Supapa_Jr Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Motocicleta porneste si tine relantiul dar cum incep sa accelerez moare...pompa de benzina n-am sesizat sa functioneze (daca stie cineva cum merg astea il rog sa-si dea cu parerea) ... bujiile sunt noi si sunt iridium deci...se exclud si ele...le-am schimbat pt ca asa credeam ca o sa rezolv problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Motocicleta porneste si tine relantiul dar cum incep sa accelerez moare...pompa de benzina n-am sesizat sa functioneze (daca stie cineva cum merg astea il rog sa-si dea cu parerea) ... bujiile sunt noi si sunt iridium deci...se exclud si ele...le-am schimbat pt ca asa credeam ca o sa rezolv problema asta... Ce ai facut inainte de asta? Sau s-a intamplat brusc ? Ca sa vezi daca pompa de benzina lucreaza...o auzi cand pui contactul. Sigur trebuie sa aiba o siguranta a ei, verific-o sa nu fie arsa. Simptomele care le descrii tu le am si eu in conditia in care scot mufa de la senzorul de acceleratie. La relanti sta bine, dar daca o turez mere aiurea, dar de murit nu imi moare. Ai putea sa verifici si TPS-ul. Mai da ceva detalii poate ne prindem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 10, 2010 Autor Share Postat Aprilie 10, 2010 nu cred ca are tps etc...ca e carburatie din 94... s-a intamplat relativ dintr-o data...a mers ok pana ieri dimineata cand am plecat in pipera...pe drum a inceput sa faca urat uneori la accelerari...dupa care s-a deteriorat mersul din ce in ce mai tare...azi dimineata am vrut sa plec cu ea si n-am reusit...merge prea prost...cand pun contactul face un tac scurt...daca masor instalatia pana in pompa cu mufa scoasa...arata 9v dupa care scade rapid pana la 0...am masurat pompa si pare sa aiba continuitate...altceva n-am stiut sa-i mai fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 daca pompa nu e pe rezervor ar trebui sa ai doua furtune , unul care intra in ea si altul care iese. cel care iese se duce la rampa carburatoarelor . Scoate-l din mufa de la carburatoare si lasa-l liber . Pune putina benzina pe furtunul care se leaga la rezervor si pune contactul... daca da benzina pe furtunul care iese si care alimenteaza carburile inseamna ca pompa functioneaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 11, 2010 Autor Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) exact la tine ma gandeam cand am postat...mersi pt sfaturi o sa incerc sa fac ce ai zis tu...daca are vreo relevanta am lasat motocicleta sa functioneze pana s-a terminat benzina din carburi pompa etc...dupa aia am lasat-o sa se refaca in pahare si i-am dat iar si tot asa face...ma gandesc sa nu fi luat jiclerele vreun gunoi...atasez si un filmulet pe youtube...poate e edificator...e filmat cu telefonul deci...nu suna chiar asa rau Editat Aprilie 14, 2010 de Belbody corectat link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 11, 2010 Autor Share Postat Aprilie 11, 2010 cu socul tras daca o accelerez face exact la fel...dar numai cu socul in pozitie cat de cat medie nu tras maxim...stie cineva cat ma costa curatatul carburilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Tui ai avut la un moment dat probleme cu regulatorul. Pun pariu ca aiai-i buba. Probabil nu-ti mai incara bateria cum trebuie si are inca suficient curent sa pornesti dar nu cat sa duca far+aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 12, 2010 Autor Share Postat Aprilie 12, 2010 pai...da...am avut probleme cu regulatorul....dar acum incarca,de aia am exclus problema asta pt ca bateria are 12.9 si dupa 1 zi 2 de stat...deja nu mai stiu ce sa zic...o sa vad...azi e ultima zi cand incerc pe cont propriu...nu de alta dar n-am bani...altfel vorbeam direct cu mao-san sau cine se mai ocupa sa vada ce e cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 poate functiona si fara pompa de benzina ?ca eu la mn am vazut ca furtunul ala mai gros de la rezervor intra direct n carburatoare(``in rampa`` cred ca se numeste ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) poate functiona si fara pompa de benzina ?ca eu la mn am vazut ca furtunul ala mai gros de la rezervor intra direct n carburatoare(``in rampa`` cred ca se numeste ) modelul 90-92 este cu alimentare prin cadere. ulterior s-a pus pompa de benzina Oricum, o idee buna ar fi sa verifice cum merge cu "perfuzor" Editat Aprilie 13, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 o sa incerc toate metodele spuse de voi pana acum dar n-am avut timp...si nici bani sa chem pe cineva priceput ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 scoate pompa si baga pe direct , iar inainte de asta desurubeaza suruburile de pe paharele carburatoarelor sa elimini benzina din ele . exista posibilitatea sa ai apa in carburi si in pompa de benzina scurura pompa de benzina ...daca are apa nu mai alimenteaza bine carburatia cel mai bine dai rezervorul jos ,elimini pompa si bagi pe perfuzie (o sticla cu furtun in locul rezervorului). daca mere asa inseamna ca problma este rezervorul sau pompa daca mere lafel ...trebuie verificat sistemul de aprindere ,zona semnal cititor,cdi asteptam sa ne spui cum evolueaza treaba bafta asculta ce zice mao - eu am fost mai mult decat odata cu a mea la el - imediat a fost rezolvata problema cam asa patisem si eu cu apa in rezvervor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 Am facut tot ce s-a scris mai sus...cu exceptia eliminarii pompei deoarece n-am avut sticla si furtun...fara rezultat, totusi, am eliminat problema rezervorului, a pompei si a releului in felul urmator...am pus pompa sa traga direct din sticla, am suflat pompa in toate felurile posibile...si baga benzina,am schimbat filtrul de benzina,releul daca ii scot mufa se opreste motoreta...la faza cu socul am descoperit ca daca il trag brusc si pana in capat se opreste...daca il trag foarte finut si ramane cam 1 cm pana in capat...nu se opreste si se tureaza in loc de 3000 ,5500/6000...cam asa...alte variante mai avem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
route`66 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) am patit la fel ca tine . problema era de la carburatoare. dereglate. dintr-o data. dupa un reglaj carburatoare problema s-a rezolvat. p.s. tot la un zzr Editat Aprilie 14, 2010 de route`66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Aprilie 15, 2010 Autor Share Postat Aprilie 15, 2010 Problema a fost cu carburile...erau jegoase si relativ desincronizate...dar mai degraba jegoase... Multumiri OttoMan,AmbulantaMoto, recomand si altora serviciile otomanului si...multumesc si voua celor ce ati incercat sa dati o mana de ajutor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Bujiile erau proaspat montate, pe cele scoase de pe motor nu le-am vazut. Dar anestecul era cam sarac, intr-adevar, si inegal reglat pe cele 4 carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulica_2 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 ok bine ca s-a rezolvat problema. acum am vazut topicul numai. eu am avut aceeasi problema cu un suzuki gsx 600f din 95 la mine problema a fost ca tija care leaga socul de la cele 4 carburatoare, intre ele, era iesita de la unul din carburatoare. am descoperit problema dupa 2 zile de munca si incercat toate celelalte variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denis47 Postat Ianuarie 25, 2021 Share Postat Ianuarie 25, 2021 On 4/11/2010 at 12:11 AM, Dan Cata said: Ce ai facut inainte de asta? Sau s-a intamplat brusc ? Ca sa vezi daca pompa de benzina lucreaza...o auzi cand pui contactul. Sigur trebuie sa aiba o siguranta a ei, verific-o sa nu fie arsa. Simptomele care le descrii tu le am si eu in conditia in care scot mufa de la senzorul de acceleratie. La relanti sta bine, dar daca o turez mere aiurea, dar de murit nu imi moare. Ai putea sa verifici si TPS-ul. Mai da ceva detalii poate ne prindem. trebuie sincronizate carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Ianuarie 25, 2021 Share Postat Ianuarie 25, 2021 Ce bun este un sfat venit la timp... l-ai scos din necaz, ce mai... On 4/15/2010 at 2:30 PM, Supapa_Jr said: Problema a fost cu carburile...erau jegoase si relativ desincronizate...dar mai degraba jegoase... Numai că omul a rezolvat-o de mai bine de zece ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Ianuarie 25, 2021 Share Postat Ianuarie 25, 2021 Wasn't expecting that! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Ianuarie 25, 2021 Share Postat Ianuarie 25, 2021 Sa potrivit la fix cu:- Mai bine mai tarziu decat niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denis47 Postat Februarie 13, 2021 Share Postat Februarie 13, 2021 (editat) salut ma poate ajuta cineva cu un sfat ...am un kawasaki zzr 600 , pe liber turatia merge pana la capat...cand merg cu ea daca dau fulgaz incepe pe la 6000-7000 rpm sa aiba ceva de genul retineri dupa ceva secunde tasneste ....si pe la 10000 rpm incepe sa taie gazu ,un sfat e bine primit va multumesc!! Editat Februarie 13, 2021 de denis47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.