Sari la conținut

ktm 990adv vs bmw gs1200


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

vreau a-mi iau si o motoreta mai de teren, inclin spre ktm 990adv din cauza ca gs 1200 am avut si normal si adv. poate e mai bun bmw-ul, nu stiu, dar e ca si cu femeile, vrei mereu ceva nou. ma tot baga unii in sperieti ca rotile la ktm au camere, ca e slaba, ca are lant, ca se strica...etc. are cineva experienta reala cu ambele astfel incat sa poata trage o concluzie? am citit review-uri pe net, opiniile sunt impartite. ma refer strict la ultimele versiuni, cu abs. nu fac mare offroad. se poate merge 2+ bagaje pe ktm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau a-mi iau si o motoreta mai de teren, inclin spre ktm 990adv din cauza ca gs 1200 am avut si normal si adv. poate e mai bun bmw-ul, nu stiu, dar e ca si cu femeile, vrei mereu ceva nou. ma tot baga unii in sperieti ca rotile la ktm au camere, ca e slaba, ca are lant, ca se strica...etc. are cineva experienta reala cu ambele astfel incat sa poata trage o concluzie? am citit review-uri pe net, opiniile sunt impartite. ma refer strict la ultimele versiuni, cu abs. nu fac mare offroad. se poate merge 2+ bagaje pe ktm?

 

Se pare ca R1200GS si KTM 990 sunt in clase diferite. Acum 1200GS e in clasa cu noul Supertenere. Sau invers. KTM e orientat spre performanta si fun. Probabil ca ti se va pare total diferit fata de BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am vazut KTM cu kilometrii multi :blink:

 

Trecand peste aspectul acesta al calitatii pieselor, motorul este super competitiv. Aici nu am ce zice. Dar 99.99% noi nu se duc la competitii cu motorul ... asa ca: BMW :huh:

Prefer o motocicleta la care primul service nu include schimb de motor. :D KTM si DUCATI, nu stiu care e mai bun la "fiabilitate". Ambele sunt super competitive dar nu de lunga durata!

 

Yamaha Tenere 1200, motor twin paralel care are cuplul maxim parca pe la vreo 7000rpm ... e mega gluma.

 

Daca ii montau un propulsor cu un cuplu mare si JOS, as fi zis ceva de bine.

 

 

Acum, tot ce am scris mai sus reprezinta FIX parerea mea, care a fost formata de-a lungul timpului citind diverse articole si ascultand diversi posesori.

 

Am fost confruntat cu aceeasi dilema anul trecut cand am schimbat motocicleta. Am stat si am citit zile intregi pe advrider si pe horizonunlimited povesti si aventuri cu ambele motoare. Rezultatul: BMW!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau a-mi iau si o motoreta mai de teren, inclin spre ktm 990adv din cauza ca gs 1200 am avut si normal si adv. poate e mai bun bmw-ul, nu stiu, dar e ca si cu femeile, vrei mereu ceva nou. ma tot baga unii in sperieti ca rotile la ktm au camere, ca e slaba, ca are lant, ca se strica...etc. are cineva experienta reala cu ambele astfel incat sa poata trage o concluzie? am citit review-uri pe net, opiniile sunt impartite. ma refer strict la ultimele versiuni, cu abs. nu fac mare offroad. se poate merge 2+ bagaje pe ktm?

Nu am avut BMW, insa am un KTM 950 Adv din 2004, si din experienta reala pot sa-ti spun ca il am de mai bine de un an si singura problema ce am avut era o garnitura de la receptorul de ambreaj ce m-a costat 50 de bani, tot din experienta zic ca se pot face lejer 800 km/zi cu 2 persoane si bagaje full (eu+ prietena) asta in conditiile in care am saua originala nu cea de la touratech sau ceva cu gel, in legatura cu oboseala am facut tura de 5200 km dormind in cort(altfel te simti cand te odihnesti in pat). Acelasi portiune de drum de 800 km am facut si cu un chopper(Dragstar de 650) si dupa 500 de km prietena nu mai putea,trebuia sa facem opriri foarte multe si repetate in ultimele 300 de km:))

 

In legatura cu fiabilitatea motorul acesta a fost pus pe piata in 2003 si de atunci in fiecre an s-au facut modificari minore si toate modificarile au fost in legatura cu problemele bine cunoscute la acest model : receptorul de ambreaj, pompa de benzina etc. asa ca tind sa cred ca modelul nou e aproape perfect pt ca piesele cu buba au fost inlocuite.

Pe teren la aceasta categorie de si unii posesori de BMW nu recunosc este de neoprit, bineinteles depinde foarte mult de pilot, daca folosesti pe teren e bine sa ai undeva peste 1.80 eu am 1.83 si pana si in ziua de azi mi se intampal ca cand fac o oprire pe un teren inclinat sa nu ajung bine cu pciorul (950 ul e mai inalt cu 5 cm parca fata de 990), in rest pe forestiere poti sa bagi lejer pana pe la 120 km/h peste aceasta viteza trebuie sa fi mai atent, dar se poate controla foarte bine.

