Gugal13 Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 E colnantata ( ma gandesc pe viitor sa o vopsesc asa, sa scap de bulele de aer) Momentan astept sa o inmatriculez, anul asta nu cred ca o sa fac mai mult de 1-2000 de km cu ea. /Trebuie sa ii schimb placutele de frana, ce-mi recomandati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
goose Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 Salut. Am și eu o întrebare. Dacă am pe fata la xtx o roata cu camera și vreau sa trec la tubless trebuie s8 schimb și janta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Salut. Am și eu o întrebare. Dacă am pe fata la xtx o roata cu camera și vreau sa trec la tubless trebuie s8 schimb și janta ? solutia buna si frumoasa e sa pui o janta tubeless solutia mai de la tara e sa astupi gaurile niplurilor sunt multe metode pe internet, chiar si solutii dedicate pentru asta n-am incercat pana acum, poate la iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 Patania mea de toamna asta... Am tot zis ca mai aman putin schimbarea kitului de lant... pana s-a rupt... in mers... Asa ca luati aminte! Am avut un noroc maxim!! 60km trebuia sa ma mai duca, dar a cedat intr-o accelerare pe banda 2, nu pot sa-mi explic cum de s-a pus frumos pe ascula si nu a intrat la roata... Chiar nu-mi dau seama! Am schimbat kitul la service si tampoanele de cauciuc singur. E o diferenta uriasa!! Zici ca e alt motor! Genial. Super importante toampanele alea! Pe langa asta am facut aproape 5000km sezonul asta pana acum si mai am putin de mers. Am mers si vreo 200 pe noapte, am mers si pe munte, am si sarit putin cu ea pe un damb... ) Concluzia e ca o iubesc si ca nu stiu cum sa fac sa nu o dau niciodata!!! )) » Post actualizat in 10 Oct 2018 20:42A si daca va intrebati unde e aripa... pai aia e patania de asta vara... S-a facut bucati mici si multe... cand (din pacate) am intrat in cobul unui coleg cu V-Strom... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Octombrie 13, 2018 Share Postat Octombrie 13, 2018 Da, e de tinut minte ca nu e de joaca... iar fara aripa m/am obisnuit, dar am sa dau comanda pt sezonul urmator neaparat! Pozele de pe "deal" sunt facute in Piatra Neamt. Ii place caprei si in afara asfaltului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 14, 2018 Share Postat Octombrie 14, 2018 Gasesc pe aici un ventilator pt 660 r ?(2008 generatia). Al meu a ruginit (am inteles ca e destul de raspandit simptomul mai ales daca a stat mai mult). Si o maneta de ambreiaj? Multumesc » Post actualizat in 15 Oct 2018 14:17 rezolvat. Multumesc. » Post actualizat in 30 Oct 2018 12:11 cat de prajit sa fiu..mda azi am schimbat ( la 4k) uleiul. mobra luata la 7 K , noua aproape, cu garantie inca valabila(Acum 2 ani). cand ma uit in bidonul de colectare..aproape 2 l. intepenesc doar eu am mers cu ea, touring, ulei controlat la fiecare 2k.( nici o modificare) caut pe net si vad o groaza de scenarii. nici unul nu se potrivea. mobra are aproape 18 k, totul tipla, trage, nu fum nu nimic. in fine.. pun cei 2.8 l cu flitru cu tot si ma apuc sa strang si gasesc un vas in care pusesem sa scurga o parte din uleiul din cadru, pus bine , alturi. deh, cat de varza sa fiu sa uit de cele 3 vase colectoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Se pare ca mi s-au slabit bucsele din jug, blanseaza destul de tare ghidonul stanga-drepta... se simte si in mers la manevrabilitate. Stice cineva o solutie? Am inteles ca nu se gasesc de cumparat separat, decat jugul cu totul ) O varianta ar fi sa caut unul care face bucse din cauciuc sau chir o varianta din teflon, dar ar fi vibtratii mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 O pedala de frana si masca de la la far gasesc si eu pe aci(scuze dar pe topicul de la 'cumpar'n am nici o.oferta) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu224 Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Salutare, Daca stie cineva un xt660x de vanzare in afara de cele deja expuse pe olx/bikeshop de preferat in jumatatea de Vest a țării, rog sa mi dea de veste ma intereseaza sa trec si eu la categoria asta, dupa un VTR 1000 f. