Sari la conținut

Yamaha XT660X


Victor_Yamaha
 Share

Postări Recomandate

Pei d-aia intreb si eu, sa stiu daca merita sau nu investitia care este destul de mare. Si eu am evacuare sport si filtru sport dar nu am snorkelul scos. Mi-a zis de la service ca nu ar fi cine stie ce daca il scot. Eu incerc sa cumpar un power commander SH pentru ca nou este 300E :(. Multumesc mult pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 253
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si-a servisat cineva furca fata la xt 660 x? cum ati blocat acea "teava" interioara ce tine cuzinetul si e prins cu surub cu cap imbus de 12 sa nu se invarta, am incervat cu o coada de matura ascutita si tot se invarte in manual zice de o scula numita T handle care are u varf ascutit si care preseaza in interior sa nu se m-ai invarta.are cineva macar date tehnice cotari sa fac si eu scula aceasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am servisat la XTR si am reusit cu o coada din lemn luata din hornbach. Am pus poza in topicul de xt la adventure pag 153. /index.php?/topic/126433-yamaha-xt-si-yamaha-tenere-600660/page-153

 

Imi aduc aminte ca am pus paharul sprijinit in lemn si am tinut contra cu o cheie fixa mare pe baza paharului unde e acel surub. Numai stiu de cat era cheia, dar se potriveste cu aproximatie pe cele doua laturi drepte. Legat de tija metalica (damper rod) dupa cum se vede in poza, nu poti baga cap surub hexagon M16 (cred) cum vazusem si eu ca era la XTurile vechi. Eu zic sa incerci cu o cheie fixa si sa tii paharul in jos infipt bine in tija de lemn.

» Post actualizat in 29 Apr 2016 07:43

Update daca nu reusesti poti sa folosesti pistol de impact pentru acel surub. La o servisare anterioara iti confirm ca a mers - metoda folosita in service. Daca nu ai compresor duci telescoapele unde gasesti si ti le desface. Despre unealta yamaha la modelul asta de damper rod, nu am info.

Editat de Kalashnikov545
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am blocat cum ziceam cu o coada de matura drepte este ca conul era facut din topor nu perfect conic si am folosit si pistol de impact dar avea compresor destul de slab o sa mai incerc.mersi de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt proaspat posesor de XTX :D si probabil ca voi avea mai multe intrebari in perioada urmatoare!

 

Astazi am ramas in drum... Mi s-a oprit motorul in trafic si nu a mai pornit, ecranul murise la fel si contactul... Dimineata cand am plecat a facut figuri de vreo 3-4 ori si pana la urma a pornit. Pana la urma l-am pornit cu cabluri si nu a mai facut probleme. Ma gandesc ca ar trebui sa schimb bateria, cred ca e cea originala :D, dar ma gandesc ca poate e o problema la incarcare...

 

Si mai am o problema, imi picura uneori apa sau antigel de la imbinarea furtunului cu pompa de apa (cred). Am gasit urme pe jos si era ud sub furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masoara incarcarea si daca e veche bateria se poate mai mult ca sigur sa se fi terminat viata ei asa am patit si eu cu o baterie avea curent slab si dupa doua ore de mers nu m-ai avea deloc(aveam pedala de pornire) la pompa daca curge poti schimba colierul si nu o sa mai curga sau strans depinde ce care e.

si bine ai venit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am mers iar fara probleme, dar cel mai probabil ca am sa iau o baterie noua si incerc sa strang colierul, daca nu merge il schimb si sper sa fie ok.

 

Merci! ;)


» Post actualizat in 10 May 2016 14:32

Din pacate, am avut impresia ca am dat putin pe motor, dar trebuie sa bag banii negociati inapoi in motor... Pe langa baterie trebuie neaparat sa schimb anvelopele, pe spate e praf, pe mijloc nu mai are nici un fel de profil! Nu stiu cum a mers fostul proprietar asa.

 

Ceva recomandari de anvelope sau magazine? Eu am gasit ceva pe anvelopemoto.eu, niste Michelin-uri Pilot Street Radial, dar nu inteleg mare lucru, e prima data cand ma intalnesc cu asa ceva.


» Post actualizat in 11 May 2016 05:10

Si o poza cu animala: :)


» Post actualizat in 19 May 2016 18:54

Intrebare:

 

Faptul ca e agresiva frana de motor sau intr-a intaia si a doua e normal ca e monocilindru sau o fi putin dereglat ceva? Adica intr-a adoua nu prea pot merge constant prea mult, daca inchid gazu ma arunca in fata :).

post-38165-0-61677000-1462943403_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

masoara incarcarea si daca e veche bateria se poate mai mult ca sigur sa se fi terminat viata ei asa am patit si eu cu o baterie avea curent slab si dupa doua ore de mers nu m-ai avea deloc(aveam pedala de pornire) la pompa daca curge poti schimba colierul si nu o sa mai curga sau strans depinde ce care e.

si bine ai venit!