 

Daca ai avut BMW eu zic sa incerci sa faci un test drive cu KTM-ul si sa vezi cum se comporta fata de BMW, mai ales pe off.

 

Uite si cateva poze in legatura cu intrebarile puse de tine din galeria mea personala(sa nu se lege unii ca iau poze de pe net):

 

Motorul cu bagaje si 2 pers la o tura de 5200 km singura problema garnitura de 50 de bani:

post-26723-1270890122_thumb.jpg post-26723-1270890146_thumb.jpg post-26723-1270890159_thumb.jpg

 

Offroad:

post-26723-1270890310_thumb.jpg post-26723-1270890339_thumb.jpg post-26723-1270890372_thumb.jpgpost-26723-1270890547_thumb.jpg

 

Mai multe poze si experiente in semnatura si sa nu uit KTM-ul are aproape 50.000 km la bord si daca e sa-mi iau un motor nou cu siguranta 990 Adv ar fi prima optiune.

 

P.S. Tot ce am scris e din experienta personala, nu din auzite sau reviewuri.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei s-o bagi in teren, de ce dumnezeu iei KTM? Ca sa arati bine sau ce? Pentru touring iei 1200gs. Ne-adv.

 

 

Comparatia in cauza - motor de teren - este mai mult BMW F800GS vs KTM990Adv. Dintre astea doua nu stiu care castiga. Probabil KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc. am fost la 10 min de a lua ktm 990, m-am inteles cu ei, este unul in showroom gri foarte frumos cu 3 valize si tobe akrapovic. m-am oprit in drum la bmw si am inchis in 10 min un deal inceput mai demult, e vorba de buy-back la gt-ul meu contra noului rt. a primat criteriul economic, desi suma diferenta a fost semnificativa a fost mai mica decat pretul ktm-ului. intentionam sa tin gt-ul si sa iau si un ktm sau gs.

switch: ktm pentru ca mi se pare cum a spus cineva mai distractiva. de aratat bine eu, nu-mi fac astfel de probleme sau orice motor nou arata bine. gs1200 nu e bun de touring de nici un fel, am avut toate bmw-urile mari, majoritatea de cate doua ori. dupa atatia ani de bmw si atatea modele schimbate, parearea mea este acum diferita de a majoritatii, in sensul ca motocicleta bmw buna la toate nu e gs adv ci rt. de asta am luat acum noul rt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch: ktm pentru ca mi se pare cum a spus cineva mai distractiva. de aratat bine eu, nu-mi fac astfel de probleme sau orice motor nou arata bine. gs1200 nu e bun de touring de nici un fel, am avut toate bmw-urile mari, majoritatea de cate doua ori. dupa atatia ani de bmw si atatea modele schimbate, parearea mea este acum diferita de a majoritatii, in sensul ca motocicleta bmw buna la toate nu e gs adv ci rt. de asta am luat acum noul rt.

Mai distractiva? Nu tocmai. Eu am mers aproximativ back-to-back cu 1200gs si 990 (sau sa fi fost 950, nu mai stiu) si pot spune da daca ai predominant asfalt sub roti, n-are nici un sens KTM. Iar la touring, nu voi indrazni sa te contrazic in ceea ce priveste RT-ul. Pur si simplu nu stiu cu ce se mananca respectiva motocicleta. Desigur, daca GS era asa tare tourer nu existau RT,GT, LT :laugh:

 

Oricum, felicitari pentru noua achizitie! Sa ai parte de multi km frumosi cu ea :love:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha Tenere 1200, motor twin paralel care are cuplul maxim parca pe la vreo 7000rpm ... e mega gluma.

 

Nu e ma mega-gluma e doar o super-gluma. :)

 

Acu' serios Yamaha Tenere are cuplu de jos in ciuda faptului ca e linie. Arborele are manetoanele calculate sa balanseze in asa fel incat sa iti permita un cuplu jos fara sa "dea in galci". Nu e singura motocicleta care foloseste dispunerea aia a cilindrilor si tipul ala de arbore ca sa aiba cuplu mai jos decat alte linii.

Sunt de acord ca nu are cuplu asa de mult ca un V-Twin sau un boxer DAR Super Tenere-le de 750 se ridica p-o roata din gaz de la 2000 rpm INSTANT sa mor daca te mint.

Nu stiu cum o fi ghioarla asta mare de ST 1200 dar aia de 750 n-avea greturi in ceea ce priveste cuplul. Am avut si vorbesc din experienta nu din filme (in cateva secunde lua 150 intr-a treia, era misto rau :P) .

 

Ca parere personala, mi-as lua oricand un 950/990 in loc de ST1200, BMW1200 ca e mai usor si mai suplu si clar alta clasa, doar atat. Dar e strict parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...