Sari la conținut

Am o problema cu un Kawa ZZR 600...


Postări Recomandate

Motocicleta porneste si tine relantiul dar cum incep sa accelerez moare...pompa de benzina n-am sesizat sa functioneze (daca stie cineva cum merg astea il rog sa-si dea cu parerea) ... bujiile sunt noi si sunt iridium deci...se exclud si ele...le-am schimbat pt ca asa credeam ca o sa rezolv problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta porneste si tine relantiul dar cum incep sa accelerez moare...pompa de benzina n-am sesizat sa functioneze (daca stie cineva cum merg astea il rog sa-si dea cu parerea) ... bujiile sunt noi si sunt iridium deci...se exclud si ele...le-am schimbat pt ca asa credeam ca o sa rezolv problema asta...

Ce ai facut inainte de asta? Sau s-a intamplat brusc ?

 

Ca sa vezi daca pompa de benzina lucreaza...o auzi cand pui contactul. Sigur trebuie sa aiba o siguranta a ei, verific-o sa nu fie arsa.

 

Simptomele care le descrii tu le am si eu in conditia in care scot mufa de la senzorul de acceleratie. La relanti sta bine, dar daca o turez mere aiurea, dar de murit nu imi moare. Ai putea sa verifici si TPS-ul.

 

Mai da ceva detalii poate ne prindem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca are tps etc...ca e carburatie din 94...

s-a intamplat relativ dintr-o data...a mers ok pana ieri dimineata cand am plecat in pipera...pe drum a inceput sa faca urat uneori la accelerari...dupa care s-a deteriorat mersul din ce in ce mai tare...azi dimineata am vrut sa plec cu ea si n-am reusit...merge prea prost...cand pun contactul face un tac scurt...daca masor instalatia pana in pompa cu mufa scoasa...arata 9v dupa care scade rapid pana la 0...am masurat pompa si pare sa aiba continuitate...altceva n-am stiut sa-i mai fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pompa nu e pe rezervor ar trebui sa ai doua furtune , unul care intra in ea si altul care iese. cel care iese se duce la rampa carburatoarelor . Scoate-l din mufa de la carburatoare si lasa-l liber . Pune putina benzina pe furtunul care se leaga la rezervor si pune contactul... daca da benzina pe furtunul care iese si care alimenteaza carburile inseamna ca pompa functioneaza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact la tine ma gandeam cand am postat...mersi pt sfaturi o sa incerc sa fac ce ai zis tu...daca are vreo relevanta am lasat motocicleta sa functioneze pana s-a terminat benzina din carburi pompa etc...dupa aia am lasat-o sa se refaca in pahare si i-am dat iar si tot asa face...ma gandesc sa nu fi luat jiclerele vreun gunoi...atasez si un filmulet pe youtube...poate e edificator...e filmat cu telefonul deci...nu suna chiar asa rau :love:

 

Editat de Belbody
corectat link
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu socul tras daca o accelerez face exact la fel...dar numai cu socul in pozitie cat de cat medie nu tras maxim...stie cineva cat ma costa curatatul carburilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tui ai avut la un moment dat probleme cu regulatorul. Pun pariu ca aiai-i buba. Probabil nu-ti mai incara bateria cum trebuie si are inca suficient curent sa pornesti dar nu cat sa duca far+aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...da...am avut probleme cu regulatorul....dar acum incarca,de aia am exclus problema asta pt ca bateria are 12.9 si dupa 1 zi 2 de stat...deja nu mai stiu ce sa zic...o sa vad...azi e ultima zi cand incerc pe cont propriu...nu de alta dar n-am bani...altfel vorbeam direct cu mao-san sau cine se mai ocupa sa vada ce e cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate functiona si fara pompa de benzina ?ca eu la mn am vazut ca furtunul ala mai gros de la rezervor intra direct n carburatoare(``in rampa`` cred ca se numeste )

modelul 90-92 este cu alimentare prin cadere.