 

Am schimbat-o, am luat una pe gel si am verificat si incarcarea. Merge totul perfect acum! :)

Editat de mangusta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e si la mine.tebuie cauciucuri am servisat furca sa retapitez saua, placute fata ,schimbat ulei, am schimbat acel cuplaj elastic de la roata, trebuie sa vopsesc codita si masca fata si cine stie ce mai apare plus ca transportul a fost cat la o masina asta e.si frana de motor asa e la ele grija mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e si la mine.tebuie cauciucuri am servisat furca sa retapitez saua, placute fata ,schimbat ulei, am schimbat acel cuplaj elastic de la roata, trebuie sa vopsesc codita si masca fata si cine stie ce mai apare plus ca transportul a fost cat la o masina asta e.si frana de motor asa e la ele grija mare.

 

:D cam astea si eu! Cauciucurile le-am schimbat - Michelin Pilot Street Radial (am simtit o schimbare majora fata de "slickurile" pe care le avea). Saptamana viitoare uleiul si lichidul de frana, ma gandesc si antigelul si furca luna viitoare cred...

Iar estetic si eu vreau sa tapitez saua iar codita vreau s-o colantez, iar pe viitor si carenele si botul...

 

M-am obisnuit cu el de acum :) iar cu noile incaltari se simte genial, parca incep sa-l controlez eu mai mult pe el :D

Editat de mangusta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D cam astea si eu! Cauciucurile le-am schimbat - Michelin Pilot Street Radial (am simtit o schimbare majora fata de "slickurile" pe care le avea). :D

Cauciucurile alea sunt un (cuvant urat) (asa pe romaneste) pentru acel motor.

Daca te dai cu el touring, plimbare in oras, etc sunt bune, tin mult si ieftine (650 lei setul aprox)

Eu le-am cumparat din comoditate si le-am dat jos dupa 500 km in care era sa pic de minim 5 ori din cauza lor ca sunt prea tari pentru un astfel de motor.

 

Dar parerea de sus este strict subiectiva la stilul meu de mers mai agresiv.

Daca vrei sa simti ca ai supermoto iti recomand ceva mai sport: Mitas SportForce +

Te ajunge setul cam 150 euro si feedback-ul este FOARTE BUN.

Atentie sa nu cumperi SportForce simplu, desi nu cred ca o sa mai gasesti varianta mai veche.

 

post-40610-0-17836100-1466235209_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cat te-au costat anvelopele la ea?si eu am vopsit codita si masca far ca nu aveam incotro.

 

Au fost 800 lei si putin cu tot cu manopera, de la mototehnica. La anvelopemoto.eu, de unde voiam initial erau la acelasi pret:

http://www.anvelopemoto.eu/michelin-pilot-street-radial-160-60-17-69h-tl-tt/

http://www.anvelopemoto.eu/michelin-pilot-street-radial-120-70-17-58h-tl-tt/

 

Codita am colantat-o eu (cu folie carbon) dar trebuie sa o colantez iar ca am intins prea tare colantul pe o parte si nu sta... Na, prima oara e mai greu :)

» Post actualizat in 21 Jun 2016 11:37

Cauciucurile alea sunt un (cuvant urat) (asa pe romaneste) pentru acel motor.

Daca te dai cu el touring, plimbare in oras, etc sunt bune, tin mult si ieftine (650 lei setul aprox)

Eu le-am cumparat din comoditate si le-am dat jos dupa 500 km in care era sa pic de minim 5 ori din cauza lor ca sunt prea tari pentru un astfel de motor.

 

Dar parerea de sus este strict subiectiva la stilul meu de mers mai agresiv.

Daca vrei sa simti ca ai supermoto iti recomand ceva mai sport: Mitas SportForce +

Te ajunge setul cam 150 euro si feedback-ul este FOARTE BUN.

Atentie sa nu cumperi SportForce simplu, desi nu cred ca o sa mai gasesti varianta mai veche.

 

attachicon.gifIMG-20160209-WA0000.jpeg

 

Pai cum ai spus si tu, depinde de fiecare si de stilul fiecaruia de mers. Eu pot intra la categoria incepator si nici nu sunt agresiv de genul meu, pe stilul de mers.

 

Daca vroiam sa simt un supermoto imi luam unul adevarat, o Husqvarna sau un Ktm... Xtx-ul e un fel de struto-camila, nici-nici. Pentru ce am eu nevoie in momentul asta, adica oras, oras, oras si cate un drum lung e perfect.

 

Inca dupa primii 100m cu noile cauciucuri am simtit o diferenta uriasa (zambeam in casca :D ) si o simt in continuare :D Mai ales ca cele vechi erau praf si pulbere... S-au imbunatatit toate, franare, manevrabilitate, statul pe curbe, parca e alt motor... A... si parca am avansat asa brusc! Dar nici nu am nivel de comparatie cu altele...

Editat de mangusta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa simti diferenta cand pui anvelope noi dupa unele VARZA, indiferent ce anvelope ai pune.

