Sari la conținut

Problema motor R1!


lei_92
 Share

Postări Recomandate

am fost la service (honda)

s-a uitat/mers cu ea un mecanic mai mult ca sigur este distributia in prima faza intinzatorul

recomandarea lui a fost sa nu dau inca banii ca mai pot merge mult si bine cu ea asa

parte nasoala este ca pt a schimba intinzatorul trebuie dat motorul jos .........si ma cam seaca ideea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am fost la service (honda)

s-a uitat/mers cu ea un mecanic mai mult ca sigur este distributia in prima faza intinzatorul

recomandarea lui a fost sa nu dau inca banii ca mai pot merge mult si bine cu ea asa

parte nasoala este ca pt a schimba intinzatorul trebuie dat motorul jos .........si ma cam seaca ideea

?????

Cum sa dai jos motorul pentru intinzatorul de distributie?

Schimba mecanicul!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adu mai omu-le motorul la xxxxxxx !!!

 

Nu mai duce motocicleta sa se invete ce nu e bine sa faci. Exista si in Romania oameni scoliti (mai ales pe Yamaha) care iti pot rezolva problema ieftin si ca la carte.

 

xxxxxxxxxxx - xxxxxxxxx Yamaha in vene...

Editat de Belbody
Fara reclama in sectiunea service! Daca pe fiecare topic ar fi numai raspunsuri de genul "adu-o la mine ca am cel mai bun service!" deja am putea schimba numele sectiunii in "Bursa -> servicii".
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost la service (honda)

s-a uitat/mers cu ea un mecanic mai mult ca sigur este distributia in prima faza intinzatorul

recomandarea lui a fost sa nu dau inca banii ca mai pot merge mult si bine cu ea asa

parte nasoala este ca pt a schimba intinzatorul trebuie dat motorul jos .........si ma cam seaca ideea

 

Inca o victima. Cauta manualul de reparatie si deslusesti singur cum se schimba un intinzator de lant. Eu am avut CBR954 si intr-adevar este greu de ajuns la intinzator. Rezervor jos, airbox jos, se desface un clips care tine legata instalatia electrica de cadru, si poti da jos intinzatorul. Nu e totusi o mare inginerie. Daca mai ai si un cardan de 1/4tzoli de la trusele din Louis, esti boier. Nu aveti idee citi mecanici amatori lucreaza pe la serviceurile moto, de multe ori poti sa ai "norocul" ca moto tau sa fie pt ei model nou, neexplorat. Lucreaza dupa ureche. Am destui prieteni care anul trecut s-au dus la serviceuri si au plecat de acolo cu probleme, mecanicii nu au nici o treaba, stiu doar sa schimbe uleiul si filtrele. Daca te duci la ei si le spui ca vrei sa-ti lungesti lantul de la roata or sa-ti repete invariabil ca-ti trebuie za de legatura, altfel nu se poate. Ba se poate, nu stiti voi, habarnistilor.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa lamurim un lucru

de moto s-au ocupat doar cei de la honda si de fiecare data am fost multumit

in ceea ce priveste monatajul intinzatorului

nu se stia daca trebuie sau nu dat motorul jos pt o estimare de durata a montajului

probabil ca concluzia grejita am tras-o eu

nu vreau sa stric reputatia nimanui bazat pe o neintelegere

chiar o le sa trimit un mail sa cer lamuriri si o sa revin

Mesaj completat

am primit raspuns de la Honda : " nu trebuie scos motorul din cadru "

se pare ca ma inteles eu gresit

o sa revin dupa ce schimb intinzatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man eu i-am schimbat intinzatorul si nu am rezolvat nimic are acelasi zgomot

tu ai rezolvat ceva ?

