Victor_Yamaha Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 (edited) Cine a avut sau are aceasta jucarie sa ne imparta niste pareri? Imi place la nebunie si sper sezonul viitor sa fiu calare pe un exemplar , dar nu stiu nimic despre ea decat ce spune producatorul. Astept parerile/impresiile voastre. Edited April 11, 2010 by Victor_Yamaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 (edited) Nu stiu cat de mare baza poti pune in parerea unei persoane care s-a dat cu asa ceva 1 km, dar, comparativ cu Tenerele meu 3AJ (600 cmc, din 1989) : - am ridicat-o bine pe o roata, fara sa vreau, in treapta intaia, cand bagam mana in gaz, dupa o curba, pentru a ma indrepta si a prinde viteza pe linie dreapta ce urma. Eram dupa o intoarcere la 180 de grade intr-o intersectie in oras. - Motorul are clar mai multa vana decat al meu, dar asta este total irelevant avand in vedere cu ce compar eu - roata de 17 pe fata mi s-a parut mult mai greoaie de manevrat pe viraje decat 21-ul ce il am eu acum. In sensul ca raza de bracaj era mult mai mare atunci cand nu fortam usor ghidonul pe viraj (luam virajul calm, lasand motocicleta sa controleze miscarea). Daca trageam de ghidon inspre curba, toata motocicleta se apleca/cadea brusc in curba, intr-un unghi sub cel in care vroiam eu sa stea. Un feeling bizar. Poate ca daca m-as da zilnic cu ea, m-as obisnui si nu mi s-ar mai parea ceva iesit din comun tendinta asta. Pe de alta parte mie imi place sa manevrez eu motocicleta, nu invers. Mi-as cumpara asa ceva? Nu stiu. Nu prea cred. Este ok la capitolul look/sex-appeal, dar ar mai putea plusa. Mai degraba MT-03 -ul. Si sunt sigur ca m-as da musai cu Husqvarna 610-le SM, ca sa vad ce si cum. Sa nu mai zic de Duke - era sa fac infarct cand l-am vazut prima data. Ce gen de client ar cumpara asa ceva? Unul care nu tine la performante mai presus de toate, merge mult in oras zi de zi, vrea sau se multumeste cu look clasic/banal de supermoto si un motor de o fiabilitate dovedita. La mine punctul 3 pica serios. P.s. - Nu mai este nici un topic despre acest model in sectiunea asta? Edited April 11, 2010 by Popescu_ MihailRaul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt master Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Nu stiu cat de mare baza poti pune in parerea unei persoane care s-a dat cu asa ceva 1 km, dar, comparativ cu Tenerele meu 3AJ (600 cmc, din 1989) :- am ridicat-o bine pe o roata, fara sa vreau, in treapta intaia, cand bagam mana in gaz, dupa o curba, pentru a ma indrepta si a prinde viteza pe linie dreapta ce urma. Eram dupa o intoarcere la 180 de grade intr-o intersectie in oras. - Motorul are clar mai multa vana decat al meu, dar asta este total irelevant avand in vedere cu ce compar eu - roata de 17 pe fata mi s-a parut mult mai greoaie de manevrat pe viraje decat 21-ul ce il am eu acum. In sensul ca raza de bracaj era mult mai mare atunci cand nu fortam usor ghidonul pe viraj (luam virajul calm, lasand motocicleta sa controleze miscarea). Daca trageam de ghidon inspre curba, toata motocicleta se apleca/cadea brusc in curba, intr-un unghi sub cel in care vroiam eu sa stea. Un feeling bizar. Poate ca daca m-as da zilnic cu ea, m-as obisnui si nu mi s-ar mai parea ceva iesit din comun tendinta asta. Pe de alta parte mie imi place sa manevrez eu motocicleta, nu invers. Mi-as cumpara asa ceva? Nu stiu. Nu prea cred. Este ok la capitolul look/sex-appeal, dar ar mai putea plusa. Mai degraba MT-03 -ul. Si sunt sigur ca m-as da musai cu Husqvarna 610-le SM, ca sa vad ce si cum. Sa nu mai zic de Duke - era sa fac infarct cand l-am vazut prima data. Ce gen de client ar cumpara asa ceva? Unul care nu tine la performante mai presus de toate, merge mult in oras zi de zi, vrea sau se multumeste cu look clasic/banal de supermoto si un motor de o fiabilitate dovedita. La mine punctul 3 pica serios. P.s. - Nu mai este nici un topic despre acest model in sectiunea asta? Eu nu am auzit sa fi avut cineva vreo problema cu xt 660. