.stie cineva unde e buba? Editat Iunie 9, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) am purtat o discutie ca fapt divers cu niste amici si eram curios ce turatie are intr-a 6-a la 200 atata tot GSX-Ru 1000 are in jur de 8mii RPM in a 6-a la 200km/h. Editat Iunie 9, 2009 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 arc gasesti pe lizeanu , e un magazin pt piese de scuter. in jur de 8 lei, a dat cineva pt un cric de scuter, si in targ la vitan ii ceruse cineva vreo 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 nu pot sa caut peacolo,eu sunt din jud alba,dar gasesc si peaicea un arc,ms,pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 GSX-Ru 1000 are in jur de 8mii RPM in a 6-a la 200km/h. si GSX-Ru de 600 are in jur de 10.000 rpm la 200 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 intra 6-a? dar viteza intai? zi o viteza si o turatie pls.... am si eu o curiozitate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 bai omule eu am intrebat in ultima treapta ce turatie are la viteza de 200 km/h , ca fapt divers nu sunt vitezoman , nu ma pasioneaza viteza , daca vroiam busa aveam una, sunt motociclist ca toti de pe aici si nu vad de ce m-as face de cacao. am purtat o discutie ca fapt divers cu niste amici si eram curios ce turatie are intr-a 6-a la 200 atata tot nu are nici o importanta marca motocicletei pe care o ai sau vrei sa o ai, ne reuneste o pasiune comuna nu o marca, nu vad de ce m-as face de cacao Sa stii ca ai dreptate ! Imi cer scuze , cate o dat ma ia gura pe dinainte , sunt probabil putin "rasist" sa zic asa ,ca nu gasesc alt termen ! probabil daca posta unul cu Moto Guzzi era alt fel ... asa ai postat tu cu Honda , nu stiu .... IMI CER SCUZE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 pe mine nu ma ajuta nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 (editat) K2 de vanzare - 1990 EUR, usor negociabil Locatia Bucuresti, km aprox 39.000, valabil maxim o saptamana Editat Iunie 10, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 sal boys,m-am pricopsit ieri cu un gsxr600 din 2000.dar cred ca are o problema.nu pot sa plec din loc la turatie mica,da in nas,se gatuie.nu se accelereaza.trebuie sa-l ridic la vreo 5000 de ture.am senzatia ca-i ia foc ambreiajul.apoi abia ma tin de el.merge pe liber la ralanti ca uns.se tureaza pe liber perfect.fuge cu 245.stie cineva unde e buba? suna de parca ai porni de pe loc cu treapa a 2-a de viteza... eu zic ca-i treaba de mecanic, nu cred ca o sa gasesti raspunsul pe forum din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 pe mine nu ma ajuta nimeni? Tovarase daca bine am inteles tie iti lipseste treapta 1 si ti sa inversat cutia de viteza........sau poate ma insel....la mecanic cu ea si ai sa vezi ce se intampla. pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.