Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Acum mai puțin de o oră ne-am dat amândoi pe jos, eu cu un picior sub el. Din fericire suntem în stare de funcționare, dar amândoi avem nevoie de refacere. Am intrat în Cora Militari să scot ceva bani din bancomat Âşi am parcat sus. Ca să ies înapoi spre pasaj a trebuit să cobor prin parcarea subterană, cu un beton atât de lucios că la curba la stânga calul meu a mers tot înainte, dar eu mă aplecasem deja pe viraj aÂşa că ne-am dus ca pe gheață. Viteza inițială - cam 25-30 km/h. Distanța parcursă: vreo 5-6 metri târâÂş. Avarii: - eu am căzut pe un Âşold care a început să doară Âşi pe o mână care doare Âşi ea un pic. Fără piele luată (eram în costumație de servici, cămaÂşă cu mânecă scurtă, pantofi, aveam doar cască Âşi mănuÂşi), fără oase lovite, doar țesuturi moi tăbăcite. Pantalonii un pic polizați, parcă au fost topiți. Moralul un pic tăbăcit. - calul meu (nu e "fierul meu") are carena polizată un pic Âşi un suport de la carenă (fier brut în formă de 4) un pic îndoit. Se repară cu un levier Âşi un pic de vopsea. - parcarea Cora - betonul un pic zgâriat, nu suficient ca să capete aderanță Învățătură de minte: - pe beton lucios nu se apleacă în curbe Âşi se iau cu 10 km/h. - nici o protecție pe care o aveam în plan (genunchiere, cotiere, coloană) nu mă ajuta în acest caz, dar tot o să îmi cumpăr. Pentru alte cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmota Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Refacere rapida si reparatii asemenea. Protectii FTW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-Sir Daniel- Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Capu' si calu' sus! Viata merge inainte, experienta se face cu mici trante... speram noi nu grave! Felicitari pentru seninatatea cu care povestesti belelele! Eu nu mi-am povestit inca trantele pe forum (vreo 3 ) Ochimari, multi & bine deschisi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_petrescu Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 ai grija,e nasol si pe piatra cubica uda e tot asa. bine ca nu aveai viteza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Tocmai am vazut ca te pregateai de Brasov, imi pare tare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Noroc ca nu a fost mai grav. Motorul se face. Multa bafta pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Man, NEAPARAT protectii de picioare genunchi-tibie !!! La peste 40-50 nu prea mai conteaza ca le ai sau nu in caz ca ceva merge prost dar la viteza mica si "inghesuiala" sunt nepretuite, in fond pielea se poate "sifona" si la 10 kmh si la 80kmh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 bine k esti ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Bine ca nu ai cazut mai rau,recuperare rapida tie si "calutului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Sunt un bou. Ajung sa zambesc cand vad ca e doar atat pe noul topic din "Accidente". Ceva ne-a invatat cu accidentele grave (morti, raniti grav, etc). Bine ca nu e mai rau si nasol ca s-a intamplat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serginio Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 Invatatura de minte :" Pe asfalt lucios incerci un rolling burnout !!!" Sa vezi ce marfa e !!! Bine ca sunteti intregi amandoi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Şi am căzut din nou. Sau de ce Honda CB500 nu e enduro. Ieri dimineaţă simţindu-mă suficient de refăcut, am plecat spre Braşov. Am trecut întâi pe la bunica mea să îi las nişte bani şi m-a prins ploaia pe o vale la vreo 30 km de Sinaia. Pârâul de acolo, bun de luat într-o găleată în condiţi normale, s-a transformat în viitură, aproape 100 m lăţime şi debit considerabil, iar drumurile din zonă erau mici torente fiecare, drept pentru care am rămas blocat până după-amiază. Fiind destul de târziu (trecut de 2 PM) şi ploaia domolindu-se, am