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Eu nu am auzit sa fi avut cineva vreo problema cu xt 660. Pai eu am mers cu ea 1 km, deci nu f. relevant. Poate mai povestesc si altii experientele lor. Sa fi avut anvelopele alte dimensiuni decat standard ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor_Yamaha Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Nu mai este nici un topic legat de xt660x. Am cautat tot forumul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt master Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 La mine punctul 3 pica serios. Eu ma refeream la fiabilitate ca am inteles ca zici ca nu este buna. La supermoto e putin ciudat fata de enduro dar te inveti repede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Nu mai este nici un topic legat de xt660x. Am cautat tot forumul. Nu am intrebat cu rautate sau ironic. Doar ca ma mira ca nu exista topic. Daca vrei o comunitate mare incearca si XT660.com, desi probabil stii de site. Eu ma refeream la fiabilitate ca am inteles ca zici ca nu este buna. La supermoto e putin ciudat fata de enduro dar te inveti repede. Pai nu. De fiabila, sunt de acord si eu ca este. Chiar foarte fiabila. Motorul asta de 660 este incredibil pe cate motociclete este - XT660X, XT660R, MT03, ultimul Tenere + Derbi Mulhacen, variatiile de la Aprilia Pegaso. Si nu stiu de ce, dar am un feeling ca lista nu este doar asta. Look-ul nu ma da pe mine atat de tare pe spate incat sa scot din buzunar in jur de 2500 de Euro. O chestiune de gusturi si optiuni de cheltuire a banilor. Sper sa nu va deranjeze parerea mea pe fostii/actualii/viitorii posesori. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor_Yamaha Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Nu am intrebat cu rautate sau ironic. Doar ca ma mira ca nu exista topic. Daca vrei o comunitate mare incearca si XT660.com, desi probabil stii de site. Scuze daca asa ti s-a parut ca am intrebat. A fost un raspuns simplu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebdesign Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Vreau sa spun ca Xt 660 are un pret bun in general,am tot cautat prin concurenta si nu prea am gasit la banii de XT altceva de nivelul ei ,asa ca cred ca e destul de buna...cu toate ca nu am mers pe ea.Eu personal as da 2500 euro pe asa ceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor_Yamaha Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 Revin cu impresiile unui posesor de XT660X pe nume Catalin caruia ii multumesc pentru timpul acordat. In drum spre casa am dat peste un posesor de XT 660 X. L-am intrebat cam tot despre ea. Mi-a spus ca nu este un supermoto pur sange ca un KTM sau Husqvarna (saua mai lata, ceva mai docila) ci indreptata foarte putin spre touring. Spunea ca este foarte multumit de ea, este foarte fiabila, excelenta in oras, trage din ture putine (oricum nu are prea multe), consuma bine (in afara 4 iar in oras la condus mai agresiv 6-7) si excelenta la deplasari nu prea lungi in afara. Este foarte incantat de ea si mi-a recomandat-o fara ezitari. Deci, se pare ca merita fiecare banut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Deci, se pare ca merita fiecare banut. Nu stiu ce sa zic despre asta. Uita-te si aici pe forum, sunt destul de multi care vand XTX-uri dupa nici un an de utilizare. Probabil ca in timp ajung sa isi doreasca ceva mai usor / puternic. In niciun caz nu cred ca merita luata de noua. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baiatu` cu Transalp` Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 (edited) Salut, eu am avut un XTX, concluzia merita. Este o motocicleta cu care te strecori usor si iti permite sa faci destul de multe lucruri. Poti sa faci si drumuri lungi, are o sea lata fata de alte SM-uri care iti rup fundul, consum mic (in jur de 4,5L/100km). Viteza maxima este de 175km/h si poti merge linistit la drum lung cu 120km/h fara sa intampini mari probleme din cauza vantului, peste 120 deja devine deranjant. Este destul de puternica, dar fiind pe injectie iti da puterea cat vrea ea. Am inteles ca unii i-au pus carburator pentru a putea dispune de putere imediat ce trag de acceleratie. Poti sa o ridici pe o roata, in trapta 1 se ridica f rapid din gaz, insa risti sa te dea pe spate daca nu esti invatat cu ea, iar in treapta 2 trebuie sa ii da cu ambreiaj neaparat si nici asa nu merge foarte usor, trebuie