mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 salve all ! cum poti modifica un dBKiller ? am o banuiala dar m-ar interesa si alte pareri ! multumesc anticipat ! pune si tu o poza si spune ce vrei sa ii faci ! cum vrei sa se auda etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Salutare tuturor! am si io o intrebare ,vreau sa schimb fzr de 1000 si va rog sa imi spuneti ce model de suzuki ar fi mai usor, mai puternic,mai manerabil ,ca fzr daca este vreo unu intre ani 96-01.Va multumesc Orice model de GSXR dupa 96 e mai usor si mai manevrabil decat un FZR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 tobele mele sunt facute sa scoata 80 dBA , cred ca limita e undeva la 104 dBA , nu ar strica sa modific in vre-un fel dB killer-ul , am acces la el dupa cum se vede in foto ! as vrea sa scot undeva la 100 - 110 dBA ! ms anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Multunesc de raspuns ,dar totusi mai puternic(la ture joase,medi si mari),care ati mers pe fzr 1000 din 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 tobele mele sunt facute sa scoata 80 dBA , cred ca limita e undeva la 104 dBA , nu ar strica sa modific in vre-un fel dB killer-ul , am acces la el dupa cum se vede in foto ! as vrea sa scot undeva la 100 - 110 dBA ! ms anticipat ! ia legatura cu fratele meu, thunderbyte isi spune pe forum , vine el in iasi luni 15 iunie si te ajuta el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Multunesc de raspuns ,dar totusi mai puternic(la ture joase,medi si mari),care ati mers pe fzr 1000 din 92. Tu sigur stii ce vrei, sau vrei niste cifre sa te multumesti cu ele ? Orice GSX-R de 1000 sau chiar si 750-ele din 2000 in sus, bate la putere si cuplu motorul acelui FZR de care tot zici. Nu mai zic de ciclistica, greutate (apropo stii ca 750'u e cu fix 70 KG mai usor decat FZR ala de 1k), frane, etc etc, mi-e si greu sa le insir pe toate. tot intreba unu cat prinde gsxr in treapta 1al meu ( 600 cc ) anu trecut cu prima viteza la 10k turatii avea undeva intre 100-110km/h fostu proprietar se lauda cu 160km/h prinsi cu prima viteza. Ce an e al tau, si te-ai gandit vreodata ca poate nu ai transmisia stoc, poate o foaie mai mare de exemplu , si iti poate arata eronat viteza reala ?? Aia cu 160 cu 1-a la GSX-R de 600 e clar o minciuna, nu are rost sa mai comentam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Ce an e al tau, si te-ai gandit vreodata ca poate nu ai transmisia stoc, poate o foaie mai mare de exemplu , si iti poate arata eronat viteza reala ?? Aia cu 160 cu 1-a la GSX-R de 600 e clar o minciuna, nu are rost sa mai comentam. acum ca ai zis asta imi dau seama ca aveam vreo 100kmh la 10k RPM inainte sa schimb kitul de lant + foaie si pinion....... acum am 80 la 10k..... cele noi sunt cu raportul stock.... nu stiu ce sa cred dar parca totusi treaba asta nu am simtit-o imediat dupa ce am facut schimbul... nu ca as merge in fiecare zi viteaza I cu 80... o sa ma duc la service dar (dupa cum sunt mecanicii) as avea mai mare incredere daca as face o comparatie cu un alt motor cu acelasi raport la transmisie.... dracu stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 ba, dupa niste calcule destul de complicate (inmultiri si impartiri) am ajuns la urmatoarele rezultate (e foarte posibil sa nu fie asta metoda de calcul): am gasit in manual asa: pri. reduction ratio 1.926 (79:41) gear ratio Low (1st) 2.785 (39:14) final reduction ratio 2.812 (45:16) Deci, dupa logica mea, asta cred ca inseamna ca la 10000 RPM la motor ai 662.9842 RPM la roata. N-am masurat roata dar am gasit pe un site ca la un cauciuc de 180 diametrul este de 630 mm. Adica are o lungime de 1.9782 m. Deci la 10000 RPM ai o viteza de 