luat-o pe o scurtătură spre drumul Fieni-Sinaia, ca să nu ocolesc vreo 20 km prin Pucioasa. Aşa că am luat-o pe un drum gen forestier de 1.5 km. Am urcat un deal pe o pantă lină, după care am coborât o pantă abruptă. Pe la jumătatea pantei, la viteză de 5-10 km/h o bucată de deal a plecat la vale cu mine (tocmai plouase torenţial câteva ore) şi m-am trezit că merg la vale cu teren cu tot. Stând aproape pe loc (faţă de pietrele de sub mine, faţă de restul dealului ne mişcam binişor ) ne-am culcat, eu şi Honda, uşurel pe stânga până s-a oprit alunecarea. După care ne-am ridicat şi ma plecat mai departe: Braşov, Câmpulung, Bucureşti. Restul drumului a fost lipsit de peripeţii serioase, mai puţin în oraşul proştilor la volan (Câmpulung) unde un puşti idiot de vreo 17-18 ani a ieşit pe contrasens pe o stradă pustie ca să vadă dacă mă urcă pe trotuar. Nu m-a urcat, dar a fost foarte aproape şi nu a luat nici un şut în gură/oglindă/portiere pentru că eram în adidaşi, îmi era foame, eram obosit (300 km în acea zi) şi nu aveam chef să mă pun la mintea lui. În apropiere (cam 30 km) de Piteşti mergeam pe o linie dreaptă mai tare (140 e "tare" pentru un CB500) când mă zgâlţâie zdravăn ceva - mă depăşea în viteză un Porsche Cayenne. O demonstraţie de forţă inutilă, în Piteşti la primul semafor eram în spatele lui. Vorba unui văr mai bătrân, şofer de meserie: "nu contează viteza maximă, ci viteza medie. Orice bou o poate călca la blană în linie dreaptă şi îl duce maşina, important e ce e în stare în curbe". Cam aşa e, cei trei motociclişti unguri care mi-au dat clasă pe coborârea de la Timiş, unde am rămas mult în urma lor, sau chiar cel cu număr de Vâlcea care m-a depăşit în curbe pe la Fundata doar pentru că se înclina spre 45 de grade, deşi avea o motocicletă mai lentă ca a mea (şi avea şi pasager!) mi-au amintit că mai am multe de învăţat despre aplecarea pe serpentine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Uite primul om pe care il aud ca a luat in serios fraza " am coborat cu viitura de 2"... Bine ca ai scapat si de data asta usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Bine ca esti sanatos si cu calul gros Lasa ca-l faci tu si moralul, ce daca-i putin sifonat, bine ca ai mai invatat ceva Peripetiile asa sunt ele, apar atunci cand te astepti mai putin, daca sti cum si poti sa vezi jumatatea plina a paharului si mai ales daca ajungi cu bine acasa pentru a povesti si altora prin ce-ai trecut tu, insealmna ca nu a trecut viata pe langa tine si ca o traiesti din plin Multa bafta si moralul ca si calul, sus! Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raven_shadow Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 bine ca nu a fost mai rau, multa sanatate si sa te refaci cat mai repede, totuis nu strica niciodata niste echipament, take care Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 observ ca obisnuiesti sa cazi la viteze mici. foarte bine faci. nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmota Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 Man, NEAPARAT protectii de picioare genunchi-tibie !!! La peste 40-50 nu prea mai conteaza ca le ai sau nu in caz ca ceva merge prost dar la viteza mica si "inghesuiala" sunt nepretuite, in fond pielea se poate "sifona" si la 10 kmh si la 80kmh. Te contrazic un pic desi nu am foarte mare experienta... Cand am facut cunostinta cu asfaltul m-au salvat protectiile. Acum nu stiu cu exactitate viteza dar estimativ era in jur de 40. Si am scapat doar cu o julitura mica la cot unde s-a frecat de protectie si o contuzie la laba piciorului (unde nu aveam ghete )... Daca nu le aveam era rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 bine ca e doar atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 Eh, ai facut o cunostiinta in plus. Sa speram ca nu te imprietenesti prea tare cu asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.