secbiker Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Pt. off road mi se pare totusi foarte greu, (mai nou mi se pare greu si DRZ-ul cateodata 130 kg), totusi sunt bucuros ca pot merge pe unele drumuri unde in trecut cu speedul nu aveam acces, chiar si cu doua persoane. Atasez cateva poze de pe dealul din oraselul meu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miru Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 (edited) O sa pun si cateva poze before(de cand am luat motorul) and after (in stadiul in care se afla acum dupa multe multe ore de munca si bani nici nu mai stiu cati Ca si folie am olosit o folie banala (imitatie de ORACAL) un feon si multa multa rabdare si meticulozitate Before: Ater : Edited April 26, 2014 by Miru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Scuze - am întrebat și pe alt topic - de ce i-ai pus slickuri ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stulewa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 ca sa ai aderenta mai buna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 (edited) Sunt parțial de acord. Să nu cumva să dea dracu' să plouă ... Edited April 28, 2014 by bibi.audiofil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miru Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Scuze - am întrebat și pe alt topic - de ce i-ai pus slickuri ? 1. Le-am gasit la un pret mai mult decat decent 2. ma dau doar pe asfalt si doar cand e uscat si vreme buna( daca e sa ma prinda ploaia ori trag pe dreapta ori merg cu 30 la ora ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Pe ud nu ai șanse decât dacă e o picureală. Dacă se fac băltici e cam nasol, chiar și la 30 la oră. Și se tocesc destul de repede. Dacă le omori pe mijloc fă-mi un preț că mă interesează, mai ales spatele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
belogerer Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 bibi am 2 slickuri de dat...pe niste beri...tocite...daca te intereseaza pm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 bibi am 2 slickuri de dat...pe niste beri...tocite...daca te intereseaza pm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Ma adresez posesorilor cu acestor motor minarelli sa-mi dati idei ce sa fac cu o pierdere de ulei undeva deasupra filtrului. Am schimbat garnitura la capac fara nici un rezultat, dupa cativa km de mers apare ulei in zona accea, mi se pare ca apare mai mult daca ma duc cu viteza mai mare. Zona respectiva am tencuit/o sa zic ci silicon da daca dispare acest fenomen deranjant. Va rog sa dati cu parerea ce sa fac sau poate cineva a mai patit la fel. Atasez cateva poze cu problema mea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miru Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 ai verificat zona de contact (buza) unde culca garnitura sa fie prefect dreapta, fara ciupituri, inainte sa montezi garnitura? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 ai verificat zona de contact (buza) unde culca garnitura sa fie prefect dreapta, fara ciupituri, inainte sa montezi garnitura? Adevarul este ca am fost putin grabit si nu am veificat mai amanuntit, nu ma asteptam ca dupa inlocuirea garniturii vechi (care arata nasol) sa mai curga. Un lucru este sigur ca nu vine de sub cilindru deoarece in zona aia am indepartat greu siliconu. Cred ca voi incerca si cu Poxipol sau ceva asemanator ca nu chef sa mai desfac inca odata capacul. Oricum mi se o greseala de proiectare deoarece suruburile capacului nu ar trebui sa fie si cele de la filtru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragosR Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Pt. off road mi se pare totusi foarte greu, (mai nou mi se pare greu si DRZ-ul cateodata 130 kg), totusi sunt bucuros ca pot merge pe unele drumuri unde in trecut cu speedul nu aveam acces, chiar si cu doua persoane. Atasez cateva poze de pe dealul din oraselul meu. Salut, Am obs ca si la tine la capatul evacuarii sunt date 2 gauri.E cumva mod-ul luat de pe xt660.com ? Daca da, poti sa-mi dai mai multe detalii,eventual o poza mai de aproape ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Sincer nu stiu ce e cu gaurile alea, eu asa l-am cumparat. Am sa fac si poze mai de aproape. Eu as schimba aceste esapamante cu altele normale/nemodificate deoarece astea suna destul de tare pentru mine. Revin cu pozele promise, daca cineva este interesat as face schimb cu esapamente nemodicate ca vreau sa fac naveta cu el si sa nu trezesc toata strada dimineata. Mai pun o poza si cu zona de unde banuiesc ca vine uleiul sa vad daca acum va pierde la fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoNinoLino Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 O sa pun si cateva poze before(de cand am luat motorul) and after (in stadiul in care se afla acum dupa multe multe ore de munca si bani nici nu mai stiu cati Ca si folie am olosit o folie banala (imitatie de ORACAL) un feon si multa multa rabdare si meticulozitate Before: Ater : În sfârșit am găsit unde să-mi spun oful - bă, ce frumos e!! Să-l stăpânești în continuare sănătos . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