sa te ineti cu ea... Este foarte misto sa te dai cu ea pe viraje, degeaba spuns multi ca e grea si nu poti sa o apleci, asta depinde de tine. Eu unul am fost cu ea pe Cheia si nu mi-a stat nici un motocicliest in cale indiferent de ce motor avea, nu se compara SM-ul cu un supersport pe viraje, clar este in avantaj. Frana de motor este foarte puternica, iar franele sunt f bune, are disc mare pe fata (320mm), iar franele sunt Brembo. Este foarte distractiv sa mergi cu ea, am fost si la drumuri mai lungi, am mers si prin oras, am fost si pe Ciolpani, am coborat si scari, am sarit cu ea, am dat-o pe o roata.... nu sti cate motociclete iti permit sa faci toate astea si inca sa mai mergi cu ele. Raportul pret calitate este f bun. Daca te intrebi de ce am vandt-o de zic ca e asa buna, motivul este ca am avut nevoie de bani pentru nunta. Si DA, daca as avea bani as cumpara una la fel. Edited April 17, 2010 by Baiatu` cu Transalp` Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
formintem Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 salut, am avut si o 660x, o motocicleta f buna fiabila, consum bun,dar era cam grea pt mine si prea inalta fapt pt care am cazut cu ea de cateva ori, asa in timpul mersului nici nu ii simti greutatea, f jucausa pe trasee gen transfagaraseanu si cheia, merge la drum lung( am reusit sa fac cu ea intr-o zi cu pasager in spate cam 600km) dar acum nu o mai am am dat-o si mi-am luat o husqvarna 610 sm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor_Yamaha Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 Niste pareri ale unor fosti posesori. Multumesc mult. Si inca ceva. De cand a aparut mai precis XT660X si pana in prezent, au fost facelift-uri cum se spune la masini (diferente tehnice, imbunatatiri etc.) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lungu Edward Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Postati,postati ca sunt si eu interesat de modelul acesta am de ales intre el si husky 610 sau lc4 . Incerc sa fac o tripla comparatie . Mesaj completat Ca sa fiu mai detaliat vreau ceva cu care sa merg prin oras prin padure, ceva mai mult decat soft enduro si drumuri de pana in 300 km . As dori sa stiu de la posesori cam cati km poate realiza un xt 660(ma refer la cata viata are) si daca e mai bun pe injectie sau pe carburatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebdesign Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Salut, eu am avut un XTX, concluzia merita.Este o motocicleta cu care te strecori usor si iti permite sa faci destul de multe lucruri. Poti sa faci si drumuri lungi, are o sea lata fata de alte SM-uri care iti rup fundul, consum mic (in jur de 4,5L/100km). Viteza maxima este de 175km/h si poti merge linistit la drum lung cu 120km/h fara sa intampini mari probleme din cauza vantului, peste 120 deja devine deranjant. Este destul de puternica, dar fiind pe injectie iti da puterea cat vrea ea. Am inteles ca unii i-au pus carburator pentru a putea dispune de putere imediat ce trag de acceleratie. Poti sa o ridici pe o roata, in trapta 1 se ridica f rapid din gaz, insa risti sa te dea pe spate daca nu esti invatat cu ea, iar in treapta 2 trebuie sa ii da cu ambreiaj neaparat si nici asa nu merge foarte usor, trebuie sa te ineti cu ea... Este foarte misto sa te dai cu ea pe viraje, degeaba spuns multi ca e grea si nu poti sa o apleci, asta depinde de tine. Eu unul am fost cu ea pe Cheia si nu mi-a stat nici un motocicliest in cale indiferent de ce motor avea, nu se compara SM-ul cu un supersport pe viraje, clar este in avantaj. Frana de motor este foarte puternica, iar franele sunt f bune, are disc mare pe fata (320mm), iar franele sunt Brembo. Este foarte distractiv sa mergi cu ea, am fost si la drumuri mai lungi, am mers si prin oras, am fost si pe Ciolpani, am coborat si scari, am sarit cu ea, am dat-o pe o roata.... nu sti cate motociclete iti permit sa faci toate astea si inca sa mai mergi cu ele. Raportul pret calitate este f bun. Daca te intrebi de ce am vandt-o de zic ca e asa buna, motivul este ca am avut nevoie de bani pentru nunta. Si DA, daca as avea bani as cumpara una la fel. Salut ,dar cum "inghite" denivelarile