Nici eu , mi-a reglat , curatat carburatoarele si tot asa face , nu mai are timp mecanicul la care l-am adus , trebuie sa-l aduc la altul... trebuie dat motorul jos si desfacut... si eu in prima faza am schimbat intinzatorul , dar tot asa a facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bate motorul e probabil sa ai si altceva decat lantul... sau kitul de distributie ! Desfa motorul si numai atunci stii sigur ce are . Atentie... odata desfacut motorul iti trebuie alte garnituri... si garnitura de chiulasa e in jur de 70E ... daca mergi mai adanc in el trebuie schimbata si garnitura de la baia de ulei... si ceva silicon gri care se pune intre blocul de cilindrii si carter... eu zic sa te pregatesti dpdv financiar cand ai desfacut motorul... altfel risti sa ramai cu el asa . Merge si cu silicon rosu... dar eu nu as pune asa ceva pe o motocicleta japoneza. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bate motorul e probabil sa ai si altceva decat lantul... sau kitul de distributie ! Desfa motorul si numai atunci stii sigur ce are . Atentie... odata desfacut motorul iti trebuie alte garnituri... si garnitura de chiulasa e in jur de 70E ... daca mergi mai adanc in el trebuie schimbata si garnitura de la baia de ulei... si ceva silicon gri care se pune intre blocul de cilindrii si carter... eu zic sa te pregatesti dpdv financiar cand ai desfacut motorul... altfel risti sa ramai cu el asa . Merge si cu silicon rosu... dar eu nu as pune asa ceva pe o motocicleta japoneza. Succes

Sper sa-l rezolv cat mai rapid... cat costa atata costa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni - schimbatul intinzatorului nu rezolva nici o problema niciodata - odata ce lantul este uzat poti sa-l intinzi oricat cu intinzator nou nout ca nu ai ce sa-i mai faci. Cand problema apare trebuie schimbat lantul de distributie. Schimbatul intinzatorului e frectie la picior de lemn.

De ce nu intelegeti ca lantul se intinde cand se uzeaza, si nici un intizator nu mai are ce sa-i faca - efectiv nu mai are ce sa intinda. Eu cand aud de solutii "schimba intinzatorul" ma apuca rasul.

Da, intinzatorul se schimba odata cu lantul in cazul in care se constata ca este uzat sau pur si simplu preventiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni - schimbatul intinzatorului nu rezolva nici o problema niciodata - odata ce lantul este uzat poti sa-l intinzi oricat cu intinzator nou nout ca nu ai ce sa-i mai faci. Cand problema apare trebuie schimbat lantul de distributie. Schimbatul intinzatorului e frectie la picior de lemn.

De ce nu intelegeti ca lantul se intinde cand se uzeaza, si nici un intizator nu mai are ce sa-i faca - efectiv nu mai are ce sa intinda. Eu cand aud de solutii "schimba intinzatorul" ma apuca rasul.

Da, intinzatorul se schimba odata cu lantul in cazul in care se constata ca este uzat sau pur si simplu preventiv.

Poate fi distributia daca bataia se aude de la 4000 rpm si in sarcina mai mult? la relanti nu se aude absolut nimic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, normal ca poate fi si distributia.

Distributia inseamna lantul de distributie cu pinioanele de pe axele cu came si pinionul de pe vibrochen si patinele si intinzatorul.

De obicei se schimba lantul, pinioanele nu se uzeaza in asa hal incat sa fie schimbate, se schimba si patinele si intinzatorul dupa caz - depinde cat sunt de uzate.

 

Du-o la un service. Nu stiu daca te ajuta ca mai ai alt motor pentru piese, lantul de distributie si restul care se inlocuiesc trebuie sa fie noi - sunt ca si consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine se aude ca in ultimul film dar mult mai incet si dupa cum spuneam se aude de undeva de sub moto ; inca nu am gasit un mecanic care sa-mi spuna ce are ; la honda nu mi s-a rezolvat decat o gaura in buget de 100 E

sper ca mecanicul tau sa fie mai priceput

tine-ma la curent cu evolutia eu am renuntat sa mai caut o explicatie pt a mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine se aude ca in ultimul film dar mult mai incet si dupa cum spuneam se aude de undeva de sub moto ; inca nu am gasit un mecanic care sa-mi spuna ce are ; la honda nu mi s-a rezolvat decat o gaura in buget de 100 E

sper ca mecanicul tau sa fie mai priceput

tine-ma la curent cu evolutia eu am renuntat sa mai caut o explicatie pt a mea

La al meu clar bat supapele in piston ... maine o sa-l aduc la alt service... si sper sa-l desfaca maine sa-mi spuna exact ce are...