ulterior s-a pus pompa de benzina

 

Oricum, o idee buna ar fi sa verifice cum merge cu "perfuzor"

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate pompa si baga pe direct , iar inainte de asta desurubeaza suruburile de pe paharele carburatoarelor sa elimini benzina din ele .

exista posibilitatea sa ai apa in carburi si in pompa de benzina

 

scurura pompa de benzina ...daca are apa nu mai alimenteaza bine carburatia

 

cel mai bine dai rezervorul jos ,elimini pompa si bagi pe perfuzie (o sticla cu furtun in locul rezervorului).

 

daca mere asa inseamna ca problma este rezervorul sau pompa

daca mere lafel ...trebuie verificat sistemul de aprindere ,zona semnal cititor,cdi

 

asteptam sa ne spui cum evolueaza treaba

 

bafta

:)

asculta ce zice mao - eu am fost mai mult decat odata cu a mea la el - imediat a fost rezolvata problema

 

cam asa patisem si eu cu apa in rezvervor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut tot ce s-a scris mai sus...cu exceptia eliminarii pompei deoarece n-am avut sticla si furtun...fara rezultat, totusi, am eliminat problema rezervorului, a pompei si a releului in felul urmator...am pus pompa sa traga direct din sticla, am suflat pompa in toate felurile posibile...si baga benzina,am schimbat filtrul de benzina,releul daca ii scot mufa se opreste motoreta...la faza cu socul am descoperit ca daca il trag brusc si pana in capat se opreste...daca il trag foarte finut si ramane cam 1 cm pana in capat...nu se opreste si se tureaza in loc de 3000 ,5500/6000...cam asa...alte variante mai avem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a fost cu carburile...erau jegoase si relativ desincronizate...dar mai degraba jegoase...

Multumiri OttoMan,AmbulantaMoto, recomand si altora serviciile otomanului :) si...multumesc si voua celor ce ati incercat sa dati o mana de ajutor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile erau proaspat montate, pe cele scoase de pe motor nu le-am vazut.

Dar anestecul era cam sarac, intr-adevar, si inegal reglat pe cele 4 carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok

bine ca s-a rezolvat problema.

acum am vazut topicul numai.

eu am avut aceeasi problema cu un suzuki gsx 600f din 95

la mine problema a fost ca tija care leaga socul de la cele 4 carburatoare, intre ele, era iesita de la unul din carburatoare.

am descoperit problema dupa 2 zile de munca si incercat toate celelalte variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 years later...
On 4/11/2010 at 12:11 AM, Dan Cata said:

Ce ai facut inainte de asta? Sau s-a intamplat brusc ?

 

Ca sa vezi daca pompa de benzina lucreaza...o auzi cand pui contactul. Sigur trebuie sa aiba o siguranta a ei, verific-o sa nu fie arsa.

 

Simptomele care le descrii tu le am si eu in conditia in care scot mufa de la senzorul de acceleratie. La relanti sta bine, dar daca o turez mere aiurea, dar de murit nu imi moare. Ai putea sa verifici si TPS-ul.

 

Mai da ceva detalii poate ne prindem.

trebuie sincronizate carburatoarele

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bun este un sfat venit la timp... l-ai scos din necaz, ce mai...

 

On 4/15/2010 at 2:30 PM, Supapa_Jr said:

Problema a fost cu carburile...erau jegoase si relativ desincronizate...dar mai degraba jegoase...

 

Numai că omul a rezolvat-o de mai bine de zece ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

salut ma poate ajuta cineva cu un sfat ...am un kawasaki zzr 600 , pe liber turatia merge pana la capat...cand merg cu ea daca dau fulgaz incepe pe la 6000-7000 rpm sa aiba ceva de genul retineri dupa ceva secunde tasneste ....si pe la 10000 rpm incepe sa taie gazu ,un sfat e bine primit va multumesc!!

Editat de denis47
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...