secbiker Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Sincer nu stiu ce e cu gaurile alea, eu asa l-am cumparat. Am sa fac si poze mai de aproape. Eu as schimba aceste esapamante cu altele normale/nemodificate deoarece astea suna destul de tare pentru mine. Revin cu pozele promise, daca cineva este interesat as face schimb cu esapamente nemodicate ca vreau sa fac naveta cu el si sa nu trezesc toata strada dimineata. Mai pun o poza si cu zona de unde banuiesc ca vine uleiul sa vad daca acum va pierde la fel. Nu vrea sa faca nimeni schimb cu mine, as da tobele mele care sunt galagioase pentru mine. Fostul proprietar le-a modificat pentru a fi bagat in seama de catre automobilisti. Eu stau intr-o zona mai linistita si as prefera sa le am stock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CozonacRutier Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Sudeaza-le. Dai 100ron, poate mai putin, si daca nu e vreun Dorel ar trebui sa iasa treaba ok. Am avut si eu pe o mobra tobe gaurite si le-am rezolvat cu 40 de ron, si au iesit ok. Se vedea ca au fost gaurite si astupate dar macar nu mai aveam sunetul ala spart si de rahat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neutrino Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 salut! am un xt660r si am luat un set de roti de sm. astea vin cu un disc mai mare. stiti vreunu unde pot sa fac adaptoarele de etrier. vreau sa le folosesc cu discul asta mai mare ca sa am frane mai bune pe strada. si as cauta si o pompa radiala... ceva recomandari? in alta ordine de idei, am tobele stoc si ma gandeam la niste tobe mai galagioase dar in limita bunului simt.. eventual cu silencer. ceva recomandari? la capitolul dualsport sunt incepator de aceea am nevoie de niste sfaturi. gasesc cumva frana completa de la xtx cu etrier si pompa ca sa nu ma mai chinui atat cu adaptari? ce parere aveti? ms! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miru Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 trebuie sa schimbi si furca daca vrei fara adaptor pentru ca la xtx e facuta prinderea pentru 320 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richie Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Salut, am si eu un xt660x din 2006 si vreau sa intreb daca e normal ca lantul sa atunga pe plasticul asta. Tin sa mentionez ca mecanica nu e punctul meu forte )) » Post actualizat in 04 Nov 2014 16:47 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miru Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Salut, nu e normal sa ajunga la plasticul acela alb. Patina respectiva mai are un cauciuc deasupra plasticului alb care se uzeaza in timp din cauza frecarii cu lantul. Este o piesa consumabila care se schimba dupa ce se uzeaza. Eu ti-as recomanda sa faci urmatoru lucru( pe care l-am facut si eu de altfel): Daca te uiti deasupra lantului in partea de sus, o sa observi ca pe cadru este prinsa o patina identica, care in mod normal opreste lantul in cazul in care bascula ajunge la cursa maxima in partea de sus( daca nu faci hard enduro sau nu sari cu motorul, ma indoiesc ca va fi vreodata cazul), pe care o poti inlocui cu cea uzata din poza, bineinteles dupa o lubrefiere adecvata astfel incat ea sa se poata roti pe surub usor. Cand se va uza si aceasta o sa poti sa iti cumperi un set nou si sa faci la fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richie Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Salut, nu e normal sa ajunga la plasticul acela alb. Patina respectiva mai are un cauciuc deasupra plasticului alb care se uzeaza in timp din cauza frecarii cu lantul. Este o piesa consumabila care se schimba dupa ce se uzeaza. Eu ti-as recomanda sa faci urmatoru lucru( pe care l-am facut si eu de altfel): Daca te uiti deasupra lantului in partea de sus, o sa observi ca pe cadru este prinsa o patina identica, care in mod normal opreste lantul in cazul in care bascula ajunge la cursa maxima in partea de sus( daca nu faci hard enduro sau nu sari cu motorul, ma indoiesc ca va fi vreodata cazul), pe care o poti inlocui cu cea uzata din poza, bineinteles dupa o lubrefiere adecvata astfel incat ea sa se poata roti pe surub usor. Cand se va uza si aceasta o sa poti sa iti cumperi un set nou si sa faci la fel. Salut, multumesc mult pentru raspuns. M-am mai documentat si am reusit sa fac rost de cauciucul care lipsea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SolaleaC Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Cauciucul de schimb se gaseste sub sa pe partea stanga pentru cei ca mai intampina problema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalashnikov545 Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 O sa fac si eu rocada intre cele doua. Cum spunea si Miru rola de sus nu e in plus, trebuie sa fie acolo acolo cand sari un damb si aterizezi pe roata spate. Avem si astfel de drumuri,faina senzatia de zbor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu101 Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Salutare. Sunt si eu in cautarea unui nou moto si ma intreb cum se comporta la drum lung.Amortesti pe ea,pozitie,dureri de fund etc Cat de inalta e?Nu am reusit sa ma urc pe nici una cutoate ca as vrea.Am 1,75 m,ma gandesc sa nu fie prea inalta. Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.