1311.51534444 m/min care inseamna 78.6909206664 Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) poate cineva sa-mi spuna cu ce fel de filtru de aer vine gsxr600(din2000) din fabrica?acum am pe ea KN,dar vreau sa incerc originalul.si de unde pot sa-l cumpar?ms anticipat. Editat Iunie 14, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 gsxr-urile dupa 97<inainte nu stiu sigur> citesc viteza dupa pinionul de ''atac'' al lantului<cred ca asa se cheama>, deci orice kit de lant ti-ai pune ar trebuii sa-ti arate la aceiasi turatie, aceiasi viteza; problema ar fi doar ca nu vei avea acea viteza real<ex. cele modificate de stunt cu foile acelea imense pe spate iti indica borbu 100km\h si in realitate nu are mai mult de 50km\h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Tu sigur stii ce vrei, sau vrei niste cifre sa te multumesti cu ele ? Orice GSX-R de 1000 sau chiar si 750-ele din 2000 in sus, bate la putere si cuplu motorul acelui FZR de care tot zici. Nu mai zic de ciclistica, greutate (apropo stii ca 750'u e cu fix 70 KG mai usor decat FZR ala de 1k), frane, etc etc, mi-e si greu sa le insir pe toate. Mersi men, cred ca suzuki este urmatoarea alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Salut baieti! Am si eu de o saptamana un gsx-r 1000 k1 si am ceva probleme cu el.Cand plec de pe loc mai tare, cam la 5000 de rotatii atunci cand dau drumu mai brusc la ambreiaj, simt niste trepidatii si parca imi freaca ceva in ambreiaj.Cand plec usor de pe loc nu se aude nimik, si nici in timpul mersului cand deschid gasul mai puternic nu face nici un fel de figura.Poate sa ma ajute si pe mine cineva,sa imi spuna din ce cauza se aud trepidatiile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 vitezele merg perfect.mai nou am observat ceva:dimineata m-am grabit si am plecat cu ea fara sa o mai incalzesc.stupoare-mergea perfect!cum a ajuns la 50 de grade a luat-o iar dracii.cineva mi-a spus ca se ineaca.prea multa benzina.voi vedea miercuri la mecanic. ma,i tu filtru de aer lai mai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 (editat) ma,i tu filtru de aer lai mai schimbat? fostul proprietar a pus pe ea filtre KN si de aer si de ulei cu 1000 de km inainte sa o cumpar de la el.putea sa minta,dar uleiul era verde si filtrul de aer arata impecabil. Editat Iunie 14, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salut baieti! Am si eu de o saptamana un gsx-r 1000 k1 si am ceva probleme cu el.Cand plec de pe loc mai tare, cam la 5000 de rotatii atunci cand dau drumu mai brusc la ambreiaj, simt niste trepidatii si parca imi freaca ceva in ambreiaj.Cand plec usor de pe loc nu se aude nimik, si nici in timpul mersului cand deschid gasul mai puternic nu face nici un fel de figura.Poate sa ma ajute si pe mine cineva,sa imi spuna din ce cauza se aud trepidatiile alea? Trebuie sa umbli la ambreiaj......cred ca trebuie schimbat probabil sunt uzate lamelele....cel mai bine daca il desfaci si te uiti ca daca se frige pe drum sau pe la 200.....hmmmmmm. pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Trebuie sa umbli la ambreiaj......cred ca trebuie schimbat probabil sunt uzate lamelele....cel mai bine daca il desfaci si te uiti ca daca se frige pe drum sau pe la 200.....hmmmmmm.pac pac! Sa il lase asa ca e bine, va fi primul miar K1 cu slippery clutch. Nu inteleg care e motivul plecarii cu 5000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Sa il lase asa ca e bine, va fi primul miar K1 cu slippery clutch.Nu inteleg care e motivul plecarii cu 5000 rpm Pai tocmai....placarea cu 5000;))) pac pac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bady Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Sal. Cine poate sa-mi spuna cum dau jos stopul la un k6/k7 de 600. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Pai tocmai....placarea cu 5000;)))pac pac! Cuplul miarului la 5000 RPM e probabil la fel de mare ca al modelului de 600 la 8-9000 RPM. Efectul e uzura placilor de ambreiaj sau a cauciului. Iar plecarea de pe loc e mai lenta. Sau poate ca era vorba de burnout si nu am fost atent Oricum un kit de ambreiaj e ieftin (se gasesc sub 100 EUR) si se schimba in maxim 30 de minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian200 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 unde gasesc si eu garniturile de la pistonasele de frana (K1) fata la un pret rezonabil....am cautat pe la service si pretul nici nu l as mai posta (200 E) toate 8...ceea ce mi se pare ireal pt 8 bucatele de cauciuc...ms anticipat Salut baieti! Am si eu de o saptamana un gsx-r 1000 k1 si am ceva probleme cu el.Cand plec de pe loc mai tare, cam la 5000 de rotatii atunci cand dau drumu mai brusc la ambreiaj, simt niste trepidatii si parca imi freaca ceva in ambreiaj.Cand plec usor de pe loc nu se aude nimik, si nici in timpul mersului cand deschid gasul mai puternic nu face nici un fel de figura.Poate sa ma ajute si pe mine cineva,sa imi spuna din ce cauza se aud trepidatiile alea? poti verifica si lantu sa nu fie slab (joc nu mai mult de 2 cm)...cand pleci tare poate sa sara de pe foaie mai ales daca ai pinii ascutiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 unde gasesc si eu garniturile de la pistonasele de frana (K1) fata la un pret rezonabil....am cautat pe la service si pretul nici nu l as mai posta (200 E) toate 8...ceea ce mi se pare ireal pt 8 bucatele de cauciuc...ms anticipat ia vezi aici, parca sunt mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian200 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) ia vezi aici, parca sunt mai ieftine ms ...tot mi se pare mult...da o sa ma multumesc si cu atat pt ca e la sfert din ce gasisem la service Editat Iunie 17, 2009 de traian200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Sal. Cine poate sa-mi spuna cum dau jos stopul la un k6/k7 de 600. Ms. pai ... e simplu .... echipeazate cu multa rabdare si incepe sa desfaci coada , incepand cu scaunul pilotului .... ..... capsele din plastic le desfaci impingandu-le cu o surubelnita in centru, cu capul pe masura centrului capsei ( nu incerca sa le impingi din spate ) .... si asa pe rand toate pana ai sa desfaci toata coada( ca sa ajungi la stop ) ! am patito si eu la 750 k7 cand imi umbla in coada stopul din cauza ca mi s-au desfacut suruburile( nu stiu din ce motiv ) pt a evita aceiasi problema inca o data am pus niste saibe glover pe masura suruburilor ( nu exagera cu stransul ) ! spor la treaba ! Editat Iunie 17, 2009 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Am si eu o intrebare, sau nelamurire: Cand pornesc motorul dimineata, parca merge in 3 cilindri, asta cam 20-30 de secunde, si daca nu trag un pic de gaz mai si moare; la cald, la fel: daca nu trag un pic de gaz, tre sa tin destul de mult damarorul sa porneasca (am eu un fix cu motoarele, tre sa porneasca "la cheie", adica fara ajutor de gaz, ca altfel n-ar trebui sa postez aici) Ma gandesc ca pornirea rapida se va remedia cand ridic un pic relantiul, acum fiind f putin peste 1000 de ture, ceea ce este foarte putin La partea cu mersul rotund dimineata, eu m-am gandit la bujii, ce ziceti, ar mai putea fi si altceva? In rest n-ar rost sa zic cum merge motorul, ca-i un vis Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 voi cam ce ulei puneti in Suzici?vreau sa ii schimb uleiul si asi mai asculta si alte opinii despre ce ulei puneti,ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.