drumului,gropile...?multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baiatu` cu Transalp` Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Salut ,dar cum "inghite" denivelarile drumului,gropile...?multumesc salut, scuze in primul rand ca am raspuns asa tarziu. Pai eu nu am avut nici o problema cu gropile, amortizeaza f bine, iar seaua lata si groasa este bine venita. un motor super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.Z.rider Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 nu m-am dat cu XTX insa am facut cativa km cu un Aprilia Pegaso Strada. Motorul mi se pare un motor onest. Adica ai ceva putere dar nu de dat pe spate - daca urci in ture si o tii sus e destul de rapida prin oras, consumul e mai mult decat decent. Pe de alta parte faci revizia la 10.000 km nu la 30 de ore si nu trebuie sa faci RK la 90 de ore (ca la un EXC). Parerea mea este ca pentru >70% urban si nu 10km/zi e o motoreta foarte buna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 (edited) Parerea mea e ca ma uitam alaltaieri la un XR650R si mi-am adus brusc aminte de ce nu as cumpara niciodata (cam cu aceiasi bani) un XT660X . Edited May 31, 2010 by Popescu_ MihailRaul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt master Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 (edited) Niste pareri ale unor fosti posesori. Multumesc mult. Si inca ceva. De cand a aparut mai precis XT660X si pana in prezent, au fost facelift-uri cum se spune la masini (diferente tehnice, imbunatatiri etc.) ? La xt660x exista un facelift. prima varianta e cea cum are in poze baiatu cu transalpu si a 2-a e cea din poza pusa de tine la inceputul topicului. Mesaj completat Parerea mea e ca ma uitam alaltaieri la un XR650R si mi-am adus brusc aminte de ce nu as cumpara niciodata (cam cu aceiasi bani) un XT660X . Oricand aleg o Yamaha(sunt mai dinamice). Si cand e vorba de XT nu poti sa zici ca e mai fiabila honda. Edited May 31, 2010 by xt master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chinezu Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Salutare, Am si eu o intrebare, merg zilnic cu mobra prin Bucuresti ( serviciu, plimbari, e principalul meu mijloc de transport ) dar fac si drumuri in afara orasului. Am avut ocazia sa merg cu MT03-ul dar mi-as dori XTX-ul, principalul motiv fiind ca vor urma destul de multe drumuri in Delta si la munte. Se preteaza acest motor si la drumuri mai lungi, incarcat cu bagaje? Ex de tura mai lunga: Bucuresti - Cluj - Bacau - Bucuresti Va multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt master Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Are acelasi motor ca si MT-03. Eu spun ca da. Consider comoda motocicleta si se poate pune in parbriz mai mare daca nu vrei sa te bata vantu. Nu am facut ture asa lungi dar motorul nu ar cred ca ar avea probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chinezu Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 Are acelasi motor ca si MT-03. Eu spun ca da. Consider comoda motocicleta si se poate pune in parbriz mai mare daca nu vrei sa te bata vantu. Nu am facut ture asa lungi dar motorul nu ar cred ca ar avea probleme. Multam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roackeru_2005 Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 (edited) salut .o intrebare,dintre posesorii de xt660x s-a confruntat cineva cu o problema :porneste perfect mergi 15km,sau 200km fara problema si se opreste ,stau citeva secunde invirt cheia pe of si apoi on si plec mai departe, ca si cind nu s-ar fi intimplat nimic ,cind se opreste cade si lumini semnale avari tot.din cite stiu are senzor de cadere ma gindesc ca s-a miscat si mi-a intrerupt circuitul ,acel senzor de cadere intra in actiune cind motocicleta depaseste un unghi de inclinatie sau cind cazi cu ea, vreau sa stiu daca cineva a mai avut simtome de genul acesta .Multumesc celui care i-mi va fi de ajutor . moto este xt660x 2004 injectie. Edited June 18, 2010 by roackeru_2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Firele de la contact sunt prea intinse si se desprind din papuci. S-a mai intamplat si la altii, vezi asta sa nu fie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.