florin46 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Baieti,am si eu un gsx-r 1000 k1 la care e dus ambreiaju si vreau sa schimb eu tot kitul.Am vazut cum arata un ambreiaj si nu mi se pare chiar asa greu sa ti-l schimbi singur.Rog si eu niste pareri de la cei care au umblat prin ambreiaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Acum si piese de srad. Detalii in semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Overdozze2009 Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Piese De k4 -k5 600 - 750 Piese doar de motor. Senzori motor.. ambreaj capace etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Ma gandeam sa va impartasesc urmatoare experienta (noua pentru mine, poate pentru unii din voi nu) Cat mi-am desfacut motorul sa pot face eripioara spate, am zis sa vad si eu cum ii cu toba originala, care mi-i dat-o fostul proprietar in punga. Zis si facut, am montat-o, silentiozitate maxima (aveam deja frici prin centru ca nu ma mai auzea nimeni). Surpriza mea a fost urmatoarea: cu toba sport mi-am reglat relanti-ul la 1400, cu toba stock montata abia sarea de 1000, si in ture mici nu avea deloc cuplu. Aseara am pus inapoi toba sport si ii total altul comportamentul acceleratiei. Nu mi-a venit sa cred cat de restrictiva este toba stock... Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Ma gandeam sa va impartasesc urmatoare experienta (noua pentru mine, poate pentru unii din voi nu)Cat mi-am desfacut motorul sa pot face eripioara spate, am zis sa vad si eu cum ii cu toba originala, care mi-i dat-o fostul proprietar in punga. Zis si facut, am montat-o, silentiozitate maxima (aveam deja frici prin centru ca nu ma mai auzea nimeni). Surpriza mea a fost urmatoarea: cu toba sport mi-am reglat relanti-ul la 1400, cu toba stock montata abia sarea de 1000, si in ture mici nu avea deloc cuplu. Aseara am pus inapoi toba sport si ii total altul comportamentul acceleratiei. Nu mi-a venit sa cred cat de restrictiva este toba stock... Numa bine trebuia sa ii faci si un consum , observai probabil un consum crescut cu 0,5 l /100km cu toba stok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 sunt convins, am vazut dupa cum trage, da n-am mai avut rabdare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 sunt convins, am vazut dupa cum trage, da n-am mai avut rabdare... aceiasi teorie e si cu filtrul de aer sport ! a trebuit sa schimbe configuratia centralinei fostul propietar cand l-a montat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 cu filtrul stiam demult, la masina am K&N de un an si ceva, insa la evacuare la masina nu am simtit asa o diferenta... acu incep sa strang bani si pentru K&N la suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Sal ppl: Se vinde una bucata toba mivv sportline carbon ovala aproape noua ( 200 km ) pentru suzuki gsxr 600 - 750 (1996 - 2000) Pret 200 eur (neg) Tel: 0726306790. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 aceiasi teorie e si cu filtrul de aer sport ! a trebuit sa schimbe configuratia centralinei fostul propietar cand l-a montat ! ce configuratie sa schimbe ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 salutare.cine imi poate spune cum se coboara de fata un gsx-r de 600 srad din 98.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ce configuratie sa schimbe ???? centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 multam fain ! am si io K&N, da de centralina nu auzisem pana acum. am mai adaugat un cuvant nou la vocabular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) centralina iti face amestecul dintre aer si benzina .... cum a montat filtrul k&n a trebuit sa schimbe vechea configuratie , adica sa mearga la un service specializat si sa ii dea mai multa benzina .... aceste schimbari ale centralinei sunt permenente pana la o noua reprogramare ! ... un fel de power commander ..... pentru asta trebuie mers la un service reprezentant suzuki sau exista si alte service-uri care fac asa ceva? Editat Iulie 6, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 multam fain !am si io K&N, da de centralina nu auzisem pana acum. am mai adaugat un cuvant nou la vocabular. centralina ... e un cuvant mai lung decat CDI si cu siguranta mai italian centralina era operatoarea care facea legaturile telefonice in filmele italiene vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 dupa sez trecut petrecut pe un k5 de 600 si o honda 929, am revenit sez acesta cu o suzi 750 k5, sper sa va placa SAlut cu cat lai luat daca nu sunt indiscret?E cumva motorul din pitesti?Si eu am cautat o vreme un motor de 750 insa nu m-am inteles cu nimeni la pret (ridicol de scumpe) si a terbuit sa ma multumesc cu "doar" 600 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 pai... Unitate de Control al Injectiei e mai bine ? mai exact e plasata sub saua pilotului langa releul de tensiune .... acum depinde si de modelul motorului .. iar daca e pe carburatori nu ai cum sa ai asa ceva ... daca gresesc va rog sa ma corectati , am gasit pe google termenul ca fiind uzat si in Romania , de asta l-am folosit ! sorry all ! jucarie bad boy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Acum si piese de srad. Detalii in semnatura. Ai cumva pedala de frana? Si la ce pret? Multam fain Ai cumva pedala de frana? Si la ce pret? Multam fain Acum am vazut ca ai dat-o ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) pentru un gixer600 din 2000,e bun repsol sintetic 10w40?vreau sa-i fac schimbul in weekend. Editat Iulie 6, 2009 de jadeu69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 de ce nu ar fi bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 ptr ca peste tot vad motul,motorex,iar motul iar motorex.as vrea sa-l incerc dar ma gandeam sa vad ceva pareri inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 SAlut cu cat lai luat daca nu sunt indiscret?E cumva motorul din pitesti?Si eu am cautat o vreme un motor de 750 insa nu m-am inteles cu nimeni la pret (ridicol de scumpe) si a terbuit sa ma multumesc cu "doar" 600 cmc da despre motorul din pitesti este vorba am dat parca 4700 sau 4800 scuze dar nu.mi mai aduc aminte , este super ok din toate punctele de vedere , sunt indragostit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Felicitari 4600 sau 700 nu conteaza pretul e corect mai ales ca-i full arrow !Cand am vb cu baiatul in iarna sau primavara parca cerea mult mai muuuuult... Daca te hotaresti so dai anunta-ma Editat Iulie 7, 2009 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Salut! Am si eu un suzuki gsx 600 r! Prima mea motocicleta cumparata acum vreo luna! Am si o intrebare: Cand merg cu motorul imi indica in bord o temperatura de vreo 100+ grade! E normal sau ar trebui sa imi fac griji! Mentionez ca nu merg cu ea foarte turata sau cu viteze astronomice.... sa zicem ca merg in limita bunului simt! "Regulamentar" mai ales ca sunt si incepator! Multumesc anticipat pentru orice eventual sfat dat de oricine! In afara de sfaturi gen: "Lasate ca nu e de tine" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.