XT660X este supermoto si se compara cu orice ktm sau husky.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

dupa 10 ani de mers numai pe sportive am trecut direct la supermoto. xtx ul e perfecta pentru oras dar merge si la drumuri mai lungi 300-400 km pe zi. pot spune ca are un consum excelent 4 % in afara si 5% in oras mers normal. eu am echipato mai mult pt turism cu parbriz,priza 12 v,top case,genti laterale,sea retapitata cu burete cu memorie,scottoiler. anul asta am facut transfagarasan - transalpina si prin imprejurimi,cu pasager si sunt foarte multumit de impresia lasata pe viraje, fiabilitate si consum excelent.

post-93966-0-13860900-1471283930_thumb.jpg

post-93966-0-48806300-1471283982_thumb.jpg

post-93966-0-33897300-1471284117_thumb.jpg

post-93966-0-05545400-1471284361_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 10 ani de mers numai pe sportive am trecut direct la supermoto. xtx ul e perfecta pentru oras dar merge si la drumuri mai lungi 300-400 km pe zi. pot spune ca are un consum excelent 4 % in afara si 5% in oras mers normal. eu am echipato mai mult pt turism cu parbriz,priza 12 v,top case,genti laterale,sea retapitata cu burete cu memorie,scottoiler. anul asta am facut transfagarasan - transalpina si prin imprejurimi,cu pasager si sunt foarte multumit de impresia lasata pe viraje, fiabilitate si consum excelent.

Super, arata f. F. Bine

» Post actualizat in 17 Aug 2016 15:21

Xtx sau xtr? In conditiile in care vreau sa merg si pe drumuri forestiere. Pot sa mi iau xtx si sa pun gume 50/50 , ce dezavantaj am pe offroad cu janta de xtx?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cateva probleme cu rotile de 17

 

nu gasesti cauciucuri cu un profil care sa te ajute in noroi, si oricat ai incerca sa eviti noroiul tot dai de el

poti incerca avon distanzia sau pirelli mt60 corsa care sunt decente pe pamant, dar in noroi nu faci nimic cu ele, si e neplacut sa tragi motorul dintr-o balta de 10 cm

am inteles ca ar merge sa pui un tkc80 de 150 pe spate si pe fata pui tot unul de spate (cica intors) de 120, dar n-am incercat

 

sunt instabile pe pietris afanat fiindca sunt prea late si danseaza la suprafata in loc sa se afunde putin

 

pe de alta parte, pe sosea e mult mai amuzant cu alea de 17

 

cel mai bine cu 2 seturi de roti si un pinion mai mare pe spate pe alea de noroi

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super, arata f. F. Bine

» Post actualizat in 17 Aug 2016 15:21

Xtx sau xtr? In conditiile in care vreau sa merg si pe drumuri forestiere. Pot sa mi iau xtx si sa pun gume 50/50 , ce dezavantaj am pe offroad cu janta de xtx?

 

Eu as merge pe XTX si cauciucuri gen Pirelli MT60 sau Dunlop Mutant. Dar asta inseamna sa eviti forestierele mai rupte si noroiul in general. De celalalta parte, castigi mult la manevrabilitate si franare pe asfalt.

 

Pe langa cauciucuri, problemele cu jante de supermoto pe offroad sunt 2:

- nu poti sa treci la fel de usor sau repede prin sleauri / gropi adanci din cauza diametrului mic al rotii

- roata lata te incurca pe noroi / nisip, pentru ca fuge in toate partile

 

Am avut 2 seturi de roti, dar nu e foarte fun sa le tot schimbi intre ele. 80 - 90% din timp am mers cu rotile supermoto, care au facut fata cu brio la soft enduro.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor

Cineva disponibil si amabil sa ma lase sa urc in saua unui xt660 r din bucuresti sa vad daca stau pe varfuri sau toata talpa? Am 1,71 m.

multumesc

Salut,

 

Tot inaltimea asta cred ca o am si eu :) Si ajung ok, mi-am lasat suspensia la cel mai jos nivel si chiar e ok, ating cu mai mult decat varfurile.

» Post actualizat in 18 Aug 2016 21:48

dupa 10 ani de mers numai pe sportive am trecut direct la supermoto. xtx ul e perfecta pentru oras dar merge si la drumuri mai lungi 300-400 km pe zi. pot spune ca are un consum excelent 4 % in afara si 5% in oras mers normal. eu am echipato mai mult pt turism cu parbriz,priza 12 v,top case,genti laterale,sea retapitata cu burete cu memorie,scottoiler. anul asta am facut transfagarasan - transalpina si prin imprejurimi,cu pasager si sunt foarte multumit de impresia lasata pe viraje, fiabilitate si consum excelent.

 

Foarte tare! Si eu ma gandeam la aceleasi chestii, pentru ca imi plac turele lungi mi-as pune si eu priza, parbriz si genti laterale si top case :) Am vazut si sei pe un site din uk, foarte tari cu vreo 100 lire. Tu de unde ti-ai luat toate astea?

 

Am facut ceva ture lungi si imi rup fundul... singur mai e cum mai e, dar cu pasager e si mai nasol...

» Post actualizat in 18 Aug 2016 21:50

A, si... ce ulei merge pt xtx ca am cautat si nu stiu ce sa aleg, la fel si filtru. Ma gandesc sa-l schimb singur. La ce interval e cel mai indicat sa fie schimbat?

Editat de mangusta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...