Nyt Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu. Sa il stapanesti sanatos ! Arata f.bine ! Referitor la ledul alb treaba sta cam asa : apesi butonul SEL si apoi ADJ pentru a selecta presetarea unei valori a turatiei .Apesi ADJ pt. a modifica valoarea presetata a turatiei de la 7000 rpm la 10000 rpm in pasi de cate 250 rpm si de la 10000 rpm la 16000 rpm in pasi de cate 50 rpm ! Daca apesi ADJ continuu ..acum tahometrului va urca continuu ! Apoi apesi iar SEL pt. a memora setarea selectata ! El memoreaza setarile in momentul in care intrerupatorul contactului este adus in pozitia OPRIT ! Setarile vor ramane aceleasi cand intrerupatorul de contact va fi pus in pozitia PORNIT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r. Bravo mah, sa vii vineri cu el la parc sa il vad si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Aha,o sa incerc.Merci frumos.Merci Balaure,am fost si vineri acum,exact cand l-am luat.Da-mi un pm cu id-ul tau de mess,sa te bag in lista Mesaj completat Sa il stapanesti sanatos ! Arata f.bine ! Referitor la ledul alb treaba sta cam asa : apesi butonul SEL si apoi ADJ pentru a selecta presetarea unei valori a turatiei .Apesi ADJ pt. a modifica valoarea presetata a turatiei de la 7000 rpm la 10000 rpm in pasi de cate 250 rpm si de la 10000 rpm la 16000 rpm in pasi de cate 50 rpm ! Daca apesi ADJ continuu ..acum tahometrului va urca continuu ! Apoi apesi iar SEL pt. a memora setarea selectata ! El memoreaza setarile in momentul in care intrerupatorul contactului este adus in pozitia OPRIT ! Setarile vor ramane aceleasi cand intrerupatorul de contact va fi pus in pozitia PORNIT ! Aha...Am mai observat ca daca tin apasat pe butonul de sub led,imi apare pe ecran ca un paratrasnet.Ala ce stie sa faca?Sau ala e semnul ca ledul v-a palpai,adika ca este in pozitia on? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar77scv Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 salutare am o intrebare cum las codita la un gsx r600 mai jos proprietarul ete mai mic de inaltime si ajunge doar cu varfurile jos multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 uff, in sfarit am reusit sa ma apropii de final cu aripioara spate in principiu mai trebuie doar vopsita si putin prelucrate marginile. Sa-mi spuneti ce parere aveti (inca se mai poate modifica), si daca vreti careva sa va fac, un PM. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 salutaream o intrebare cum las codita la un gsx r600 mai jos proprietarul ete mai mic de inaltime si ajunge doar cu varfurile jos multumesc S-a mai discutat problema pe acest topic, am dat si un link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 felicitari pentru aripioara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar77scv Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 S-a mai discutat problema pe acest topic, am dat si un link. SI TOTUSI? IMI CER SCUZE DAR DE ABIA ACUM M-AM LOVIT DE PROBLEMA ASTA SI NU AM URMARIT POSTARILE MAI VECHI DIN ACEST TOPIC DACA VREI SA MAI DAI O DATA LINK-UL RESPECTIV MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) SI TOTUSI?IMI CER SCUZE DAR DE ABIA ACUM M-AM LOVIT DE PROBLEMA ASTA SI NU AM URMARIT POSTARILE MAI VECHI DIN ACEST TOPIC DACA VREI SA MAI DAI O DATA LINK-UL RESPECTIV MULTUMESC Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. La modelele 600 K1 pana la K5 kiturile sunt identice. aici poti sa vezi cum arata: http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Editat Iulie 21, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 felicitari pentru aripioara Merci, sper ca pe saptamana viitoare o sa o pot arata si vopsita si finisata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Salutari! Se apropie revizia de 6000 de km a motoretei mele. In carte scrie ca ar trebui sa inspectez si sa curat filtrul de aer si bujiile printre altele. Eu ma gandeam sa le inlocuiesc. Va rog sa imi spuneti daca are rost sa pun un filtru de aer sport (K&N sau BMC) daca nu am evacuarea schimbata. Adica fluxul mai mare de aer poate deregla functionarea motorului? Alta nedumerire ar fi legata de marca bujiilor. Ce ar fi mai bun? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Salutari!Se apropie revizia de 6000 de km a motoretei mele. In carte scrie ca ar trebui sa inspectez si sa curat filtrul de aer si bujiile printre altele. Eu ma gandeam sa le inlocuiesc. Va rog sa imi spuneti daca are rost sa pun un filtru de aer sport (K&N sau BMC) daca nu am evacuarea schimbata. Adica fluxul mai mare de aer poate deregla functionarea motorului? Alta nedumerire ar fi legata de marca bujiilor. Ce ar fi mai bun? Multumesc Eu la 6000 am schimbat filtrul de aer cu un Pipercross ! Sunetul pare un pic mai gros si nu deregleaza nimic ! Plus ca cel original era imbacsit peste masura ! Bujia schimb-o la revizia de 12000 . Nu are rost acum ! Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 e prematur sa skimbi bujiile acum ..la 12-20mii km cu iridium ngk ..destul de ieftine ptr modelul tau filtrul nu e o pb ..e mai ieftin sa iei odata unu sport decat sa skimbi de 2 ori originalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Am revenit la Suzuki dupa o scurta absenta din cadru.Tradasem firma cu un r6 din 2003,care s-a dovedit a nu fi nici pe departe atat de avantajos ptr mine,decat un gsx-r.Dupa modelele precedente,adika un gsx-r din 99,si unul din 2002,extraordinar de bine intretinut,a venit un frumos model din 2005,f f intretinut,cu un nr mic de kilometri,nu cu prea multe optiuni,dar care promite.Primele impresii sunt grozave,furca up side down lucreaza excelent,,,absoarbe,, gropile,iar curbele le mananca pe paine.F usor de manevrat,iar franele sunt si ele excelente.Cateva poze cu frumoasa roscata.Vreau sa va intreb cum setez ledul alb de pe bord sa ,,palpaie,, in ture la rosu. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea...cel mai frumos model de la suzuki...l-am avut si eu...acum se bucura laurbalaur de ea PS Schimba-ti anvelopele....sunt foarte proaste astea de pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Da,stiu,modelu asta l-am mai avut pe un k2,plus ca astea cred ca sunt din 2005,adika inafara ca sunt proaste,mai sunt si ,,uscate,,:)Dupa ce imi revin cu materialu',am sa-i cumpar unele moi,un geam Puig,si ma intereseaza o finala de la Yoshimura TRS.Sa vdem pe unde gasesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Super misto mobra. Sa o folosesti sanatos si fara evenimente. Si ..... actualizeaza-ti avatarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Multumesc frumos!O sa-l actualizez,sa am timp sa fac cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Multumesc frumos!O sa-l actualizez,sa am timp sa fac cateva poze. bravo man felicitari ma speriasei cu gandu de a trece pe honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 nu pe honda trecuse ... se dusese direct la yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Nu,e o poveste mai lunga...Imi cumparasem o Yamaha,si la o saptamana o doamna dragutza s-a gandit sa intre in mine,si sa faca motoreta praf.Eu am avut un norok fantastic,in sensul ca nu am patit nimik,am sarit peste masina ei.Motoreta a iesit dauna totala,iar cu banii am vrut sa-mi cumpar o Honda RR.Suna a basm,dar proprietarul Hondei,a facut cu o zi inainte accident,inainte sa mi-o vanda mie,si in felul asta am ajuns la ultima varianta,Suzuki GSXr.O fi un semn,ptr ca 2 ani am avut Suzuki,si nu am patit absolut nimik,iar acum cand m-a mancat sa schimb firmele,numai belele...Eram genul care nu credeam in povesti dinastea,dar dupa cele intamplate....numai sti ce sa crezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GxR Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 salut baieti...un link cu manualul de service pt GSXR 600 si 750 K6 pentru cine are nevoie http://rs67.rapidshare.com/files/12145854/GSX-R600-750K6.pdf asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Sigur ca suna ciudat anuntul,dar poate totusi cineva isi doreste toba originala de la Suzuki gsx r de 600 din 2005.O schimb cu o toba zgomotoasa,orice model,numai sa se potriveasca.Contact:id mess:classalex,tel:0767746899 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Sigur ca suna ciudat anuntul,dar poate totusi cineva isi doreste toba originala de la Suzuki gsx r de 600 din 2005.O schimb cu o toba zgomotoasa,orice model,numai sa se potriveasca.Contact:id mess:classalex,tel:0767746899 se potriveste cu gixerul de 600 din 2000?(trei prezoane) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Are 4 suruburi asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Intrebare: Unde as putea sa gasesc o coditza cu tot cu stopul pe spate pentru un suzuki gsx 600 r din 2001 (k1)!? Cineva care dezmembreaza!? Cam cat ar putea sa ma coste!? Okay au fost 3 intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.