100 de euro.... pt ce ?

Mesaj completat

Uite o bataie la 929 ... asa se aude si la tine?

Editat de lei_92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face la tine? bat supapele in piston?? =)) daca mecanicul la care ai dus motorul ti-a zis asta... fugi repede si ia-l de acolo... in curand s-ar putea sa iti bata arborele cotit in axele cu came...

ON : s-ar indoi supapele instant daca ar fi ce ai zis tu... iar supapele in piston nu au cum sa loveasca decat daca distributia pusa prost . din ce stiu eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face la tine? bat supapele in piston?? =)) daca mecanicul la care ai dus motorul ti-a zis asta... fugi repede si ia-l de acolo... in curand s-ar putea sa iti bata arborele cotit in axele cu came...

ON : s-ar indoi supapele instant daca ar fi ce ai zis tu... iar supapele in piston nu au cum sa loveasca decat daca distributia pusa prost . din ce stiu eu...

Bine men... te-ai uitat la clip-ul de mai sus ? Nu am zis bine , bate pistonu in supape ...? asa e bine?Esti multumit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da men m-am uitat . NU de "greseala" m-am luat ci de metoda ta de a diagnostica motorul...

daca ala a patit asa asta nu inseamna ca e acelasi lucru si la tine . Ti-am mai zis , daca nu desfaci motorul nu stii ce are . Iti dau un exemplu la mine . huruia r6-le , scotea fum mai ceva ca unul in 2 T si aveam pierderi de putere la turatii mari . Ba mai mult halea si ulei. Toti au zis de supape .. simeringuri segmenti etc dar defapt aveam cilindrul spart... nu stii la ce sa te astepti... ori cand pistonul bate in supape asta e ori de la aliniera proasta a distributiei ... ori vreo problema la axa cu came de pe admisie sau evacuare ori ceva la mecanismele supapei... roaga-te sa nu fie asta... caci va trbui sa schimbi juma de motor . succes cu reparatiile si nu mai fi asa iritat alta data .

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da men m-am uitat . NU de "greseala" m-am luat ci de metoda ta de a diagnostica motorul...

daca ala a patit asa asta nu inseamna ca e acelasi lucru si la tine . Ti-am mai zis , daca nu desfaci motorul nu stii ce are . Iti dau un exemplu la mine . huruia r6-le , scotea fum mai ceva ca unul in 2 T si aveam pierderi de putere la turatii mari . Ba mai mult halea si ulei. Toti au zis de supape .. simeringuri segmenti etc dar defapt aveam cilindrul spart... nu stii la ce sa te astepti... ori cand pistonul bate in supape asta e ori de la aliniera proasta a distributiei ... ori vreo problema la axa cu came de pe admisie sau evacuare ori ceva la mecanismele supapei... roaga-te sa nu fie asta... caci va trbui sa schimbi juma de motor . succes cu reparatiile si nu mai fi asa iritat alta data .

Nu ma stresez ca am sa schimb juma de motor , si cred ca o sa cumpar un motor intreg numa sa imi zica cand il desface ce are... nu mai rezist fara motor , deja este de o sapt. prin service-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa si tu rost de un stetoscop si asculta pe paliere, la distributie, la cutie si la ambreiaj.

 

Posibile cauze :

 

Distributie

Cuzineti

Rulmentul de la ambreiaj ( vezi ca asta chiar se aude jos pe langa baia de ulei :peace: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...