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Am un gand, defapt e un plan si sper sa-l pot indeplini la anul si anume: sa plec cu XTX-ul meu in Mongolia. Am stat mult si m-am gandit, un R nu vrea sa-mi iau, varianta la care m-am tot gandit e si motorul la care visez de ceva vreme, XT 660 Z-ul. Dar banii pe care i-as mai pune sa-mi iau un Tenere ii pot baga in accesorii si excursie... Asa ca m-am hoarat sa raman la X-ul meu iubit! :)) Asa ca ce ziceti? Ganduri, sfaturi, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustEd Postat Februarie 10, 2019 Share Postat Februarie 10, 2019 Salutare, Vreau sa imi iau si eu Yamaha XT 660 X sau R. Motoreta o voi folosi mai mult in oras si ocazional iesiri in afara orasului si off road. Cineva care are cunostinte despre acest model ma poate ajuta sa ma decid asupra modelului? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Daca vrei si offroad doar modelul R il iei in calcul . Ce sa faci cu supermoto in offroad .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 (editat) Am mers pe acealasi traseu in offroad cu un R si dupa aia cu X-ul meu. E intr-adevar diferenta, dar am reusit sa ajung in acelasi loc, desi nu credeam mai ales ca aveam cauciucuri de asfalt. Am tot facut trasee in afara asflatului si m-a suprins. Asta vara am mers la Magura, Brasov cu pasager si a fost foarte ok. Nu mi-as lua R ca nu prea imi place, adica as prefera sa mai strang bani si iau un Tenere daca e. Dar acum, pentru excursia asta mi-am dat seama ca nu-mi permit sa bag vreo 2500 eur intr-un alt motor, cu bani astia imi super pregatesc X-ul pt adventure. Plus ca nu am gasit informatii despre aventurieri pe un X decat foarte putin despre un tip care a facut Mongolia cu un supermoto mic, de vreo 250 parca. :)) Asa ca as face si ceva ce nu prea s-a facut. PS. in realitate era mult mai hardcore decat se vede in poze! Editat Februarie 14, 2019 de mangusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 La 15.02.2019 la 9:10, Christian 1 a spus: Daca iti vei lua Z-Tenere,vei pierde fun-ul ce-l ai cu X. Asta e tot ce voiam să aud! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Februarie 27, 2019 Share Postat Februarie 27, 2019 De acord. Stiu ca nu e chiar cel mai potrivit, dar vreau sa ma incapatanez sa fac ceva deosebit pana la capat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Am avut XT660X si iti spun parerea mea: Unde ajungi cu R ajungi si cu X Diferenta este bineinteles roata mare pe fata la R care te ajuta la Enduro / gropi, pietre, etc. Deci pana la urma cand si daca mergi cu X-ul in acea excursie iti poti adapta traseul la ceva mai soft si nu o sa ai vreo problema. Bineinteles ca o sa trebuiasca sa-ti alegi niste cauciucuri gen 50/50 care sa te ajute, ca daca mergi cu cauciucuri de strada o sa ai probleme mari in zonele alea si in plus nici nu tin mult ca si nr de km. In rest nu merita sa schimbi, mai ales daca esti deja multumit de X. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 Da, la inceput eram panicat ca nu gasesc cauciucuri pt ea, dar am vazut ca sunt ceva variante, chiar si unele cu crampoane mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsgrigore Postat Martie 20, 2019 Share Postat Martie 20, 2019 (editat) Salut , Am si eu un XT 660 X din 2004 , a fost o trecere de la dealuri/macadam/namoale la asfalt si anume de la Honda XR 600 la Xt 660 X. XT ul il am de 2 ani jumate ceva de genul, l-am folosit atat in oras cat si in ture lungi gen 1200 Km . Imi place cat de manevrabil e si cat de fain te poti inclina cu el in viraje , consumul a fost cam in jur de 5% indiferent cum am mers cu el. Suspensia e destul de rigida am incercat sa merg cu el pe drum mai accidentat dar clar nu ai avantajele si manevrabilitatea pe care o ai cu una de enduro desi la prima impresia ai zice ca merge, dar nu e asa. Am mers cu ea in tura de 1200 de km cum am zis mai sus , am echipat-o cu bagaje , s-a comportat destul de bine nu am avut necazuri absolut deloc. Traseul ce l-am parcurs a fost din Bistrita--Mures-- Sibiu -- Trasfagarasan --Transalpina-- Hunedoara --Transursoaia--si inapoi catre Bitrita. Cateva poze mai jos cu jucaria Editat Martie 20, 2019 de rsgrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 (editat) Foarte tare, cred ca a fost o excursie misto de tot, asa pare din poze (foarte faine de altfel) !! Arata bine XT-ul! Nu stiam ce e diferit la furca, nu are protectia, dar arata bine si asa. La mine suspensia e foarte moale, cel putin asa o simt, iar pe offroad intr-adevar se simte diferenta fata de o roata mai mare pe fata, dar pe mine m-a dus in niste locuri destul de tari, si pe uscat si pe ud cu cauciucurile de asflat, probabil ca echipata cu unele de off e alta poveste. Apropo de consum, la mine cu un mers super lejer, gen max 100-110 m-a dus un plin 240km pana la rosu, am facut acum niste drumuri Ploiesti-Bucuresti pe autostada, mers cu in jur de 140-150, m-a dus cam 140 km pana la rosu :))) Deci papa, daca ii dai! Si o poza proaspata! Merge superb acum, i-am facut o revizie serioasa: ulei, antigel, lichid frane, filtru aer, bujie, rulmenti fata, uns ambreiaj, kit de lant, tampoanele din butuc... PS. Chestie ciudata, s-au dus bucsele de cauciuc din jug (care tin si ghidonul) si din pacate Yamaha le vinde doar cu jug cu tot... Au reusit baietii de la service (Zenklawa) sa la faca la cinva din ceva plastic dur, teflon nu mai stiu exact, acum sunt mai dure, dar nu simt diferenta. E posibil sa fie mai rigida si sa raspunda mai bine la comenzi. Editat Martie 28, 2019 de mangusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luci_d11 Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Salutare, Am nevoie de tuburi pentru suspensie, care se pare ca sunt indoite de la fostul proprietar (mecanicul spune ca trebuie sa fi lovit bine de s-au indoit). Am gasit pe off the road si pe ebay de la ceva polonezi: link Diferenta pare destul de mare ca si pret, adica undeva la 1000 ron perechea la polonezi (firma TLT?) vs. aprox 1400 de la nemti. Ma poate sfatui cineva? ps: @mangusta Eram curios cum stai cu planul pentru Mongolia? Mersi Legat de Heidenau ca si cauciucuri pentru XT, si eu recomand, desi recunosc ca spatele m-a tinut undeva pe la 5000 km (asta probabil din cauza ca sunt prost, cand ies pe aratura/macadam imi place sa fac un pic de drifting cu spatele, adica ii dau, de fiecare data ) Ce cred nu s-a spus e cat de bine se comporta pe ploaie. Inainte aveam ceva de strada si mi se parea foarte periculos pe ploaie sa faci orice. O frana de urgenta pe ploaie mi se parea ceva foarte periculos, chiar si aplecatul in curbe mi se parea nesigur. Cu Heidenau, care sunt facute pentru "wet", e ca si cum ai fi pe uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 La 25.08.2020 la 17:42, luci_d11 a spus: ps: @mangusta Eram curios cum stai cu planul pentru Mongolia? Pai s-a amanat, iti dai seama, dar avand toate planurile facute, asteptam (ca suntem 2) sa se linisteasca lucrurile si sa se deschida granitele si poate in 2022 sau 2023 sa o facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) La 11.04.2010 la 22:44, Victor_Yamaha a spus: Nu mai este nici un topic legat de xt660x. Am cautat tot forumul. Eu am avut, recomand, este destul de fiabil, era bine daca avea putin mai multa putere. P.S. a fost singura Yamaha in care am avut incredere, deoarece are motor dezvoltat in colabarare cu firma italiana Minarelli. Editat Februarie 18, 2021 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Septembrie 4, 2021 Share Postat Septembrie 4, 2021 Salutare! Dezmembrează cineva xt660x /r...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Septembrie 7, 2021 Share Postat Septembrie 7, 2021 Salutare! Am o problema cu pornirea la motardul meu xt660x.. Dau la automat, învârte, pompa de alimentare se aude dar nu da niciun semn sa pornească, îmi stă aprins la bord martorul de pompă! Verificat siguranțe, Am înlocuit pompa cu una nouă, nimic, niciun semn... Care o fi problema? O fi releul de pompă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riot Postat Ianuarie 26, 2022 Share Postat Ianuarie 26, 2022 Cum pregatiti mobrele pt noul sezon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.